Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 3 kvě 2025
Celkem je zde 98 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: sikkin7
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 169
Online návštěvníků
Návštěvníků: 93
Uživatelů: 5
Celkem: 98

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior


Registrace: 10.9. 2013
Příspěvků: 658 | Témat: 25

16.01 2014 20:37


Díky, ptal jsem se na eshopu, a potvrdili mi, že to je ilustrace a podvozek bude jak má být na dané auto, tak jak píšeš. Stávající tlumiče jsou KO, tak to nebude tolik zbytečná investice.
nahoru

sponzor





16.01 2014 20:37


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.8. 2013
Příspěvků: 24 | Témat: 6

17.01 2014 23:54


Já bych vůbec neměl obavy.. Máš na to přece nějakou záruku. Takže po tu dobu můžeš bejt v klidu. A za tu cenu se s tím více méně počítá, že to nebude mít dlouhou životnost.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 1260 | Témat: 13

18.01 2014 8:06


Mám ho na autě od srpna. Najeto na něm kolem 5tis km a zatim bez problému. Možná jen zadek by chtělo trošku změkčit, jinak v pohodě. Já jsem s tim spokojen. Za tu cenu není co řešit..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.1. 2013
Příspěvků: 75 | Témat: 4

18.01 2014 9:15


Mám ho půl roku a nemůžu jsi stěžovat jako neni to určitě jako HaR nebo KW ale za mě je to 100x lepší než JOM
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 10.9. 2013
Příspěvků: 658 | Témat: 25

19.01 2014 6:53


tak já doufám , že Weitec "od KW" bude ještě lepší než TA Technix, a že bude sloužit na dálnici D1 aspoň 50% origo
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 1260 | Témat: 13

19.01 2014 8:39


Bentley: weitec je asi o něco jinačí cenová kategorie než tento. U toho bych to předpokládal o 100% víc než u tohoto TA.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.7. 2013
Příspěvků: 6 | Témat: 1

22.01 2014 1:47


Já je mám na B5 od léta. Co se týče zpracování bída děs, tělo tlumiče je bíle pozinkovaný tkže výdrž nulová. Bracha je měl na oktávce dva roky a šli uplně dohajzlu . Pružiny se oloupaly a tlumiče shnili že z nich nic nezbylo ted sem si je koupil na B5 a po pul roce fungujou, tělo tlumiče hnedka jak přišli jsem stříknul rezistýnem, pružiny nechal přelakovat a po pul roce furt drží uvidim po zimě
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 10.9. 2013
Příspěvků: 658 | Témat: 25

22.01 2014 19:43


kabek: Psal si o TA nebo o KW že je máš, nebo jak to hnije? Mi to dnes přišlo, tlumiče černé, pružiny žluté, zítra to jde na auto jestli nebude něco chybět k tomu.

EDIT> Tak je to tohle přesně
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
měnit to budu až v pátek. Tak jsem na to zvědavý.
nahoru

sponzor





22.01 2014 19:43


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 10.9. 2013
Příspěvků: 658 | Témat: 25

04.02 2014 17:56


Tak mám pár km odježděno, drží to jak přibité, mám malinko kola do A na obou nápravách, jak si to sedlo, možná je to tím. Co mě zarazilo, že to šlo dolů cca 55-60mm místo 30mm, tak jsem se toho trochu bál. Dost to kopíruje silnici, tak je to takové víc utřesené. Jinak zvyknout si na to jde, a konečně ticho od náprav. Vysloveně tvrdé to není, to nemohu říct. Původní pozvozek s téměř 220tis km už měl svoje za sebou.
A když už jsem udělal hned servis, olej, komplet filtry, a nějaké drobnosti,tak mi to ani ne po týdnu naboří ženská... To abych měl pořád co řešit .
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.1. 2014
Příspěvků: 197 | Témat: 36

04.02 2014 18:11


mel jsem na VW (ještě mám) TA technik -80-80 a ve finále to sedlo přes 11cm a bylo to ´plně šíleně tvrdý, na nerovnostech to odskakovalo. ale jak byl rovnej asfalt tak paráda. Bohužel zadní tlumiče 2x během 10tis km vytekly, reklamaci uznali poprvé a podruhé už jsem je ani neposílal... Ale za tu cenu (na moje auto stáli kolem 4tis. docela dobrý
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.5. 2013
Příspěvků: 75 | Témat: 4

10.02 2014 0:16


Ono pozor s tim sníženim 80/80 a reálnym 11cm. To je na 90% chyba prodejce.

Vezměme si tento podvozek od TA:
Sportovní podvozek Audi A4 8E

Auto: Audi A4
Typ A4 Avant Typ 8E mimo Cabrio, quattro*
R.v.: 09/01 - 03/08
Snížení 30/30mm
Zatížení př. nápravy: 1020 - 1100kg
Zatížení z. nápravy: 1095kg

To přesně specifikuje model a i motor. Musíš kouknout do techničáku a porovnat váhové limity. Pokud v techničáku máš na přední nápravě 1050kg a na zadní 1095kg tak bude snížení 80 a 80mm. Ty jsi zřejmě koupil podvozek na úplně jiný motor a zřejmě i jinou variantu ( kombi ).

