Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 26 dubna 2025
Celkem je zde 144 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: lunto
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 49 158
Online návštěvníků
Návštěvníků: 144
Uživatelů: 0
Celkem: 144

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14855 | Témat: 53

06.10 2014 17:58


Auta s DPF* musí být 5W30 s normou VW 507.00 použití jiného oleje není možné.
http://www.znackoveoleje.cz/znackoveoleje/3-INFORMACE/14-Pouziti-oleju-pro-diesely-VW
nahoru

sponzor





06.10 2014 17:58


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2011
Příspěvků: 365 | Témat: 41

07.10 2014 8:24


petersweter: Pokud máš filtr měl by mít 5w30.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

07.10 2014 12:19


Filtry nemame ani na jedne A6. Mi doporucil servis a vymenil 5w30. Ted dela servis otec a zase mu rekli ze lepsi je 5w40. Oba chceme interval 15tis km.

Jak to tedy je nebo neni...?

Diky.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

07.10 2014 12:34


rozdíl nula, je třeba koukat a dodržet specifikaci. Já bych dal 5W40 a neřešil to. Teda pokud nemáš ten DPF* filtr.

Citace:
Nejprve je nutné zdůraznit, že viskozitní údaje nemají nic společného s kvalitou či životností oleje, ani s kvalitou mazání, ani s tím, zda je olej syntetický, minerální či nějaký jiný. Viskozitní údaje podávají informaci o tom, jak lehce či obtížně lze olej dopravovat na potřebná místa, jak moc je olej tekutý, řídký či hustý. Odborně se tomu říká čerpatelnost a viskozita oleje. Čerpatelnost oleje se měří při záporných teplotách až -35°C, viskozita se měří při 100 °C, tedy přibližně při provozní teplotě oleje.
Naposledy upravil Ezio dne 07.10 2014 12:35, celkově upraveno 1 krát. (72% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

07.10 2014 12:35


Diky a jak poznam jaka ma byt specifikace?
Je nekde nejaka tabulka nebo neco?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

07.10 2014 12:37


pokud nemáš manuál k auta, kde máš předepsané oleje, nebo ti ho tu někdo nenapíše, tak můžeš kouknout na výrobce olejů, po zadání tvého auta vyjedou předepsané + doporučené oleje
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


přibližná tabulka norem VW (podle mě máš mít VW 505.00, 505.01 včetně 507.00)
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2011
Příspěvků: 365 | Témat: 41

07.10 2014 13:33


petersweter: Mám ten stejný motor a dávám 5w40 je bez filtru.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.3. 2010
Příspěvků: 638 | Témat: 77

24.08 2015 18:05


Trochu to oživím--firemní normy VW (VolksWagen)
VW 500.00 - lehkoběžné oleje pro benzínové a nepřeplňované naftové motory, určeno jen pro oleje třídy SAE* 5W-xx a 10W-xx.
VW 501.00 - multigrádní (vícerozsahové) motorové oleje bez pro benzínové a nepřeplňované naftové motory
VW 501.01 - běžné motorové oleje pro benzinové a nepřeplňované naftové motory
VW 502.00 - lehkoběžné oleje pro benzínové motory požívané při náročnějších zatěžovacích podmínkách, určeno pro oleje třídy SAE* 0W-xx, 5W-xx a 10W-xx.
VW 503.00 - benzínové motory osobních vozidel s prodlouženými intervaly výměny oleje(30.000 km, 2 roky)
VW 503.01 - přeplňované benzínové motory osobních vozidel s prodlouženými intervaly výměny oleje (30.000 km, 2 roky), především určeno pro Audi TT a Audi S3
VW 505.00 - pro přeplňované i nepřeplňované naftové motory, vhodný pro celoroční používání
VW 505.01 - pro přeplňované, nepřeplňované i pro naftové motory se systémem PD (čerpadlo-tryska).
VW 506.00 - pro naftové motory s velmi dlouho dobou výměnného intervalu (30.000, 2 roky)
VW 506.01 - pro naftové motory se systémem PD (čerpadlo-tryska), které využívají prodloužený výměnný intervalem (30.000, 2 roky)
VW 504.00 – určeny pro lehkoběžné benzínové motory, mají za úkol omezení popela sulfátu a podporují prodloužený interval výměny, lze jimi také nahradit oleje těchto norem: VW 501.01, VW 502.00, VW 503.00 a VW 503.01.
VW 507.00 - určeny pro lehkoběžné naftové motory, mají za úkol omezení popela sulfátu a podporují prodloužený interval výměny oleje, lze jimi také nahradit oleje těchto norem: VW 506.00 a VW 506.01, u pevného intervalu výměny s nimi lze nahradit normy: VW 500.00, VW 505.00 a VW 505.01
nahoru

sponzor





24.08 2015 18:05


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.5. 2015
Příspěvků: 2 | Témat: 0

