Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 26 dubna 2025
Celkem je zde 93 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: lunto
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 49 158
Online návštěvníků
Návštěvníků: 93
Uživatelů: 0
Celkem: 93

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.10. 2016
Příspěvků: 86 | Témat: 21

02.03 2017 10:03


Zdravím všechny. Řeším dilema. Mám DPF* off, nic méně teď se kolem toho děje spoustu věcí a tak přemýšlím, že ho vrátím zpět. Prvně se zeptám. Někdo mi tvrdí, že ikdyž nemá DPF*, tak mu nikdy nekouří, já teda když na to šlápnu, tak se vyvalí klasickej diesel dým a přijde mi to celkem logický nebo je to jinak? A také se sešlo více lidí s DPF* off, kteří prý v pohodě procházejí emisema, je to možné? Za další mám trochu problém sehnat DPF* pro svůj typ, nikde prostě není, originál kupovat nechci a čína prý moc nevydrží. Jak je to následně s dopojením čidel a nastavení softu?
nahoru

sponzor





02.03 2017 10:03


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 295 | Témat: 23

02.03 2017 15:24


V Nemecku bys dostal na vyber, zda chces auto odtahnout do Audi servisu a nechat si znovu nainstalovat DPF* nebo zda ho chces na vlastni naklady nechat ekologicky zlikvidovat


pankys (02.03 2017 10:03) orig:
Někdo mi tvrdí, že ikdyž nemá DPF**, tak mu nikdy nekouří,

Bez DPF* to samozrejme kouri kazdymu, pokud proslapne plyn na podlahu.


pankys (02.03 2017 10:03) orig:
A také se sešlo více lidí s DPF** off, kteří prý v pohodě procházejí emisema, je to možné?

Drobny uplatecek Neni mozne, aby kdokoli svepravny na emisich nepoznal, ze to auto DPF* ma mit a nema
Byt tebou, sehnal bych nekde na vrakovisti original DPF*, pokud nechces kupovat novej
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1510 | Témat: 38

02.03 2017 15:34


ale prd, v nekterejch spolkovejch zemi resej jen DPF* na TUV, pokud je DPF* vypnuto spravne, tak pri mereni emisi nepoznaji, ze je pryc, smernice euro4 - ES 2003/76B ma dostacujici limiti i pro auta bez DPF*. pokud mas v DPF* treubku a ne prazdnej box, tak zadny saze nidky neuvudis, je to hlidany zadnima Lambda* sondama u 3.0 TDI*. zahuli ti tak maximalen ford, co pro euro4 nema zadni Lambda* sondy.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5153 | Témat: 33

02.03 2017 15:37


uplně si nebuď jistý že to neprojde ofiko projít může ofiko emisema ale ne STK*
a jak je zde psáno zajeď do německa a nech se chytit a pak se ptej zda namontovat nebo ne takové auto je o ničem bát se jet vykoupat za hranice že přijdu o auto osobně bych namontoval novej filtr nemůže přece stát tolik kachen
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1510 | Témat: 38

02.03 2017 15:47


samozrejme pokud je tam misto DPF* trubka, tak to hned bije do oci.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.10. 2016
Příspěvků: 86 | Témat: 21

02.03 2017 16:12


Upřesním. Bez DPF* jsem ji již koupil, tenkrát jsem to bral jako výhodu. Dle slov mého mechanika to vypadá, že tam DPF* je, ale po bližším zkoumání je vidět svár a DPF* je vybrakované. Jestli to tedy správně chápu, nijak se to obejít nedá, musím sehnat DPF* (již poptávám), nechat namontovat, ale mechanik ho prý jen fyzicky umístí, co se týče softwaru, s tím prý nic neudělá a mě jde o to, co dál, až bude DPF* zpět na místě. Má s tímto krokem někdo zkušenost?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1510 | Témat: 38

02.03 2017 16:14


je zpet nutny nahrat originalni soubor nebo oficialni nahradu sw, toto umim.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5153 | Témat: 33

02.03 2017 16:25


pankys (02.03 2017 16:12) orig :
Upřesním. Bez DPF* jsem ji již koupil, tenkrát jsem to bral jako výhodu. Dle slov mého mechanika to vypadá, že tam DPF* je, ale po bližším zkoumání je vidět svár a DPF* je vybrakované. Jestli to tedy správně chápu, nijak se to obejít nedá, musím sehnat DPF* (již poptávám), nechat namontovat, ale mechanik ho prý jen fyzicky umístí, co se týče softwaru, s tím prý nic neudělá a mě jde o to, co dál, až bude DPF* zpět na místě. Má s tímto krokem někdo zkušenost?

