Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 26 dubna 2025
Celkem je zde 93 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: lunto
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 49 158
Online návštěvníků
Návštěvníků: 93
Uživatelů: 0
Celkem: 93

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.8. 2016
Příspěvků: 10 | Témat: 3

10.03 2017 17:36


Prolezl jsem snad celou historii fóra a snažil se načíst vše, co už tady někdo kolem 3.0 TDI* řešil. I přesto mám několik dotazů a byl bych rád, pokud by se k tomu vyjádřil někdo zkušenější.

Z původního plánu koupit Allroad sešlo. Byl bych za něj rád, ale klidně půjdu do normální A6. Už ani ten vzduchový podvozek nemusí být, i když by to bylo plus. Co však považuju za nejdůležitější, tak aby to auto bylo v dobrém stavu. To po projetí několika desítek inzerátů vidím jako největší problém. Polovina lidí prodává auta z Itálie nebo vylítané a stočené plečky. Tomu bych se rád vyhnul.

Po tom co jsem pročetl co vše by mě mohlo potkat za problémy, tak budu mít určitě odložené peníze na případně opravy. Rozpočet mám ideálně 250k CZK na komplet auto. Více bych do toho nerad dával (max 300k, ale to už by fakt muselo to auto stát za to). Vidím to tak, že bych sehnal něco v rozumném stavu do 180k CZK a dalších 50-80k CZK do toho případně nasypal abych měl jistotu, že mě to nikde nenechá.

Za tu cenu 180k CZK si představuju A6 Avant v 3.0 TDI*, rok 2007 a výše, motor 171 kW, nejlépe z ČR (bez DPF*) a v rozumné výbavě s nájezdem kolem 300 tis. km.

A teď k těm dotazům:

1) Rozvody

- Při tom nájezdu kolem 250-300 tis. km by bylo potřeba udělat rozvody - jak moc je tohle pravda?
- Tady na fóru jsem se dočetl, že někdo dělal rozvody ve 150k km, někdo ve 200k km. U spousty těch aut s nájezdem 300k km pořád ty řetězy necinkají, ale i tak bych to raději vyměnil.
- U koho to ideálně na jižní moravě nebo v moravskoslezském kraji nechat udělat?
- A jak je to s cenou? Někdo tady psal 25k, jiný 50k a další 80k czk v autorizáku.


2) Olej v Tiptronicu

- u většiny aut s takovým nájezdem není měněný olej v aut. převodovce. Prý není výměna předepsaná výrobem a tak se to u většiny aut neřeší. Chápu, že by při koupi to auto mělo řadit plynule, necukat ani nevydávat žádné pazvuky. I tak bych to ale opět rád pořešil a ten olej preventivně při tom nájezdu v TT vyměnil.
- Opět dotaz, kde to ideálně nechat udělat a kolik si na to připravit peněz? Četl jsem dobré reference na strojové čištění u
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
kde by to mělo vyjít na cca 9k czk. Je to rozumná volba? Reference na netu mají dobré.


3) Vstřiky

- dost lidí tady popisovalo bílý dým z výfuku, takže čekám, že tohle časem s tím nájezdem asi přijde taky, pokud ty vstřiky nebyly měněny. Cenu jsem našel různou, ale +- opět 50 tis. czk i s prací?


4) Xenony

- je pravda, že u 10 let starého auta jsou ty xenony už vysvícené a bylo by potřeba je vyměnit taky? Na kolik to cca vyjde?


5) Další potenciální problémy

- dočetl jsem se, že bych mohl řešit ještě vysokotlaké čerpadlo, vířivé klapky, hydroměnič. U tohodle ale náklady ani % možnost, že se to pokazí netuším.

Když budu počítat, že bych po koupi nechal udělat jak rozvody (25k), tak ten olej v TT (9k) + vstřiky (50k), tak jsme cca na investici těch 85k CZK, což bych zvládnul a mohl bych mít na dalších 100k km relativně klid. Je to takto reálné? Budu jezdit dlouhé trasy mimo ČR, tak si nemůžu dovolit aby mě to někde nechalo.


6) Připojení telefonu

- vím, že ideální by byl model Facelift od roku 2009 s MMI* 3g DVD, ale jediné co od toho mult. systému potřebuju je, aby se to dalo spárovat s telefonem + bezdrátovou hudbu. Jde to v pohodě i s 2g, který se dával do těch starších modelů? A jak to je s možností bezdrátového přehrávání hudby z mobilu? Myslím to tak, když pustím v iPhone hudbu, tak aby to hrálo v autě (bez nutnosti propojení kabelem). Četl jsem někde, že se tam dají nahrát nějak i googlemapy, týká se to jen některých modelů/roků?


