Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 25 dubna 2025
Celkem je zde 110 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Marian Bordac
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 155
Online návštěvníků
Návštěvníků: 107
Uživatelů: 3
Celkem: 110

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.5. 2017
Příspěvků: 228 | Témat: 33

24.06 2017 20:01


Caute,

mam "mensi" problem zo startovanim. Za studena auto startuje pomalsie, co viem tak BMK by mal nastartovat na brmknutie. Moj toci cca 3 sekundy. To by bolo ak tak este v poriadku. Ked sa vsak auto zohreje na pracovnu teplotu, tak pri zaciatku fazy startovania nieco cinkne (asi v starteri), vidno ze stiahne elektrinu (displej na chvilinku jemne pohasina) a za malu chvilu zacne tocit motorom a nastartuje ho znova tak za 3 sekundy.

Vstreky som zatial vylucil, podla diagnostiky:

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Obcas sa auto po starte malilinko potrasie a otacky pokolisu. Zriedka vystupaju na cca 1000ot. na cca 5 sekund a padnu na normal. Potom je volnobeh kludny.

Retaz nepocujem, zeby strkotala. Auto nedymi.

Baterku planujem vyskusat zajtra. Vyriesil niekto nieco podobne? Lebo uz zacinam mat pocit, ze sa to postupne zhorsuje.

Auto ma poctivych 240km, rozvody neboli menene. Klapky udajne ano pred 20t km, ale to neviem uplne na 100%.
nahoru

sponzor





24.06 2017 20:01


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7231 | Témat: 19

25.06 2017 8:33


Tak vstriky si vyloučil... Ty mas doma Bosch stolici za 12 mega? To co si sem dal měří stav piezzo odchylky a první a druhej je hotovej to na úvod. ....a jen ti ted rovnou píšu ze nejspíš chcijou jak Dunaj protože to zaseknuti startu děla nakapana nafta ve válci kterou vstřik neudrží pri zastaveni motoru která se pri opětovném startu vznití ve špatný okamžik a pribrzdi ci dokonce zastaví startér.
A mužu te uklidnit ze toto měsíčně řeším tak 4x.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.5. 2017
Příspěvků: 228 | Témat: 33

25.06 2017 9:01


nie stolicu nemam .. ale vsade pisu, ze tolerancia je +-2 a moje maju maximalne -1 a 1. Ako si presne rozlisil ze prvy a druhy vstrek je hotovy? Ktore su to presne s toho vypisu diagnostiky?

Aby som vedel ako to mam presne odlisovat, kedze ziadny tie limitne odchylky neprekrocil..

Robi to len ked je motor zohriaty, pri studenom to nikdy neurobi, kde sa vlastne potom strati ta nakvapkana nafta?

to cinknutie startera je hned na samom zaciatku, este ked sa motor nezacne ani tocit
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5153 | Témat: 33

25.06 2017 10:10


Jste se neco naucili stou toleranci
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.5. 2017
Příspěvků: 228 | Témat: 33

25.06 2017 17:43


tak vsade sa to tak pise, aj vo VCDS, tam dokonca +-2.8 .. tak ako to potom je? Su moje hodnoty zle?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5153 | Témat: 33

25.06 2017 19:26


Vyser se na cele vcds s korekcema vyndej vstriky a dej je otestovat satas neni zrovna amater kterej by ti radil blbosti sam mel jsem korekci 0.5 a na stolici bylo 4 ko nedrzeli tlak
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.5. 2017
Příspěvků: 228 | Témat: 33

25.06 2017 20:13


jj viem ze satas je frajer .. zajtra sa dohodnem na ich otestovani.. a DAM* vediet ci to bolo tym ..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5153 | Témat: 33

25.06 2017 20:23


A vyser se na korekci to je snad kolik vraci tryska do predu zpatky a tim ukazuje jestli chodi v limitu nebo ne ale neukaze to ze prokapava
nahoru

sponzor





25.06 2017 20:23


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.5. 2017
Příspěvků: 228 | Témat: 33

13.07 2017 19:33


takze nakoniec to vyzera, ze to bolo starterom. Novy starter ma uplne iny zvuk a o mnoho rychlejsie sa toci.. Stary starter sa tocil akoby pomalsie, a asi preto nevladalo nastartovat.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.1. 2012
Příspěvků: 43 | Témat: 1

08.08 2017 15:45


zdravim, mam rovnaky problem so startovanim za tepla 3,0TDi BMK. Len sa pytam: ak by bol vadny vstrik tak by to malo zle startovat aj za studena ci sa mylim?

