Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 22 prosince 2024
Celkem je zde 884 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: ralok
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 892
Online návštěvníků
Návštěvníků: 884
Uživatelů: 0
Celkem: 884

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 295 | Témat: 23

06.09 2018 16:39


Znam par 745i a 750i co jezdi na plyn. Prepnuti z benzinu na plyn a naopak nepoznas v zadnych jizdnich podminkach a otackach. Nektery z tech aut maji na plyn najeto kolem 200kkm a jsou v naprostem poradku. Jedna 745i zmerena na brzde mela o 5 kW nizzsi vykon oproti tomu, co udava BMW u noveho motoru (245 vs 240 kW). Tolik k nefunkcnosti LPG. Je mozne, ze u Audi to dela problemy, ale u normalnich motoru to funguje dobre (pokud to neinstalovalo prase).
nahoru

sponzor





06.09 2018 16:39


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 3

06.09 2018 18:13


Tak az budes mit 4f 4,2 v plynu a najedes s ni 150tkm tak budes zase o zkusenost chytrejsi. At si kazdej jezdi cim chce, ale stojim si za svym ze tuto kombinaci nedoporucuji....
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.4. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 2

07.09 2018 20:40


Itchy (06.09 2018 16:39) orig :
Znam par 745i a 750i co jezdi na plyn. Prepnuti z benzinu na plyn a naopak nepoznas v zadnych jizdnich podminkach a otackach. Nektery z tech aut maji na plyn najeto kolem 200kkm a jsou v naprostem poradku. Jedna 745i zmerena na brzde mela o 5 kW nizzsi vykon oproti tomu, co udava BMW u noveho motoru (245 vs 240 kW). Tolik k nefunkcnosti LPG. Je mozne, ze u Audi to dela problemy, ale u normalnich motoru to funguje dobre (pokud to neinstalovalo prase).

No o Báwu jsem taky uvažoval, ale slyšel jsem názor že to má celej předek z hliníku kterej časem ztrácí svou pevnost. Navíc poslední hezký Báwo bylo E39 a to už je přece jen dost starej kočár.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1828 | Témat: 108

08.09 2018 19:05


Tak vykon na lpg je vzdy nizzsi minulosti jsem se tim hodne zajimal a sehnal i diplomovou praci z cvut s merenim na brzde a lpg melo nizsi vykon je to ale o par koniku. Vysi vykon mit nemuze (leda se systemem kapalneho lpg).
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 898 | Témat: 32

08.09 2018 23:58


A co teploty hoření? A další vlastnosti ... Jako každýho věc a určitě jsou motory, co si nechaj líbit víc (třeba starý Tatry "žraly" i písek, že ... ), ale i v případě těch 745i/750i věřím, že větší nájezd by se stejnou údržbou měl spíš po kvalitním chipu než po přestavbě na LPG ... Já zkušenosti s LPG moc nemám, natož kapalným, ale tipoval bych, že tam bude životnost ještě kratší - jakou teplotu a tlak má, abys ho dostal kapalnej až do válce? ... Co vím, tak ty "nejvymakanější" LPG mívaj stejně přívstřik benzínu...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6747 | Témat: 72

09.09 2018 22:01


Co viem, LPG ma o 100st vyssiu teplotu horenia. Ku nam ked dojdu auta s LPG, samy problem
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

10.09 2018 10:33


Pokud čtu správně tak v nadpisu se zakladatel ptal na A6 nafta / benzín.. o LPG se nezmiňoval dokud to tady někdo nevytáhl.
Zpět tedy k tématu. Pokud 4F a budeš jezdit hlavně město na naftu bych se vykašlal a stejně tak na plyn (to ať budeš jezdit kdekoliv). 4.2 je parádní motor, ale provozní náklady a případně servis bude vždycky vyšší než třeba už u zmiňované 2.8FSI. A právě ta 2.8 by byla i moje volba. Nehledě na to, že to pak bude i rozdíl pokud bys chtěl absolvovat nějakou dlouhou trasu třeba k moři atd.. pokud se řadíš mezi nás obyčejný smrtelníky volil bych V6.
.. nebo ve starších modelech 4fky 2.4 - vím to tady na fóru asi málokdo uslyší rád, ale podle mě taky skvělá volba
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.4. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 2