Pak samozřejmě likviduješ tlumiče, protože jsi třeba o 150 kg mimo váhové limity. To se bohužel děje, ale možná, že to neni tvůj případ.
Naposledy upravil Rouballik dne 27.11 2018 13:05, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.6. 2012
Příspěvků: 88 | Témat: 25

11.02 2014 10:04


mam je na avantu už přez rok 40/40 najeto cca 26 000 pořád drží žádný nevytekl před pár dny jsem na zadek dal Skové pružiny co jsem měl na autě předtim docela se změkčil zadek ještě je chci dat dopředu jinak na zadních tlumičích se da nastavovat výška pomocí podložky a drážek co jsou na tlumiči což je taky docela dobrý za ty peníze dobrá investice
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.11. 2013
Příspěvků: 6 | Témat: 2

03.05 2014 11:29


zdravim mam na sve audi a3 1.8t take podvozek od ta-technix a nemam s tim zadny problem. kamarad ma kw a zas takovy rozdil to neni kdyz vezmete v uvahu kvalita/cena tak radsi koupim co 3 roky ta-technix nez davat za podvozek pres 20000kc a stejne ho muzete po par letech menit kvuli nasim suprovym cestam
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.5. 2015
Příspěvků: 3 | Témat: 0

25.05 2015 12:46


Mám TA Technix výškově stavitelný podvozek na Twingu (koupen 2015), v servise říkali, že to mám tvrdé, tak jsem si říkal, jasně jasně, to má být tvrdé...
Ale ty vole, to auto je prakticky neprodejné na tomhle podvozku!

Na rovné cestě je to euforie, ale jakmile se objeví sebemenší nerovnost tak to dokonale pocítíte, tzn. na našich cestách mám teď neustále pocit, že sedím v závodním autě
Má to svoje kouzlo, ale problém je, že tvrdé vůbec neznamená lepší ani rychlejší!

Konkrétně mám jeden úsek, kde je příčná nerovnost, trochu prohloubená, a tam jsem jel s VW Golf (rv. 2014) asi 160 km/h, auto se vyhouplo nahoru pak přitvrdilo a klid, krásně čitelné, komfortní.

Se Twingem jsem jel 150km/h (víc jsem si tam netroufal) na origo tlumičích a snížených pružinách (-40mm) se předek zakymácel nahoru dolů poměrně razantně a přední kola bylo cítit měla v ten moment horší přilnavost ale drželo to směr.

Se Twingem na TA Technix jsem tam jel 130 km/h a byl to takový náraz, že mě málem vyhodilo ze sedačky.
A to nemluvím o jiných nerovnostech...
Moc by mě zajímalo jak by se chovaly podvozky Koni, KW, Eibach, ap Racing, které stojej 15 až 25 tisíc.

Dle mé zkušenosti je nejlepším kompromisem vyměnit jen pružiny (měl jsem ST Suspension) a nechat origo tlumiče. Komfort je nerozeznatelný od původních, ale jede to 10x lépe.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.10. 2014
Příspěvků: 79 | Témat: 4

25.05 2015 13:38


mám TA od podzimu na C5, přežilo to zimu, najeto asi 20.000 a uplně bez problému. Dokonce sem zjistil, že sem si dal ty štelovací závity POD pružiny (zadní), když na netu je napsaný, že mají byt NAD. Ale při instalaci sem u netu nebyl a v návodu to není. Aj tak uplně bez problému, 30 měsíců záruka je slovo do boje.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 10.9. 2013
Příspěvků: 658 | Témat: 25

25.05 2015 14:44


borec: ja jezdim na tom st suspension, viz vyse, najeto cca 25tis,nerovnosti parada, po 5tis najeto to cele zmeklo , neboli se rozjezdilo, zatacky parada, neodskakuje, tvrde to neni. Cim jedu rychleji, tim to pres ruzne nerovnosti na silnici vic zehli. Uplna parada, ja doporucuji. Jinak jezdim na 16". Zadne nizkoprofilaky.
nahoru

sponzor





25.05 2015 14:44


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.5. 2015
Příspěvků: 3 | Témat: 0

25.05 2015 18:15


Bentley (25.05 2015 14:44) orig :
borec: ja jezdim na tom st suspension, viz vyse, najeto cca 25tis,nerovnosti parada, po 5tis najeto to cele zmeklo , neboli se rozjezdilo, zatacky parada, neodskakuje, tvrde to neni. Cim jedu rychleji, tim to pres ruzne nerovnosti na silnici vic zehli. Uplna parada, ja doporucuji. Jinak jezdim na 16". Zadne nizkoprofilaky.

