Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 26 dubna 2024
Celkem je zde 285 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: JPokorny1
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 420
Online návštěvníků
Návštěvníků: 282
Uživatelů: 3
Celkem: 285

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Login motoru
AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.8. 2010
Příspěvků: 35 | Témat: 4

25.02 2011 21:31


Zdravím všechny audiňáky.

Mám následující problém. Nemohu se dostat Vagem do RJ motoru.
Nebere mi to Login 12233 ani 26262
Vyskočí mi chyba č.31 s hláškou (něco jako "mimo povolený rozsah")

Chtěl bych se podívat na kanály 1,2,3 a 5, ale bohužel bez Loginu to nejde

Poradí někdo co bych měl vyzkoušet?

Jedná se o Audi A4 Avant - motor 2,0 TDI* PD 103kW
rok výroby 2006

Vag mám 10

Před časem jsem dodělával jsem Tempomat* a u toho všechno proběhlo jak má.

Tady na fóru jsem hledal, ale bohužel nenašel.

Předem všem díky
nahoru

sponzor





25.02 2011 21:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.8. 2010
Příspěvků: 35 | Témat: 4

26.02 2011 15:34


Tak dnes mi to píše zase jinou chybu
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.8. 2010
Příspěvků: 35 | Témat: 4

01.03 2011 20:55


Nikoho nic nenapadá?

Jde se vůbec do R.J. u motoru TDI* PD dostat a něco tam kontrolovat, případně nastavovat?
Hledal jsem na netu ale informace jsou různé. Nebylo z nich patrné jestli se jedná o informace k TDI* nebo TDI* PD.

Díky za každou informaci
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

01.03 2011 21:11


EDC* 16 tohle nepodporuje
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.2. 2011
Příspěvků: 24 | Témat: 2

01.03 2011 23:05


Sorač ale na tomto fore asi vedia velke hovno!Škoda sa tu niečo pitat.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

02.03 2011 6:40


co víc chce vědět, rozepsat to ?
u jednotky motoru EDC16 (což je jeho případ) nejde měnit startovací/volnoběžná dávka, doba startu atd ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.8. 2010
Příspěvků: 35 | Témat: 4

03.03 2011 21:54


Díky za odpověď.

i když se přiznám, že z toho tedy nejsem moc nadšený.
Je tedy vůbec možné s tím něco udělat - mám na mysli třeba přeprogramování (flash) dané jednotky aby to co bych chtěl šlo.
To znamená, abych se do jednotky dostal Vage a mohl případně zmenit startovací/volnoběžnou dávku paliva.

Díky.

Ještě přidávám výpis té jednotky z Vagu.

Adresa 01: Motor Labely: Chyba přesměrování
Řídící jednotka SW: 03G 906 016 KN HW: 03G 906 016 KN
Díl: R4 2,0L EDC* G000SG 9894
Revize: --H02--- Seriové číslo:
Kódování: 0000072
Dílna #: WSC 36757 133 87679
VCID: 79FC639A49AB

Nenalezena žádná chyba.
Readiness: 0 0 0 0 0
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

04.03 2011 12:29


Ano jde to řešit flaschem
stejně nevím co každej chce nastavovat VAGem když to stejně k vyřešení problému nevede a nebo jen dočasně
nahoru

sponzor





04.03 2011 12:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

05.03 2011 20:19


bady692:
Sorač ale na tomto fore asi vedia velke hovno!Škoda sa tu niečo pitat.

njn, pokud neumis cist, dozvis se tu hovno-to je pravda
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

05.03 2011 20:40


bady692:
Sorač ale na tomto fore asi vedia velke hovno!Škoda sa tu niečo pitat.


