Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 26 dubna 2024
Celkem je zde 299 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Doom1n
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 421
Online návštěvníků
Návštěvníků: 297
Uživatelů: 2
Celkem: 299

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Lambda sonda
AK batole
AK batole


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 119 | Témat: 8

18.05 2008 11:50


jde zmerit Lambda*?a jak poznam ze je v haji ,vag mi to pise ale nejsem si fakt jistej a kolik stoji
porad mi po zahrati houpnou otacky mozna to je ta priciny nevim ,poradte diky
nahoru

sponzor





18.05 2008 11:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





18.05 2008 11:54


jde bud octyloskopem nebo zajed přímo na emise tam ti to změří dokonale.Taky jsem byl a max spokojen
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 119 | Témat: 8

18.05 2008 11:57


nejradeji bych ji odpojil a zmeril ale jak.na emisich vyplaznu zas 5kylo a jak je znam tak reknou spatna i oni se mili
nahoru

Anonymní





18.05 2008 12:04


500 kilo nějak moc ne já platil kilo jen tak
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 119 | Témat: 8

18.05 2008 12:09


skusim to
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 381 | Témat: 37

18.05 2008 20:36


Lambda* myslim sla i merit pouhym voltmetrem.. ale uz nevim presny postup ale je to neak ze pokud je tam neak min voltu tak je v riti.. nebo tak neco nevim presne
nahoru

Anonymní





18.05 2008 21:07


Lambda* sonda

Kontrola Lambda* řízení
Lambda* sonda je snímač přítomnosti kyslíku ve výfukových plynech. Jde o elektrochemický člen, který na základě reakce vytváří elektrický signál. Jeho výstupní hodnota se mění v závislosti na přítomnosti kyslíku ve výfukových plynech. V bezprostřední blízkosti složení směsi la=1 se prudce mění mezi hodnotami 0 – 0,1 V a 0,7 – 1 V.


Odporová Lambda* sonda
V praxi se však můžeme setkat i s jinými provedením Lambda* sondy, která se od klasické odlišuje principem měření, jde o odporovou sondu. Resp. Odporovou Lambda* sondu, která v závislosti na přítomnosti kyslíku nemění svoje napětí, ale odpor. V blízkosti složení směsi la=1 mění prudce svůj odpor, v případě bohaté směsi má vysoký odpor, řádově 10 MΩ a při přechodu na chudou směs odpor klesá. Řídící jednotka napájí odporovou Lambda* sondu stálým napětím 5V. Dva odpory vytvářejí dělení napětí, okamžitou hodnotu napětí bodu dělení určuje proměnlivý odpor sondy. Při složení směsi la=0,9 je napětí větší než 3,85V a při složení směsi la=1,1 je výstupní napětí menší ne? 0,4V. V obou případech se výstupní napětí Lambda* sondy , která pracuje správně, mění mezi těmito krajními hodnotami v každém provozním režimu motoru „skokové“. Frekvence změny bývá 1-10 Hz. Charakteristiku a provozní parametry odporové Lambda* sondy můžeme měřit, podobné jako u klasické Lambda* sondy, jen po dosažení provozní teploty. U klasické Lambda* sondy je tato v rozsahu 300 - 350˚C. Odporová sonda však pracuje při vyšších teplotách. Aktivní je až od cca 500˚C, proto jsou všechny odporové Lambda* sondy vybavené také výhřevným odporem. Odporové sondy dávají řídící jednotce i údaje o teplotě, takže řídící jednotka může obsluhovat i funkci ochrany katalyzátoru.