02.03 2017 7:00


Mám Q7 3,0TDI 171kw, do motoru leju Q8 5W30 maximální spokojenost a pokud najedeš míň má lepší oxidační číslo výměna možná po dvou rocích.
Honza
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.1. 2009
Příspěvků: 109 | Témat: 12

17.03 2018 10:37


mě po repasi turba doporučili tento olej, je údajně výborný za horka, tedy zřejmě lepší viskozita když je motor provozně horký:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2823 | Témat: 181

17.03 2018 13:46


Ja ti neviem... Žijem v UK už nejaký ten piatok a tento som tu ešte nevidel...

Ja by som lial 5w30 507.00 a výmena každých 15000km ako to robí každý OOOO fanatik
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.1. 2009
Příspěvků: 109 | Témat: 12

17.03 2018 15:34


Když mě ta 5w30 ka přijde hrozná voda, nedejboze když se ohřeje tenhle olej je také sice LL a je navíc i C3, tedy vhodne pro DPF*...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11462 | Témat: 99

17.03 2018 20:04


machradek: vypada to, ze to tam proste chces. Takcto tam nalej, beztak je to ze stejne baze jako vse ostatni a zbytek je uz placebo, protoze ti spis odejdou vstriky, Turbo*, rozvody a zbytek vozu, nez se projevi rozdil mezi jednotlivyma zmackama oleju..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.1. 2009
Příspěvků: 109 | Témat: 12

17.03 2018 20:52


asi to tam fakt chci dat... horší to asi nebude... mám za sebou měření tlaku oleje u 3.0 TDI* BUG, před namontováním repasleho turba... za studena 4 atm, při 2000ot taky 4. Za tepla na volnobeh necelé 2atm, při 2000ot opět 4atm. A to byla teplota necelých 90. Překvapilo mne, když jsem ho horky vypoustel, jaká je to voda, tyhle lehkobezne oleje...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2016
Příspěvků: 100 | Témat: 8

19.03 2018 11:03


Chlapy a co myslíte o tom že znamej jezdí na shell 0w30 (specifikace 507.00) v A6 4F (bez DPF*) 3.0 TDI*. Interval výměny 15tis km.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14855 | Témat: 53

19.03 2018 12:29


jendaA6quattro: co jsem tak zjistoval tak vyrobci prechazi z 5w30 na 0w30,5w30 uz moc neni. Treba jsem ho hledal u shellu tam je uz v nabidce ta 0w30ka a pouzivam ji bez problemu jak v audine s DPF* tak v OII bez DPF*. A vse je naprosto cajk.
nahoru

sponzor





19.03 2018 12:29


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2016
Příspěvků: 100 | Témat: 8

19.03 2018 15:45


No tak to jsi přesně potvrdil to co říkal i on no... Prý mu to i přímo v shellu potvrdili ze se to teď používá místo předchozích olejů 5W40. Takže na něj přejdu taky. Díky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.5. 2014
Příspěvků: 256 | Témat: 2

19.03 2018 16:31


shell hx8 5w30 uz splna normu 507, da sa kupit vpohode
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2823 | Témat: 181

19.03 2018 18:08


Ak shell pre Audi musí spĺňať normu AV-L
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

22.06 2018 7:15


Já používám již dlouhá léta olej GM Dexos 2 5W30.
Je to levný a troufám si říct i kvalitní olej, který je možné dát do i do PD i s DPF*, pouze není na longlife režim.
Měnil jsem vždy mezi 10 - 13tis km.
Cena 5l je 450-500Kč.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1373 | Témat: 62

22.06 2018 9:01


Od samého začátku co auto mám a i předchozí majitel lil do mého 3.0 TDI* BKN (rok 2006) 5W30 Castrol Titanium FST, liju to tam pořád po 15 000km. V čem je ta 0W30 "jiná"? Někde jsem četl, že se to hodí spíš na studené starty a kratší trasy, takže olej je řidší?