7) DPF* filtr

- dočetl jsem se, že nějaké modely prodávané v ČR, se ještě prodávaly bez DPF* filtru. Lze někde prosím dohledat do kterého roku přesně to bylo? A jak zjistím, jestli dané auto filtr pevných částic má nebo ne?
- Vím, že by to při dlouhých trasách neměl být problém, ale člověk nikdy neví jak s tím původní majitel jezdil a taky se může stát, že odejde a bude ho potřeba vyměnit. Takže, kdyby DPF* nebyl, bude to jen +


Jinak mám celkem specifické požadavky (ale to už je vedlejší a nemá to s těmi tech. dotazy nic společného). Nicméně to auto musí mít:
    - automat
    - látkové sedadla nebo alcantaru (určitě ne plnou kůži)
    - tmavý interiér bez dřeva
    - nezávislé topení webasto
    - tažné
    - tříramenný volant
    - solidní a vstřícné jednání majitele, žádný bazar/překupník

Co je mi naopak víceméně jedno je nájezd km a potom ta cena /pokud to totiž bude splňovat úplně všechno, ale bude to trochu dražší než je rozpočet, tak přimhouřím oko/.

Kdybyste někdo tedy věděli, že někdo něco takového prodává, tak sem s tím. Btw. nejlepší by byl model po faceliftu od roku 2009, ale tam bych si hádám musel připravit celkově už o dost více peněz, že?

Mám teď rozjednanou jednu A6. Koupená v ČR. Celou dobu od novoty byla servisována v autorizáku (což ale neberu jako žádné velké plus) - mám od majitele kompletní výpis oprav. Byla tam dělaná jen běžná údržba + to bylo trochu ťuknuté na přední bok, takže lakovaný nárazník, blatník a řidičovy dveře (majitel ochotně přiznal hned po telefonu).

Byl by prosím někdo ochotný se na to mrknout a přes PM mi k tomu říct nějaký odbornější názor. Tím, že se v tom moc nevyznám, tak bych nerad udělal krok vedle.

Pokud by měl někdo chuť a čas semtam semnou probrat nějaký konkrétnější dotaz nebo inzerát v PM, tak budu rád. Sleduju to každý den a je fajn se moct poradit s někým, kdo se v tom vyzná i prakticky (já to mám jen načteno tady z fóra).

Omlouvám se za trochu delší post, ale i po kompletním pročtení fóra mi tohle všechno přijde před koupí důležité.

Na závěr bych chtěl moc poděkovat všem, kteří sdílejí tyhle cenné informace. Přijdete mi tady jako fajn parta fandů, kteří drží při sobě a pomáhají si. Věřím, že se brzy přidám do vašich řad a budu spokojeným majitelem nějaké hezké A6.

F.
nahoru

sponzor





10.03 2017 17:36


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.2. 2011
Příspěvků: 355 | Témat: 11

10.03 2017 20:35


Pokud hned řešíš tyhle opravy,moje rada zní:kup feldu a budeš spokojenej!
Uvědom si že audi není auto pro socky!!! A tím nechci nikoho urazit,ale je to o stavu auta a o tom jestli máš na servis nebo nééé.
Znám x lidí kteří dělají běžnej servis doma a co neudělají doma musí zaplatit tak jako u každýho auta.
Audi je prostě auto kde odchází spotřebák tak jhako u každýho jinýho auta akorát že některý servisi vidí čtyři kruhy a dokážou s majitele sundat i trenky. Ale mám zkušenost že všechno jde když se chce a jsou borci kteří umí víc než autorizák a za daleko lepší prachy.
Je to jen o kontaktu!
Nekupuj něco o čem nic nevíš a na co nemáš! Dostaneš se do problémů který stojí prachy!
Pokud se rozhodneš pro audi vezmi si odsut někoho kdo ti pomuže z výběrem a klidně mu dej slušný všimný. Je tu spousta odborníků,kteří ví o těchto autech fakt hodě a i hodně zjistí na místě u auta!
Tolik ode mě.
Ať vybereš co nejlíp a pokud možno bez investic!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.10. 2011
Příspěvků: 46 | Témat: 7