12.09 2018 17:20


inoxxs3 (10.09 2018 10:33) orig :
Pokud čtu správně tak v nadpisu se zakladatel ptal na A6 nafta / benzín.. o LPG se nezmiňoval dokud to tady někdo nevytáhl.
Zpět tedy k tématu. Pokud 4F a budeš jezdit hlavně město na naftu bych se vykašlal a stejně tak na plyn (to ať budeš jezdit kdekoliv). 4.2 je parádní motor, ale provozní náklady a případně servis bude vždycky vyšší než třeba už u zmiňované 2.8FSI. A právě ta 2.8 by byla i moje volba. Nehledě na to, že to pak bude i rozdíl pokud bys chtěl absolvovat nějakou dlouhou trasu třeba k moři atd.. pokud se řadíš mezi nás obyčejný smrtelníky volil bych V6.
.. nebo ve starších modelech 4fky 2.4 - vím to tady na fóru asi málokdo uslyší rád, ale podle mě taky skvělá volba


Děkuji za radu, ale mám pocit že dvačtverka by na takto těžký auto bylo přece jen málo "Pravda většinou jezdím s kloboukem ale občas mě to chytne a nasadím kšiltovku " a dvaosma je už FSI a všechny informace co mám mě od ní tvrdě zrazují.
nahoru

sponzor





12.09 2018 17:20


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14797 | Témat: 53

12.09 2018 17:47


Co tohle?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2014
Příspěvků: 106 | Témat: 25

13.09 2018 14:35


Auto prodavam ja a kdybych nemel tak pocetnou rodinu a nepotreboval multivana,tak si ji necham az do jejiho konce.Jezdim s tim denne a nikdy me to nikde nenechalo.Navic kdyz se s tim clovek nauci,tak se s tim da jezdit i za hodne peknou spotrebu.Mam tam nove svicky,olej v automatu,baterku a par preventivne vymenenejch hadic,ktery teda na to ze jsou to hadice tak docela ranec,ale kdo chce opicku,musi mit na bananky..Auto mam na nemeckych spz a TÜV to ma do 7/2019.Nejak na to nepospicham a jediny misto kde to inzeruju je zatim tady,protoze doufam ze pujde do dobrych rukou i kdyz mi to muze bejt ve finale jedno.Kazdopadne je jich hrozne malo a drzi si dost dobry ceny.V cechach jsem 4.2 v kombajnu nenasel vubec a v DE jdou diky emisnim normam ty auta rapidne nahoru.Obcas si privydelavam tim,ze pritahnu nejaky auto z DE do CR a at mi nikdo netvrdi ze ty FSI pastiky fungujou kdyz se k tomu nekdo chova a stara se o to dobre.Ty motory jsou uz od vyroby opravdu nekvalitne udelany,palivovej system katastrofalni,odchazeji cerpadla,vstriky,kazdej druhej motor pridrenej,a to do nich jeste spravne patri 100 oktanovej benzin,kterej je drahej jako prase a stejne jdou cerpadla a vstriky kolem 200 tis do kopru.Diesel mi prijde do toho taky financne narocnej(turba,vstriky,klapky,dpf) a se spotrebou to taky neni zazrak.Jedna se ciste o muj nazor a doufam ze si proto neprijede nikdo kdo me bude shazovat na cenne kvuli par skrabancum,a osezenejm sedackam.Auto prodavam v podstate za desetinu ceny co stalo novy a technicky to funguje bez problemu.Nikde to neni zmuchlany,zadny diry,rez apod..Kdo bude chtit tak poslu fotky na mail,nebo whatsapp...Casem mozna udelam inzerat a poslu link..zatim ale nespecham..Tomu kdo se tady uchazi o auto preju stastnou koupi at uz to bude tdi,fsi nebo cokoliv a klidne muzu nabidnout pomoc s koupi auta z nemecka.Diagnostika,mechanik a veskery papirovani neni samozrejme vubec problem..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2538 | Témat: 43

13.09 2018 15:10


Nechtěl jsem ti zasírat inzerát, ale kdyby měla i ten vzduchovej podvozek, tak na ni někde ty prachy seženu. Občas se dá V8 MPI koupit i u nás a dokonce i se vzduchovým podvozkem, ale je jich jak šafránu a člověk si nevybere.
"Naštěstí" teď nemám prachy a nemá vzduch, tak to nemusím řešit, ale zamrzelo mě to...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

13.09 2018 17:17


zvedavec (12.09 2018 17:20) orig :


Děkuji za radu, ale mám pocit že dvačtverka by na takto těžký auto bylo přece jen málo "Pravda většinou jezdím s kloboukem ale občas mě to chytne a nasadím kšiltovku " a dvaosma je už FSI a všechny informace co mám mě od ní tvrdě zrazují.


