Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 16 června 2025
Celkem je zde 496 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Marcus1
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 246
Online návštěvníků
Návštěvníků: 491
Uživatelů: 5
Celkem: 496

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 14.8. 2012
Příspěvků: 226 | Témat: 34

25.08 2018 18:05


Ahoj,

Chci se zeptat, na lambde Bank1 Sensor 1 (což by měla být ta před katem) mám v idle napětí 1.5V, při plynu se pohybuje cca od 1 do 5V. Je to normální? Všude jsem se dočetl, že by měla být od 0.1 do 0.9, ale nějaký typ prej údajně pracuje i v tomhle rozsahu. Aging test obou sond proběhl OK. V závadách občas skočí chudá směs a přijde mi, že auto nejezdí jak by mělo. Lambda* před katem je vyměněna před 30k km a MAF* taky. Škrtící klapka nastavená, žádný vacuum leaky jsem nenašel :/.

Doplněk:
Ještě jsem si v logu všiml, že Lambda* bank 1 sensor 2 občas v idle skočí na 0.020V, ale úplně na chviličku. Při vytočení motoru nad 4000 pak při poklesu na 1100 ot udělá pravidelně totéž, pak se zase ustálí na 0.55V.

Doplněk 2:
Na divné napětí sondy si odpovím sám, od 2001 se dává širokopásmová sonda s rozsahem 0-5V. Mám tedy nakonec dvě otázky: může chybu "chudá směs" způsobit druhá Lambda*? Není první Lambda* nějaká málo pohyblivá vzhledem ke změnám otáček viz log?

http://log.malonetuning.com/chart/237369#H8KLCADCv [zkrácená url]
nahoru

sponzor





25.08 2018 18:05


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2631 | Témat: 74

25.08 2018 23:13


Máš tam širokopásmovou lambdu Bosch LSU4.2 (0258007090), takže je to normální. 0-1V mají výstup úzkopásmové sondy, tu máš za katalyzátorem (LSM11 - 0258010032).

Osobně si myslím, že tam budeš mít nějaký jiný problém než lambdy. Ale to by chtělo někoho fundovanějšího, aby poradil.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.8. 2012
Příspěvků: 226 | Témat: 34

26.08 2018 9:41


Zatím jsem to chtěl vykoumat sám, pak to samozřejmě dám někomu kdo ví co dělá .

Citace z nějakýho fóra "I'll summarize what the Bosch Automotive Handbook, 8th edition, says:

the upstream Lambda* sensor is heavily stressed by high temperatures and untreated exhaust gas, which impacts sensor accuracy as voltage readings can shift due to changing exhaust gas compositions.

downstream Lambda* sensors are not as susceptible to impact on sensor accuracy, but are slower to respond to dynamic changes and mixture changes

Two-sensor Lambda* control combines the beneficial aspects of both upstream and downstream sensors

Greater accuracy is achieved with two-sensor control.

Here, a slower correction control loop is superimposed on the two-step or continuous-action Lambda* control described by means of an additional two-step Lambda* sensor.

The voltage of the two-step sensor downstream of the catalytic converter is compared with a set point value (e.g. 600 mV) for this purpose. On this basis the control evaluates the deviations from the set point value and additionally alters additively the controlled rich or lean shift of the first control loop of a two-step control or the set point value of a continuous-action control."

Takže druhá Lambda* se stará o aditivní korekce, buď může být vadná a rozjede se to, nebo někde prisava vzduch. Turbo* je před, nebo za katem? (Bylo měněno, tak jestli třeba něco špatně netěsní a Lambda* neprisaje obcas cistej vzduch)

Edit: Turbo* je před katem ...

Je mi divnejch těch 0.02V skokově ... nedaří se mi nikde dohledat, zda je to normální?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

27.08 2018 6:35


Ja mam kat Off, zadni lambdu odpojenou i v Řj, to mi chceš říct, je to spatně a tím pádem to mám vrátit?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.8. 2012
Příspěvků: 226 | Témat: 34

27.08 2018 7:58


lukydm (27.08 2018 6:35) orig :
Ja mam kat Off, zadni lambdu odpojenou i v Řj, to mi chceš říct, je to spatně a tím pádem to mám vrátit?


Kromě toho, že nás dusíš a určitě z toho máš špatný spaní joo , tak bych čekal, že když jí vypneš v RJ, tak je to v pohodě. 1.8T před rokem 2000 měly taky jenom jednu. Každopádně na tom co psal Bosch něco určitě bude a pokud z tý lambdy leze občas nejakej nesmysl, rozhodně to není dobře. Spíš mi vrtá hlavou, jestli se těch 0.02V skokově na volnoběh dá za nesmysl vůbec považovat? Ono kdyby tam byla opravdu chudá směs tak moc, že by to naměřilo 0.02V, už by to muselo být vidět i na první lambdě ....

Ještě přiložím obrázek, vyznačil jsem na něm bod, kde Lambda* před katem naměří 4V což je těsně pod bohatou směsí a Lambda* za katem v tu chvíli padne na 0V. Prostě s ní je něco špatně a nebo mám díru v katalizátoru .
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.7. 2016
Příspěvků: 156 | Témat: 14

29.08 2018 17:26


prvni Lambda* je sirokopasmova - takze zabere i malo paliva na idle
druha je uzkopasmova takze malo paliva na idle muze neregistrovat, pises ze je to jen vykyv.

za me je to OK, ale kat pujde pryc pac mam LPG*

dej si Torque do mobilu a BT-OBD2 do auta a uvidis jak to tam lita v realu.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email