Druhy Lambda* sond
V praxi se můžeme setkat s druhy, které mají 1, 2, 3 nebo 4 vývody. V jednovodičovém provedení je negativním signálním vedení samotný domeček sondy. V tomto případě musí být dokonalý kovový kontakt mezi sondou a výfukovým potrubím. Sonda bývá umístěná blízko motoru. Dvojvodičová sonda je ukostřená přes druhé vedení z řídící jednotky. Tento typ Lambda* sondy se nachází za sběrným potrubím, v části, která je k němu připojená přes pružiny co nejblíže k motoru. Když je sonda umístěná daleko od motoru, za sběrným potrubím na spodku karosérie, musí být vyhřívaná. Takové sondy jsou v tří- nebo čtyřvodičovém provedení. Sonda je krytá plechem, který má zabránit mechanickému poškození, ale také ochlazení samotné Lambda* sondy okolo proudícím vzduchem. Když by se totiž pří jízdě sonda ochladila, mohlo by to vést k trhání motoru a k nepravidelnému chodu. Proto se tento plech nemá v žádném případě odstraňovat. A jeho absence může vyvolávat i projevy poruch. Trojvodičové provedení má dvěma vodiči má dvěma vodiči napájený výhřevný odpor, třetí vodič slouží k přenosu signálu a ukostření (negativ) je vyvedené přes domeček Lambda* sondy. S kovovým výfukovým potrubím musí mít dokonalý kontakt. Provedení se čtyřmi elektrickými vývody má ukostření vyvedené přes řídící jednotku. Ostatní tři vývody slouží, podobně jako u třívodičové, k napájení výhřevného odporu a na přenos signálu Lambda* sondy. Podle předpisů by měli být jednotlivé vodiče označené následovně :
šedý vodič = ukostření (negativ signálu)
černý vodič = signál vedení
oba bílé = napájení vyhřívání
Elektrický obvod vyhřívání se aktivuje na základě teploty. Velmi důležité upozornění je, že se vodiče Lambda* sondy nemůžou letovat. Jejich spojení je možné přes spojku nebo konektor. Vodiče jsou totiž vystavené teplotě okolo 380 ˚C, ale cín má teplotu tavení 232 ˚C a proto letované spoje nemůžou vydržet teploty, jakým jsou vystavené vodiče Lambda* sondy.

Měřicí přístroje
Základním požadavkem na přístroje, kterými kontrolujeme činnost Lambda* sondy je malá časová konstanta, abychom byli schopni sledovat rychlé změny napětí. Analogové (ručičkové) přístroje (multimetry) nejsou na měření dynamických hodnot, jakými je i napětí Lambda* sondy, použitelné. Nad frekvenci změny měřené veličiny s několika hertzi jsou schopné ukazovat už jen průměrnou (střední) hodnotu měřené veličiny. Důvodem je setrvačnost pohyblivých částí přístroje. Podobná situace je však i u většiny digitálních přístrojů. Kvůli analogově-digitálnímu převodníku ukazují v měřeném frekvenčním pásmu méně hodnověrné krajní hodnoty. Na kontrolu Lambda* řízení však existuje množství speciálních přístrojů. Na obrazovce měřícího přístroje se pomocí LED* diod ukáže po dobu regulace i skutečná krajní hodnota řízení. To umožňuje rychlá odezva systému na změny napětí. Nejpřesnější informace o činnosti Lambda* sondy však poskytují osciloskopy. Z nich nejvíc vyhovují přenosné, kterými můžete měřit i v jedoucím vozidle. Některé chyby se totiž ukazují jen sporadicky, nebo jen v určitých provozních stavech. Na zjištění resp. Vyvolání takových poruch je třeba s vozidlem jezdit. Proto se používají přenosné osciloskopy.

