Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 30 kvě 2024
Celkem je zde 688 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Majkinho
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 469
Online návštěvníků
Návštěvníků: 685
Uživatelů: 3
Celkem: 688

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.7. 2018
Příspěvků: 3 | Témat: 1

26.07 2018 14:22


Dobrý den,
začal jsem uvažovat o koupi o něco sportovnější vozu než má stávající, toyota avensis t25. Pokukuji po audi TT, jakožto můj "dětský den", trochu se, ale bojím, jak je to s prostorem na předních místech, o zadní mi nejde, protože měřím téměř 2metry, tak jestli bych se vešel. Popřípadě, zda doporučíte TT + jakou motorizaci nebo něco většího? Jinak můj rozpočet +-180 000kč a roční nájezd do 20 000km takže koukám jen po benzínové motorizaci. Děkuji za pomoc.
nahoru

sponzor





26.07 2018 14:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

27.07 2018 13:39


Kámoš má 185cm a TT mu je malé tak nevím.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

27.07 2018 14:27


Do 30ti let asi TT dobry, pokud si starsi, zacal bych od A5 dál
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 295 | Témat: 23

27.07 2018 16:50


TT, je strasne mrnavy a pro holky. S tvoji vyskou bych vybiral jinde
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.7. 2018
Příspěvků: 3 | Témat: 1

28.07 2018 13:23


tak jsem rád, že mě úspěšně odrazujete, ale rád bych nějaké jiné návrhy
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

28.07 2018 13:48


Koukni po a4 b7 do tveho rozpoctu je to fajne auto
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 295 | Témat: 23

28.07 2018 16:35


Chami (28.07 2018 13:23) orig :
tak jsem rád, že mě úspěšně odrazujete, ale rád bych nějaké jiné návrhy

A chces coupe nebo cabrio?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.7. 2018
Příspěvků: 3 | Témat: 1

28.07 2018 17:13


Po A4 jsem koukal, ale to není moc rozdíl oproti mé toyotě, chtěl jsem něco svižnějšího na osobní užití, když se člověk zbaví služebáku. Ohledně toho TTčka - coupé.
nahoru

sponzor





28.07 2018 17:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 295 | Témat: 23

29.07 2018 15:42


Sviznejsi coupe na osobni uziti? To bych sel do BMW E63. Ten jizdni zazitek je uplne jinej vesmir nez u TT Plus to neni tak homosexualni auto
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

29.07 2018 15:56


on má ale rozpočet cca 180tis a ne 250tis a vejš
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 295 | Témat: 23

30.07 2018 11:25


Pravda, ten rozpocet ma na E63 celkem malej. Na druhou stranu, kdyz uz kupuju auto "zbytecneho typu se sportovnimi ambicemi" (= coupe), tak bych vybiral takove, ktere uz opravdu nejake ty sportovni ambice muze mit Protoze pak si koupi "sportovni" auto (TT) a zjisti, ze s tim skoro nejde driftovat a ze to neumi zatacet, kdyz clovek jede trosku ostreji. Takze sice usetri par kacek, ale ma auto, ze ktereho nebude mit vubec radost a ktere v zasade neni v nicem dobre...

TT je auto pro holky, tedy male a s bidnyma jizdnima schopnostma (v porovnani napr. s tou 6er).
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.11. 2012
Příspěvků: 69 | Témat: 8