Tazko startuje len ak sa starter nahreje od salaveho tepla motora, novy starter odstranil problem na mesiac tak som bezradny.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.4. 2016
Příspěvků: 28 | Témat: 7

08.08 2017 18:00


Hele dela mi to to same...o tech vstrikach teda slysim poprve ale docetl jsem se ze to muze i delat kostrici kabel co je od motoru ke kastli..nekde zespodu za motorem...pry to muze delat i to
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.5. 2017
Příspěvků: 228 | Témat: 33

08.08 2017 18:42


mne vymena starteru zatial pomohla.. teraz studeny motor trosicku dlhsie toci ako by malo, ale teply naskoci okamzite.. starter som mal od vyroby, cize cca 12 rokov..

moze to byt aj ukostrenim, ale to mi mechanik kontroloval ako prve, a nepomohlo..

ostava dat skontrolovat vstreky ci netecu, ale udajne by sa mali prejavovat aj ine symtomy, ako napr. zadymenie po problemovom nastartovani.. moje auto ale nikdy pritom nedymilo
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 15

08.08 2017 21:47


Me to kourilo treba az po 5-10min stani na volnobeh, nektery ze vstriku ukapaval, nicmene jsem se vykaslal na testovani na stolici a koupil vsech 6 novych a mam klid... Kdyz tece po tech km jeden, je stejne otazkou casu kdy bude tyct dalsi...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.5. 2011
Příspěvků: 89 | Témat: 0

09.08 2017 1:12


Taky mi to dělá budu měnit startér kostra nová vstřiky repas baterie nová originál a nakodovana a prostě občas to ve startéru při teplým motoru cvakne jak kdyby se neudržel v záběru... jednou se aji zasekl víc že se zastavil a hned se rozbehl takže mám nejvyšší čas ho vymenit než se zastaví úplně
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.1. 2012
Příspěvků: 43 | Témat: 1

09.08 2017 8:16


tak som skontroloval ukostrenie motora, vse je OK, a starter opat horuci ze sem ho neudrzal v ruce... zda sa mi ze z motora ide vacsie teplo ako by malo pretoze aj vpera kapoty je vriaca a vytiekol z nej olej, stalo sa to uz niekomu?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.5. 2017
Příspěvků: 228 | Témat: 33

09.08 2017 17:38


mozno len vadna vzpera.. teplota vody je 90 C , alebo vystupa aj vyssie?
nahoru

sponzor





09.08 2017 17:38


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.1. 2012
Příspěvků: 43 | Témat: 1

09.08 2017 17:47


motor sa neprehrieva, drzi pekne 90 C. Ide o to ze mozem startovat studeny motor aj 10x posebe a pekne naskoci ale ked uz pojazdim tak uz za tepla nestartuje. stiahne prud aj budiky prebliknu...mala pauza...a potom dostartuje. Cital som aj tu na fore ze viaceri maju tento problem ale riesenie zatial ziadne
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.1. 2012
Příspěvků: 43 | Témat: 1

09.08 2017 17:48


vzperu neriesim ale po dlhsej trase ju ani nechytim do ruky taka je zerava, ocakavam ze aj dalsia sa uvari hmhmhm
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1871 | Témat: 45

09.08 2017 18:47


Citace:
a starter opat horuci ze sem ho neudrzal v ruce

pokud je starter horký musí v něm být zkrat.
nejspíš diodový mostik.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

15.08 2017 11:07


Rohlik (09.08 2017 16:47) orig :
motor sa neprehrieva, drzi pekne 90 C. Ide o to ze mozem startovat studeny motor aj 10x posebe a pekne naskoci ale ked uz pojazdim tak uz za tepla nestartuje. stiahne prud aj budiky prebliknu...mala pauza...a potom dostartuje. Cital som aj tu na fore ze viaceri maju tento problem ale riesenie zatial ziadne


Pokud mas puvodni vstriky,tak na 95% to je vstrikama...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

15.08 2017 11:29


rozsini (09.08 2017 18:47) orig :
Citace:
a starter opat horuci ze sem ho neudrzal v ruce

pokud je starter horký musí v něm být zkrat.
nejspíš diodový mostik.


kua 600A diody ako v lokomotive :--)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.1. 2012
Příspěvků: 43 | Témat: 1

15.08 2017 13:04


Daju sa tie vstriky nejako otestovat cez VCDS alebo iba na stolici? Nechcem ist zbytocne do demontaze vstrikov ak nemusim
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.1. 2012
Příspěvků: 43 | Témat: 1

15.08 2017 13:06


Myslel som si ze ak su vadne vstriky tak starter dlho toci ale motor nechce naskocit, v mojom pripade starter tocit prestane a po malej pauze dostartuje
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

17.08 2017 12:00


Rohlik (15.08 2017 12:06) orig :
v mojom pripade starter tocit prestane a po malej pauze dostartuje


Presne tohle delaji prokapavajici vstrikovace.
nahoru

sponzor





17.08 2017 12:00


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.1. 2012
Příspěvků: 43 | Témat: 1

21.08 2017 8:37


patper (17.08 2017 12:00) orig :


Presne tohle delaji prokapavajici vstrikovace.


a daju sa vstrikovace otestovat diagnostikou ci len stolica?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.9. 2014
Příspěvků: 49 | Témat: 4

25.08 2017 19:37


Je to porad ta sama pisnicka....nikdo si nechce pripustit ze ma vstriky v haji. Bohuzel je to tak. A nedaji se otestovat jinak nez na stolici. Me auto startovalo nekourilo diagnostika v cajku a kdyz zkontroluju merku oleje tak ouha oleje triprdele. Nebudu zkoumat cim to je a mesic tu psat co by to mohlo byt ale rovnou jdu sehnat nove vstriky.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.1. 2012
Příspěvků: 43 | Témat: 1

26.08 2017 14:01


To pribudanie oleja nema za nasledok spatne DPF*?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email