Měření
Kontrola činnosti Lambda* řízení na vozidlech se čtyřvodičovou Lambda* sondou. Na první měření v elektrickém obvodě Lambda* sondy stačí použít obyčejný multimeter. Před nastartováním motoru napojíme měřící zařízení na vývody Lambda* sondy. Po nastartování motoru by měl po dobu zahřívání multimetr ukazovat hodnotu napětí na Lambda* sondě okolo 0 V nebo 0,5 V. V průběhu zahřívání , když se složení směsi řídí tabulkovými hodnotami, přivádí řídící jednotka na vývody sondy takovéto napětí. Velkou pozornost je přitom třeba věnovat připojení měřícího zařízení na elektrické vývody Lambda* sondy. Když totiž propíchneme nebo porušíme obal vodiče, který zabezpečuje přenos signálu k řídící jednotce, přerušíme jeho stínění a může se stát, že jí ukostříme. Porušení stínění znamená vznik chybových signálů. Jednoduší je, když budeme měřit negativní hodnotu signálního napětí z kostry, resp. Kostry motoru. Takto však můžeme postupovat jen s nepárovým počtem vývodů, kde je negativní signál vedený na domeček sondy a odsud na blok motoru. V některých typech vozidel Ford se může stát že je pozitivní hodnota signálu napojená na 5V. V těchto případech když měříme vůči kostře, se výstupní napětí sondy mění mezi 4 – 5V.

Lambda* řízení
Kontrolu Lambda* řízení je vhodné vykonat i v takových případech, když se mám samotná Lambda* sonda jeví jako dobrá. Občas se totiž může vyskytnout, že chybu Lambda* řízení způsobuje chybný signál elektroniky, resp. Porucha elektroniky. Nejčastěji se však odchylky od správné činnosti dají připsat vlivům jako například:
zvýšený tlak palivového systému proti předepsanému
přerušený signál ze snímače teploty chladící kapaliny motoru, resp. Porucha samotného snímače.
magnetický ventil studeného startu zůstává otevřený i po zahřátí motoru
poškozené těsnění vstřikovacího ventilu paliva
netěsnost výfukového systému (Lambda* sonda dostává falešný vzduch
přerušený signál od Lambda* sondy.

Kontrola ochuzení směsi
Na kontrolu Lambda* řízení odpojíme vývody Lambda* sondy a do řídící jednotky přivedeme napětí s hodnotou 1V, která odpovídá bohaté směsi. Když je činnost Lambda* řízení správná, řídící jednotka by měla směs ochudit. Na zjištění, jestli řídící jednotka vykonala tuto operaci použijeme analyzátor výfukových plynů, který je schopný prokázat množství CO, HC, CO2 a O2 ve výfukových plynech. Na základě těchto složek jsme schopni posoudit složení (bohatost) směsi.

Kontrola obohacení směsi
Kontrolu činnosti obohacení směsi musíme pro řídící jednotku nasimulovat signál chudé směsi, tj. napětí 0V. Dosáhneme toho tak, že ukostříme signál vedení Lambda* sondy. Řídící jednotka dostane signál, který odpovídá chudé směsi a když je činnost Lambda* řízení správná, bude se snažit směs obohatit. Na zjišťování správné činnosti i v tomto případě použijeme analyzátor výfukových plynů.

Kontrola Lambda* řízení pomocí osciloskopu
Když máme k dispozici osciloskop, můžeme ho výhodně využít na zjišťování činnosti Lambda* řízení. Osciloskopem se napojíme na vstřikovací ventil a postupně simulujeme signál bohaté a chudé směsi. Když je činnost Lambda* řízení v pořádku, při simulování signálu bohaté směsi se bude snažit směs ochuzovat a to zkracováním času otevření vstřikovacích ventilů. Na zjištění Lambda* řízení stačí tedy pozorovat na osciloskopu prodlužování resp. zkracování času otevření vstřikovacích ventilů. Kontroly Lambda* sondy které nevyžadují poružení elektrického připojení sondy se dají uskutečnit na všech vozidlech. Při měřeních s narušením elektrického obvodu Lambda* sondy se (rozpojením připojení Lambda* sondy) však musíme být prozíraví. U některých novějších vozidel se totiž může vyskytnout případ, že se rozpojení elektrického připojení Lambda* sondy zapíše do paměti EOBD* jako chyba. V horším případě se může vyvolat i nouzový chod motoru.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 119 | Témat: 8

19.05 2008 11:57


diky
nahoru

sponzor





19.05 2008 11:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.6. 2012
Příspěvků: 59 | Témat: 4

