Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 26 dubna 2024
Celkem je zde 280 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: JPokorny1
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 420
Online návštěvníků
Návštěvníků: 277
Uživatelů: 3
Celkem: 280

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.7. 2013
Příspěvků: 16 | Témat: 7

16.10 2017 15:15


Po vymene hadice k servu a cervene kapaliny servo pri zataceni vrze, skripe a drnci.
Pak vymenena kapalina za zelenou, ale temer zadne zlepseni.

Poradi nekdo co s tim jeste muzu zkusit?
nahoru

sponzor





16.10 2017 15:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

16.10 2017 18:22


Důvod je ta červená kapalina, předpokládám ATF* do automatické převodovky. Jediné co tam patří a nesmí přijít nic jiného je zelená G 002 000 dle normy VW TL 52 146.0 alias Pentosin CHF11S. Náhrada je nová G 004 000 dle VW TL 52 146.01 neboli Pentosin CHF202. Origo G 002 000 už neseženeš, ale Pentosin CHF11S se ještě ve světě sehnat dá. Nicméně náhrada G 004 000 funguje OK. Pokud tam dáš něco jiného tak papá.

Jo a kapalina se plní přesným postupem dle servisních pokynů, pokud to tam naleješ jak do motoru, nastartuješ a dolejváš s tím jak to saje i vzduch a necháš si to čerpadlem našlehat na kapučíno, tak si zničíš lopatky pumpy od kavitace. Pak to navěky kvílí jak meluzína...

Tak či tak máš o zábavu postaráno. Osobně bych to viděl na novou pumpu. Snad to přežil ventil v převodce řízení. To co píšu jsou vlastní zkušenosti.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

16.10 2017 19:54


Připojím se. Je to tak jak píše Nakadah. Určitě kup G 004, minimálně 2L. Kapalina v servu se nechá vyměnit tak, že zvedneš předek, abys mohl točit volnatem, vysaješ to co je v nadržce, z ní odpojíš vratku co jde z hřebenu, na tu si dáš průhlednou hadici, abys viděl, co z toho teče a zavedeš to někam do kanystru. Vývod vratky z nádržky zaslepíš ( dávám kus hadice, zakončené nad úrovní hladiny ). Při vypnutém motoru!!! do nádržky leješ nový olej a při tom točíš volantem z dorazu na doraz. Tím ti krásně vyleze vše z hadic, hřebenu i čerpadla. Když uvidíš, že jde půhlednou hadicí čístý olej, vše připojíš zpět a olej doplníš na rysku. To je celý. Pak nastartuješ, protočíš volant a případně zas doplníš olej. Dělal jsem to tak u všech svých aut a vždy to bylo ok. Díky novýmu oleji, servo šlo jak nový a většinou zmizely i ty nepříjemný pazvuky.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

17.10 2017 17:12


Jo je to tak, akorát starty motoru na max nahodím a zdechnu, nesmí to čerpadlo nasát vzduch. Je to tak na 3x 4x nahodím/zdechnu a vždy mezitím doleju olej. Oleje je tam jenom 1l v celém systému.

Mechanik mi loni měnil převodku, a pak prostě nalil olej, nahodil a dolíval. Místo oleje kapučíno, kvílelo to jak prase před smrtí a finito. Vyměnil sem hadice, nádržku, olej znova, nepomohlo. Před tím to bylo tiché, nebylo slyšet nic. Inu pumpa v prdeli...Pěkně mě to tehdy nasralo.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email