10.03 2017 21:19


Taky jsem tohle resil, budu potrebovat auto pro rodinu a nechtelo se mi do auta sypat o moc vic nez 150k pri porizeni(penize se daji utratit lip, nez za auta) a skoncil jsem u toho, ze si radsi koupim udrzovany starsi model A6 C5 v benzinu, ktera uz nabizi jisty komfort a jizdni vlastnosti, s tim, ze si ji vysolicham a jen tak neprodam, nez neudrzovany A6 C6 v nafte na dolni hranici cenoveho spektra, kde tech potencionalnich problemu je vic a jejich reseni stoji vic.
Uz tak si vezmou svoje gumy, kola, pojisteni, palivo a takova ta bezna udrzba, oleje, filtry, klima, STK* atd atd atd...
Ten vzhled asi ozelim.. Ale je to na zvazeni kazdeho, jake ma priority. Kazdopadne hodne stesti
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11462 | Témat: 99

11.03 2017 7:21


1) v zasade to pravda je. I kdyz mame doma a6 se 400tis a rozvody origo.

2) vymen to a mas klid. Ja to delal co 100tis km.

3) na 171kw vstriky uz tak neodchazeji, jako na 165kw. Ale skoro vsechcny 171kw uz maj DPF*.

4) xenony svitili uz nove naprd. Chce to nechat udelat repas, satas to dela kolem 5tisic/2kusy.

5) vyrive klapky odchazeji kazdych cca 120tis km. Dnes uz jsou repas sady.

6) telefon sparujes, ale bezdratovou hudbu to neumi. Nicmene jde to dodelat, ale stejne jako googlemapy uz to je investice jako prase. Vic muze rict ajax.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7231 | Témat: 19

11.03 2017 12:52


Rozvody na 3.0 TDI* za 25 ??? kde to dělaj??

A k prvnímu příspevku...za 180k si nepředstavuj nic pač to sou dojetý stočeny koncáky do bolestí.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.8. 2016
Příspěvků: 10 | Témat: 3

11.03 2017 15:04


kamca (10.03 2017 20:35) orig :
Pokud hned řešíš tyhle opravy,moje rada zní:kup feldu a budeš spokojenej!
Uvědom si že audi není auto pro socky!!! A tím nechci nikoho urazit,ale je to o stavu auta a o tom jestli máš na servis nebo nééé.
Znám x lidí kteří dělají běžnej servis doma a co neudělají doma musí zaplatit tak jako u každýho auta.
Audi je prostě auto kde odchází spotřebák tak jhako u každýho jinýho auta akorát že některý servisi vidí čtyři kruhy a dokážou s majitele sundat i trenky. Ale mám zkušenost že všechno jde když se chce a jsou borci kteří umí víc než autorizák a za daleko lepší prachy.
Je to jen o kontaktu!
Nekupuj něco o čem nic nevíš a na co nemáš! Dostaneš se do problémů který stojí prachy!
Pokud se rozhodneš pro audi vezmi si odsut někoho kdo ti pomuže z výběrem a klidně mu dej slušný všimný. Je tu spousta odborníků,kteří ví o těchto autech fakt hodě a i hodně zjistí na místě u auta!
Tolik ode mě.
Ať vybereš co nejlíp a pokud možno bez investic!

Vnímám to přesně tak jak píše Andrew108, nejde o to, že bych ty peníze neměl. Reálně si můžu dovolit do toho dát daleko více, ale ty peníze se dají utratit i lépe. Ale chápu pointu a souhlasím. Jinak na tu prohlídku bych se právě s někým zkušeným moc rád spojil a rád za to zaplatím, tak snad se tady někdo najde díky moc!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.8. 2016
Příspěvků: 10 | Témat: 3

11.03 2017 15:05


Andrew108 (10.03 2017 21:19) orig :
Taky jsem tohle resil, budu potrebovat auto pro rodinu a nechtelo se mi do auta sypat o moc vic nez 150k pri porizeni(penize se daji utratit lip, nez za auta) a skoncil jsem u toho, ze si radsi koupim udrzovany starsi model A6 C5 v benzinu, ktera uz nabizi jisty komfort a jizdni vlastnosti, s tim, ze si ji vysolicham a jen tak neprodam, nez neudrzovany A6 C6 v nafte na dolni hranici cenoveho spektra, kde tech potencionalnich problemu je vic a jejich reseni stoji vic.
Uz tak si vezmou svoje gumy, kola, pojisteni, palivo a takova ta bezna udrzba, oleje, filtry, klima, STK* atd atd atd...
Ten vzhled asi ozelim.. Ale je to na zvazeni kazdeho, jake ma priority. Kazdopadne hodne stesti

Díky za názor. Tohle je taky varianta, každopádně se mi do ničeho staršího než je C6 moc jít nechce :/ Ale vnímáme to hodně podobně. Snad se něco povede sehnat.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.8. 2016
Příspěvků: 10 | Témat: 3

11.03 2017 15:07


tomko222 (11.03 2017 7:21) orig :
1) v zasade to pravda je. I kdyz mame doma a6 se 400tis a rozvody origo.

