Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 27 dubna 2024
Celkem je zde 224 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: laus
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 422
Online návštěvníků
Návštěvníků: 224
Uživatelů: 0
Celkem: 224

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.10. 2018
Příspěvků: 4 | Témat: 1

05.10 2018 17:40


Zdravim Vas, mam takyto problem..asi pred dvoma rokmi som kupil auto. Ano viem. kod motora BRD... hned na zaciatku poznamenam, ze poznamky ze najhorsi motor a potobe somariny si mozete nechat pre seba...
ale k veci..uz niekolko krat som bol v servise, a nevedia zatial prist na pricinu. Auto obcas dymi, no nie moc. ako kedy. ale strasne smrdi, taky stiplavy smrad. scipu strasne oci z toho. Trysky boli testovane, vsetko je v poriadku. menil som aj elektricku rampu na trysky.Turbo* je v poriadku tak isto..ALE stava sa ze obcas musim doliat olej. asi tak liter za rok. tak mozno dakde olej taha. ale Turbo* je suche.
no ale co sa tyka vahy vzduchu tak tam mame problem, vacsinou su hodnoty myslim okolo 250..no mne ukazuje az okolo 400-450, ked vahu nechame zapojenu, ale odpojime ju len od sania tak zrazu su hodnoty dobre. klesnu na 250 cca.
Samozrejme sme skusali aj novu Vahu vzduchu a robi to tak isto

Nestretol sa tym niekto?

Dakujem
nahoru

sponzor





05.10 2018 17:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 890 | Témat: 32

06.10 2018 8:53


Sice mi není jasný, jak je myšleno "zapojenu, ale odpojime ju len od sania", ale tyhle hodnoty odpovídaj zavřenýmu (/neotevírajícímu) EGRu ... Ten jste kontrolovali?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.10. 2018
Příspěvků: 4 | Témat: 1

08.10 2018 23:16


no myslel som tak, ze - zjednej strany ide filter vzduchovy, a zdruhej vlastne to sanie.a vahu sme vytiahli, teraz uz neviem zi z toho sania, alebo zo vzduchoveho filtra. no bd jednu alebo druhu stranu sme len vybrali, a ked bola jedna strana len tak na volno. tak ukazovalo hodnoty okolo 250. to EGR* sa mi zda ze sme uz kontrolovali daaavnejsie, lebo toto sa taha uz celkom dlho. furt to riesime a furt na nic nevieem prist. no skusim este raz prebehnut to EGR*
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

09.10 2018 6:40


Upřímně, takhle nezjistíš nic. Mě na volnoběh váha ukazuje 3-4g/s, pokud přes ní neprotíká vzduch tak něco přes 27g/s.

Bohužel nevím o tvém motoru ani jeho řízení nic, abych ti mohl víc poradit.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.10. 2018
Příspěvků: 4 | Témat: 1

09.10 2018 10:54


Proste cely problem motoru spociva v tom, ze pravdepodobne nejde tak ako ma. ale podla inych for, a diskusii mi to pride, ze ten motor tak asi ma ist. tiez to Turbo* zacina tlacit az dakde za 2500 otackach.ale trochu je upraveny chod aby to islo skor. To mi robili chalani z CR.. Xtuning tusim. ale to uz ani nejak neriesim, ze to ide ako to ide..Skor mi vadi, ze strasne to auto smrdi. niekedy to aj dymi, nie casto, ale smrdi to stale. taky stiplavy smrad, hned ta zacnu stipat oci...DPF* bolo davane este pred kupou auta nove. aj robi regenracie. nieje skoro vobec zanesene. trochu sa straca olej...a motor podla mna celkom hrkoce. teda nie ze hrkoce ale ma taky iny zvuk ako zvycajne ma mat. rozmyslal som aj nad tym ci to nehrkocu vyvazovaky. ale tak neviem no.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

09.10 2018 12:19


Jak to tak čtu, tak ten motor by potřeboval pořádný wellness. Už jenom jak čtu něco o úpravách, snad čipu, ježí se mi chlupy. Kdo ví co tam s tím dělali, že ti váha pořád ukazuje vysoké hodnoty. Inu taky jedna možnost jak oblbovat dávku nafty.