Tohle jsem našel někde na netu

Citace:
0w30 - časté hodně mrazivé starty a krátké jízdy
0w40 - časté hodně mrazivé starty a i dlouhé jízdy a vysoká zátěž
5w30 - časté studené starty a spíš kratší jízdy
5w40 - časté studené starty a i dlouhé jízdy a vysoká zátěž
10w40 - málo studených startů, možné i dlouhé jízdy a vysoká zátěž
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.6. 2010
Příspěvků: 73 | Témat: 10

27.07 2019 0:02


Fan1s: Podle servisky má motor 3.0TDI CDUC předepsaný pouze oleje podle normy vw 507 00, a to jak pro proměnlivý, tak pevný interval. Tuhle normu splňujou jen oleje 0w30 nebo 5w30. To teda znamená, že můžu jezdit jen krátké jízdy a s nízkou zátěží? )
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.2. 2013
Příspěvků: 183 | Témat: 39

29.07 2019 11:17


Dávám do své 4F 3.0tdi ASB, DPF*, Petro-Canadu 5W-40 která splnuje VW 500/505, VW 505.01 a funguje to. Koupil jsem to při 200.000km a ted mám 380.xxxkm a vše v pohodě. I filtr úplně v pohodě. Menim 10-15tkm.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.6. 2010
Příspěvků: 73 | Témat: 10

03.08 2019 14:06


Kdybyste někdo řešil takové rachtání v motoru při mírné zátěži při rozjezdu, možná to budou řetězy, ale možná je jen starý olej. Dnes jsem odsál a vyměnil longlife po 28.000 km a ten humus nahradil novým Shell Helix Ultra 0w30. Taky nový filtr oleje i vzduchu, taky humus. Měl jsem to na ulici asi za dvě hoďky hotové. Odsávačka z Mountfieldu za 230kč posloužila dobře. Rachtání okamžitě přestalo, motor jde o poznání tišeji. Už nikdy nebudu věřit servisákům, že longlife vydrží tolik km. Příští výměna nejdýl za 15 tisíc km.
nahoru

sponzor





03.08 2019 14:06


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1373 | Témat: 62

03.08 2019 15:38


kath: tak to je jasny ze 30tkm je smrt. Kdyz budes menit po 10-15tkm za normu 507 pro DPF* a to Shell nebo Castrol, tak mas klid a nemusis nic resit.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.2. 2013
Příspěvků: 183 | Témat: 39

03.08 2019 21:47


k tomu řechtání... Jedině, kdy mi nezarechtaji retezy po nastartovaní je kdyz menim olej a filtr zaleju olejem. Jinak kazde rano 1-2sekundy rachtání. Klidne hned druhy den po vymene oleje. Není pod filtrboxem nejaky ventil ktery muze propoustet?? Vytece z nej olej a chvili trva nez do nej natlaci cerpadlo olej a nasledne do napinaku???
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2020
Příspěvků: 6 | Témat: 0

08.06 2020 14:05


Zdravim, je to tu sice staršie téma ale nechcem zakladat nove a snad mi nekdo bude vediet poradit,
A8, D3 2006, 3,0TDI 171kW s DPF* filtrom.
Chystam sa vymenit motorový olej ale chcem dodržat normu predpísanú pre tento motor, ale potreboval by som poradit od vas či tu nieje nejaka tabulka predpisana na dany typ auta alebo či konkretne viete poradit, bol tam liaty Castrol 5W30 edge .
A či je dobry napad ho vymenit za Shell 5W30 . Longlife tam nebol inak nemam ani štítok ani inú info o oleji ktorý tam liali. Idem menit olej po 15,000km. Za odpovede moc dakujem
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2823 | Témat: 181

08.06 2020 16:47


Hocico co splna normu 507 00

ja lejem Shell Helix ultra 0W30
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.12. 2019
Příspěvků: 115 | Témat: 17

30.06 2020 21:49


Nevím jak vy ale já osobně dávám long i když měním každých 10 tisíc a hlavně s normou 50700 páč DPF* se jinak dřív ozve.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.12. 2008
Příspěvků: 115 | Témat: 15

28.07 2020 11:50


nazdar, chcem prejst z long life intervalu na normalnych 15000km, chcel by som sa poradit co by ste odporucali naliat do 3.0 TFSI*, manual pise vw 504 00 a po prechode na 15000km vw 502 00 alebo alternativu vw 504 00, myslim ze predchadzajucemu majitelovi tam daval autorizak castrol, aspon usudzujem podla stitku na dverach a napisu na viecku.. rozmyslam ci zostat pri castrole alebo prejst na mobile 1 alebo liqui moly. A este by ma zaujmalo ci je mozne v aute prestavit interval z 30 na 15 tisic.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email