Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 23 kvě 2024
Celkem je zde 467 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: jenda136
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 456
Online návštěvníků
Návštěvníků: 464
Uživatelů: 3
Celkem: 467

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.12. 2011
Příspěvků: 12 | Témat: 2

05.04 2020 23:42


Zdravim vsetkych

Mam so svojou A6kou trochu problemov.Zacalo sa to tym ze mi zacala ist do nudzoveho rezimu.Potom po par tyzdnoch mi na ceste domov z prace explodoval intercooler a to doslova.Kupil som novy intercooler, auto hodil na VCDS a to mi ukazalo chybu N75.Vymenil som intercooler a jazdil dalej az jeden den mi zdochol na semaforoch.Po chvili mi nastartoval a dosiel som domov.Dalsie rano som sa isiel na to pozriet tazko staroval ale nastratoval a odparkoval som ho pred garaz presiel som asi 15 metrov.Vtedy sa stalo nieco co som videl iba na Youtube.Vola sa to ze diesel runaway.Trvalo to asi 10 sekund a cela ulica sa zahalila do husteho bieleho dymu.Motor nastastie zastavil sam.
Pricinou bolo ze palivo sa pomiesalo s olejom a to asi poskodilo Turbo* ktore tlacilo olej cez intercooler do valcov.
Takze som dal repasovat Turbo*, kupil pouzivanu tandemovu pumpu a pretesnil vstreky,vymenil olej a filter a isiel som startovat ale neuspesne.Motor toci a toci ale nic.VCDS nevyhadzuje skoro nic iba jednu chybu a to 006215 - Please check DTC Memory of ABS* Controller aj to neviem preco na adrese jednotky motora.
Zaciatok vstreku som nastavil podla manualu, cely palivovy system je odvzdudneny, premeral som kablovacku ku vstrekom vsetko je ok.Meral som aj odpor na vstrekoch i ked neviem aky ma byt mne to na kazdom ukazalo 0.4ohm.Tiez som skusal cievky na vstrekoch ci funguju ked som pripojl 12V tak pekne cvakali.Este som nemeral tlaky na valcoch a ked mam pravdu povedat ani neviem ako to urobit lebo to nie ako s mojou A6 2.5TDI kde to bolo samozrejme lebo tam niesu vstreky a zhavice pod krytom ventilov.Keby som to robil klasicky asi by mi zahnusilo cely motor olejom.Prepacte mi ze davam asi vela otazok a pre niektorych z vas su asi hlupe ale nechem sa toho auta zbavit lebo ho mam rad najazdil som na nom skoro 200000km za posledych 8 rokov takze je tam nejake to puto
Ak mi moze niekto poradit pudem velmi vdacny.Dakujem a sorry za taky dlhy post.
nahoru

sponzor





05.04 2020 23:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.2. 2011
Příspěvků: 236 | Témat: 3

06.04 2020 9:49


Ahoj, na tvojom mieste by som začal zháňať druhý motor. Keď ti motor chytil samozápal a po cca 10 sekundách sám zhasol, tak je na 99% po ňom. Išiel do takých otáčok, že ti kľudne mohli skočiť rozvody a mohli sa stretnúť ventily a piesty.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

06.04 2020 10:08


Motor fsmrti bohužel. Další viz. co už napsal Joker.

Pokud k tomu auto máš vztah, sežeň jiný motor (u 2.5TDi bude celkem kumšt sehnat jiný, jetý a dobrý).
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.12. 2011
Příspěvků: 12 | Témat: 2

06.04 2020 11:28


Joker6 myslel som ze motor sa zniciaz po dlhsej dobe na samozapale
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

06.04 2020 11:38


Jenže diesel když běží na nasátý olej, tak nemá omezovač otáček. Není ho jak omezit. Prostě se vytočí až kam ho pustí mechanický odpor a kolik energie mu dodá nasátý olej. Ten tvůj se nejspíš potkal brzo, buď rád. Někdy auta v tomhle případě i začnou hořet.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.12. 2011
Příspěvků: 12 | Témat: 2

