Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 26 dubna 2024
Celkem je zde 281 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: JPokorny1
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 420
Online návštěvníků
Návštěvníků: 279
Uživatelů: 2
Celkem: 281

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.6. 2011
Příspěvků: 574 | Témat: 62

22.07 2015 18:16


Ahojte, dnes som nastavil rozvod podla vagu angle na 0-0,6 a dva vstreky vyleteli cez 1,20mg pri zapnuti klimy sli cez 2mg tak som to stiahol na 0,6-1,1 ale vstreky mam niekedy aj cez 1,60 a tak. Odsledovane pocas jazdy. Synchro na vagu pred nastavenim som mal rano 2,2 obcas to skocilo az na 3,3 niekedy skocili na 1,7 vtedymi ukazovali vstreky do 1 jeden myslim behom polhodinky vysiel raz na 1 mohli sa dodrbat tie vstreky tym nastavenim? Alebo boli uz zle a spravnym nastavenim sa to ukazalo?
Motor 1,9TDI PD kod AWX 96kw

Edit: teraz som sa bol previezt. No pokial vytocim motor vstreky ukazuju kolo 0,30-0,60 ked necham neutral ukazuju aj 1,6 ak vypnem klimu nejdu cez 1 mg nechapem moze mat ta klima na to taky vplyv ?
nahoru

sponzor





22.07 2015 18:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14657 | Témat: 52

22.07 2015 20:41


Asi ano ECU* musí přidat tolik paliva aby udržela motor ve správných volnoběžných otáčkách i pod zátěží a klima v těhle vedrech má velký odpor..Jinak nastavení by mělo být -0,5 až 0 pokud se nepletu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.6. 2011
Příspěvků: 574 | Témat: 62

22.07 2015 21:00


Ano viem preto som to chel nastavit kedze som tam mal 1,7 obcas 2,2 a rano po starte 3,3 dokonca. tak som to vyladil na 0 ale vtedy vstreky sli uplne vysoko cez 2 tak som to dal radsej trochu do plusu. Cez vag asi nezistim ci su v haji vstreky alebo je tam nieco ine co ?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14657 | Témat: 52

22.07 2015 21:04


Ty hodnoty do plusu jsou špatný hůř to spaluje.Jinak vstřiky nechat otestovat na stolici je nejjistější řešení diagnostika není tak přesná.Jinak to bude chtít i změřit tlaky ve válcích to že jsou rozdílný hodnoty může být způsobený nižším kompresním tlakem na některým válci a ECU* to dorovnává jinou dávkou paliva.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.6. 2011
Příspěvků: 574 | Témat: 62

22.07 2015 21:46


Hm takze sa to ani nemusi nejak inak prejavit len na vagu ? Auto startuje dobre aj v lete aj v zime a vykon myslim ze ma taky aky by malo mat. Teraz po nastaveni blizsie k 0 toho rozvodu sa mi zda ze ide plynulejsie ako predtym teda ked to beriem v otackch sa mi zda ze predtym v niektorych polohach ten motor trochu brnel. Ci to dorovna ECU* a na motore nie je nic poznat ? Inak može byt vadny len jeden a druhy ho dorovnava ? lebo 1 a 2 su take ze vcera ked som to pozeral na vagu tak dvojka bol horsi a jednotka ho dorovnaval akokeby sa tahal smerom hore za nim a dnes tiez tak podobne vzdy je valec č.2 s vacsiou odchylkou. Este rozmyslam ci nemoze byt zla ta podlozka pod vstrekom pripade to ucyhtenie aj ked neviem ako to tam presne je nikdy som to nevidel rozobrate. Ak by som to chcel pozriet mozem len tak dat dole veko alebo to mam dat radsej niekomu kto sa tomu viac rozumie. Teda uvidim tam nieco keby to bolo mechanicky poskodene. Cital som ze par ludom triaslo autom ked mali tie uchytenia zle. Mne to po zahriati auta trasie aj teraz aj predtym triaslo nez som to steloval.
+edit este ma napadlo: keby boli zle kompresie alebo motor menila by sa hodnota tych vstrekovacov ? mne to ako vravim nedrzi konstatntu hodnotu ale meni sa to. A ked vypnem tu klimu tak je to vpohode nejde to nad 1. Olej auto nezerie od vymeny po vymenu mam rovnako a vodu som nedolieval este vobec stale tam mam po risku auto vlastnim uz 4 roky. Este ma napadlo ze v zime sa mi zda ze studene dost dymi, po zohriati uz je to v pohode. Tak neviem ci to ide na bohatsiu zmes a sa mi to len zda alebo fakt viac dymi ako by malo
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14657 | Témat: 52