taky sem znal lidi co to vyndali a pak to vraceli osobně si myslim že auto má bejt v origo stavu aby měl člověk klidné spaní že stim může odjet kam chce
je problém v tom že pokud ho umístí a začneš jezdit rychlo naplníš neli odrovnáš protože nebude regenerovat nejlepší je namontovat a hned nahrat soft nebo nahrát soft a namontovat
a zkoušel si audi co by vyšel ?
nahoru

sponzor





02.03 2017 16:25


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.10. 2016
Příspěvků: 86 | Témat: 21

02.03 2017 16:47


parik: a ty umíš sw nebo i montáž? Pak by asi nebylo co řešit, teda až se někde vyloupne odpovídající filtr

Roubic: pokud si pamatuju dobře, z audi mi přišla nabídka na nějakých 20tkč a to mi příjde prostě hodně, prý je zase lepší origo z vrakáče, než nová čína, takže se uvidí.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1510 | Témat: 38

02.03 2017 17:05


jen sw, namotovat ti to muze kdojoliv, nakejch 500km tim bezprovlemu ujedes, pokud nekoupis ucpany DPF*.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.10. 2016
Příspěvků: 86 | Témat: 21

02.03 2017 17:20


Do Prahy to mám 110km cca, tak to by asi šlo. Čekám na odezvu ohledně filtru, pak budu řešit dál. Pokud se podaří, dám Ti vědět. Jen info (klidně do SZ), na kolik vyjde přehrání sw?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5153 | Témat: 33

02.03 2017 17:27


pankys: pankys:
Tak kup novej za 20 a mas klid ja ted budu na octavia 2 rs novej za 23 klacku a vim ze budu x km nez koupit nejakej a cekat jak to snim dopadne ale to je na tobe
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2012
Příspěvků: 136 | Témat: 16

02.03 2017 17:44


Roubic (02.03 2017 17:27) orig :
pankys: pankys:
Tak kup novej za 20 a mas klid ja ted budu na octavia 2 rs novej za 23 klacku a vim ze budu x km nez koupit nejakej a cekat jak to snim dopadne ale to je na tobe


mluvíš o repasu nebo fakt o novém?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.10. 2016
Příspěvků: 86 | Témat: 21

03.03 2017 10:20


Promiň za dezinfo. Novej, ale druhobýroba. Originál od Audi byl kolem 48k.

Jinak číslo mého DPF* je 4F0254800CX a chci se zeptat, zda musím sehnat přesně ten nebo lze něde zjistit ostatní kompatibilní filtry. Druhovýroba totiž uvádí těch čísel několik, včetně toho mého.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5153 | Témat: 33

03.03 2017 10:22


Musis pres etku protoze to posledni cislo vetsinou je nejaka inovace nebo skoncila vyroba zacinaj jinou ale vetsinou je to stejne zavolej do audi nadiktuj cislo at ti reknou nahrady
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2012
Příspěvků: 136 | Témat: 16

03.03 2017 16:24


pankys (03.03 2017 10:20) orig :
Promiň za dezinfo. Novej, ale druhobýroba. Originál od Audi byl kolem 48k.

Jinak číslo mého DPF* je 4F0254800CX a chci se zeptat, zda musím sehnat přesně ten nebo lze něde zjistit ostatní kompatibilní filtry. Druhovýroba totiž uvádí těch čísel několik, včetně toho mého.


Jj pochopil jsem . Máš nějaké zkušenosti s těmi náhrady? Případněě firmu nebo prodejce? díky za info
nahoru

sponzor





03.03 2017 16:24


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.10. 2016
Příspěvků: 86 | Témat: 21

03.03 2017 18:28


Zkušenosti osobně nemám, jediné, co mi každý, co se tímhle zabývá, říká ruce pryč. Prý životnost poloviční, rychlé zanášení atd. Já jdu cestou použitého originálu. Teď mám rozjednaný jeden za dobrou cenu, co má najeto 10tkm, tak snad bude ok.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2012
Příspěvků: 136 | Témat: 16

03.03 2017 19:06


pankys (03.03 2017 18:28) orig :
Zkušenosti osobně nemám, jediné, co mi každý, co se tímhle zabývá, říká ruce pryč. Prý životnost poloviční, rychlé zanášení atd. Já jdu cestou použitého originálu. Teď mám rozjednaný jeden za dobrou cenu, co má najeto 10tkm, tak snad bude ok.


právě že mě čeká samotná výměna. Co se poslední 2 týdny vyptávám, tak moc lidí zkušeností nemá. to řeší odstarněním nebo co? nový original si snad koupí jen blázen (nebo ten co na to má)

poloviční? original má životnost cca 200t , chceš říci že fakt půlku? Pokud ano, tak se to furt vyplatí líp než ten originál.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.10. 2016
Příspěvků: 86 | Témat: 21

