Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 6 kvě 2025
Celkem je zde 98 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: kremilekwrc
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 180
Online návštěvníků
Návštěvníků: 95
Uživatelů: 3
Celkem: 98

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.4. 2017
Příspěvků: 34 | Témat: 6

12.04 2017 23:16


Dobrý den,
Před týdnem jsem koupil Audi A4 b7 2.0Tdi 125kw. Po najetí 80km se vyskytl problém s motorem. Auto už při koupi mělo vadu, že Turbo* jakoby jemně houkalo a táhlo až nad 2tis otáček, ale Turbo* tam je nové originální před 2mi měsíci od minulého majitele a kamarád mechanik se domníval, že jde o regulaci turba, či nějakou netěsnost jelikož byly cítit výfukové plyny u motoru.

Jenže dnes se po pár minutách jízdy vyplo Turbo* a po 1km, co jsem dojel alespoň ke známým se po otevření kapoty se od turba a oleje kouřilo, teplota na 90ti.

Nemá někdo podobnou zkušenost, či tušení, čím by to mohlo být? Diagnostika nic neukazuje, palubka v době poruchy taky neukázala (a ani teď neukazuje) jedinou kontrolku rozsvícenou, že by bylo něco špatně.

Autoservis jako první řekne vyměnit Turbo*, jenže pokud bychom vycházeli z toho, že je nové a je v pořádku, čím by to mohlo být? Nejde jen o to, že by se Turbo* vyplo a netáhlo, ale přehřeje se celý motor. Tak nevím jestli to Turbo* je příčina, která přehřívání (např necirkulováním plynů) způsobuje, anebo jestli je důsledkem (že ho motor odstaví kvůli přehřátí motoru)

Může přehřívání motoru způsobit špatná regulace turba, nebo třeba EGR* ventil (že honí výfuk. plyny pořád dokola do motoru)? Ale čekal bych, že se něco z toho objeví na vagu
nahoru

sponzor





12.04 2017 23:16


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.4. 2017
Příspěvků: 34 | Témat: 6

15.04 2017 19:22


Tak jsme motor rozebrali a překvapení, ze sání vzduchu, co jde z turba do motoru vyteklo tak 2 litry oleje. Nové Turbo* KO, lopatky omleté, osička přestřihnutá. Vzhledem k tomu, že to už je od výroby 3tí mrtvé Turbo* na 169tis km, tak musí být něco s motorem špatně. Nějaké nápady kde hledat? Mazání nechám přeměřit, ale vzhledem k tomu, že olej tekl prasklým turbem až do sání to vypadá, že přicpané není. Nevím co by Turbo* nasávalo z motoru ve výfukových plynech, aby to zničilo lopatky. Kdyby nějaký mechanik zapomněl matku v motoru, tak by to zničilo jen jedno a ne aby to lupalo jedno Turbo* za druhým.

Fotky
https://goo.gl/photos/VTmeyvLWJ4F7YDov5
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

16.04 2017 8:51


při defektu turba by se mělo vše okolo sání pořádně vyčistit aby někde nezůstaly úlomky atd.

podle fotek nánosů se tak nestalo ani to nevypadá na snahu o vyčištění takže i olej bude asi pozůstatek poslední "opravy"
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.4. 2017
Příspěvků: 34 | Témat: 6

16.04 2017 9:05


No on ten olej tam musel natéct až ve chvíli, kdy ruplo tohle Turbo*, protože kdyby toliko oleje rozfoukávalo funkční Turbo*, tak by se samovznítil v motoru a sám vystřelil do omezovače.

Dál mi poslal předchozí majitel fotky turba co měnil on a je zničené naprosto totožně (viz tvar obroušení lopatek a přestřihlá osička), takže je na motoru špatně něco, co způsobuje stále stejné ničení turba. Kdyby šlo o úlomky, tak by to teoreticky zničilo ty lopatky pokaždé jinak ne?


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2630 | Témat: 74

16.04 2017 10:33


Jak vypadají ložiska toho turba?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.4. 2017
Příspěvků: 34 | Témat: 6

16.04 2017 11:56


Turbo* jsem nechal na dílně, nafotím hned jak se k němu dostanu, ale dneska to nebude.

Ještě přidávám všechny fotky starého turba, co mi poslal předchozí majitel
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.4. 2017
Příspěvků: 34 | Témat: 6

10.05 2017 19:25


Tak Turbo* prislo z repase, pan rikal, ze to bylo nemazanim (viz foto)

Sundali jsme olejovou vanu a cerpadlo s vyvazovaky. Sestihran vuli ma, ale nic hrozneho. Presto ho koupim nove a chtel bych ho nechat prestavet na tvrzeny sestihran (u pana z Litomeric, myslim, ze je i zdejsim clenem).

V sacim kosi jsem nasel kovove trosky a kusy gumoveho tesneni. Je na motoru jeste neco, co se muze rozsypat a dostat do oleje aniz by se pri tom ihned zasekl cely motor, protoze ten do posledka sel normalne? Nebo to muz byt jen z toho turba?

Diky za napady pánové

[img]http://imageshack.cz/image/18D[/img]
[img]http://imageshack.cz/image/18L[/img]
[img]http://imageshack.cz/image/18S[/img]
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email