22.07 2015 22:47


To klepani mohou mit na svedomi ty vstriky a vymena tech sroubu a pretesneni usazeni vstrikovacu opravdu pomuze. Ale kdyz uz to bude venku nechal bych je otestovat na stolici. Ale jeste pred vyndanim nech zmerit ty tlaky na valcich. Tyhle motory jsou na to nachylny.U pd musi zase rozvody dolu a vacka aby si se k tomu dostal.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.6. 2011
Příspěvků: 574 | Témat: 62

23.07 2015 6:59


Dnes rano som to pichol na vag cestou do roboty hodnoty boli slusne do 1 skor kolo 0,6 aj ked obcas tam bola aj jednotka. Ale nemal som zapnutu klimu. Inak ako to funguje som si vsimol ze napr vstreky mali 0,6 0,12 0,0 a ten jeden mal -0,72 napr. To ten jeden sa snazi vyrovnat dovkoavie na 0. Ktory je vadny ten pluaovy co vela alevo ten minusovy?
No skusal som to aj cestou domou sice som sa skoro uvaril v tom aute kedte vonku bolo +32 tak nechapem preco tie vstreky drbu len ked zapnem klimakompresor. Asi zacnem jazdit bez klimy kym nezapne klima vsetky vstreky su v norme do 1 akonahle zapne klimu dva idu nad 1 konkretne dnes 1,48 a -1,48 .. som myslel ze klima nemoze ovplyvnit takto vstrekovanie paliva omg ..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.6. 2011
Příspěvků: 574 | Témat: 62

28.07 2015 10:49


Este sem pridam jeden dotaz. Vo ma vplyv na synchro angle. Mne to nejak moc skace. Studeny motor 2,2-1,7-1,1. Ked ho zahrejem tak tam je vacsinou 0,6 - 1,1 obcas 0 a obcas 1,7 co ma na tie hodnoty vplyv? len napnutie rozvodu? Alebo aj zotrvak alebk take nieco?
nahoru

sponzor





28.07 2015 10:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.12. 2013
Příspěvků: 353 | Témat: 14

28.07 2015 10:59


to skakani ma na svedomi bud hydronapinak, nebo olamane zoubky na vackovem kole, podle kterych to urcuje polohu

nicmene to co pises jsem resil u sebe taky a byli to spatne napnute rozvody, resp. pri napinani rozvodu jsem nepovolil vackove kolo a nedotahlo se to poradne, chtelo by to cele znovu srovnat a napnout, hlavne mit kliku a vacku zaaretovanou, jinak se to kloudne neda udelat, PD jsou na tohle docela haklive
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.6. 2011
Příspěvků: 574 | Témat: 62

28.07 2015 11:33


Boha ja mam stastie na servisy. Jedno stu tu riesim co som dal zrobit rozvod tak je o zub, druhy servis ktory vela ludi z okolia ospevuje tak tam som daltoto pdcko zrobit nech su poriadne, no neviem ci vedel ze sa to da pozriet na vagu. Rozvod ma uz kolo 50tisic mohol sa povolit napinak alebo to od zaciatku bude tak? Uz ma to celkom zacina srat preto sa snazim zrobit na aute co najviac sam. Inak este jeden servis ktory uz nefunguje, na odporucanie kolegu som tam dal vymenit Turbo*. Skoncilo to po 500 km vymenou motora. Navaril staru trubku s novou a v zvare sa to zapchalo......a este jedna skusenost. Dal som spravit servo ktore mi po vymene slo den tak dfam ze ma tu neukamenujete ze sa na vsetko pytam ako debil
Tak a este k teme. Ked napinam rozvod tak tie tri srubky na vacke povolit - naspanovat cez napinak a zatiahnut? Ked som teraz nastavoval synchro tak sa so srubkami ucite nic nerobilo lebo vyzerali jak nove od vyroby ani trosku farby z nich nebolo dole...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14657 | Témat: 52

28.07 2015 12:25


Nejprve natocis motor do zakladni polohy a zaaretujes pripravkama povolis si ty srouby na vacce u 16V na obou a pak povolis napinaci kladku a schodis remen.Pak hlavne vymen srouby a stefty na kladky aby ti to casem neprdlo a nepotkalo se to. Nandas kladky a remen.Nasponujes tak jak to ma bejt a utahnes srouby na vacce a pak zkontroluj zda jdou vsechny pripravky volne povytahnout.Tim docilis presnyho nastaveni a na diagnostice bude 0.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.6. 2011
Příspěvků: 574 | Témat: 62

