Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 27 dubna 2024
Celkem je zde 201 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: laus
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 422
Online návštěvníků
Návštěvníků: 201
Uživatelů: 0
Celkem: 201

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.12. 2014
Příspěvků: 68 | Témat: 9

10.02 2017 20:36


Ahojte klubaci , mozte mi niekto poradit co to znamena ?



Friday,10,February,2017,19:11:01:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)
Data version: 20130910




Address 61: Battery Regul. Labels: 4F0-910-181.lbl
Control Module Part Number: 4F0 910 181 E HW: 4F0 915 181 A
Component and/or Version: J0644 BEM H12 0590
Software Coding:
Work Shop Code: WSC 37371 143 69416
Additional Info: 4F0915105D von VA0 2704270784
Additional Info: Geraet 69416
VCID: 23450907E2202306A91-8076
3 Faults Found:

02272 - Quiescent Current Stage 1
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 2
Reset counter: 255
Mileage: 249423 km
Time Indication: 0
Date: 2017.02.09
Time: 12:54:16

02273 - Quiescent Current Stage 2
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 2
Reset counter: 255
Time Indication: 0
Date: 2017.02.09
Time: 13:44:03

02276 - Quiescent Current Stage 5
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 249423 km
Time Indication: 0
Date: 2017.02.09
Time: 13:39:44

Address 61: DTCs cleared
nahoru

sponzor





10.02 2017 20:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

10.02 2017 21:12


Neuspava se ti auto
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.12. 2014
Příspěvků: 68 | Témat: 9

10.02 2017 21:40


Dakujem za odpoved , hm, ako sa to da opravit ? alebo preco sa neuspava?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

10.02 2017 21:44


To bohuzel netusim protoze ja to mam taky a jeste jsem se k tomu nedostal je u o tom dost temat pohledej to auto ma tolik jednotek ze to je jak hledas jehlu na namesti
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.12. 2014
Příspěvků: 68 | Témat: 9

10.02 2017 21:48


Dakujem ti, skusim nieco zistit a DAM* vediet
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2673 | Témat: 171

10.02 2017 22:47


Akú starú máš baterku?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.12. 2014
Příspěvků: 68 | Témat: 9

11.02 2017 7:31


Dnes som to mal znova na diagnostike a nic tam nebolo, ziadne chyby , zaujimave , ale nieco tam bude isto na volnobehu kolisu otacky, a ked dovriem okna tak sa to prejavy aj na otackach idu hore dole, baterka je stara asi 4 roky . EGR* je novy, skrtiaca klabka je relativne cista . v servise nevedia co by to mohlo byt , a trisky su OK.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

11.02 2017 8:28


Ta stou baterkou ja kdyz to smazu tak treba 4-5 dnu klid a pak se to zase objevi zkus zmerit altik na baterce kolik dava a jaky to auto ma odber po 1h co ho kompletne zamknes
nahoru

sponzor





11.02 2017 8:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.12. 2014
Příspěvků: 68 | Témat: 9

11.02 2017 9:24


Nieco na tom altiku bude urcite , neni normalne ked su zavrete okna a este ich privriem tak klesnu otacky a potom sa vratia , to je akoby nedaval stavu do auta .
Tu pridavam kratke video ako sa to sprava ked dovieram zatvorene okna napr.

[youtube]
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

11.02 2017 9:54


To dela snad kazdy auto jeste jsem nejel v aute kde by si zatahnul okna nebo a auto jako by pohaslo hodne jsem to pozoroval na autech se zlutakama jak to pohasne a klesnou nepatrne otacky
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.12. 2014
Příspěvků: 68 | Témat: 9

11.02 2017 10:19


Aha no tak to som nevedel, myslel som ze to ma nieco spolocne s nestalimy otackami na volnobehu .
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2673 | Témat: 171

11.02 2017 10:32


To je úplne normálne nestresuj sa.