2) vymen to a mas klid. Ja to delal co 100tis km.

3) na 171kw vstriky uz tak neodchazeji, jako na 165kw. Ale skoro vsechcny 171kw uz maj DPF*.

4) xenony svitili uz nove naprd. Chce to nechat udelat repas, satas to dela kolem 5tisic/2kusy.

5) vyrive klapky odchazeji kazdych cca 120tis km. Dnes uz jsou repas sady.

6) telefon sparujes, ale bezdratovou hudbu to neumi. Nicmene jde to dodelat, ale stejne jako googlemapy uz to je investice jako prase. Vic muze rict ajax.

Ty rozvody mě potěšily. Pokud to teda nechrastí, tak by to nemuselo být děláno hned. Co se týče těch vířivých klapek, tak co to stojí a kde nejlépe to nechat udělat? Jinak díky za věcné komenty!
nahoru

sponzor





11.03 2017 15:07


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.8. 2016
Příspěvků: 10 | Témat: 3

11.03 2017 15:18


Satas (11.03 2017 12:52) orig :
Rozvody na 3.0 TDI* za 25 ??? kde to dělaj??

A k prvnímu příspevku...za 180k si nepředstavuj nic pač to sou dojetý stočeny koncáky do bolestí.

Mě ta cena 25k za rozvody taky přišla jako blbost, ale někdo to tady na fóru psal, tak mě to zajímalo. Reálných je teda spíše těch 50k?

Jinak souhlasím, že za těch 180k czk to moc slávy nebude, ale poslední dobou bývá za tu cenu pár kousků, které nepůsobí jako úplné plečky. Viz např. tohle -
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
.. kdyby to bylo ve 3.0 TDI*, tak mi to přijde rozumné. Samozřejmě z fotek se těžko cokoliv vyčte, ale má to po výměně vstřiků i oleje v TT.

Stejně tak třeba tohle vypadá celkem v pohodě
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Vím, že takových aut není sice moc, ale jednou za čas se objeví docela hezký kus za cenu do 200k. Samozřejmě je mi ale jasné, že inzerát může mít s realitou pramálo společného. A většinou to taky tak bývá ...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5153 | Témat: 33

11.03 2017 15:36


za necelých 25 jsem to dělal já ale sada od febi a není úplně kompletní ale co přestali rachtat a víc mě nezajímalo vydrželo 2r a možná by vydrželi do teď kdyby auto nešlo na odpis
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.2. 2015
Příspěvků: 107 | Témat: 12

12.03 2017 10:06


Zdravím
No tak tohle přesně jsem řešil před dvěma lety taky.Jsem si myslel že koupím nejlevnější kousek za 180.000 kc a tim to konci.Vážně klid nebyl zainvestoval jsem 80 tis a už se mi to nikdy nevrátí při nýnějších cenách.Tak jsem se rozhodl ho prodat
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Moje taková blbá vlastnost je že vždy si koupim auto dám ho do kupy a pak ho prodám s velkou ztrátou ....
Prostě jestli si chceš koupit audinu měl bys mít vážně velkej rozpočet na opravy.Nikdo není poctivej.Vždy auto bude mit najeto cc 200 tis protože češi jsou retardovaný a chtějí mít na tacháku 200+ ale nechápou že to je stočenina z 99% a nevěřte že si někdo tenkrát koupil auto za 2 000 000 kc a najzdil 200 tis to je fakt nadherná pohádka.To by se mu fakt vyplatilo.Prostě všechny inzeráty většinou lžou.Dávej si bacha na ty levný inzeráty a pokud nemáš znamí jako já (nejezdím do autorizáku) tak tam zahučíš 100.000tis na opravách jako prd.O tom můžu vážně vyprávět.Tak hodně štěstí
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.9. 2008
Příspěvků: 86 | Témat: 19

12.03 2017 10:44


Uplne te chapu nebo ja jsem auto resil snad pul roku nez jsem nakonec vybral. Mel jsem vsechny tyto otazky co ty a na moudra jsem chodil na audiklub.

