Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 26 dubna 2024
Celkem je zde 260 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Doom1n
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 421
Online návštěvníků
Návštěvníků: 257
Uživatelů: 3
Celkem: 260

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.6. 2011
Příspěvků: 574 | Témat: 62

22.11 2016 20:28


Ahojte chcem sa spytat ohladom A3 roku vyroby cca 2000 ktoru motorizaciu volit, co sa v tychto A3 zvykne kazit ake nakladne su cca opravy. Bude sa jazdiť denne cca 20 km rano 20 vecer z prace a do prace. Chce to kamoska tak preto sa pytam sam nemam nejake skusenosti s A3 a motory poznam len 1,8T 110 KW a 1,9tdi 96 kw . Do uvahy co sme pozerali prichadza 1,6 benzin alebo 1,9 buď 66 KW alebo 81 KW . Ktory z tychto motorov je spolahlivejsi podla vas ? dik za odpovede reakcie a postrehy
nahoru

sponzor





22.11 2016 20:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.1. 2016
Příspěvků: 384 | Témat: 59

22.11 2016 20:42


1.9tdi 96kw, ak budeš jazdiť aj sem tam nejaké dlhšie trasy.Najspolahlivejší motor.Sám ho mám r.v. 2003 po face.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.6. 2011
Příspěvků: 574 | Témat: 62

22.11 2016 20:58


96kw mam aj ja viem ze je fajn az na tie vstreky po vacsom najazde ale to je jedno na 96KW jej asi nevyjde rozpocet preto pozerame tie starsie 1,9 este
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

22.11 2016 21:09


na 20tich kilometroch sa da normalne zohriat motor, cize za mna tiez 1.9TDi 96kw a najlepsie quattro*. Urcite kupovat rocnik 2001 a vyssie. co sa zvykne kazit, tak su budiky, pokial tam budes mat JEAGER a to zle ukazovanie teploty vody a paliva, otackomer a rychlomer... VDO budiky su vacinou bezporuchove, este odchadzaju Maxidot* displeje, ale to je vekom... ak to uz nebolo opravovane, tak bude hrdzaviet strecha pri odtokovej liste nad lavym zadnym oknom, to je pravdepodobne vyrobna chyba, lebo tam hrdzavie kazda jedna A3 8L. Dalsia vec, co odchadza je Kompresor* centralu. Pozor ak su na aute neoriginalne predne svetla.. nahrady svietia uplne na hovno. Trysky ostrekovacov a momentalne ma viac nenapada...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.6. 2011
Příspěvků: 574 | Témat: 62

22.11 2016 21:13


Takze pod 2001 nie ? Tie starsie 1,9 boli kazove alebo preco ? Neviem ci došetrí v blizkej buducnosti tych 1000eur co jej chyba na mladsi rocnik
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

22.11 2016 21:21


cenovy strop ma aky? ja by som predface urcite nekupoval.. po facelifte je auto krajsie co sa tyka motorov, tak 96kw je naj a je aj pravda, ze na inzeratoch je ich malo.. jasne, ze aj blbu vzdorne rotacky nie su zle koniec koncov treba vyhliadnut nejake A3 a skusat stastie...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.6. 2011
Příspěvků: 574 | Témat: 62

22.11 2016 21:27


Mne osobne sa tie 1,6 moc nepozdavaju myslim ze som par diskusii cital ze sa kazia tak som ju nahlodal na 1,9 TDI* . ja jazdim kratsie trasy do roboty cca 15 a mam to 4 roky a zatial s motorom nebol problem tak myslim ze jej by tiez pasovala 1,9. Tie rotacky su rovnake motory konstrukcne alebo je tam nejaky rozdiel ?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

22.11 2016 21:37


rotacky, tj. povedzme 66kw a 81kw su s klasickym rotacnym cerpadlom hnanym z rozvodoveho remena, to znamena, ze nafta z cerpadla do trysiek je dopravovana palivovou rurkou, prepad je rieseny pospajanim vstrekov do serie palivovymi hadickami.

u motorov TDI* PD tj povedzme 85kw a 96kw je tandemove cerpadlo priamo na hlave hnane od vacky, ktore zenie naftu kanalikmi v hlave az ku tryskam a rovnako je rieseny aj prepad, tiez ide kanalikmi v hlave a vracia sa cez chladic paliva spat do nadrze. chladic paliva je tam preto, ze pri pretekani nafty tenkym kanalikom v hlave sa ohreje a musi byt chladena...