16.07 2012 16:11


Caute vsetci Audi sialenci! mam problem, s ktorym si dlho neviem poradit a ani mechanici... Jedna sa o lambdu, ktoru som poskodil resp. odtrhol som z nej kable pri jazde v terene... Mam A6 2,4Q 2001, a po vymene lambdy samozrejme za original auto mi stale nejde tak ako ma.. PC vyhodil chybny plynovy pedal,ktory som tiez vymenil. Teraz vyhadzuje chybnu lambdu a slaby signal... Kolko ma Lambda* sond tento motor a je mozne ze pri odpaleni jednej sa odpalili aj dalsie?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

16.07 2012 23:52


kyjef: Ahoj, pravdepodobne budes mat 4 Lambda* sondy, jedna pred katom a druha za katom na lavej a aj pravej strane.
Kazdopadne sa to da pozriet na zvody kolko ich tam mas alebo cez VAG.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

19.07 2012 8:56


Presne tak, jsou tam bud 2 nebo 4 Lambda* sondy, 2 pred a 2 pripadne za katalyzatorem..ty prvni dve slouzi primarne pro rizeni Lambda* regulacni smycky, optimalizaci spalovani, druhe dve jsou pomocne, jednak pri starsich prednich sondach kompenzuji jejich cinost ( unavene sondy maji horsi reakcni doby v ms) a taky castecne sleduji cinnost katalyzatoru..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

19.07 2012 9:10


Jinak osobne kotroluji labda regulaci starsich motoru(se skokovejma sondama) pomoci osciloskopu a to tak, ze si na jeden kanal pustim signal ze vstriku, na druhej si DAM* signal Lambda* sondy plus, plus na zbyle dva vyhrivani sondy a vahu vzduchu...

Sleduji jednak reakcni dobu, zda je do nejakych 120ms, tak i tvar signalu, zda neni deformovany (zkresleny vlivem stari sondy, kyslikovych soku, nereagujici na zmeny mnozstvi kysliku atd)..pokud je toto ok, tak pak si zafixuji pri volnobehu delku vstriku voditkem a pak vstriknu brzdic do sani a sleduji, co se deje, jak rychle rj zareaguje, zda zkrati dobu vstriku ci ne..

Taky se meri vyhrivani sondy, jak prubeh napeti ( pwm modulace tam je) tak i prubeh proudu, zda neni napr spaleny vyhrivaci okruh..pouhym napetim bys to nepoznal..

U sirokopasmove sondy je to uz malicko slozitejsi veda..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.8. 2014
Příspěvků: 246 | Témat: 11

15.05 2017 15:31


Ahoj,
rad bych ozivil tohle tema, abych nezakladal duplicitni.

Potrebuju vymenit lambdasondu. Dle VAGu se jedna o o S1 B1 (sensor1 bank1). Je to tedy sonda pred katalyzatorem, ale nejsem si jist, na ktere strane, protoze na forech to kazdy pise jinak.

Jedna se o A6 3.0 TDI* (ASB) 171kW.

Podle tohohle videa, se jedna o sondu na prave strane (pri pohledu zepredu).
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Jenze uz jsem ruzne cetl, ze strana 1 je prave ta na strane spolujezdce.
Treba zde:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Tak se chci ujisiti, ze nevymenim spatnou sondu.

Diky moc
Jirka
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 20

15.05 2017 16:03


Kurin (15.05 2017 15:31) orig :
Ahoj,
rad bych ozivil tohle tema, abych nezakladal duplicitni.

Potrebuju vymenit lambdasondu. Dle VAGu se jedna o o S1 B1 (sensor1 bank1). Je to tedy sonda pred katalyzatorem, ale nejsem si jist, na ktere strane, protoze na forech to kazdy pise jinak.

Jedna se o A6 3.0 TDI* (ASB) 171kW.

Podle tohohle videa, se jedna o sondu na prave strane (pri pohledu zepredu).
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Jenze uz jsem ruzne cetl, ze strana 1 je prave ta na strane spolujezdce.
Treba zde:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Tak se chci ujisiti, ze nevymenim spatnou sondu.