No když jsi KOKOT a máš pomalé sraní tak se nediv že možná pochopíš akorát tak velké hovno.Speciálně Tobě pomohl na dvěch tématech tavic,které tady už navíc jedno z nich je rozepsané,ale ty jako KOKOT založíš nové téma,protože jsi líný HLEDAT a číst!!!!!!
Tak se tady neser kdo tady ví velké hovno!!!!!!!!Až něco tady poradíš druhému tak pak vyskakuj!!!!!!!!!Zatím si nic nepředvedl,snad jen škemrat o radu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.2. 2011
Příspěvků: 24 | Témat: 2

09.03 2011 23:16


V prvom rade ma uputal jeho príspevok no nevedel som mu pomôct a niejak to tu mrzlo z radami tak som chcel uputat a pomôct mu aby sa to tu trošku rozmrzlo!A myslím že mu to pomohlo!!!Nechcel som nikoho uraziť pretože ja keď som potreboval pomoc tak sa našlo niekoľko dobrých rad za ktoré ďakujem a dúfam že aj ja pomôžem niekomu v nudzi!

Sorry ja som zabudol ti kokot:že ti si z piči vypadol a hneď si všetko vedel!!!
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 18.11. 2009
Příspěvků: 3205 | Témat: 79

09.03 2011 23:31


bady692: ty jsi tak trochu pako,co?Debilove maji tu vyhodu,ze se jim krasne zije v te jejich debilite
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

10.03 2011 20:32


bady692: A napiš si diktátek.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

11.03 2011 2:01


bady692:
V prvom rade ma uputal jeho príspevok no nevedel som mu pomôct a niejak to tu mrzlo z radami tak som chcel uputat a pomôct mu aby sa to tu trošku rozmrzlo!A myslím že mu to pomohlo!!!Nechcel som nikoho uraziť pretože ja keď som potreboval pomoc tak sa našlo niekoľko dobrých rad za ktoré ďakujem a dúfam že aj ja pomôžem niekomu v nudzi!

Sorry ja som zabudol ti kokot:že ti si z piči vypadol a hneď si všetko vedel!!!


Děláš si z nás čuráky?Si piš že to co jsi tady napsal pochopil každý ještě jednou !!!KAŽDÝ!!!smysl toho co jsi tu vyblil!!!Je od Tebe víc než trapné tady rozepisovat jak jsi to myslel a co jsi chtěl pro druhého udělat,když nám tady lžeš.

Ano já jsem z piči vypadl asi o 100% chytřejší než ty,to máš pravdu,páč mě by ani ve snu nenapadlo napsat takovou pičovinu co jsi napsal ať jsi to myslel jakkoliv

Jen doufám že pokud budeš něco potřebovat,že se Ti dostane adekvátní reakce na Tvé problémy s autem tzn. ve slušnosti by Tě měl každý poslat do prdele.

Prosím,klidně mě můžeš poslat do čehokoliv,ale věř že další každé tvé vyjádření je jen trapnou připomínkou toho jaký jsi k....!!!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.8. 2010
Příspěvků: 35 | Témat: 4

15.03 2011 22:19


Ještě přidám jeden dotaz.

Najdu někde jaké mají být u řídící jednotky motoru hodnoty? Mám na mysli když dám ve VAGu ř.j. motoru 01 a následně "Měřené hodnoty", v kterém políčku je jaká hodnota a jaká by měla být a co vlastně označuje? Ve VAGu totiž nemám pro svůj motor "label" (ve ktrém tento popis bývají). Nebo nemá někdo tento "label"?

Jedná se o motor 2,0 TDI* PD 103kW - BPW
tuším, že by to měl být tento: 03G-906-016-BPW.lbl, ale jistý si nejsem.

Nebo existuje nějaká a jaká literatura, aby byla dostupná?

Jde mi o to, abych zjistil jak na tom můj motor vlastně je, kde je co dobře a kde špatně.

Předem děkuji
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

16.03 2011 6:07


máš poslední ofiko vcds ? tam je téměř každý motor s labely
pokud není pak by to mohlo být v else (ale nejsem si jist)
pak by bylo ještě řešení podívat se na jinou EDC* 16 na kterou máš label a opsat si popisky,které jsou u jednotek stejného typu podobné
nahoru

sponzor





16.03 2011 6:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.8. 2010
Příspěvků: 35 | Témat: 4

16.03 2011 16:40


Vaša:
máš poslední ofiko vcds ? tam je téměř každý motor s labely
pokud není pak by to mohlo být v else (ale nejsem si jist)
pak by bylo ještě řešení podívat se na jinou EDC* 16 na kterou máš label a opsat si popisky,které jsou u jednotek stejného typu podobné


Díky za odpověď.