30.07 2018 11:50


Osobne jsem TTcko mival, ale hodne davno. 2005-2009. Kazdopadne mne treba vyhovovalo dost. Bylo sportovni, jelo jako prase (165KW+chip)celkem asi 280PS. Mel jsem tam teda KW podvozek dodelanej. Byl jsem i na okruhu v moste a dobry ale asi zalezi co od toho kdo ceka.
Pak jsem mel A6 a chtel znovu kupe. Chtel jsem puvodne A5 3.2fsi jenze kdyz jsem se projel v 3.0tdi, tak jede uplne jinak a zere pulku
Kazdopadne ja jezdim normalne a nedriftuju a podobny pro me blbosti
Kazdopadne to ze kdyz najedes do 20ti tis musis mit benzin bych uplne nevidel. Ja ted najel s 3.0tdi asi 12000km za rok. Stridam v rodine vic aut, pritelkyne taky potrebuje projizdet obcas do Prahy, aby auto jelo dlesi trasy, takze nenajedem tolik ani ja a ani treba pritelkyne.
Kazdopadne pri temer 2m vysky bych TTcko asi nevolil. Ja ho mel ve 20-24 a super, ale ted bych taky znovu volil neco vetsiho.
Na srazech vidam obcas e63 645i v LPG a zere to hovnajs a jede to super
Tak bych zvazil, zda si lehce nepriplatit a nemit brutalitu
Kazdopadne kupe do 180tisic bude tezka volba. E46 taky nejsou zly
PS: pritelkyne chtela hodne TTcko, pak se projela... a nakonec skoncila u A4, protoze zjistila, ze se ji to dobre neridi a ze ta A4 posloucha lip
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

30.07 2018 12:02


Itchy (30.07 2018 11:25) orig :
TT je auto pro holky, tedy male a s bidnyma jizdnima schopnostma (v porovnani napr. s tou 6er).

Prepac ale toto sa musim zasmiat.

TT 165Kw ide velmi pekne. s chipom ani nevravim a urcite je to sportovejsie auto ako 6er. 6er je GT odvodene z limuziny a okolo sportovosti ani nahodou neslo.

Takisto prevadzkove naklady su neporovnatelne. TT je defakto motoricky a technikou golf, da sa to uservisovat relativne lacno. 6er je vsetko atyp. Takze porovnavate neporovnatelne. A urcite budes mat vacsi zazitok za volantom v nabusenom oturbenom TTcku (myslim upravenom - v serii to ide pekne, ale ked sa dostanes s TTckom na 300PS tak to uz je uplne ina liga) ako v 6er. To mi ver. Na jazdu a zazitky si vol TT, ak chces stylove vozenie a nejde ti o to jazdit na hrane tak si kup 6tku.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 295 | Témat: 23

30.07 2018 12:41


snuff (30.07 2018 12:02) orig:
TT 165Kw ide velmi pekne. s chipom ani nevravim a urcite je to sportovejsie auto ako 6er. 6er je GT odvodene z limuziny a okolo sportovosti ani nahodou neslo.


Ano, chipnute TT jede v primce velmi pekne. Nevim, jake mas realne zkusenosti s 6er, ale z toho, co pises, tusim ze nulove. Ja s ni mam nalitano asi 15000km a pokud to neni uplna holota bez DD a AS, tak je to oproti TT uplne jinej vesmir. Je to sice GT, ale "sportovnosti" si to da TT k snidani a vykadi Golfa GTI

snuff (30.07 2018 12:02) orig:
Takisto prevadzkove naklady su neporovnatelne. TT je defakto motoricky a technikou golf, da sa to uservisovat relativne lacno. 6er je vsetko atyp. Takze porovnavate neporovnatelne.

Zde souhlas. Plastovy kryt zrcadcatka 16kKc, drzak na kafe 19,5kKc.


snuff (30.07 2018 12:02) orig:
A urcite budes mat vacsi zazitok za volantom v nabusenom oturbenom TTcku (myslim upravenom - v serii to ide pekne, ale ked sa dostanes s TTckom na 300PS tak to uz je uplne ina liga) ako v 6er.

Nesouhlasim, mam zkusenosti s obema a je to jako porovnavat Octavii RS a M3.

snuff (30.07 2018 12:02) orig:
Na jazdu a zazitky si vol TT, ak chces stylove vozenie a nejde ti o to jazdit na hrane tak si kup 6tku.