Diky moc
Jirka


Bere se to myslím ve směru jízdy ne ? Takže řidičova strana= levá spolujezdec= pravá.

Pokud se pletu opravte mě.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1800 | Témat: 44

15.05 2017 17:52


bank 1 je vždy ten kde je první válec.
řili 6vál přrd spolujezdcem
8vál před řidičem.
druhý odkaz je správně.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.8. 2014
Příspěvků: 246 | Témat: 11

15.05 2017 20:00


Diky moc za odpovedi. Zrovna jsem se na to byl podivat a jedina lambdasonda co tam je videt je prave ta, kterou meni ten chlapek na videu vyse. Na druhe strane zadne svody nevidim. Takze to video, ktere je nadepsano jako S1 B1 bude asi OK.

Ale asi nad tim prestanu spekulovat a proste to holt budu muset kvuli takove kravine hodit do servisu.
nahoru

sponzor





15.05 2017 20:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.8. 2014
Příspěvků: 246 | Témat: 11

16.05 2017 8:58


Prave jsem to dokonzultoval s mechanikem. Ta sonda, kterou chlapek meni na prvnim videu je spravna, jelikoz prej tim, ze tam je jen jedno Turbo*, tak prej tam jsou jen dve sondy. Jedna pred katem a druha za katem. Proto jsem na druhe strane motoru zadnou sondu ani svody nevidel.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.6. 2016
Příspěvků: 45 | Témat: 5

14.08 2018 21:49


Ahoj, chěl jsem se zeptat, jestli mi muzete poradit kolik Lambda* sond ma Audi A6 Avant 4F? Mam vymeneny vsechny sondy viz nize a porad mi auto vypisuje stejne chyby.
Děkuji

008324 - Exhaust Gas Temp Bank 1 Sensor 2
P2084 - 003 - Implausible Signal

009259 - Exhaust Gas Temperature Sensor; B1 S3
P242B - 004 - Range/Performance

008241 - Exhaust Gas Temp Sensor; Bank 1 Sensor 2
P2031 - 000 - Electrical Malfunction - Intermittent

008598 - Oxygen (Lambda*) Sensor B1 S1
P2196 - 002 - Signal too High (Rich) - Intermittent
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.6. 2016
Příspěvků: 45 | Témat: 5

02.09 2018 9:16


takze jeste doplneni, kontroloval jsem cisla komponent a cisla komponent co hlasi diagnostika se shoduji s cisly po vymene, tedy vymenil jsem vsechny napsane komponenty a stejne je diagnostika porad zahlasuje - myslite ze by mohl byt problem v DPF* filtru? mam ho dat vycistit?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

02.09 2018 9:19


steeeveee:
P2196-002 jsem měl taky. U mě tedy byla špatná sonda. Ale může to být netěsnost před lambdou.

P2031-000 byhc šel po kabeláži až k jednotce, pokud je tedy čidlo nové.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.6. 2016
Příspěvků: 45 | Témat: 5

02.09 2018 12:53


Prave mam vsechny 3 cidla vymenene a jsem zase na zacatku. Na zacatku jsme vymenili pouze Lambda*, pak chodily uz jen ty dve cidla viz nize, pak jsme vymenili zbyle cidla a zacla zase hlasit chybu i Lambda*. Mechanik mi rikal, ze mam udelat čištění DPF*, myslite ze to muze mit spojitost? Nehctel bych vyhodit dalsich 6 tis. Je fakt ze auto ted dost dýmí, vim ze se nekdy to DPF* vypaluje, ale na delsi ceste za mnou auto nevydrzi - dýmí i když se nevypaluje DPF*.