Volá sa to prúdova špička také okno ma odber aj 40A v peeku a napätie poklesne a tým pádom začne altik vyrovnávať stratu a zaťaží motor

Akú starú máš tu baterku číslo je na minusovom póle
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.12. 2014
Příspěvků: 68 | Témat: 9

11.02 2017 11:44


Tak fajn, dakujem ,pozriem to cislo a napisem
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

11.02 2017 12:08


je to prostě překročený klidový proud buď se to neuspáva jak říkají kluci nebo někde zůstavá rozsvícená žárovička, kufr, kaslik, spokĺujezdci...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.12. 2014
Příspěvků: 68 | Témat: 9

11.02 2017 17:38


cislo baterie 610 402 092 316 2
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2673 | Témat: 171

12.02 2017 11:19


Pozri sa na mínusový pol
Je tam týždeň a rok výroby


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

sponzor





12.02 2017 11:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 326 | Témat: 43

13.02 2017 22:56


Jak už psali kluci, podívej se do Battery management přes VCDS a koukni zda je správně nakódovaná baterie.
I přesto ji překóduj (změň poslední číslici) a následně opět vrať to původní.
Dále si najěd na hodnoty napětí při vypnutém a zaplém motoru a i v otáčkách kolik ti to ukazuje.
Smaž všechny chyby.
Některá jednotka se ti evidentně neuspává, s tím tu laboruje Lumpiq, domluv se s ním.
Před tím ještě můžeš vzadu v kufru vpravo vytáhnout jednu z pojistech daného systému co si myslíš, že je vadnej. U mě konkrétně to dělá zesilovat myslím pojistka zelená 30.
Pod ní jsou dvě žluté 5A.
Já nejdříve vytáhnul všechny 3 a poté po jedné vracel a je to u mě 30A pojistka.
V ELSE dohledáš která pojistka je kterej modul (DVD/ZES atd.. )
Toto samozřejmě není řešení, ale jen cesta k nalezení toho co to způsobuje...
Zatím vyndávám pojistku, než to nechám opravit. Řešení to není, ale alespoň baterka nedostává takovou čočku.

Ještě dodám, že spousta uživatelů toto řešila v rámci Audi, či neaut.servisů a většinou se nikam nedostala. Hodně jich to řeší přes relé s pojistkou, které zapne (dílčí systém či celé MMI*) jen při klíčku poz.1.
A nejspíš to čeká i mě, protože se z toho nechci zbláznit a jinej zesilovač kupovat nechci.
Některé BEM mají ostatně BUGy v softu a zobrazování % v MMI*. Je toho vícero..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.6. 2011
Příspěvků: 656 | Témat: 26

13.02 2017 23:39


Mně to v C6 taky píše ty samé chyby.. Myslím že ne všechny tyhly Stage, ale něco jsem tak už taky zahlíd, je to jak píše Roubic čas od času. Dělalo mi to i před výměnou baterky, i po ní (včetně nakodovaní), auto stálo 3 týdny v mrazech, potom jsem naprosto bez problémů nastartoval, takže to neřeším
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2673 | Témat: 171

14.02 2017 8:38


Ja si myslím že to môže robiť aj baterkou lebo podľa mňa je tam ešte od novoty.

A keď povedzme po zaparkovani a uzamknuti auta napätie padne pod 11.99V (co by u dobrej baterky sa malo ustálit na 12.3V) tak battery manažment na to zareaguje a hneď začne odpajat podskupiny a podla mňa tým že je aktívny ešte viac berie z baterky ako pri kludovom odberu lebo CAN musí makať a BEM tiež všetko merať znovu...

A to je celý začarovaný kruh

Takže podľa mňa novú baterku ktorá po uzamknuti auta nepadne pod 12V a bude všetko OK
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