03.03 2017 19:29


Takové informace mám já a je to z více zdrojů. A je to taky logický za ty prachy já jdu do použitého originálu, vyjde to cca na 8tkc. Kamarád má na A6 najeto 670tkm a DPF* původní, proto to radši řeším touhle cestou.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2012
Příspěvků: 136 | Témat: 16

03.03 2017 19:39


pankys (03.03 2017 19:29) orig :
Takové informace mám já a je to z více zdrojů. A je to taky logický za ty prachy já jdu do použitého originálu, vyjde to cca na 8tkc. Kamarád má na A6 najeto 670tkm a DPF* původní, proto to radši řeším touhle cestou.


Též mám rozjednadný tady na foru originál, ale stále nemám nikoho, kdo by mi to výměníl
u nás na Sev. Moravě to stojí zaprd, co se týče mechaniků


670t fakt? to by přežil minimálně 3-4 smrti
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11462 | Témat: 99

03.03 2017 19:40


FiLo: blbost, dal 400tisic v pohode
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2012
Příspěvků: 136 | Témat: 16

03.03 2017 19:48


tomko222 (03.03 2017 19:40) orig :
FiLo: blbost, dal 400tisic v pohode


neříkám, že tomu nevěřím, ale že přežil tolik smrtí podle životnosti
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

05.03 2017 11:46


druhovyroba je nesmysl, je tam polovina keramicke hmoty, takze efekt je polovicni, na opacitometeru pak jsou vysoke emisni hodnoty, skoro jako by tam nebyl, nemusi to pak projit pres technickou

zejmena firma JMJ dela tragicke kousky..si zagooglete jak se lide trapili na obyc 4 valcovych motorech, nezoz V6

lepsi je nechat repasovat starej, bud na kladne, nebo liberci / nemecku...ta metoda v nemecku je snad nejelepsi, pouziva razove vlny pro extrakci popilku
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11462 | Témat: 99

05.03 2017 15:09


Lumpiq: co jsou razove vlny?

(Ultrazvuk?)
nahoru

sponzor





05.03 2017 15:09


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

05.03 2017 15:56


nizko frekvencni razove vlny s tlakovou energii
neco podobneho se uziva pri borceni ledvinovych kamenu...

narozdil od metody tlakovych trysek protismerne, je tady velka vyhoda, ze DPF* se nemusi rezat.. to u prvni jmenovane varianty s tlakovymi tryskami ano...

chemicky uz to necistim nikdy, naprd..parkrat sem to udelal a pokazde za cas se to vratilo..navic se riskuje prasknuti keramiky, pokud neni vyschla a ze to nevyschne uplne ani po tydnu suseni...spatna cesta:(
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

05.03 2017 16:04


moje Q7 mi s DPF* vyhlasila valku, DPF* je repasovane s vysledkem 99 procent, mam novy diff snimac, uz druhy v rade, novy kat, novy svod s vlnovcem a presto mam na volnobeh rozdil 200 mbar v tlaku...zadni dil vyfuku jsem odpojil, zadna zmena

pritom max hodnota u pruchoziho filtru ma byt obecne do 5 mbar...firma tvrdi, ze DPF* je v poradku, ze jim ho muzu dat na reklamaci, ale na stolici bude podle nich ok, pruchozi s 99 procenty..))

jeste zkusim namerit hodnoty referencniho napeti na snimaci (zda neni treba zem spatna), ale to asi bude ok, neb pri vypnutem motoru s klickem on je tam nula
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1510 | Témat: 38

05.03 2017 20:45


Lumpiq: kolik mas najeto? mas to soft serie?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

05.03 2017 22:05


serie, 300K, ikdyz flash counter je 1, takze jistotu nemam

pro sychr udelam zalohu pres bdm a jebnu tam origo posledni z sgo
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 15

05.03 2017 22:43


Je mozne pres VAG zjistit datum posledni regenerace DPF*? Mam podezereni, ze se mi za poslednich 700km regenerace nekolikrat spustila a potrebuji zjistit, zda je to tak.
Diky
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

05.03 2017 22:58


s0uky (05.03 2017 22:43) orig :
Je mozne pres VAG zjistit datum posledni regenerace DPF*? Mam podezereni, ze se mi za poslednich 700km regenerace nekolikrat spustila a potrebuji zjistit, zda je to tak.
Diky


datum nevim ale doba od poslední regenerace + ujetá vzdálenost určitě. Všechno v měřených hodnotách
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email