Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 21 prosince 2024
Celkem je zde 667 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: IPK
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 890
Online návštěvníků
Návštěvníků: 661
Uživatelů: 6
Celkem: 667

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 16.10. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 42

22.04 2017 22:42


Ahoj,

zjistil jsem, že mám ulámaná vahadla - nevíte čím to může být?

Vačky nejsou viditelně nějak abnormálně opotřebované.

Díky za rady.

Pepa
nahoru

sponzor





22.04 2017 22:42


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7219 | Témat: 19

23.04 2017 9:33


No pepo zdá se ten motor je obětí zase typického češství jen jezdit do bezvedomí bez servisu.Je to klasika...KO hydra vahadlo spadne zaklíní se mezi vačku a ta ho rozlomí což je ten lepší případ,ten horší je že je ten motor připotkaný z kdysi asi nejakého duvodu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.3. 2014
Příspěvků: 196 | Témat: 4

23.04 2017 11:14


a hele dalsi smolar z mordoru ))
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.10. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 42

23.04 2017 12:20


Už jsem tady o tom četl dost vláken. Auto bych chtěl dat do kupy, tak jak se má.

Mohl by mi zde nějaký guru - Vlasta? Popsat co vše udělat?

Je mi jasné vahadla + hydra nové.

Co váčky? Umí je někdo přeměřit zda jsou OK? Sundat vanu vyčistit najít zbytky vahadel

Předpokládám Váčky automaticky ven.....

Díky za rady.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.10. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 42

23.04 2017 12:23


Nebo umí někdo prověřeny udělat repas hlav? Ze bych je sundal a nechal "obnovit" se vším všudy?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.3. 2014
Příspěvků: 196 | Témat: 4

23.04 2017 12:40


kdyz vidim ty polamany vahadla tak neverim tomu ze vacky jsou ok.
vsak bez nich to na tech palcich nemaze.

a pokud budes delat komplet hlavy tak sezen rovnou s rolnama, myslim ze zrovna satas nejaky ma, ale priprav si tak 30 modraku.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.10. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 42

23.04 2017 15:40


Jo souhlas ty váčky mi taky logicky přijdou ze musí mít něco za sebou když se tam stalo toto.

To že to bude něco stát je jasný, chtěl bych to udělat poradně, tak zjišťuji co nejvíce informaci než se do toho pustím.

Díky.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 819 | Témat: 62

23.04 2017 18:45


Ty vačky být v pytli nemusí. Jen tak se neohnou když jsou tolikrát uložený a pokud nejsou vydřený, tak proč je měnit. To jestli vydřený jsou nebo ne poznáš sám pouhým pohledem. Vahadlo nejede po celé ploše vaček, takže pokud na nich není velký zub, jsou ok. Takže hlavy dolů, optická kontrola pístů (praskliny) a stěn válců, hlavy nechat přerovnat, zabrousit ventily, nová vodítka + gufera, 24x hydroštos, 24x vahadlo, 24x podložka ventilu, rozvody,pak na trať a jezdit...
nahoru

sponzor





23.04 2017 18:45


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7219 | Témat: 19

23.04 2017 20:52


Pepa_R (23.04 2017 12:23) <a href="/forum/prispevek/1352250-a6-c5-2-5-TDI*-110kw-motor-vahadla#1352250">orig</a> :
Nebo umí někdo prověřeny udělat repas hlav? Ze bych je sundal a nechal "obnovit" se vším všudy?


Komplet hlavy po GO mam v regále skladem komplet složené s vačkami jen je dát na auto.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.10. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 42

23.04 2017 21:42


Satas (23.04 2017 20:52) orig :


Komplet hlavy po GO mam v regále skladem komplet složené s vačkami jen je dát na auto.



Jak to pak u tebe funguje? Vezmeš pak steré na výměnu? Kolik taková hlava stojí?

Dík
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7219 | Témat: 19

24.04 2017 13:01


Pepa_R (23.04 2017 21:42) <a href="/forum/prispevek/1352298-a6-c5-2-5-TDI*-110kw-motor-vahadla#1352298">orig</a> :



Jak to pak u tebe funguje? Vezmeš pak steré na výměnu? Kolik taková hlava stojí?

