Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 22 prosince 2024
Celkem je zde 881 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: ralok
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 892
Online návštěvníků
Návštěvníků: 881
Uživatelů: 0
Celkem: 881

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.10. 2015
Příspěvků: 61 | Témat: 11

19.01 2018 19:26


Zdravím všechny příznivce a blázny do Audi, jako jsem já. Pohrávám si s myšlenkou, zda tu moji 6-ku, 3.0 TDI 180 kW 500 Nm model 4G z roku 2012 a najetými 200 tkm na-čipovat a nebo nikoliv. Uvažuji pouze jednu jedinou firmu, se kterou mám zkušenost a byl jsem spokojen se servisem od A - Z. Jen chci od vás všech zkušených a zasvěcených do problematiky znát názor, zda můžu třeba zvýšit výkon na těch 208 kw a 572 Nm a nebo zda to ani náhodou nedělat, protože bacha na převodovku, turbo, bla bla bla atd však to znáte.....tak co? Děkuji všem za odpověď.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


tacosi-Presunuté do správnej sekcie+dopl.tag.
nahoru

sponzor





19.01 2018 19:26


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11256 | Témat: 95

19.01 2018 19:31


Jo, v klidu. Pokud je firma normalni...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1500 | Témat: 38

19.01 2018 21:49


Firmam, ktere nabizeji napr. vikdenove akce se slevou 30-50% se obloukem vyhni, jedou na kvantitu, ale ne kvalitu. Zkus si dat do googlu vyraz powertec a zkusenosti Pri chipovani je dobre udelat i upgrade sw prevodovky, ktera prave u DSG a multitroniku nepovoluje, tak nizky kroutici moment v nizkych otackach, kdy dochazelo k jejich zniceni ...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

20.01 2018 0:17


Bacha ať Ti neutrhne těch teoretických +20kW ruce, to Ti je urkutná síla
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.10. 2015
Příspěvků: 61 | Témat: 11

20.01 2018 12:58


root (20.01 2018 0:17) orig :
Bacha ať Ti neutrhne těch teoretických +20kW ruce, to Ti je urkutná síla


Tak za prvé, je to tedy teoretických 28 kW, což skoro 40 PS není zase tak málo a za druhé ano, tvá ironie je na místě, vím, že již tak je to super a z 0-100 za 6,4 není ostuda, ale to bych to nesměl být já, pacient který prostě pořád něco vymýšlí a zlepšuje, ale pozor, jinak nějaký tuning mi je cizí, mám rád originální věci a jestli mám jet nakonec třeba chipovat auto do ABT, tak tam klidně pojedu, když čtu recenze o těch našich rádoby tunerech tady v ČR. Vezmu to aspoň přes Ingolstatd a podívám se po dlouhé době zase do muzea a nakoupím nějaké suvenýry můj hrníček S-line je již značně opotřebován, taky jsem ho kupoval v roce 2008....jinak pokud by někdo mohl něco říci k převodovce, zda ten nával Nm zvládne, tak bych byl rád....i když vím, že mě určitě jednou potká repas, tak jen mě to zajímá, kolik ta převodovka snese....děkuji předem za komentáře týkající se tématu
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1500 | Témat: 38

20.01 2018 15:25


Prevodovka bezproblemu snese 650Nm, ale az kolem (2500-2750rpm), jinak ABT a MTM upravy jsou hornzy prasarny, zlatej Powertec proti nim:) Stejne mi to nebudes verit. Nejjednodussi na overeni kvality chipu je, ze ti nesmi kecat palubak vs realna spotreba, jinak je sahnuto na v jednotce na jednu mapu, ktera se CR motoru nemeni.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 3

20.01 2018 17:04


V cem je uprava sw od ABT spatna ? Mam v merku jednu 6 v raichu kde je psano chip ABT tak abych tusil co se tam bude odehravat ?mel jsem za to ze abt je ok ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.10. 2015
Příspěvků: 61 | Témat: 11

20.01 2018 17:07


parik (20.01 2018 15:25) orig :
Prevodovka bezproblemu snese 650Nm, ale az kolem (2500-2750rpm), jinak ABT a MTM upravy jsou hornzy prasarny, zlatej Powertec proti nim:) Stejne mi to nebudes verit. Nejjednodussi na overeni kvality chipu je, ze ti nesmi kecat palubak vs realna spotreba, jinak je sahnuto na v jednotce na jednu mapu, ktera se CR motoru nemeni.


