Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 27 dubna 2024
Celkem je zde 206 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: laus
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 422
Online návštěvníků
Návštěvníků: 205
Uživatelů: 1
Celkem: 206

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.2. 2019
Příspěvků: 109 | Témat: 16

09.03 2019 15:01


Dobrý den, mám motor 2,8,FSI* 140kw rok 2009 už jak jsem vozidlo vezl od prodavacicího tak mi se stává tohle, jak je motor teplý a schladne na cca 10 stupňu nejde nastartovat na poprvé točí jako blázen a nic, otočím podruhé a už nastartuje a když je teplý na 90°C tak naskočí, ale jako napodruhé hop hop a jede jak je studený není problém, motor i škubal nyní se to stává jen u ubrání plynu a nebo přidání jemně plynu a pak už jede normálně, vyměnil jsem svíčky byly špatné a málo dotažené, mám v plánu vyměnit palivový filtr, ale nevím zdali to pomůže, neměl někdo takový problém, nebo nějakou radu, na emisích byl motor na jedničku.
nahoru

sponzor





09.03 2019 15:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.2. 2019
Příspěvků: 109 | Témat: 16

11.03 2019 17:51


Tak asi nikdo nemá s timto zkušenost? No jsem objednaný na servis pak napíšu na co se přišlo.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.2. 2019
Příspěvků: 109 | Témat: 16

19.03 2019 18:23


Dnes jsem byl v autosetvis vasko v Palokovicich, vypis závad zadná chyba, přehral se softver motoru aktuelní ver 40 a nahrana byla 50, pak se čistila škrticí klapa a mazala jeji hodnoty na nic se nepřišlo, ja zakoupil čidlo teploty a chci jej vyměnit, ale to je tak asi vše cena servisu 2.500 a nic neni vyřešeno, prosím o pomoc.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.8. 2015
Příspěvků: 220 | Témat: 2

20.03 2019 9:06


A kolik má ten motor nalítáno. Jde mi o to , že FSI* motory nemají vůbec kvůli absenci nepřímého vstřiku možnost samočistit od usazenin karbonu sací ventily a tak se při větším kilometrovým nájezdu a ještě k tomu, když se tímto motorem jezdí v nízkých otáčkách (tzv. na úsporu) stává, že usazeniny karbonu na sacích ventilech někdy nedovolí úplně dovřít (sednout) sacím ventilům na místo , aby se úplně uzavřeli. Tak můžeš přicházet o potřebný tlak ve válcích a může to dělat neplechu při startování. Teplý a studený motor na to může pak mít taky vliv, protože vlivem roztažnosti materiálu můžou jednou ventily ještě dosednout na místo a třeba při studeným motoru už ne.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.2. 2019
Příspěvků: 109 | Témat: 16

20.03 2019 20:38


Ahoj motor ma 243tis, myslis ze karbon na sacich ventilech by to nedelal i pri studenem motoru? Studeny totiz brnkne a jede. Dnes jsem vymenil cidlo teploty a vycistil cidlo nasavaneho vzduchu v sani a zatim to vypada dobre, motor na brknuti jel uvidim. Kdyby to bylo karbonem co by jsi mi doporucil.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.8. 2015
Příspěvků: 220 | Témat: 2

21.03 2019 13:50


Karbonu se jen tak v domácích podmínkách nezbavíš. Prý se to dělá pískováním, ale to se musí odstrojit hlava a komplet vypískovat vnitřek sacích kanálů a ventily, jestli už jsou nějaké novější metody to nevím.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.1. 2016
Příspěvků: 8 | Témat: 3

21.03 2019 16:39


Nevím jak u V6 motoru ,ale u V8 FSI* se sundá sání a pak se to "pískuje" granulátem z ořechů (vezme to jen karbon a nepoškodí hliník) BMW to používá jako oficiální postup při čistění - mají na to ale nějakou spešl mašinu. Jde to i v domácích podmínkách,jen je to časově náročný a musíš se ujistit ,že máš na příslušném sacím kanále zavřené ventily.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.2. 2019
Příspěvků: 109 | Témat: 16

21.03 2019 18:32


No zatím startuji bez problemu a karbon piskovani no to je sila pred 60 tisici tam cistili v Nemecku karbon ale co presne neni mapsano jen to vyslo 8500kc v prepoctu.
nahoru

sponzor





21.03 2019 18:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.2. 2019
Příspěvků: 109 | Témat: 16

08.08 2019 18:57


Dobrý den, prosím o pomoc jak jsme psal mám občas problém s nastartováním tepleho motoru, ale karbon to není je vše čisté a ke všemu pokud je teplý motor a nastartuji třeba do 5 minut jen brkne a jede, jakmile příjdu za 30 minut je problém nakonec naskočí, ale problém jak hrom, zhasnu motor a naskočí okamžitě na brnknutí, připadá mí to jak by podtlak blbnul je to možné? , pokud ano prosím o radu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.2. 2019
Příspěvků: 142 | Témat: 18

13.08 2019 9:55


Možná blbost, ale kdysi na O1 (1.8T) mi nešel nastartovat teplý motor. Měnilo se kde co a nakonec to bylo čidlem vačkové hřídele.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.8. 2015
Příspěvků: 220 | Témat: 2

13.08 2019 10:23


gornym (08.08 2019 18:57) orig :
Dobrý den, prosím o pomoc jak jsme psal mám občas problém s nastartováním tepleho motoru, ale karbon to není je vše čisté a ke všemu pokud je teplý motor a nastartuji třeba do 5 minut jen brkne a jede, jakmile příjdu za 30 minut je problém nakonec naskočí, ale problém jak hrom, zhasnu motor a naskočí okamžitě na brnknutí, připadá mí to jak by podtlak blbnul je to možné? , pokud ano prosím o radu.


Ahoj, a jak jsou na tom vstřiky? Nech je zkontrolovat. Při náběhu 243000 už taky nemusejí být v optimálni kondici.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.2. 2019
Příspěvků: 109 | Témat: 16

22.08 2019 18:22


Ahoj, všem. Byl jsem dneska u chlapíka co dělá elektřinu na Audi a hlavně benzíny verdikt zní podtočený motor a přicpané katy, vypisuje sekundární vzduch, takže doporučení zní točit a dát mu makat jinak pokud se katy nevypálí, přichází na řadu výměna. Při živé diagnostice vyšlo že vše je v pořádku jen měl zvýšenou dávku paliva a to bylo protože katy měly jen 400°C a to bylo auto po 20 minutové jízdě, vše je o tom že se vrací spaliny z výfuku naspátek a proto to dělá nesmysly i při startování teplého motoru, ve výfuku je senzor co měří tlak a ten je vyšší než obvykle a tak mi nespiná sekundární čerpadlo, jen občas, mám objednané Wynn's Catalytic Converter & Oxygen Sensor Cleaner, máte s tím někdo zkušenosti? Já jezdím s autem vesměs 2000 ot a řazení u 2500 ot, majitel co ho měl předemnou ho dusil 1500ot a to už se motor rozjezdil, ale i tak to není dobré.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email