28.07 2015 13:49


Moze byt ze aj tie vstreky mi robia bordel koli tomu poskakujucemu rozvodu? Inak na b6 je interval avraj az 130 tisic. Je to tak? To by bola skoda davat novy po 50. Tie veci ako sruby a podobne co pri tom musim vymenit sa daju kupit aj zvlast hej? 1,9Tdi 96kw awx r.v.2002
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 921 | Témat: 16

28.07 2015 15:58


Šrouby a štefty sou v balení s kladkama. Ale sem tam se najde šikula který je ne vymění a proto se to pořád připomíná.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14657 | Témat: 52

28.07 2015 19:33


banditos:
Třeba v origo balení co jsem kupoval na 2.0tdi 16V 103kw BKD nebyli.Musel jsem je extra objednávat ve škodovce.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.6. 2011
Příspěvků: 574 | Témat: 62

28.07 2015 23:25


Inak este jeden dotaz.to angle mi tak skace za jazdy, napr. Plyn na podlahu tak tam hodi 2,2 ked pustim plyn ked brzdim motorom je tam 0 a pri voknobehu vacsinou 0,6 zriedkavo 1,1.treba to prespano at ci je tov norme?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14657 | Témat: 52

29.07 2015 10:28


Jo s otackama motoru se to meni to je ok. Jinak na volnobeh to ma mit 0 az -0.5.
nahoru

sponzor





29.07 2015 10:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.6. 2011
Příspěvků: 574 | Témat: 62

29.07 2015 11:03


mal som tam 0 obcas 0,5 ale sporeba na volnobeh sla az niekde k 0,9-1 a tie vstreky ako som pisal 2mg nad. Teda jeden dtuhy mal minus 2. Vcera som sa bol previezt asi 150km. Auto mi pri angle 2,2povodnej hodnote triaslo po zohriati.mechanik hned povedal zotrvak ale mne to nedalo pokoj ale kedze som nemal vag neriesil som to az teraz ked mam .segre odisiel zotrvak a to moje auto sa nesprava ako jej ze pri zosliapnui spojky sa zmeni zvuk. Teraz k teme teda som sa previezol, dialnica viac menej, auto sa triaslo asi tak jak pri starte aj po jazde, nezhorsilo sa to tak ako mi to robilo predtym a vstreky do 0,6, dva davkuju kolo 0 jeden je vacsinou 0,4 obcas 0,6 a jeden minusovu ma 0,5-0,8 niekedy aj 1. Mohlo to cele nrjak sadnut? Uz mi to tak nerozhadzuje ani klima ale podotikam ze ked som angle nastavoval bolo von 33° a klima mi to vtedy rozhpdila. Vcera bolo 22-24 a v aute som mal nastavene na 22. Inak nielde som sa tu docital ze vstekovace pd na tychyo 1,9 este niesu zle ani ked maju 1,5mg je to tak?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.8. 2013
Příspěvků: 88 | Témat: 5

20.02 2017 19:53


Ahoj,jak si dopadol s tymi vstrekmi? riesim podobny problem trasenie na volnobehu.mam a4b6 1.9tdi pd awx 96kw.vymenene gumicky na vstrekoch,silentbloky motora aj prevodovky.novy je aj zotrvacnik.je tu niekto ochotny pomoct?uz neviem ako dalej...vdaka
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.8. 2013
Příspěvků: 88 | Témat: 5

21.02 2017 0:03


Ahoj,ako si dopadol s tymi vstrekmi?ja mam a4 b6 1.9tdi pd 96kw kod awx.nejak mi to trasie na volnobehu ked je auto zohriate.je novy zotrvak,gumicky na vstrekoch aj silenty motora.neviem ako vlozit obrazok z Vagu ale tu su hodnoty:
1.valec -1,6
2.valec -0,9
3.valec 0,1
4.valec 2,4
synchronizacia vacky je presne 0,0
kanal 18 same nuly
kanal 23: 35,18,12,5
najde sa niekto kto by poradil co sa tym da robit?dakujem za pomoc
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.6. 2011
Příspěvků: 574 | Témat: 62

21.02 2017 16:29


Tak jedine co ti pomoze je vybrat vstreky a dat testovat niekde. Ale podla hodnot su na vymenu. Ja som to vtedy nastavil na hodnoty ktore sa mi najviac pozdavali a nechal som to tak.ked obcas pozriem na vag tak vstreky mam dva kolo 0,12 a dva do 0,7 jedne plus druhy minus. Mam to podla zotrvaku na +0,5 myslim. Ale čaká ma v lete zotrvak ten sa uz zacina ozyvat.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email