Dík


Máš 3 varianty budto si ty komplet hlavy koupíš,nebo se to udělá výměnným zpusobem anebo tu necháš auto a udělá se to taktéž výměnným zb + montáž na auto.jak chceš sám.Více po SZ.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.10. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 42

19.05 2017 10:10


Ahoj,

chtěl bych Vás poprosit zda nemáte utahovací momenty šroubů pro motor 2,5TDi 110kW.

Hlava, vačky ...... a kdo ví co ještě?

Děkuji

Pepa
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.10. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 42

16.06 2017 9:18


Ahoj
Pokračují dal v tomto tématu. Sundal jsem hlavy, vyměnil hydra, vahadla, gufera.... udělal rozvody na přípravky. Vše kontroloval 2x a po nastartování motor cvakal z levé hlavy vycházelo cvakani (opravdu kov na kov a hlasitě, ze se kolemjdoucí se otáčejí co se děje) s frekvenci točení vacky. Vše vypadá OK. Znovu jsem tedy rozebral a vše vypadá OK. Je možné aby bylo vadné jedno nové hydro? Jdou nějakým způsobem zkontrolovat na funkčnost? Jinak tlaky ve válcích jsou OK a stejně na všech.

Děkuji za postřehy.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.10. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 42

26.06 2017 11:57


Ahoj,

chtěl bych Vás požádat o typ co by to mohlo dělat.


Uděláno:
Hlavy dole, nová vahadla, podložky, hydra, gufera ventilů, regulační ventily. Vše rozloženo a s největší pečlivostí složeno, díly zkontrolovány a nejevily větší známky opotřebení.

Zvuk vychází někde z vršku motoru na levé straně z pohledu řidiče. Zvuk se objevuje s poloviční periodou otáčení klikovky, tedy na volnoběh cca 400x za minutu. Chytá OK, chod motoru je plynulý bez chvění atd. Pokud motor protočím na startér, tak je znatelně slyšet "ufouknutí" stlačeného vzduchu zase s poloviční frekvencí otáčení klikovky.

Jediné na co jsem fyziky nesahal, tak je vše kolem nafty: čerpadlo, vstřiky(ty jsem jen vyndal a zase zandal do hlav) ..... Auto jelo před poruchou dobře bez tohoto zvuku.



Přímý odkaz na youtube video




Děkuji za nápady.

PS: Auto zatím nechci nikam vozit - k profíkům jako Satas atd...., nabídku jsem již dostal, ale zatím bych se tím chtěl prokousat sám
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5149 | Témat: 33

26.06 2017 12:09


já bych to viděl na vstřik má to podobnej zvuk
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.10. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 42

26.06 2017 12:32


Ale přitom chod motoru je dobrý.

Lze nějak poznat, který by to mohl být? Myslím v garážových podmínkách.

Diky
nahoru

sponzor





26.06 2017 12:32


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 819 | Témat: 62

26.06 2017 13:06


Dával si nové podložky pod vstřiky? Ty musí být vždy nové s patřičnou měkkostí.+ Můsí být v dobrém stavu, tedy dostatečně napružené, ty přítlačné pérové plechy co drží vstřiky. Podle mě je to ono. netěsní vstřik v hlavě. Zkontrolovat i dosedací plochy v hlavě. Jo a je dobrý vyměnit i ty ókroužky na vstřicích, pokud jsou ztvrdlé, nebo podrápané.

Jinak ten motor jde hezky.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.10. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 42

26.06 2017 13:33


Ahoj.

Nedával - hned to jdu napravit. Potřeboval jsem impulz. Je to par korun.

DAM* vědět.

Díky za typ.

Pepa
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.10. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 42

27.06 2017 11:51


Motor v pořádku.

Děkuji za cennou radu a nakopnuti. Přitom všechny těsnění měním a na vstriky sem se vykašlal.

Díky.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5149 | Témat: 33

27.06 2017 11:53


Takova skolacka chyba sakra
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email