Vůbec nepochybuju, že 4.2 (ne FSI) je klenot. Stejně tak ani nebudu tvrdit, že 2.8FSI je nějakej zázrak co do spolehlivosti.
Jak psal mafioso91 o 4.2 kdo chce opičku musí mít na banány.. já to beru teda ze svého pohledu, že na takovou opičku zcela jistě nemám, abych ji provozoval při svých cestách a asi ani nějak jinak. Stačila mi moje předchozí A4 3.0 ASN. Nemám na mysli jen spotřebu, ale i servis. Auta to prostě nejsou nejnovější a něco chtít budou tak nebo tak.. někdy větší investice někdy menší.
Co se týče výběru vyšla by mi z toho úplně nejlíp ta 2.4 a pak asi ta 2.8FSI.. jinak v benzinu není moc z čeho vybírat pokud člověk neakceptuje tu 4.2.
Než tu 2.4 vyškrtneš někde si ji zkus. Nebude jich zase moc, ale taková tragedie to taky není (závoďák ale zdaleka ne..)
Jo a na závěr. Já vybíral taky původně A6 4F (2.7 TDI) a dokonce jsem pro ni už jel do DE, ale nějak se nám nezdála a po cestě zpět jsem složil zálohu na ještě o něco líp vybavenou B7 asi o 500km dál .. prostě ať vybereš cokoliv hlavně ať slouží a dělá radost
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.4. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 2

13.09 2018 21:14


No já jsem teď lehce znejistěl, když jsem na palubáku jedné 4,2 uviděl spotřebu 40L. To bych s tím mohl jen o vejplatě udělat kolečko kolem pumpy . Jo hele proč sem nejdou vkládat obrázky? Sem sem chtěl dát fotku toho palubáku.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2224 | Témat: 25

14.09 2018 7:32


A ta fotka je naco dobra? 4.2 zerie kombinovane 13l... Takze takuto spotrebu si rataj ak s tym chces jazdit. Po meste 15-16, na dialku das 10-11.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

14.09 2018 8:28


zvedavec (13.09 2018 21:14) orig :
No já jsem teď lehce znejistěl, když jsem na palubáku jedné 4,2 uviděl spotřebu 40L. To bych s tím mohl jen o vejplatě udělat kolečko kolem pumpy . Jo hele proč sem nejdou vkládat obrázky? Sem sem chtěl dát fotku toho palubáku.



Abych se přiznal fotku jsem na DF nikdy nedával tak nevím
Na to se vykašli to záleží na hrozně moc věcech. Za 40 to rozhodně v normálním provozu jezdit nebude a jestli jo musí být něco hodně špatně. Když ráno jedu kolem kontejnerů a vyhazuju bordel tak s tím cuknutím přes jednu ulici a stáním než to vyhodím mi i ropák ukáže třeba 33
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2538 | Témat: 43

14.09 2018 9:25


Počítej průměr těch 13-15 litrů, hodně záleží na stylu jízdy a taky kde jezdíš, po městě to zaručeně bude spíš ke dvaceti, stejně tak když pojedeš dvě kila po dálnici. Když pojedeš jako klobouk po okreskách, tak se dostaneš i pod dvanáct.
Pohádkám, že se s tím dá jezdit pod deset nebo za deset nevěř, to možná tak z kopce dolů, ale dlouhodobě určitě ani omylem.
Každopádně pokud půjdeš do V8, tak zažiješ nádherný zvuk motoru s příjemným zátahem, sice to nebude mít turboefekt jako TDI, ale zato ti to potáhne od třech tisíc až do sedmi, takovou zábavu ti žádný TDI nenabídne, ale taky za to budeš muset zaplatit.
nahoru

sponzor





14.09 2018 9:25


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

14.09 2018 14:26


Mr. Death (14.09 2018 9:25) orig :
Počítej průměr těch 13-15 litrů, hodně záleží na stylu jízdy a taky kde jezdíš, po městě to zaručeně bude spíš ke dvaceti, stejně tak když pojedeš dvě kila po dálnici. Když pojedeš jako klobouk po okreskách, tak se dostaneš i pod dvanáct.
Pohádkám, že se s tím dá jezdit pod deset nebo za deset nevěř, to možná tak z kopce dolů, ale dlouhodobě určitě ani omylem.
Každopádně pokud půjdeš do V8, tak zažiješ nádherný zvuk motoru s příjemným zátahem, sice to nebude mít turboefekt jako TDI, ale zato ti to potáhne od třech tisíc až do sedmi, takovou zábavu ti žádný TDI nenabídne, ale taky za to budeš muset zaplatit.