Muzes sem prosim napsat, jak dlouho jsi jezdil E63/64 a TT? Nejak se mi nechce verit, ze clovek, co ma zkusenosti s obema napise toto No flame
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

30.07 2018 12:57


S3 s chipom na 250PS som mal 3 roky. Kamarat mal 2 roky S3, ktora mala upravu na cca 350PS. Ja so svojou S3 som daval na rozbeh bezproblemov dole C43 AMG, zacal ma dobiehat az nad 120km/h kde sa uz logicky prejavil objem. Kamaratova S3 bez problemov porazala Carreru (neviem aku nevyznam sa), corvettu, a M3 3.2.. Dalsi kamarat ma E55 amg, e39 M5, rs4 b5 takze viem trochu posudit ako chodia velke objemy a ako chodia male oturbene lahsie auta.

Zaklad sportoveho auta je totizto co najnizsia vaha, co najkratsi razvor a samosvor, alebo 4x4. 1.7tony s otvorenym diffom nie je a nikdy sportove auto nebude. Dalej tom diskutovat uz nebudem, mna o svojej pravde nepresvedcis ak si so svojou 6er spokojny tak super, ale od sportoveho auta to ma velmi daleko. Cim nedehonestujem 6er, ja len vravim ze na zabavu napriklad na okreske a do 160km/h je to podla mojho nazoru vhodnejsie auto. 6er ma ine prednosti a dovod preco to auto vzniklo.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 295 | Témat: 23

30.07 2018 13:27


snuff (30.07 2018 12:57) orig:
S3 s chipom na 250PS som mal 3 roky. Kamarat mal 2 roky S3, ktora mala upravu na cca 350PS. Ja so svojou S3 som daval na rozbeh bezproblemov dole C43 AMG, zacal ma dobiehat az nad 120km/h kde sa uz logicky prejavil objem. Kamaratova S3 bez problemov porazala Carreru (neviem aku nevyznam sa), corvettu, a M3 3.2.. Dalsi kamarat ma E55 amg, e39 M5, rs4 b5 takze viem trochu posudit ako chodia velke objemy a ako chodia male oturbene lahsie auta.

To je presne to, o cem mluvim. V primce muze byt TT sportovni auto. Pokud s tim chces i jezdit do zatacek, tak uz je to uplne jiny pribeh

snuff (30.07 2018 12:57) orig:
Zaklad sportoveho auta je totizto co najnizsia vaha, co najkratsi razvor a samosvor, alebo 4x4.

Z toho TT splnuje jen maly rozvor a nizsi vahu 4x4 Haldex, bo TT nema nic jineho v pripade, ze se jedna o Quattro, je na sportovni jizdu nesmysl. Kazdopadne zakladem sportovniho auta je v prvni rade podvozek, rozdeleni vahy a motor. Pak az na to muzes pridavat dalsi veci jako LSD.


snuff (30.07 2018 12:57) orig:
Dalej tom diskutovat uz nebudem, mna o svojej pravde nepresvedcis ak si so svojou 6er spokojny tak super, ale od sportoveho auta to ma velmi daleko a nepresvedci ma nikto, ze poladene TTcko je nudnejsie alebo pomalsie auto ako 6er.

V pohode, nepotrebuju nikoho presvedcit o sve pravde, jen si myslim, ze by si to autor vlakna mel prvne projet a zjisti sam, ze TT neni moc sportovni. Teda pokud se neuvazuji jen sprinty.
6er ma samozrejme do sportovniho auta dost daleko, ale porad je k tomu o parnik blize, nez nedotaciva predokolka TT s rozlozenim vahy 60:40.

snuff (30.07 2018 12:57) orig:
Cim nedehonestujem 6er

Taky nedehonestuju TT, jen popisuju jeho realny jizdni zlastnosti ve srovnani s 6er

snuff (30.07 2018 12:57) orig:
a len vravim ze na zabavu napriklad na okreske a do 160km/h je to podla mojho nazoru vhodnejsie auto.

Jeste pochopim TT na dalnice, ale na okresky bych nevahal ani sekundu nad tim, ze 6er bude mnohem vetsi zazitek.
nahoru

sponzor





30.07 2018 13:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email