Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 2 června 2024
Celkem je zde 213 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: peet113
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 471
Online návštěvníků
Návštěvníků: 213
Uživatelů: 0
Celkem: 213

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.6. 2018
Příspěvků: 2 | Témat: 1

01.06 2018 8:32


Zdravím, chtěl bych se zeptat, zhruba do 2 měsíců si budu pořizovat auto a rozhodl jsem se pro audi, původně jsem chtěl A4 1.8 TFSI ale po tom co jsem přečetl co se s motory dělo, jak se rozbíjely a podobné tak jsem od toho upustil avšak radši se zeptám, skutečně se to s motory 1.8 děje? že žerou hodně oleje, a něco s řetěžem? a potom co je lepší volba? 1.8×3.2?
Jako ta 3.2 se mi líbí ale bojím se aby mi to nesežralo peněženku za benzín
Díky
nahoru

sponzor





01.06 2018 8:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.1. 2017
Příspěvků: 149 | Témat: 22

04.06 2018 10:22


1.8 nebo 2.0 TFSI ma smysl kupovat jen treti generaci (facelift nekdy od roku 2012). Ty uz maji zminene problemy vyresene a celkove jsou technologicky dal (zdvojene vstrikovani a tim padem vyreseny problem s karbonem kterym trpi kazdy benzinovy primovstrik atd.). Jinak 3.2 ma kolega a motor se tam nijak nesere (ostatni je jina pohadka). Trpi pry prave na zanaseni ventilu a sani karbonem a taky nema nejspolehlivejsi napinak rozvodu a vodici listy (takze hned po koupi asi vymenit za novejsi revizi ktery ma vse pry vyreseno).
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

04.06 2018 10:29


3.2, ministerstvo dopravy varuje: čtyři válce způsobují demenci
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

04.06 2018 12:38


lumirs (04.06 2018 10:29) orig :
3.2, ministerstvo dopravy varuje: čtyři válce způsobují demenci


nemislym sy
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.6. 2018
Příspěvků: 2 | Témat: 1

05.06 2018 11:58


Jasný díky, ale rok od 2012 je nad moje finanční možnosti:) ale děkuji
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.12. 2015
Příspěvků: 64 | Témat: 18

11.06 2018 11:45


Jendys123 (05.06 2018 11:58) orig :
Jasný díky, ale rok od 2012 je nad moje finanční možnosti:) ale děkuji


Otazka je, jestli ten 1.8 TFSI starisho typu nevyjde v "dlouhodobem meritku" jeste draz nez nejakej model z roku 2012. Take to bude od kusu, ale ta pravdepodobnost ze narazis na smejd tam je mnohem vyssi. Ja nevim kolik najedes, ale byly i pripady, kde se muselo dolivat 1l oleje na 1000km a to je otrava a zadarmo to neni. Pak kdyby ti rupnul ten rozvodovy retaz, tak jsi uplne v pr... to by si zadalo novy motor, takze by bylo vhodne ty rozvody preventivne vymenit taki jako tak, pokud nemas fakt jistotu ze to ten predchozi majitel udelal (tzn. pokud to neni znamy, kteremu veris).

Ja mam A5 1.8 TFSI z 2014 (CJEB) a zatim je vse OK (najeto 70tis), olej menim po 10-15tis a obvykle dolevam jen par deci nekde okolo 8tis jen pro odbry pocit a abych se toho prebytku oleje zbavil. Delam si tam veskery pravidelny servis sam (olej, filtry, svicky, brzdy, provozni kapaliny...) a je to obcas az prekvapive na pohodu pokud mas k dispozici zvedak, obcas nejaky specialni vercajk a manual. Na tom take dost usetrim, protoze v ofiko servisu AUDI v Nemecku, kde ziju, bych se nedoplatil. Prvni planovany servis, ktery asi sverim nekomu zkusenejsimu budou rozvody ve 100tis. Jediny "problem", ktery jsem mel bylo takove divne kovove sramoceni (nekolik sekund) po studenem startu a to jedine v lete a v pripade kdy bylo auto zaparkovano cumakem nahoru ve svahu. Zrejme slo o zdvihatka ventilu, ktera jsou mazana motorovym olejem a po nejake dobe ten olej uplne stece a chvili pak trva nez se vytlaci zpatky nahoru. Castecne jsem to vyresil vyssi viskozitou oleje na leto, kdy je horko (ted tam leju 5W-50). Takze z me zkusenosti se urcite vyplati ten modernejsi 1.8TFSI. Pokud na to auto nespechas, tak posetrit nebo zkusit leasing, pokud mas stabilni prijem.

Trochu me prekvapuje, ze srovnavas 1.8 TFSi a 3.2 FSI, ale pravda, pokud nechces naftu (coz chapu), tak tam nic moc jineho na vyber neni. Dulezite je poznamenat, ze na tom trilitru sestivalci nejsou vyssi naklady spojene jen s benalem. Bude tam potreba lit vic oleje pri vymenach. Bude nanejvys vhodne tu vymenu delat po 10tis. Je tam vic valcu, vic svicek, ventilu... Jsou tam vetsi brzdy, drazsi desticky, drazsi kotouce. Budou tam vetsi kola, vetsi pneu coz ve vysledku znamena vic penez. Mozna ani neexistuje varianta s manualem (ale nevim), takze bude vic starosti se servisem automatu. A hlavne by bylo vhodne vyhnout se multitronicu. Ne ze by ta prevodovka byla nejak extremne spatna, ale koncepcne je to prevodovka vhodna pro mensi motory (s nizsim krouticim momentem). S motorem 3.2 FSI bude hodne trpet a urcite odejde driv, respektive ta sance ze odejde tam je vyssi. Coz je asi duvod proc si multitronic vypestoval spatnou povest. Odhadem bych rekl ze v kombinaci s malym motorem to nebude spatne, ale v tom by ti poradil nekdo zkusenejsi.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email