Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 26 dubna 2024
Celkem je zde 266 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Doom1n
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 421
Online návštěvníků
Návštěvníků: 264
Uživatelů: 2
Celkem: 266

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.10. 2017
Příspěvků: 6 | Témat: 1

08.10 2017 21:12


Zdravím Vás všechny,
chtěl bych Vás poprosit o radu. Mám A4 B5 s motorem 2.5 TDI*. Byly KO vačky + žral olej. Nechal jsem vyměnit motor za AKE 132kw. Bohužel mám jeden problém - málo výkonu. Dřív jsem měl 0-100 za nějakých 9,5 sekundy, nyní jsem na cca 11,5 sekundách. Kroutící moment taky není, jak před výměnou. Dřív mi to, když přeženu, "trhalo ruce" a nyní je to taková líná potvora. Čerpadlo a Turbo* zůstalo z mé 110kw AFB. Pouze vstřikovače jsou z 132kw AKE. Neví někdo co s tím? Není potřeba předělat váhu vzduchu z té 132 kw AKE verze? Popřípadě upravit software, aby čerpadlo dávalo víc? Auto nekouří, alespoň podle mého subjektivního pocitu. Zatím jsem nikomu neříkal, ať zamnou jede a kouká. Jen je to prostě líné.

Budu vděčný za každou Vaši radu.
nahoru

sponzor





08.10 2017 21:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

08.10 2017 22:41


Chtelo by to chtelo vstriky z Puvodniho.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.10. 2017
Příspěvků: 6 | Témat: 1

08.10 2017 23:16


hansdob (08.10 2017 22:41) orig :
Chtelo by to chtelo vstriky z Puvodniho.


Zítra je tam nechám namontovat. Zítra dám vědět. Děkuji za komentář.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

08.10 2017 23:36


Ne...Chtělo by to zpět zpátky 110 motor pac 132kw motor nikdy nebude na 110 vstřikování fungovat dobre. Chapu ze ten jinej motor stal zřejmě pytlik rejze ale tímhle je zaděláno jen na trápení.kdyz se dává 132 do 110 neni to jen vymena motoru ,ale musí se otom něco taky vedet.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.10. 2017
Příspěvků: 6 | Témat: 1

08.10 2017 23:41


Satas (08.10 2017 23:36) orig :
Ne...Chtělo by to zpět zpátky 110 motor pac 132kw motor nikdy nebude na 110 vstřikování fungovat dobre. Chapu ze ten jinej motor stal zřejmě pytlik rejze ale tímhle je zaděláno jen na trápení.kdyz se dává 132 do 110 neni to jen vymena motoru ,ale musí se otom něco taky vedet.


Díky za odpověď. Bohužel jsem byl až moc důvěřivý. Pán, který to celé dělal vypadal a zněl, že tomu opravdu rozumí..Bohužel to není ono. Myslíš, že ty vstřiky pomůžou? Z tvého komentáře chápu, že by se měla upravit jednotka.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

08.10 2017 23:46


Vstriky můžou a nemusí pomoct hlavně ale v zimě ten motor nepůjde za studena dobre pac 132 motory mají jiný Kompresní poměr*. Vždy kdyz sem dával motor 132 do 110 tak jsem to cele přestavěl na origo 132. Ale pozor lze to jen u manuálu.pokud bys to chtěl vyřešit neni problém dělám tyto úpravy běžně.
Btw bohuzel tech panu kteří se tváří ze tyhle motory maj v paži Ti během chvíle naseru dva kyble....-((((
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.10. 2017
Příspěvků: 6 | Témat: 1

08.10 2017 23:50


Satas (08.10 2017 23:46) orig :
Vstriky můžou a nemusí pomoct hlavně ale v zimě ten motor nepůjde za studena dobre pac 132 motory mají jiný Kompresní poměr*. Vždy kdyz sem dával motor 132 do 110 tak jsem to cele přestavěl na origo 132. Ale pozor lze to jen u manuálu.pokud bys to chtěl vyřešit neni problém dělám tyto úpravy běžně.
Btw bohuzel tech panu kteří se tváří ze tyhle motory maj v paži Ti během chvíle naseru dva kyble....-((((


Manuál mám. Na kolik to tak +- vychází? Klidně do SZ. Dík za odpověď.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

08.10 2017 23:54


luke362 (08.10 2017 23:50) <a href="/forum/prispevek/1367980-vymena-motoru-2-5-TDI*-110kw-za-132kw-problem-s-vykonem#1367980">orig</a> :


Manuál mám. Na kolik to tak +- vychází? Klidně do SZ. Dík za odpověď.

