Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 21 prosince 2024
Celkem je zde 843 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: xkubakoudyx
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 891
Online návštěvníků
Návštěvníků: 840
Uživatelů: 3
Celkem: 843

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.6. 2013
Příspěvků: 35 | Témat: 9

19.01 2020 18:11


Zdravím, uvažuji o koupi jiného auta a4 2016-17. B9 je ještě dost nový model a nenašel sem žádné recenze. Chtěl bych se zeptat, zda je tu někdo kdo tuto audi vlastní nebo mechanik jemuž prošla pod rukama. Zajímalo by mě jak je to se spolehlivostí u 2.0tdi 140kw nebo 3.0tdi 160kw. A jakou zvolit převodovku, manuálů už moc nedělají, takže budu poprvé už asi muset do automatu, tuším že dělají už jen s-tronic a tiptronic. Jaký je mezi nimi rozdíl a spolehlivost?
Po pravdě se rozhoduji mezi 4 bmw a audi a4, bmw mi přijde v interiéru ale strašně zastaralé oproti audi.
Děkuji za rady
nahoru

sponzor





19.01 2020 18:11


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.1. 2010
Příspěvků: 65 | Témat: 3

19.01 2020 18:58


Mám B9 Q 2.0tdi 140kw s novým Stronicem ( žádné Quattro Ultra ) a několika letech se zatim neobjevily žádné problémy. Motorový olej měním každých 10k, v převodovce 30k + každých 60k filtry ( v tohle Dsg jsou 4 ). Předpokládám, že nastanou typické problémy s tímto koncernovým motorem.. časem odejde EGR a poteče vodní pumpa.
Spotřeba 5,8l/100km
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.6. 2013
Příspěvků: 35 | Témat: 9

19.01 2020 19:09


Na kolik vyjde výměna oleje a filtrů v převodovce?
Noo to vcelku sedí u těch dvoulitrů. Měl sem šestku golfa a odešla Lambda a egr, teď mám octávku 3 rs a v 80tis km vodní pumpa ko
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.1. 2010
Příspěvků: 65 | Témat: 3

19.01 2020 19:56


kompletní servis převodovky stojí kolem dvaceti tisíc.

ve čtyřválcový variantě je častěji S-tronic, šestiválec už má Tiptronic

každopádně a4 s 3.0tdi mi subjektivně připadá těžkopádná a mnohev více nedotáčivá. Samozřejmě náklady na provoz jsou také jinde idkyž to není vůbec špatný motor.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.6. 2013
Příspěvků: 35 | Témat: 9

19.01 2020 21:04


A je mezi tiptronic s stronic nějaký velký rozdíl? No řeknu to takhle, rozhodnu se mezi dvoulitrem ve slušný výbavě... sline, digitální cockpit atd. A nebo oželím víc výbavu a vezmu 3.0 tdi... jel sem v tom v a6 a táhne vcelku pěkně. A to je a6 o něco těžší, řídil sem předtím tu verzi se 150kw a to už je tedy lepší ten dvoulitr co se poměrem cena x výkon týče
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.1. 2010
Příspěvků: 65 | Témat: 3

19.01 2020 21:36


Tiptronic a Stronic je úplně odlišný systém. Stronic v b9 je poslední DSG pro audi s quattrem a mělo by řadit plynuleji, to ale ať posoudí jiní a mě připadá, že při bežném provozu, kdy jedu jako bílej, moc rozdílů nenajdu. Snad jen, že Stronic si umí vyřadit a z kopce si plachtí bez rychlosti.

každopádně ze všech možných kombinací výbavy bych se zameřil na ty s VC, MMi Touch, LED světly a tří zónovou klimou. kombinace Xenony+dvojzona a analogové budíky jsou u tohodle auta úplný lowend
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.6. 2013
Příspěvků: 35 | Témat: 9

19.01 2020 21:50


Jo to souhlasím led světla jsou základ a VC působí taky úplně jinak jak klasický budíky.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 1588 | Témat: 15

19.01 2020 21:56


ještě postřeh, 3.0 tdi 160kw je stronic (dsg) a 200kw tiptronic
nahoru

sponzor





19.01 2020 21:56


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.9. 2014
Příspěvků: 13 | Témat: 4

20.01 2020 11:15


Po zkušenostech s různými automaty bych už volil jedině klasický s hydrodynamickým měničem (Tiptronic). Dříve sice platilo, že jsou dvouspojky (DSG) rychlejší, ale dnes už jsou co se týká rychlosti nastejno, aspoň podle mě.

