Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 26 dubna 2024
Celkem je zde 288 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Doom1n
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 421
Online návštěvníků
Návštěvníků: 280
Uživatelů: 8
Celkem: 288

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.2. 2014
Příspěvků: 7 | Témat: 2

07.01 2017 9:35


Ahoj,
shanim schopneho mechanika, co se vyzna v motoru 1.6MPI 74kW, typ AKL, r.v. 98 - je to, mam dojem, celkem bezny motor (prvni oktavky atp.), ale zatim jsem nehledal schopneho mechanika, ochotneho se v tom vic povrtat (mysleno zjistit, proc mne uz 2x "utekla" chladici kapalina, 2x olej, z toho jednou oboje spolecne, a mnou zatim osloveni mechanici v mensich neautorizovanych servisech nebyli schopni problem diagnostikovat).

Hruby nastin situace:

    Auto koupene v lednu 2014 s ne uplne jasnou historii a cca 186000km, provedena bezna udrzba (vsechny filtry, naplne) a kontrola stavu (bez nutnosti oprav).

    Poprve se objevil problem pred dvema lety pri cca. 196000km (praskly o-krouzek olejoveho vymeniku, vymenen o-krouzek, olej, filtry, chl. kapalina). Motor dostal zabrat, je to moje prvni auto - cca. 5km jsem ujel s vytekajicim olejem (chybami se pry clovek uci...).

    Nasledne bez problemu auto v provozu (samozrejme vcetne bezne udrzby) cca. dva roky ~25000 km.

    V rijnu minuly rok (uz bylo rano kolem nuly) zniceho nic po nocnim stani na parkovisti po ~3km jizdy vytekla vetsina oleje i chladici kapaliny.

    V servisu mechanik zavadu nenasel, dolil naplne s tim, ze slzi vodni pumpa a bylo by uz treba udelat rozvody

    Nechal jsem tedy udelat rozvody vc. vodni pumpy.

    Od te doby OK, najeto cca. 2500 km.

    Vcera se mne na dalnici rozsvitila kontrolka chlazeni, teplota okamzite na maximu

    V hustem snezeni jsem radeji sjel z dalnice, za cenu dalsi "lekce" motoru :(

    Auto odtazeno do servisu do Vyskova (Magnumcar), udelaji prvotni diagnostiku problemu.


S timto servisem nemam zadne zkusenosti ani neznam nikoho, kdo by mel. Proto prosim o doporuceni dobreho mechanika, na ktereho se muzu obratit v pripade, ze me servis kvalitou diagnostiky a/nebo cenou nepresvedci.

Verim, ze takovych mechaniku je dost, poradite prosim, na koho se obratit? Idealne v Brne, respektive jihomoravskem kraji.

Obavam se, ze je celkem zbytecne zadat o rady k tomuto problemu na foru - motor je treba prohlednout a ne se jen spolehat na moje zoufale neodborne popisy a podle nich cokoli usuzovat.

Predem dekuju za pomoc!
Adam

P.S.:
Auto ma uz dost zasebou, ale vyhovuje mne a az na popsanou anabazi funguje. Nerad bych ho tedy odepsal, tak se snazim najit cestu, jak mu za prijatelne penize prodlouzit zivot. ;)
nahoru

sponzor





07.01 2017 9:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

09.01 2017 16:31


No jestli ti to vyteka takovym morbidnim zpusobem, tak to musi byt i videt kudy to jde. Precijen ten objem neni zrovna malo tak to musi byt vididelne i pouhym prohlidnutim motoru, zvlast kdyz ti mizi behem par kilometru.

Taky me napada, nemizi ti to postupne a ty to zjistis vzdy az kdyz se zahlasi? Kontrolujes vodu a olej pravidelne? Ja mam v jednom aute taky unik vody, ale je tam jasne videt, ze je problem v prirube na motoru, neb je pod ni videt vyschla cervena emulze.

Pak se mi taky dostavala vlhkost do oleje, ale to bylo zase prasklou hadici odvetrani klikove skrine.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.2. 2014
Příspěvků: 7 | Témat: 2

09.01 2017 17:29


Hawkeye: Dik za odpoved. Videt to asi je, ale nemel jsem prilezitost to zkoumat a auto jsem nechal v servisu. Divny je, ze problemy podobnyho razu jsem s autem uz mel (viz strucny prehled v mym prvnim prispevku). A pokazde to bylo stylem - pohoda, klidek, tisice km beze zmeny hladiny at uz oleje ci vody. A najednou, jako blesk z cistyho nebe, voda (olej/oboje) pryc. Zitra snad budu chytrejsi, maji se ozvat ze sevisu, co to teda je. Jsem na to hodne zvedavy. Jestli se dozvim pricinu, napisu ji sem.

K te vlhkosti v oleji: Mel jsem taky prasklinu v hadici odvetrani klikovky a celkem kolisaly otacky motoru na volnobeh. Dal jsem novou hadici a kolisani otacek se znatelne zlepsilo. Jak jsi poznal vlhkost v oleji? Emulze na vicku? Ja jsem si vlhkosti v oleji zatim nevsiml.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

09.01 2017 17:56


To urcite napis, protoze je divny, ze by to cuclo najednou samo od sebe a navic oboji. I kdyz ja nejsem mechanik, takze je klidne mozne ze nekdo kompetentnejsi by vedel

Ovsem pokud bys fakt mel takovou ztratu tak to musi byt videt i pod tebou na ulici

S tou vlhkosti presne jak rikas, byla na vicku oleje emulze, takze jsem primarne podezrival tesneni, jenze voda nemizela a auto se neprehrivalo, tak jsem radeji jel po hadicich a u Y rozdvojky jsem objevil prasklinu tak 1cm, tudiz jsem ji vymenil za novou, projel poradne auto aby se prohralo a pak jsem udelal delsi vylet s autem aby to zmizelo a od ty doby po emulzi ani vidu ani slechu. Samozrejme predtim jsem sledoval zda neni emulze jen u kratkych tras v zime, protoze v tu dobu se taky muze tvorit.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.2. 2014
Příspěvků: 7 | Témat: 2

09.01 2017 19:17


Hawkeye: Vzdycky se to stalo za jizdy, takze cara na silnici asi videt byla. Olej na silnici by si zasypani vapexem (nebo necim podobnym) zaslouzil. To me vubec nenapadlo.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.2. 2014
Příspěvků: 7 | Témat: 2

14.01 2017 8:59


Tak je to foukly tesneni pod hlavou. A vyrvany zavit jednoho sroubu v bloku motoru (blok je taky hlinikovy). Zajimavy je, ze jsem s tim vyrvanym sroubem a fouklym tesnenim najezdil 40 tisic km a problemu s motorem nebylo nijak moc. Min vtipna je narocnost i cena opravy, ale verim, ze kdyz uz do toho ty love vrazim, bude jezdit jeste dlouho v pohode.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email