Jestli ti muzu poradit nech opravit ten tvuj původní motor a myslím ze tě to vyjde lip než všechny komponenty a práce co je třeba k předělání na 132 a to nemluvím otom ze zřejmě ten jiný motor co se tak ted dal tak asi zadnej velkej oheň nebude kdyz to ani nejede jako ten původní.
nahoru

sponzor





08.10 2017 23:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.10. 2017
Příspěvků: 6 | Témat: 1

09.10 2017 0:03


Satas (08.10 2017 23:54) orig :

Jestli ti muzu poradit nech opravit ten tvuj původní motor a myslím ze tě to vyjde lip než všechny komponenty a práce co je třeba k předělání na 132 a to nemluvím otom ze zřejmě ten jiný motor co se tak ted dal tak asi zadnej velkej oheň nebude kdyz to ani nejede jako ten původní.


Díky Ti za cenné rady. Jsem z toho auta už na mrtvici. Dám tam 110 vstřiky, chvilku pojezdím a půjde do světa, přece jen to je stará B5 z roku 99 :/ Další auto jedině benzín V6...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

09.10 2017 8:43


No kdyz ten motor je dobrej cerpadlo a trysky taky tak ten kompresni pomer kde rozdil je to prezije tri mi tu takhle jezdi a nemaji problemy ani v lete ani v zime. Jinak ja souhlasim se satasem ale mam kolem sebe holt chude pratele s temito pekacky a tak se delali tyto “spatne” veci aby se usetrili korunky.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

09.10 2017 9:02


hansdob (09.10 2017 8:43) <a href="/forum/prispevek/1367991-vymena-motoru-2-5-TDI*-110kw-za-132kw-problem-s-vykonem#1367991">orig</a> :
No kdyz ten motor je dobrej cerpadlo a trysky taky tak ten kompresni pomer kde rozdil je to prezije tri mi tu takhle jezdi a nemaji problemy ani v lete ani v zime. Jinak ja souhlasim se satasem ale mam kolem sebe holt chude pratele s temito pekacky a tak se delali tyto “spatne” veci aby se usetrili korunky.

I kdyby byli přátele sebuechudsi tohle bych neudělal protože nedejboze aby se problém nejakej vyskytl a první co milí přátele udelaj je to ze poplivou toho co to udělal.... toho kterého na kolenou přemlouvali ať to udělá ze nemaj na jídlo a doma děti....to známe uz tyhle finticky.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

09.10 2017 9:29


Souhlasim jenze my tady na vesnici se potrebujem ja pomuzu jemu on mne. Jinak paskvil je paskvil uz treti mesic tady bojuju ( ted uz jen ve volnych chvilich proto abych zjistil co se stalo protoze to auto 5 let jezdilo bez problemu) s A4 B6 auto s AKE puvodne je tam ale BAU a hlavy BCZ bez diry na vstrik a nema ho to a jen tady to 5 let slouzilo pak skyt a nejde do otacek.

Preju at to rozchodis no ale paskvily obcas stoji vic nez kdyz by se udelalo to co melo a lituju toho co to koupi pokud se to dohvi az nekdy potom.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.10. 2017
Příspěvků: 6 | Témat: 1

09.10 2017 11:28


Zjistil jsem, že tam je řídící vstřikovač z AFB (110) a zbytek je AKE (132). Jsem zvědavej, jak se to bude chovat, až tam dáme všechny z té 110tky.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email