Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 26 dubna 2024
Celkem je zde 256 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Doom1n
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 421
Online návštěvníků
Návštěvníků: 252
Uživatelů: 4
Celkem: 256

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.2. 2016
Příspěvků: 20 | Témat: 4

11.05 2020 17:41


Zdravím, dneska jsem tankoval na Benzině (nafta efecta) a už při tankování mi začala vynechávat pistole (cca po 10 litrech) i když jsem měl rezervu. Natankoval jsem za cca 400 a ihned po nastartování se mi poprvé rozsvítila kontrolka motoru. Může to být zapříčiněno nekvalitní naftou? Projevilo by se to ihned po nastartování?
Díky.
Naposledy upravil Lukez116 dne 12.05 2020 9:21, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





11.05 2020 17:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11021 | Témat: 89

11.05 2020 17:56


Lukez116: ne, souhra nahod...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.2. 2016
Příspěvků: 20 | Témat: 4

11.05 2020 17:58


A čeho se nejvíc bát? Vířivých klapek?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2673 | Témat: 171

11.05 2020 18:09


Diagnostika ti povie
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.2. 2016
Příspěvků: 20 | Témat: 4

12.05 2020 9:19


Hned večer to šlo na diagnostiku a EGR* hlásí chybu. Je tady někdo, kdo by mi vyloženě doporučil u takového motoru zaslepit EGR*? Popřípadě jak velký kumšt to je, s porovnáním koupení nového nebo vyčištěním?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

12.05 2020 9:41


Zaslepit EGR* u 3.0 TDI* je největší chujovina co tě může napadnout..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.2. 2016
Příspěvků: 20 | Témat: 4

12.05 2020 9:43


Fan1s (12.05 2020 9:41) orig :
Zaslepit EGR* u 3.0 TDI* je největší chujovina co tě může napadnout..


Není to lepší pro životnost motoru?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2020
Příspěvků: 102 | Témat: 4

12.05 2020 10:20


Jakou chybu ti to přesně napsalo?
P0401?
Jestli to bude EGR* tak bych koupil novej
Čištění kolikrát nestačí a rozhodně bych ho nějak nebastil
nahoru

sponzor





12.05 2020 10:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.1. 2019
Příspěvků: 19 | Témat: 0

12.05 2020 22:37


Řešil jsem na stejném motoru loni výměnou. Po vyndání byl uvnitř čistý jen prý odešla elektronika uvnitř.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.2. 2016
Příspěvků: 20 | Témat: 4

22.05 2020 10:22


Nový objev, občas zhasne, občas se rozsvítí. Dostal jsem radu, že u chiptunningových společností nechat v ŘJ vypnout EGR* a až pak zaslepit. Proč byste to vy nedělali u 3.0?
Kód chyby je P040D00 - Snímač teploty A, recirkulace výfukových plynů, přerušovaný/nesouvislý.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2673 | Témat: 171

22.05 2020 10:33


BOZE BOZE ....

Lukez116 (22.05 2020 9:22) orig :
Nový objev, občas zhasne, občas se rozsvítí. Dostal jsem radu, že u chiptunningových společností nechat v ŘJ vypnout EGR* a až pak zaslepit. Proč byste to vy nedělali u 3.0?
Kód chyby je P040D00 - Snímač teploty A, recirkulace výfukových plynů, přerušovaný/nesouvislý.


tak na tom jazdi dalej bez opravy a necuduj sa ze si zabijes DPFko

daj to radsej niekomu na opravu... A ze odkazujem tym tvojim TUNEROM nech idu do PICE s takymito nazormi...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.2. 2016
Příspěvků: 20 | Témat: 4

22.05 2020 10:45


urgi (22.05 2020 10:33) orig :

tak na tom jazdi dalej bez opravy a necuduj sa ze si zabijes DPFko

daj to radsej niekomu na opravu... A ze odkazujem tym tvojim TUNEROM nech idu do PICE s takymito nazormi...

Zajímal by mě spíš názor proč to nedělat, než doporučení "dej to někomu na opravu". DPF* pak nestíhá čistit ani při regeneraci?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

22.05 2020 11:11


Protože EGR* slouží zejména za studena. Když to vyřadíš, tak s tím souvisí celá výfuková soustava. Tzn. DPF* se ti bude častěji regenerovat a zasírat, budou ti na autě kolísat otáčky nepatrně, třeba to ani nepoznáš atd.. když to tam má být tak proč to dávat do prdele?

Koupil jsem teď od jednoho šoumena Fiat Stilo 2006 s DPF* EURO4. Nejelo.. dal jsem to dokupy a je z toho krásný auto. Svítila kontrolka motoru, jelo to hůř, dlouho to startovalo, kolísali tomu otáčky, prý špatný EGR* a že to nechal zaslepit.. tak jsem to rozdělal, byl tam plech čemuž říkali zaslepení, jednotka neupravená. Koupil jsem EGR* za 1500,- a motor šlape jako hodinky, emise naprosto v pořádku a nyní po nové STK*.

To že auto nejelo bylo způsobené spojkou, nechtěl to už řešit a tohle byl jen další neduh toho auta. Nyní je z toho hodně slušné vozítko, jelikož to bylo celou dobu garážované, není na tom jediný pupínek a je to spolehlivý 1.9 JTD* 88KW 8V..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2673 | Témat: 171

22.05 2020 11:17


To EGR* je tam pre dovod prestuduj si prilozene SSP
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Ak chces vacsi vykon kup si lepsie auto a nie takto.

to DPF* nefunguje lebo sensor nedava spravnu teplotu pre ECU* - vymen sensor a regeneracia bude fungovat zase OK.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.2. 2016
Příspěvků: 20 | Témat: 4

22.05 2020 12:05


urgi (22.05 2020 11:17) orig :
To EGR* je tam pre dovod prestuduj si prilozene SSP
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Ak chces vacsi vykon kup si lepsie auto a nie takto.

to DPF* nefunguje lebo sensor nedava spravnu teplotu pre ECU* - vymen sensor a regeneracia bude fungovat zase OK.