Jo jo - mám ofiko poslední verzi vcds, ale jak už jsem psal, můj motor tam neni.
V Else jsem taky hledal, ale údaje co bych potřeboval, jsem tam nenašel.

Psal jsem i na podporu VAGu a odpověděli mi, že tento label taky nemají.

Uvidíme - budu pátrat na netu, třeba něco najdu
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

16.03 2011 18:47


Mirda63:

tohle je docela dost zajímavé zkoušel jsi se zeptat i na diesel poweru?Někomu to pomůže někomu ne.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.8. 2010
Příspěvků: 35 | Témat: 4

16.03 2011 19:15


Na Diesel Poweru jsem se neptal ale procházel jsem ho a bohužel nic nenašel.
Každopádně je to divné, že pro tento motor(BPW) není label. Nebo je jich tak málo, že nikomu za to nestojí ho vytvářet?

Napadá mě, že by šlo použít i jiný label, ale nevím který motor je hodnotami stejný. Ono by šlo jej přejmenovat (zkoušel jsem to a funguje), ale jde právě o ty hodnoty. Jaké a kde mají být (myslím tím v jaké skupině, co v kterém políčku má být) jestli je to totožné s jiným motorem. Pokud by někdo věděl že třeba motor BLB(nebo jiný) má stejné hodnoty, dejte mi prosím vědět. Pokusil bych si label přizpůsobit. Není to tak složité. Třeba v Total Commanderu máte ze souboru s příponou lbl po použití klávesy F4 normální textový soubor který si můžete upravit jak chcete. Stačí jej upravit, uložit a hlavně dát pozor, aby soubor měl zase příponu lbl a je to.
Klidně bych si ho tedy vyrobil sám, ale jak už jsem psal, jde mi o ty hodnoty, kde a jaké mají být a co znamenají.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.3. 2010
Příspěvků: 442 | Témat: 18

17.03 2011 14:59


Btw, co Ti motor dělá? Mám stejný a teď taky něco řeším
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.8. 2010
Příspěvků: 35 | Témat: 4

17.03 2011 17:32


luckyluke:

S motorem se mi neděje nic Ale to soudím jen podle jízdy a chodu motoru. Chtěl bych ale znát měřené hodnoty a hodnoty jaké mají být. Auto jsem totiž koupil jeté a mělo nalítáno něco málo přes 180000km. Je sice dovezené z Německa i se serviskou, ale pro jistotu jsem si udělal rozvody se vším co k tomu patří (kladky, vodní pumpa a.t.d). Jen se mi trochu zdá, že má motor takový dunivější zvuk, tak chci projít komplet sání jestli někde prasklá hadíce, vyčistit všechny ventily a klapky a potom případně přetěsnít výfukové potrubí. Ale jinak spokojenost. Průměrnou spotřebu teď v zimě na 225 pneu (byly tam - chtěl bych 195 max. 205) mám 7,2, což si myslím, že není až tak moc.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.3. 2010
Příspěvků: 442 | Témat: 18

18.03 2011 11:55


Já koupil taktéž v Německu, po prvním majiteli, najeto cca 152000 km. Dunění pozoruju také (ve srovnání s jiným TDI*), ale zatím jsme nenarazili na nic, co by tomu napomáhalo a způsobovalo Teď se bude ještě měnit jedno teplotní čidlo, který hází zvláštní hodnoty, tak uvidím, ale nemyslím, že by došlo k nějaké změně. Co se týče spotřeby, v létě na 215/16 jsem na tom líp jak v zimě na zimákách 195/15
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.7. 2007
Příspěvků: 13 | Témat: 1

31.12 2018 18:15


Procházel jsem to tady a nepodařilo se mi najít login na moji A6 C5 2.8 V6. Věděl by někdo? Moc děkuji.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email