Super Pariku, děkuji, děkuji, děkuji za pro mne nové a důležité informace...jinak ty máš nějaké zkušenosti se soudruhy z deutschlandu? Takže převodovka vydrží 650 Nm okolo 2500 rpm, takže třeba při nástupu turbu nevím okolo 1500-1600 otáček může být kolik max Nm? Oni v tom powertecu vědí, jak která převodovka je dimenzovaná a jak ty mapy dělat správně?
nahoru

sponzor





20.01 2018 17:07


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1500 | Témat: 38

20.01 2018 17:35


Kladnu bych se vyhnul velkym obloukem, pulabak keca o 10%, likvidujici kroutak v nizkych otacka, mrtvej vrsek... Po ABT a MTM jsem predelal jak a6 3.0tdi c6 a c7 tak rs6 v8 a v10.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.7. 2010
Příspěvků: 146 | Témat: 3

20.01 2018 19:14


Dejve nešpekuluj nad ABT a podobnyma nesmyslama a stav se na chip u parika, ví co dělá, mám od něj upravene auto a spokojenost

Upraví Ti to na míru dle Tvých požadavků
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.10. 2015
Příspěvků: 61 | Témat: 11

20.01 2018 19:24


Už jsme domluveni

posledný príspevok sa necituje.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.7. 2010
Příspěvků: 146 | Témat: 3

20.01 2018 20:08


Dobře ti tak
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.5. 2014
Příspěvků: 256 | Témat: 2

04.02 2018 15:57


mne robil plno aut, vsetko na 1. i pridal viac ked sa niektorym malilo pomoze, poradi, keby takych bolo viac
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.10. 2015
Příspěvků: 61 | Témat: 11

04.02 2018 20:12


bady555 (04.02 2018 15:57) orig :
mne robil plno aut, vsetko na 1. i pridal viac ked sa niektorym malilo pomoze, poradi, keby takych bolo viac


Už jsem u něj byl, auto je načipováno dle jeho slov na 300 PS a cca 650 Nm. Musím uznat, že nárůst výkonu je citelný, jen si musím zvyknout, že ,,spodek´´ auta je posunut výše, což mi bylo vysvětleno a je to s ohledem na životnost mechanických dílů nejenom převodovky. Takže jsem zatím velmi spokojen a za sebe mohu Parika taktéž jen doporučit. Jinak dnes jsem se sešel se svým kamarádem, který má nádhernou A6 4G 3.0 BiTdi sedana, a nejdříve jsme se jeli projet mojí načipovanou A6 Avant a pak jeho Bi-turbem a téměř žádny ectra rozdíl ve zrychlení jsem nezaznamenal a i on mi potvrdil, že moje jednoturbína jede fakt super. Je fakt, že to Bi-turbo má spodek od těch 1400 otáček a jeto znát,to ano, ale pak nad ty dva tisíce mi to táhne hodně podobně...takže za mě spokojenost a jinak smekám před zvukem Bi-turba,mají to krásně udělané páni inženýři z Ingolstadtu, je to krásný chraplavý tón a těžko poznat, že je to diesel a taky je to hodně návykové, škoda, že to nemám v té moji
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11256 | Témat: 95

04.02 2018 22:36


Dave333: to je otazka 25tis a bude to stejny. Ted to davam do firemaku.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.6. 2013
Příspěvků: 53 | Témat: 13

30.07 2018 22:55


Taky bych chtěl ten zvuk do své osmy marne ale zajímá mě chip do audi a8 4h 4.2 TDI dělal to někdo ? Vyplatí se to ? Nějak šílené nad tím neuvažuji ale taky neříkám ze bych do toho nešel díky
nahoru

sponzor





30.07 2018 22:55


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1500 | Témat: 38

17.08 2018 20:07


Nic sloziteho, ale chce to zkusenost jak na to
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.1. 2020
Příspěvků: 54 | Témat: 2

31.01 2020 15:26


Caute. Cipoval niekto C7 BiTDI 313 PS ? AK ano tak u koho ? Skusenosti ? Diky
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11256 | Témat: 95

31.01 2020 17:46


Erbreakz: ak si lenivy ist mimo BA, tak profituning a urobim ti tam aj cenu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.1. 2020
Příspěvků: 54 | Témat: 2

04.02 2020 10:40


tomko222 (31.01 2020 17:46) orig :
Erbreakz: ak si lenivy ist mimo BA, tak profituning a urobim ti tam aj cenu.



Sevas, nie, nie som lenivy. Ak je niekto spolahlivy tak kludne pojdem aj do KE alebo Prahy Aspon si dam svieckovu a budwar
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2224 | Témat: 25

04.02 2020 10:52


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Tu mas bitdi. Myslim ze slusne - hodnoty rs4 b5
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1500 | Témat: 38

04.02 2020 11:25


Ptal se na 230kw pred chipem bych nechal dat novy medeny podlozky pod vstrikama a vymenu oleje v prevodovce. S wagner intercoolerem se vcetne dpf da dostat na cca 860nm 420ps, je to hlidany EGT.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5403 | Témat: 68

04.02 2020 11:35


Akorat u neekterych BiTDI jsou problemy s kvalitou vyroby vyfukovych svodu, pak vyssi vykon obcas zpusobi, ze se utrhnou kousky materialu a zablokujou naklapeni lopatek, nebo poskodi kolo turbiny...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2224 | Témat: 25

04.02 2020 11:40


parik (04.02 2020 11:25) orig :
Ptal se na 230kw pred chipem bych nechal dat novy medeny podlozky pod vstrikama a vymenu oleje v prevodovce. S wagner intercoolerem se vcetne dpf da dostat na cca 860nm 420ps, je to hlidany EGT.


Tak to je ina parada
nahoru

sponzor





04.02 2020 11:40


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.3. 2007
Příspěvků: 87 | Témat: 5

11.02 2020 16:21


Tady jsou faky, profituning je realné a OK.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email