Na plné čáře u mě Tiptronic vyhrává v komfortu jízdy a řazení. Konkrétně u 4G A6 to je nebe a dudy, tam kde Stronic poskakuje a často neví, co zařadit, tam Tiptronic plynule elegantně prokluzujícím měničem vyrovnává otáčky. Navíc úplně miluju, jak auto s Tiptronicem dá v koloně (rychlost do cca 20 km/h) ovládat jen brzdovým pedálem, auto se zkrátka sune dopředu samo. To Stronic se musí u sebemenšího stoupání k rozjezdu popohnat polechtáním plynového pedálu, a auto následně zase "poskočí". Můj názor.

Koneckonců i Audi dává do současných "silnějších" modelů (a to nově i do B9 A4 170kW "45 TDI") 8st. TIptronic, zatímco například A6 4G 3.0 TDI 200kW měla Stronic.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.6. 2013
Příspěvků: 35 | Témat: 9

20.01 2020 12:26


Tiptronic je ale bohužel méně k dostání. Drtivá většina dvoulitrů je s s-tronic a jen quattro dvoulitr je tuším k dostání s tiptronic. A i 3.0 tdi sem viděl častěji s s-tronic.
Co se týče pravidelné výměny oleje a servisu tak jsou na tom obě převodovky stejně?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.6. 2013
Příspěvků: 35 | Témat: 9

20.01 2020 12:37


A trošku mě mrzí ten výběr barev, to je černá, bílá a pár odstínů šedi. Když člověk narazí. Na tu pěknou šedou pastelovou, nebo zelenou tak platí jen za barvu v řádech tisíců eur víc
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 482 | Témat: 17

20.01 2020 13:20


2 liter určite nieje z tiptronicom... tiptronic je len 200 kw v a4 a v a6 iba bitdi verzie
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1500 | Témat: 38

20.01 2020 13:56


https://de.wikipedia.org/wiki/Audi_A4_B9

tiptronic ma jen quatro 3.0tdi a rs4
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.9. 2014
Příspěvků: 13 | Témat: 4

20.01 2020 15:43


Však taky píšu, že do SOUČASNÝCH, tj. nových modelů. Když si rozkliknete konfigurátor Audi, uvidíte, že A4 s 170kW šestiválcem TDI má 8 st. tiptronic, stejně jako například S4 TDI nebo A6 210 kW TDI. Tím jsem se jen snažil ilustrovat, že i výrobce začal do jisté míry preferovat Tiptronic před Stronicem.

Tazatel se ptal na rozdíly mezi Tiptronicem a Stronicem, které jsem se snažil popsat. Je nicméně pravda, že jim zmíněné motorizace (B9 2.0 TDI 140 kW, resp. 3.0 TDI 160 kW) se s Tiptronicem nevyráběly.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.6. 2013
Příspěvků: 35 | Témat: 9

20.01 2020 21:06


Takže na výběr z převodovek vlastně není, už je jen otázka jestli je s-tronic kasička na peníze nebo přežije aspoň těch 250-300 tis km...?? s řádným servisem
Protože 3.0 tdi s těmi 200kw je cenově úplně jinde
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2013
Příspěvků: 93 | Témat: 9

31.10 2020 18:40


V S-tronicu menis filtre??????
Na to som nemal odvahu dat mechatroniku rozoberat koli filtrom.
nahoru

sponzor





31.10 2020 18:40


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email