Rozhodne trvej na tom aby to melo motor 171kw a nemelo DPF* filter...Pokud mozno tak se vyhni autum co maji najeto treba do 200tisic a jsou dotahnute z venku a stoji do 200tisic...v 90% se jedna o auta co maji najeto klidne i pres 300tisic, na uzemi cr jsou stocene a pak prihlasene na STK*...

Nejlepsi volbou je natrefit tak jako ja na auto co bylo kupovane jako nove v CR. Ja osobne natrefil na allrouda (puvodne jsem ho nechtel srkz obavu z mechu) ale nakonec to vyresilo vsechny me problemy protoze tyto verze maji jen motor 171kw, protoze to bylo urceno pr cesky trh tak tam nemusel byt DPF* filter) Mam servisni knizku ktera byla vedena az do soucasnosti, auto jsem si proklepnul pres cebia.cz zda tam nebyl stoceny tachometr a auto nebylo bourane..prave diky tomu ze to bulo kupovane jako nove v CR tak mam proste 100% prokazani histore vozidla.

Vubec se toho allroada neboj ..Nakonec jsem rad ze jsem nesel do klasiky avanta nebo ten allroud je proste pecka a prijde me diky tomu oplastovani a moznosti vysokeho podvozku takove krasne mohutne auto


Jinak mam najeto 250tisic a rozvody jsem tam jeste nemenil...Nevim zda mam preventivne menit ale tady jsem se docetl ze pokud to nechrasti tak se to menit jeste nemusi...(pokud je to jinak tak me vy zkusenejsi opravte)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.9. 2008
Příspěvků: 86 | Témat: 19

12.03 2017 11:17


Muze sem nekdo hodit nejaky odkaz na youtube jak zni zachrasteni rozvodoveho retazu nebo jak poznat ze je uz potreba vymenit rozvody?

Ja nasel jen tady toto ale nepozoruji nejake zachrasteni..




Přímý odkaz na youtube video
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.8. 2016
Příspěvků: 10 | Témat: 3

12.03 2017 11:35


Avesa (12.03 2017 10:06) orig :
Zdravím
No tak tohle přesně jsem řešil před dvěma lety taky.Jsem si myslel že koupím nejlevnější kousek za 180.000 kc a tim to konci.Vážně klid nebyl zainvestoval jsem 80 tis a už se mi to nikdy nevrátí při nýnějších cenách.Tak jsem se rozhodl ho prodat
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Moje taková blbá vlastnost je že vždy si koupim auto dám ho do kupy a pak ho prodám s velkou ztrátou ....
Prostě jestli si chceš koupit audinu měl bys mít vážně velkej rozpočet na opravy.Nikdo není poctivej.Vždy auto bude mit najeto cc 200 tis protože češi jsou retardovaný a chtějí mít na tacháku 200+ ale nechápou že to je stočenina z 99% a nevěřte že si někdo tenkrát koupil auto za 2 000 000 kc a najzdil 200 tis to je fakt nadherná pohádka.To by se mu fakt vyplatilo.Prostě všechny inzeráty většinou lžou.Dávej si bacha na ty levný inzeráty a pokud nemáš znamí jako já (nejezdím do autorizáku) tak tam zahučíš 100.000tis na opravách jako prd.O tom můžu vážně vyprávět.Tak hodně štěstí


Díky moc za rady a se vším souhlas jinak ten Tvůj Avant vypadá na libový kousek. Pokud by se mi něco takového podařilo sehnat, ale s automatem a motorem 3.0 TDI*, tak bych by ochoten do toho dát i více peněz. Přeju hodně štěstí s prodejem! Určitě si to kupce najde, chce to jen čas.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.8. 2016
Příspěvků: 10 | Témat: 3

12.03 2017 11:42


Jordy (12.03 2017 11:17) orig :
Muze sem nekdo hodit nejaky odkaz na youtube jak zni zachrasteni rozvodoveho retazu nebo jak poznat ze je uz potreba vymenit rozvody?

Ja nasel jen tady toto ale nepozoruji nejake zachrasteni..