OK, no uvidíme, třeba se mi to ještě zlepší (TA Technix), ale pochybuju, spíš si zvyknu... jezdím na tom týden.
Mám tam teďkom ještě originál kola 155/65/R14, páč čekám na vytažení blatníků, abych tam dal širší a s nižším profilem.. takže jsem zvědav, ale už teď to je hotová motokára, katastrofa to není, ale tvrdé to je opravdu moc.
ST Suspension chválím.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.5. 2015
Příspěvků: 3 | Témat: 0

29.05 2015 0:57


Tak jsem si zvykl a musím říct, že už bych jiný než sportovní podvozek nechtěl.
Je to nepohodlné, hlučné a tvrdé, ale ta jízda za to stojí!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.5. 2013
Příspěvků: 75 | Témat: 4

24.01 2018 12:39


borec (Po, 25.05, 2015 12:46) orig :

Se Twingem na TA Technix jsem tam jel 130 km/h a byl to takový náraz, že mě málem vyhodilo ze sedačky.
A to nemluvím o jiných nerovnostech...
Moc by mě zajímalo jak by se chovaly podvozky Koni, KW, Eibach, ap Racing, které stojej 15 až 25 tisíc.

Dle mé zkušenosti je nejlepším kompromisem vyměnit jen pružiny (měl jsem ST Suspension) a nechat origo tlumiče. Komfort je nerozeznatelný od původních, ale jede to 10x lépe.


Povolil jsi ramena a silentbloky v podélném směru? Udělal jsi GEO? To je častá chyba. Pak jsou ty podvozky jako žebřiňáky. Dle zkušeností AP, KW, atd vše stejně tvrdé pokud je to štelovák s obdobným rozsahem.

Pokud chceš jezdit jako debil 150 přes díry, tak si koupil blbě. Na jízdní vlastnosti a prasení jsou tyto pevné podvozky:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
-> viz tvoje zkušenost s pružinama. Pružiny pod snížení 20mm zhoršují jízdní vlastnosti na sériovém tlumiči. Takže takovýhle komplet ať už od AT, AP, H&R by tě mile překvapil.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.1. 2016
Příspěvků: 28 | Témat: 4

16.02 2018 16:04


Rouballik (24.01 2018 12:39) orig :


Povolil jsi ramena a silentbloky v podélném směru? Udělal jsi GEO? To je častá chyba. Pak jsou ty podvozky jako žebřiňáky. Dle zkušeností AP, KW, atd vše stejně tvrdé pokud je to štelovák s obdobným rozsahem.

Pokud chceš jezdit jako debil 150 přes díry, tak si koupil blbě. Na jízdní vlastnosti a prasení jsou tyto pevné podvozky:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
-> viz tvoje zkušenost s pružinama. Pružiny pod snížení 20mm zhoršují jízdní vlastnosti na sériovém tlumiči. Takže takovýhle komplet ať už od AT, AP, H&R by tě mile překvapil.


Tak samozřejmě, že se dělala geometrie.
Silentbloky se asi nepovolovaly, občas si v těch servisech připadám, že o tom nic neví. U geometrie ale párkrát chtěli třeba vědět nastavení od výrobce podvozku, což není k dispozici... takže se vždy dávalo standardní nastavení pro dané auto.

Ještě to upřesním, že šlo o TA Technix výškově stavitelný podvozek (tlumiče + pružiny) za 8 tisíc tuším.
Už to jsou 3 roky a najeto 80 Tkm na tom... všechny ložiska jsem měnil 4x, tzn. každých 20 Tkm, protože začaly hučet... pak několikrát horní uložení, čepy a takový věci... takže geometrii jsem dělal často
Ale teď už tam zas něco lupe a nevím, jestli to nejsou pružiny, už jsem s tím byl dvakrát v servise (-13 tisíc), měnili tam věci a dělá to furt... už to nechci řešit a budu kupovat nové auto.

Každopádně je to super, ten pocit motokáry.. a že to je nepohodlné a že to odskakuje na nerovnostech mi plně vyhovuje ) člověk jede do zatáčky a má pocit, že je ve formuli a taková jízda typu "Dride it like you stole it"

Audi S3 v seriovem stavu se naklání jak Fabie a vůbec mi to auto nedělalo radost.

Ještě pro srovnání Golf 7 má úplně luxusní podvozek, sice se naklání, ale ten komfort je úplně mimo tenhle svět projedu retarder a ani nevím že tam byl... no ale Fun Factor není tak velký.

Mini Cooper S R56, co sem taky měl, měl podvozek srovnatelně k TA Technix, ale byl měkčí. Hlavně ovšem byl tak nízko, že jsem sotva udělal STK* a hnedka jsem odřel blatník kvůli najetí do kanálu... takhle nízký podvozek bych už nikdy nechtěl.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email