Já to nechci kvůli výkonu, pro mě je 240PS dostačující. Spíš mě zaráží, že EGR* už u toho auta byl měněn ve 110tis. km, teď má 190tis. a mám znovu kupovat nový EGR*? To se mi nelíbí, proto jsem uvažoval nad zaslepením. Každopádně co si tady čtu, tak asi budu muset zas a znovu kupovat nový.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

22.05 2020 12:28


A kupujes original nebo nejakou nahradu ?
nahoru

sponzor





22.05 2020 12:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.12. 2019
Příspěvků: 292 | Témat: 36

22.05 2020 12:33


Nevím jak u tohoto auta ale např. u A4 je to spotřební zboží EGR*, klapka sacího potrubí, vířivé klapky apod., takže bych se nedivil, že těch 80t je klidně životnost dílu při použití náhrady. Já mám nové vířivé klapky originál audi (cena 10t)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.2. 2016
Příspěvků: 20 | Témat: 4

22.05 2020 12:38


Roubic (22.05 2020 12:28) orig :
A kupujes original nebo nejakou nahradu ?

Mám original od Audi.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 500 | Témat: 14

22.05 2020 12:39


Nějak to nechápu, máš podle chyby nejspíš vadné teplotní čidlo a řešíš výměnu EGR*?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2673 | Témat: 171

22.05 2020 12:43


Tak edit je to ako pises EGR* teplotny sensor
Naposledy upravil urgi dne 22.05 2020 13:44, celkově upraveno 1 krát. (65% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.2. 2016
Příspěvků: 20 | Témat: 4

22.05 2020 13:27


Tak teď jsem se do toho zamotal úplně. Diagnostika vypisuje chybu s EGR* ventilem a popis je: Kód chyby je P040D00 - Snímač teploty A, recirkulace výfukových plynů, přerušovaný/nesouvislý.

Tak je to teplotní čidlo DPF* nebo EGR*?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

22.05 2020 13:41


Causes for this P040A engine code may include:

  • Defective or damaged EGR* (Exhaust Gas Recirculation) temperature sensor
  • EGR* temperature sensor gasket leaking Cracked or leaking exhaust pipe in which the sensor is mounted
  • Burnt wiring harness and/or sensor
  • Damaged wire(s) (open, short to power, short to ground, ETC*.)
  • Damaged connector ECM* (Engine Control Module) issue
  • Poor connections
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.1. 2015
Příspěvků: 506 | Témat: 28

22.05 2020 14:58


Hoši, já to fakt nechápu... jako když už neumí někdo ani google používat, proč tu vůbec něco zjišťuje...
zadám google.com, zadám "P040D00", a ono světe div se, první odkaz, první... kdyby alespoň 2..
https://www.OBD*-codes.com/p040a
Asi už rozumím některým, co se tu vztekají, že se tu množí plebs, co je tak línej, že to tu nakonec zavřou, protože tu bude samý shit o tom, jak googlit...
// srry, sem zas musel
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.2. 2016
Příspěvků: 20 | Témat: 4

22.05 2020 15:10


Issue (22.05 2020 14:58) orig :
Hoši, já to fakt nechápu... jako když už neumí někdo ani google používat, proč tu vůbec něco zjišťuje...
zadám google.com, zadám "P040D00", a ono světe div se, první odkaz, první... kdyby alespoň 2..
https://www.OBD*-codes.com/p040a
Asi už rozumím některým, co se tu vztekají, že se tu množí plebs, co je tak línej, že to tu nakonec zavřou, protože tu bude samý shit o tom, jak googlit...
// srry, sem zas musel


Pane chytrý, co umí googlit - já jsem samozřejmě googlil taky, ale zmátlo mě tam to Áčko místo Déčka v kódu chyby - jsem lajk (pleb) přes auta.

Jinak si myslím, že úplně zbytečný příspěvěk od Vás, který tady zavazí plebům jako jsem já, co budou hledat tuhle chybu.
nahoru

sponzor





22.05 2020 15:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.1. 2015
Příspěvků: 506 | Témat: 28

22.05 2020 15:34


Ale tak se uklidníme ve třídě...
Tak jo, a co teď budeš dělat? půjdeš na eshop a koupíš snímač nebo rovnou eger? Nebo to stejně odvezeš mechanikovi, který si prvně změří hodnoty teploty čidla a otevření egeru a až podle toho se rozhodne, zda není jen zaoxidovanej konektor nebo ukousnutý kunou?
Je tu prostě spousta lidí, co se vůbec nezajímají o podstatu věci a srry, z toho, cos tu napsal nahoře, od natankování až po psycho popis bez diagnozy... to plyne.
Pochop, že tady je spousta lidí, podstatně chytřejších než já , co takovýmhle "problémem" zadrbe čas i další řádky v databázi tohoto fóra. A ono stačilo si prostě přečíst popisek v tom matoucím odkazu s Ačkem místo Déčka a zjistit, že to bude asi souviset, nééé, že to asi bude to samé... ale kolego, toto já už viděl mnohokrát ve svém krátkém životě, lenost to je... lenost se učit, studovat, sám objevovat a věnovat tomu vlastní čas a... ono je prostě jednodušší tady přijít, napsat o kontrolce motoru a tankovnání, a čekat, že ti tu někdo něco vyvěští z rozsypaného čaje. Jo, a nezapomeň ten nový eger zaslepit a pak si povol zelené menu a spusť bootloader, až si budeš kódovat výbavu...
A seru na to už... je pátek
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email