On turboefekt někdo vidí jako výhodu?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2538 | Témat: 43

14.09 2018 14:56


Někomu se líbí, jak to auto z ničeho nic vystřelí, když zabere turbo. Vytváří to dojem vyššího výkonu, než je skutečnost.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

14.09 2018 16:54


Asi záleží na každým zvlášť. Osobně mám názor, že je lepší turboefekt nejlépe nemít a mít auto co reaguje na plyn okamžitě. Právě to se mi líbí na atmosférách . Nějakej opožděnej nástup výkonu a pseudopocit z vyššího výkonu mě nerajcuje
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2224 | Témat: 25

14.09 2018 19:07


Zabomysie vojny chlapci. Oboje ma nieco do seba. Ked som mal s3 tak som dal dole c43 amg. Uplne s prehladom a nevymenil by som riadne nafukany oturbeny 4valec za atmo 8valec. Zase na druhu stranu atmosfera M3 mi prisla zabavnejsia ako rs4 2.7biturbo. M3ka tahala ako zbesila caz 7000, rs4ka nakopla pri 3000 masakralnym sposobom ale potom tah ustaval a hore to uz bolo nudne.
Ale nedovolim si povedat ze lepsia. Je jedno ci mas turbo, alebo viac valcov - dobre auto je vzdy dobre auto
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7219 | Témat: 19

14.09 2018 19:28


Zhruba za měsíc budu mít na prodej 4f V8 mpi 2006 která bude komplet po servisu a má komplet postaveny nový motor. Auto je neznicene LPG čkem.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

14.09 2018 21:13


snuff (14.09 2018 19:07) orig :
Zabomysie vojny chlapci. Oboje ma nieco do seba. Ked som mal s3 tak som dal dole c43 amg. Uplne s prehladom a nevymenil by som riadne nafukany oturbeny 4valec za atmo 8valec. Zase na druhu stranu atmosfera M3 mi prisla zabavnejsia ako rs4 2.7biturbo. M3ka tahala ako zbesila caz 7000, rs4ka nakopla pri 3000 masakralnym sposobom ale potom tah ustaval a hore to uz bolo nudne.
Ale nedovolim si povedat ze lepsia. Je jedno ci mas turbo, alebo viac valcov - dobre auto je vzdy dobre auto


Žádny války
Každý auto je jiný. My to nepaušalizujem, že atmo je vždy lepší nebo naopak.
A počkal bych si na tu nabídku od Satase. Může to být hodně zajímavý.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.4. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 2

06.10 2018 16:09


Moc děkuji za rady, ale koukám že těch 4,2 na trhu moc není. Ještě bych měl možná hloupý dotaz. Je to atmosféra nebo turbo?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2014
Příspěvků: 106 | Témat: 25

06.10 2018 16:50


Atmosfera.vzdyt jsi psal ze stavis barak a ze na to kasles ne?
nahoru

sponzor





06.10 2018 16:50


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7219 | Témat: 19

06.10 2018 19:25


Ve ČT sem ji dovezl z lakovny nedal jsem ani jedinej inzerát a je prodana na hned. V8 Mpi na luftu komplet vyservisovana s motorem po go.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2014
Příspěvků: 106 | Témat: 25

06.10 2018 19:58


Za kolik sla,jesi se muzu zeptat?proc byla k9mplet v lakovne?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7219 | Témat: 19

06.10 2018 21:18


Byla otukana z pražského provozu tak sem ji nechal krom předku udělat celou vc střechy. Šla naprosto bez řeči za 300.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.4. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 2

07.10 2018 22:03


mafioso91 (06.10 2018 16:50) orig :
Atmosfera.vzdyt jsi psal ze stavis barak a ze na to kasles ne?

jj psal, ale to mě nebrání se koukat kolem a zbírat informace. Já déle auto vybírám a pak ho dlouho vlastním, jsem totiž docela konzerva . Teď mám už 10 let Volvo a pomalu se poohlížím po změně. Po Volvu je audina má druhá srdcovka - od dob co Audi Quatro vyhrávalo v Ralye a Volvo v cestovních vozech . Taky jsu zvědavej co udělá s trhem s ojetými auty nové šrotovné v Germánii .
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email