06.04 2020 11:38


To sa nestalo s mojou A6 2.5TDI ale A6 2.0TDI.Ta moja starsia 2.5 stale funguje a nemam s nou problem.Len s touto 2.0TDI.Este som mal A8 4.0TDI z roku 2003 ale tu som vlastnil len pol roka.Po jednej velkej burke sa mi premenila na bazen .Cez kabinovy filter mi tiekla voda do interieru a viete co je v podlahe pod sedadlami.
Anyway ked nikto nema ziadne ine napady tak asi zacnem hladat novy motor.Dakujem vam.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.12. 2011
Příspěvků: 12 | Témat: 2

06.04 2020 11:43


Nakadah z intercoolera som potom vylial asi 2L oleja tak som si myslel ze sa proste zablokoval a preto to zdochlo tak rychlo
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

06.04 2020 12:53


No jako dívej, správný postup je motor ven, rozebrat a zhodnotit stav a škody. Pak jestli je možno to opravit a jestli to má ekonomicky smysl. Tohle řešení je náročnější na čas a taky na cenu práce, když se koukám že seš v GB.

Koupit jiný motor je časově snazší a zase neřešíš práci s rozborkou motoru a opravou. Ale do koupeného motoru nevidíš, což se může vymstít. Nakonec to může vyjít dráž je to prostě dilema.
nahoru

sponzor





06.04 2020 12:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.12. 2011
Příspěvků: 12 | Témat: 2

07.04 2020 18:15


Nazdar este raz vsetci.Dnes som vymontoval EGR* a throttle body aby som ich vycistil a tiez som vymontoval tandemovu pumpu a vyprazdnil som ju.Vsetko som dal dokopy a skusil nastartovat.Chvilu to trvalo ale nastartovala.Prvych par sekund to nebolo nic moc ale potom pekne motor pracoval.Presiel som po dvore par metrov hore dolu a nechal ju asi na 20 minut bezat.Dymilo to na bielo od zaciatku a zena zacala pindat ze akurat poprala a ze bude vsetko smrdiet.Chcem povedat ze to nebol vela dymu len trosku.Potom som auto vypol a bezal som po pc zeby som sa pozrel na to cez VCDS ale uz nestartuje zase.
Co si o tom myslite?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1613 | Témat: 39

08.04 2020 10:39


Nakadah (06.04 2020 11:38) orig :
Jenže diesel když běží na nasátý olej, tak nemá omezovač otáček. Není ho jak omezit. Prostě se vytočí až kam ho pustí mechanický odpor a kolik energie mu dodá nasátý olej. Ten tvůj se nejspíš potkal brzo, buď rád. Někdy auta v tomhle případě i začnou hořet.


tohle platí pro fakt staré diesely (například některé rotačky 1.9TDI AFN atd). Obecně, koncernové diesly cca po roce 2002 mají snad všechny v sání zhasínací/regulační klapku. 2.0TDI PD i CR ji mají. Vypneš klíček -> klapka se zavře na několik vteřin. Tzn. že v případě runaway vezmeš motoru tolik potřebný vzduch a měl by zhasnout, udusit se.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

08.04 2020 11:03


Ano, zhasínací klapkou by měl chcípnout při vypnutí motoru, aby nezaklepal jak stará avka. Jestli to zafunguje i při vytočeném motoru na max kdy Turbo* hezky tlačí fakt netuším. Osobně jsem to nikdy nezažil a ani nechci. Je možné že máš pravdu, tak se hádat nechci. Teoreticky by ta klapka měla zavřít jak vzduch tak i olej z turba, tj. zastavit přívod paliva.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1613 | Témat: 39

08.04 2020 11:06


Nakadah (08.04 2020 11:03) orig :
Ano, zhasínací klapkou by měl chcípnout při vypnutí motoru, aby nezaklepal jak stará avka. Jestli to zafunguje i při vytočeném motoru na max kdy Turbo* hezky tlačí fakt netuším. Osobně jsem to nikdy nezažil a ani nechci. Je možné že máš pravdu, tak se hádat nechci. Teoreticky by ta klapka měla zavřít jak vzduch tak i olej z turba, tj. zastavit přívod paliva.


Přesně tak. Jak píšeš, je to otázka, jestli se zavře při tom plném tlaku. Vyzkoušené to nemám, díky bohu.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email