Na vyladění softu a odstranění "úprav" bych ti doporučil místního člena "paříka" a co se mechaniky týče tak "Satas"??? Ale ten má pořadník dlouhý jak cesta do práce

2.0 TDI* BRD rok výroby do 2008 včetně má problém s 6-ti hrannou hřídelí náhonu olejového čerpadla z vyvažovacích hřídelí! http://www.vyvazovaky.cz
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1495 | Témat: 38

09.10 2018 12:41


nech si zkontorlovat vstriky, zazil jsem auto, ktery tahlo az od 2500rpm, problem vyresily az nove vstriky. dobry je nalogovat jeset auto za jizdy vcetne polohy regulace. tydle motory trpej na podtlaky u virivejch klapek a pak spatne reguluje Turbo*. Zivotnost puvodniho DPF* je max 250kkm.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.10. 2018
Příspěvků: 4 | Témat: 1

09.10 2018 15:38


Ono sa to nejak necipovalo. neviem. nemal som poziadavku o zvysovani vykonu. iba sa prepisali nejake mapy. ono to auto ide stale rovnako. len Turbo* zacne skor tlacit. aj to sa mi zda ze nie o moc skoro. ale to je jedno. tento problem ani neriesim uz. len by som chcel vyriesit ten hrkotavy zvuk motora. Trysky mi meral a povedal ze su este celkom dobre. aleMozno jedna by sa zisla ...na volnobehu je citit ako trase auto..ale to je citi ozaj vtedy, ked si vklude sadnes. a zamerias sa nato. inak by si to ani nepostrehol. DPF* filter je tam novy. aspon trvdil predchodzi majitel. ale mal aj fakturu..a na diagnostike v servise im ukazuje ze DPF* robi regeneracie, nieje ani zanesene.
Ale radsej by som to skusil dat pozriet niekomu kto sa vtom viac vyzna a ma skusenosti s takymto motor. neni ste nikto bobliz slovenskych hranic?
nahoru

sponzor





09.10 2018 15:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.10. 2018
Příspěvků: 1 | Témat: 0

15.10 2018 11:44


ten problém s hulením a vibracemi motoru řeším taky. Mám 2.0 TDI* 16 V BRD...štiplavý smrad taky cítím při delším stání na volnoběh. Spotřeba se mi drží někde kolem 6,3 l/100 km, ale při stání na volnoběh mám okamžitou spotřebu i 8l/100 km. Vstřikovače Siemens jsou docela drahé cca 15 tis s DPH nebo (12 tis s DPH přes známého) a před samotnou výměnou chci vědět, že 60 tis za nové vstřiky pomůžou ten problém s vibracemi motoru na volnoběh vyřešit. Podle mě i to hulení se způsobeno špatným dávkováním paliva, protože podle technika z AUDI vydrží tyto sračky vstřikovače cca 170 tis km a pak se musí vyměnit nebo zrepasovat. Turbo* mi taky táhne naplno až po 2000 ot, takže rozjezdy z křižovatek musí být ostřejší, jinak hrozí kolize... a vyvažovací hřídel...na tu se chytám při výměně spojky, jinak se tam prý nejde po sundání olejové vavy dostat.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.1. 2017
Příspěvků: 14 | Témat: 0

15.10 2018 14:08


Nalít toto do nádrže origo vw
https://www.autokelly.cz/Product/VAG-G001790M3/9149441

Auto mi kourilo za studena a smrdelo vstriky na kontrole ok, ale pořád se mi to nezdálo, tak jsem to tam nalil, vyjel do mrtě z kanystrem v kufru a najedno bez problémů... Nechápu jak ty vstrikovace testují, ale je fakt, že to dělalo jen při za studena...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email