Přímý odkaz na youtube video

Mě teda přijde, že to při tom startu dělá slušný rachot a dost to chrastí
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.8. 2016
Příspěvků: 10 | Témat: 3

12.03 2017 11:44


Ještě k tomu DPF* - většina běžných majitelů neví, jestli tam ten filtr pevných částic mají, nebo ne.

Je nějaká možnost, jak zjistit, který model/ročník to má a který ne? Vím, že auta prodávané v ČR to v určitých letech ještě neměly (a v DE už jo), ale jak to ověřit u konkrétního auta netuším. Díky.
nahoru

sponzor





12.03 2017 11:44


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 28 | Témat: 5

12.03 2017 13:32


Na štítku v kufru a prvni strana napsáno DPF*..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.6. 2011
Příspěvků: 94 | Témat: 9

13.03 2017 21:16


O 2.7tdi bys zajem nemel?:
Naposledy upravil eXt dne 19.11 2017 12:31, celkově upraveno 1 krát. (66% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1694 | Témat: 20

14.03 2017 8:40


Kdyz kupuju auto, tak je mi celkem fuk odkud je - nemecko nebo CR, km se staci vsude stejne. Prvni co udelam je, ze proklepnu pres Cebii, tam je v podstate jediny zajimavy udaj (za 400 Kc), a to je prubeh najezdu km. Ne vsechna auta ho maji evidovany, zalezi na autorizovanych servisech, pojistovnach a STK*. U aut z Nemecka vetsinou Cebia neumi dohledat. Kazdopadne je to takova prvni indikace.

Druhy krok je provereni v autorizovanem servisu, kde si necham vyjet kompletni servisni historii - tam samozrejme udaje o km jsou a vetsinou se z nich da vycist pomerne dobre, kolik by auto melo mit najeto v soucasnosti.

Pokud neni indikativni ani jedna z vyse uvedenych moznosti, obvykle jdu od toho auta pryc. Pak je nejisty puvod, stav a vlastne uplne vsechno.

Pak se teprve divam do servisni knizky - tam se velmi dobre ukaze, jestli souhlasi udaje mezi ni, Cebii a autorizakem. Pak ma clovek jistotu, ze nelze ani knizka a pripadne ani prodejce.

No a pak uz samozrejme prijde na radu fyzicka prohlidka a zkusebni jizda. Pri jizde vypnout radio a klimatizaci, idealne nechat motor nastartovat za studena (vetsinou se domlouvam s prodejcem, aby auto pred prohlidkou nestartoval a bylo studene). Nejsem odbornik na motory ani mechaniku, ale kdyz auto divne zni, tak to poznam. Prevodovka by mela radit jemne, pri dojezdu do klidu neskakat, nevibrovat...

Nakonec kontroluju jeste licovani kusu Karoserie* - predni/zadni svetla s narazniky, klasicky srouby blatniku pod kapotou, licovani dveri, dovirani dveri.

No a pak si clovek musi drzet palce, aby se to nerozsypalo jeste cestou z bazaru

AJAX
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1694 | Témat: 20

14.03 2017 8:46


Kazdopadne 4F s webastem budes shanet dost tezko. Nevim proc ale moc se jich nedelalo.

Lepsi to bude s temi latkovymi potahy. Audi se doslova vyziva v nizke urovni vybav. Takze takovehle Social Edition podle me najdes relativne snadno.

Telefon zpravidla pripojis, zalezi, jestli to bylo do auta objednano anebo ne. Lze i dodelat relativne snadno. Do roku 2008 ti urcite nepujde bezdratove prehravani hudby. Ani dratove prehravani hudby z telefonu nebylo na tomto modelu nic jednoducheho - Audi Music Interface je pomerne vzacna vybava a jeste ted porad stoji kolem 6-10 tisic.

Google mapy jsou mozne, nicmene pomerne draha sranda. U predfaceliftovych modelu to znamena vymenu prakticky vsech jednotek MMI* - head unit, radio, zesilovac, displej, telefon... a jejich upgrade na 3G verze. Jednotka MMI* se pak da pouzit bud z poslednich modelu Q7 4L anebo nekterych A8 4H.

AJAX
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

15.03 2017 1:03


uz je to tu zase, diagnostika ze zvuku videa, pomoc

faarex: myslim, ze to moc prozivas...

vem si ke koupi nekoho, kdo tomu rozumi a nech to na nem, nastudovani mouder na netu ti bez praxr bude stejne k nicemu

ten ti usetri nejvice nakladu, plus si dej bokem 40-50 tisic rezervu a mas klid...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email