Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 26 března 2019
Celkem jsou zde 3 lidé (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: skprorok
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 42 949
Online návštěvníků
Návštěvníků: 3
Uživatelů: 0
Celkem: 3

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.2. 2019
Příspěvků: 9 | Témat: 1

12.03 2019 22:30


Zdravím klubáci, čo by ste povedali na tieto motory ? Je tá 3.2 FSI 195kw problematický motor ? A ako je na tom Passat CC 3.6 FSI ? Ktorý z nich by ste skôr doporučili ? Nejaké dotazy k tým motorom by má zaujímali čo by ma čakalo po kúpe a na čo si dať pozor (okrem napinákov s rozvodmi u 3.2). Pozeral som aj po 3.0 TFSI u A6 ale asi skôr by som šiel do atmosféry.
Ďakujem za odpoveď
nahoru

sponzor





12.03 2019 22:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 295 | Témat: 20

14.03 2019 8:36


Původně jsem na to nic psát nechtěl, ale když je to bez reakce...
3.2FSI nic moc. Usazující se karbon, občas selhávající rozvody. Taky jsem ji kdysi chtěl. 3.6FSI asi lepší volba. Najít slušnou bude ale problém. Je jich málo a v dobrým stavu jich bude ještě míň. 3.0TFSI se taky úplně nepovedla. U Audi z atmosfér asi jedině 4.2 (nejlíp před face MPI, ale už jsou to starší kusy) ty však skončili s výrobou už nějakou dobu zpátky takže záleží do čeho to chceš a jakej rok.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.2. 2019
Příspěvků: 9 | Témat: 1

14.03 2019 10:34


Tak díky že si nakoniec reagoval K tomu karbónu ak budem jazdiť svižne tak ten karbón by sa nemal usádzať či ? Lebo aj u 3.6 je to asi problém keďže sú obe FSI. A čo sa nevydarilo na 3.0 TFSI ? Áno viem, že MPI je stará dobrá klasika, lenže chcel som trochu novšie auto od cca 2009-2010.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 295 | Témat: 20

14.03 2019 10:37


3.0tfsi trpěla na zapalovací cívky, spotřebu oleje a nevím jestli všechny, ale měla kompresor co není úplně levnou záležitostí (kdyžtak ať mě někdo opraví). S tím karbonem těžko říct. Pozdější verze pak kombinovali přimo vstřik s nepřímo vstřikem takže se tipm problém eliminoval už v podstatě úplně.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.2. 2019
Příspěvků: 9 | Témat: 1

14.03 2019 10:57


Mne už niekedy príde že tie Diesle sú lepšie na tom ako benzíny. Audi VW nemá žiaden vydarený benzínový motor (okrem MPI) ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 1748 | Témat: 22

14.03 2019 11:04


To neplati len u audi ale napriec autoomobilkami.. BMW takisto. Ich slavne spolahlive benzinove motory su dnes velka tragedia.

Inak vr6 motory nikdy neboli tak spolahlive zeby vydrzali pol miliona km. 3.6 je so spolahlivostou presne tak isto ako predchadzajuce vr6tky. Bezne jazdia v pohode, ale semtam ich postihne rychla smrt sisate valce, rozvodova retaz.. atd. Ale ked kupis nieco zachovale co nema 300 000km je predpoklad ze sa budes spokojne vozit dlho.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.2. 2019
Příspěvků: 9 | Témat: 1

14.03 2019 11:10


Tak TDIčkám sa chcem vyhnúť, BMW taktiež, tak jedine ostalo 3.2 a 3.6. Tak radšej prežijem tu karbonizáciu ako trápiť sa so vstrekmi dpf turbo a pod.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 295 | Témat: 20

14.03 2019 12:22


Dávid27 (14.03 2019 11:10) orig :
Tak TDIčkám sa chcem vyhnúť, BMW taktiež, tak jedine ostalo 3.2 a 3.6. Tak radšej prežijem tu karbonizáciu ako trápiť sa so vstrekmi dpf turbo a pod.


Hele to je subjektivní. Já měl benziny dva a s oběma jsem si užil hromadu problémů. Na B8 3.0tdi jsme najezdili 200tkm teď má 350tkm a kdyby se to stáhlo na polovinu nikdo to nemá šanci poznat. Auto má vše původní. Podobná písnička s 2.7tdi v B7, ale tam mám nakrouceno míň (300tkm tacho a já osobně cca 50tkm).
nahoru

sponzor





14.03 2019 12:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.2. 2019
Příspěvků: 9 | Témat: 1

14.03 2019 12:30


Niekedy sa hovorilo že čo ušetríš na nafte dáš do servisu a u benzíne naopak. Keď už si mám priplácať za vyššiu spotrebu tak aspoň nech to nestojí častejšie v servise a nech neriešim problémy ako u diesla za niekoľko tisíc €.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 295 | Témat: 20

14.03 2019 12:33


Já tomu rozumím a ani tě nepřemlouván ať si koupíš naftu. Měl jsem to dlouho úplně stejně. Jen říkám, že ze čtyř aut mám přesně opačnou zkušenost. Navíc vzhledem k nájezdům už u mem benzin ani variantou není. A nemyslím, že by si u jednoho nebo druhýho toho tdi připlácelo za vyšší spotřebu... oba maj pod 7l dlouhodobu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 295 | Témat: 20

14.03 2019 12:52


Vím, že je to OT, ale z těch novějších benzinů bych volil 1.8 nebo 2.0tfsi 2012+. Co jsem se dozvěděl od sousedů ze západu tak by se mělo jednat o vychytané a povedené motory. Obzvlášť ve srovnání s předchůdci. Z toho co jsi zmínil bych bral 3.6fsi. Asi bych měl trochu větší klid na duši, že je to koncepcně novější motor a tudíž o něco vychytanější.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.2. 2019
Příspěvků: 9 | Témat: 1

14.03 2019 12:52


Tak u TDi som nemyslel priplácať za naftu, myslel som pri benzíne. Mal som 3L TDi tak viem že 7L/100km je bežné. Benzín som mal naposledy pred 6 rokmi, keď som jazdil v 1.8T B5. 6 rokov v nafte už by som aj rad zmenil na benzín preto som vytvoril túto tému či to nebude náhodou omyl.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 295 | Témat: 20

14.03 2019 12:54


Dávid27 (14.03 2019 12:52) orig :
Tak u TDi som nemyslel priplácať za naftu, myslel som pri benzíne. Mal som 3L TDi tak viem že 7L/100km je bežné. Benzín som mal naposledy pred 6 rokmi, keď som jazdil v 1.8T B5. 6 rokov v nafte už by som aj rad zmenil na benzín preto som vytvoril túto tému či to nebude náhodou omyl.


Pořád jsi neřekl jakou Audi vlastně budes shánět A4/6?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.2. 2019
Příspěvků: 9 | Témat: 1

14.03 2019 13:02


V popise mám napísané A5 3.2 195kw alebo Passat CC 3.6 FSI
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 295 | Témat: 20

14.03 2019 13:04


Dávid27 (14.03 2019 13:02) orig :
V popise mám napísané A5 3.2 195kw alebo Passat CC 3.6 FSI


To jsem přehlídl. Pardon, moje chyba
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.2. 2019
Příspěvků: 9 | Témat: 1

14.03 2019 13:30


Nevadí, nič sa nestalo
nahoru

sponzor





14.03 2019 13:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 2din 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 100 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audi a3 8l audi a6 audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana omezovač oprava ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s-tronic s2 s3 s4 s5 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačka sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vp44 vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email