14.02 2017 12:16


Resit nake je napeti po otoceni klicku je kravina, zalezi co vse bude zapnute atd. Lepsi je kouknout se do battery managementu na opotrebeni baterie (wear Ah) a taky kouknout na napeti na volbobeh zda to dostatrcne dobiji (min 14V lepsi 14.4) a hlavnr opakuju ze cgyby co ti to hazi znamenaji odber z baterie mdyz je auto vypnute. Zkontroluj vsechny interierove svetylka jestli se zhasinaji, kufr, kaslik atd. Kdyz to nepomuze pak jedine metodu kterou se to delal ja. Ampermetr na batarii a 24h monitoring napr pres kameru nebo zapis do log souboru... prekodovani baterie tam a zpet u starsi baterie nedoporucuju protoze ji smazes adaptacni hodnoty wear atd a auto je bude muset znovu zjistovat. Kdyz uz, tak koupit novou 110Ah baterku a nakodovat.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.12. 2014
Příspěvků: 68 | Témat: 9

14.02 2017 19:49


Bateria je stara 3 roky , vo VCDS kde najdem ,,battery manažment,,? Dakujem vam za rady
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

15.02 2017 7:13


Jednotka 61... dej sem hodnotu napeti na baterii pri nastartovanen auye a wear hodnotu v Ah.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 626 | Témat: 36

11.03 2017 22:21


SupermanXXX (14.02 2017 12:16) orig:
wear Ah


zrovna jsem taky narazil na Quiescent Current Stage
je to z loňska a nejde to vymazat ????? hmhmh
baterka teda stojí za vyliž, po chvilce se zapnutým zapalováním jsem už nenastartoval
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

12.03 2017 13:10


Tak taky zkontroluj dobijeni, vetsina a6 co jsem tu mel ma prechodak na terminalech a malo dobiji. Dej voltmetr primo na baterii nastartuj, zapni svetla a koukni na merak. Na baterii nesmi byt na volnob mehmene jak 14V... uz sem zazil i 13.6V. Po oprave terminalu 14.2V
nahoru

sponzor





12.03 2017 13:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 626 | Témat: 36

12.03 2017 16:58


jj, to dobíjí mám tam 14V

Jen je divný, už jsem to tu někde psal, že po chcípnutí auta, vyndání klíčku je v zapalovači pod 12V....na baterce je normálně 12,5.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

12.03 2017 19:53


Na tom neni nic divnyho. Zapalovac nevede naprimo z baterky jako u felicie
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 626 | Témat: 36

12.03 2017 20:36


No dobrá, ale co a proč to dělá, že po chcípnutí posílá z baterky do zapalovače (asi ne jenom) míň?
nebo to je to uspávání?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

13.03 2017 12:58


tak po chcipnutí klesne samozřejmě napětí uplně všude protože už neběží alternátor. každopádně napětí v zásuvce pro zapaloač bych opravdu vůbec neřešil. řešil bych napětí na alternátoru a napětí na baterce.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

15.03 2017 1:13


ze tri chyb je predcasne delat zaver, temer kazdemu autu se toto stane..vymazl bych to, zkusil znovu nakodovat baterii a pockal co se bude dit..

casto je to jen blbe nakodovana ci spatna baterie...

-----

ad mereni, ja na to mam special krabicku ktera mi meri proudovou spotrebu a loguje do souboru na pametovce..v te krabicce mam eventy, ktere se aktivuji po 30 minutach zamknuti auta a pokud spotreba stoupne ve trech opakovanych merenich behem 5 minut nad limit 40ma, hodi mi to sms...

nedavno me napadlo zkusit vyuzit na tyto pripady termo kameru, nekde si ji pujcim a testnu:)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

15.03 2017 1:50


Steady battery discharge
The battery condition is 100 % when the battery is
charged.
As soon as cut-off level 1 is activated, the MMI*
"Battery condition" display drops to 90 % and then
goes down to 60 % in steps. If cut-off level 1, 2 or 5
is set when the display reads 90 %, the message
"Power-saving mode active" appears for a short time
on the central display of dash panel insert J285.
In addition, the battery symbol in the dash panel
insert indicates power-saving mode for the entire
load switch-off duration.
As soon as cut-off level 3 is activated, the "Battery
condition" display drops to 50 % and then goes
down to 20 % in steps.
If the battery condition drops to 10 %, cut-off level 6
is active. In cut-off level 6, the message
"BATTERY LOW" appears in the central display of the
dash panel insert after the ignition is switched on.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email