008324 - Exhaust Gas Temp Bank 1 Sensor 2
P2084 - 003 - Implausible Signal

009259 - Exhaust Gas Temperature Sensor; B1 S3
P242B - 004 - Range/Performance

008241 - Exhaust Gas Temp Sensor; Bank 1 Sensor 2
P2031 - 000 - Electrical Malfunction - Intermittent
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

02.09 2018 14:53


steeeveee: Máš tam vůbec DPF*? Nevykuchal ho někdo a nechal zapnuté chyby čidel?
Pokud to má DPF*, tak to kouřit nesmí. Když kouří, tak je DPF* ko.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.6. 2016
Příspěvků: 45 | Témat: 5

02.09 2018 15:13


mam, kouri to sedo bile a takovy dost neprijemny kour, kdyz zastavim auto otevru dvere tak to hned citim v aute. Nevim jestli to nejsou spatne vstriky, nekdo rikal ze vstriky davaji spatnou smes do tech senzoru a ty davaji chyby. Nechtel bych ted zbytecne vycistit DPF* a pak zjistit ze byl problem ve stricich
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

02.09 2018 15:22


Pokud by to byly vstřiky a máš DPF*, tak bys to na kouři ani neměl poznat, protože by to DPF* mělo zachytit.
Bílý kouř značí spíše únik vody do výfuku. Nebo to podobně kouří, když ěnkdo zkouší čistit DPF* na autě.

Asi bych se nyní vykašlal na nějakou lambdu a ostatní čidla, protože jsou asi ok a jen ukazují, že je v motoru asi něco v nepořádku. Mám to samé auto s DPF* a nikdy to nezakouří = výfuk čistý.
Zkus taky mrknout na koncovky, jestli jsou černé.
nahoru

sponzor





02.09 2018 15:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.6. 2016
Příspěvků: 45 | Témat: 5

02.09 2018 16:11


jo koncovky vyfuku jsou cerne, vyfotim to. Ty čidla vím že jsou ok, protože jsme je všechny měnili. Co myslis ze by mohlo byt v motoru v neporadku? A vodu ve vyfuku je zpusobena cim?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.6. 2016
Příspěvků: 45 | Témat: 5

02.09 2018 16:18


vyfuk
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

02.09 2018 16:27


Moc není poznat, zda to jsou saze nebo tma. Když tam sáhneš prstem, tak je to stejné jako když sáhneš do komína?
Pokud ano, tak se DPF* loučí a vyčištění nepomůže.

Voda ve výfuku může být nakondenzovaná nebo tam lítá z motoru - těsnění pod hlavou nebo třeba chladič EGR* prasklý. Je toho víc.
Expanzka nebublá když šlápneš na plyn?

Známý měl prasklou hlavu na 2.0tdi a mechanik mu něco nalil do chladicí kapaliny a prý to nějak změní barvu, když tam jsou výfukové plyny. Ale nevím, zda je to blbost nebo něco takového existuje.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.6. 2016
Příspěvků: 45 | Témat: 5

02.09 2018 18:26


takto to vypada, nicmene nevim jak casto se vypaluje ten filtr ale to jak to kouri, je fakt tak co 5 min. Pripada mi to ze je to bily kour
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


co se tyce toho vyfuku tak to jsou asi saze - kdyz jsem sahl do vyfuku tak jsem mel takovy cerny povlak na prstech. Ten povlak je i na vnejsich krajich.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

02.09 2018 19:08


vag ukáže, kdy naposled vypalovalo DPF*.

zkontroluj, zda nežere vodu a případně ty vstřiky.

I podle zaplnění a četnosti vypalování filtru by se dalo poznat, že tam něco není ok.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.6. 2016
Příspěvků: 45 | Témat: 5

03.09 2018 20:32


tak strávil jsem nad hledáním infa ohled DPF* hodne času a neporadilo se mi nic najit. Zkusim se na to jeste podivat se svym znamym. Mám VCDS 12.12 - lze to nekde najit v tomto programu nebo musim mit neco specialniho k diagnoze DPF*? Nasel jsem na netu ze by se to melo resit pres engine a tam long adaption, nicmene jsem nenasel kody pro diagnozu toho DPF*. To zda nežere vodu najdu taky v te diagnoze DPF*?
Diky moc
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email