1.6i a ani 1.8i by som nebral ani ja... su to auta co idu, ale nemaju vykon.. kazovost sa tam neda nazvat.. su to bezne veci co sa kazia na benzinoch ako katalyzator, lambdy, sviecky, zapalovacie moduly atd atd..
nahoru

sponzor





22.11 2016 21:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.1. 2016
Příspěvků: 384 | Témat: 59

22.11 2016 22:05


Ako píše Fuxxo radšej prišetriť a kúpit 2001+ po face.A ohladom tých budíkov buď už kúpi auto kde sú maxidoty, alebo tam budú originál polodoty a bude ukazovať palivo,otáčky,teplotu...Ale to je to najmenej opraviť, ja som to za 150€ vyriešil výmenou a naprogramovaným procesora.Určite by bolo lepšie vymeniť za maxidoty ale to je tá drahšia,namáhavejšia volba a nerobí to len tak hocikto.Ale určite 96KW či sú to a3 alebo a4 sú najspolahlivejšie motory.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.6. 2011
Příspěvků: 574 | Témat: 62

23.11 2016 7:14


Ok. Skusim jej zreferovat ale dost jej to ponahla. Stare auto jej zroloval nejaky chlap ked si nevsimol kolonu a teraz rychlo potrebuje auto. Ideálne by chcela do 2000€ a tie poface su od 3 este tak 2500 by vedela asi dat alr viac asi nie
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

23.11 2016 8:12


Este mozno by nasla v slusnom stave nejaky Golf4 popripade fabiu... Na tom sa da tiez odviezt..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.6. 2011
Příspěvků: 574 | Témat: 62

23.11 2016 8:17


Pozerame aj golfy ale moc sa jej nepacia. Ideme dnes pozriet jednu 96kw ale bola buchnuta zozadu tak pozrieme jak to je spravené ale moc nadseny z toho niesom ze bolo vyvarane.. Ape na foto vyzera fajn a dalsia vec je ze jej viem na co pozerat pri tomto motore kedze ho mam aj ja. Este pokukam tie golfy a na fabiu ju asi neukecam
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.1. 2016
Příspěvků: 384 | Témat: 59

23.11 2016 16:42


Babrak77 (23.11 2016 8:17) orig :
Pozerame aj golfy ale moc sa jej nepacia. Ideme dnes pozriet jednu 96kw ale bola buchnuta zozadu tak pozrieme jak to je spravené ale moc nadseny z toho niesom ze bolo vyvarane.. Ape na foto vyzera fajn a dalsia vec je ze jej viem na co pozerat pri tomto motore kedze ho mam aj ja. Este pokukam tie golfy a na fabiu ju asi neukecam

Ako ste dopadli dnes, kúpené?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.6. 2011
Příspěvků: 574 | Témat: 62

24.11 2016 5:57


Podarilo sa jenu 2001 s motorom 1,9tdi 96 kw 6kvalt za 2000 akurat ze zadna cast bola burana niekedy v minulosti tak uvidime ci to vydrží alebo zacne hnit. Ale za tie peniaze sa moc rozhliadat neda a za tuto cenu toto konkretne auto len tazko zohnat... Dal nam blok od rozvodov vodnej pumpy včera este menil chladicovu stenu lebo vraj tiekla. Pozeral som vstreky tie uz ma vagu boli kusok slabsie aspon podla vyrovnavacich davok mali kolo 1 -1. Ale tato a3 jak som sa siel previezť tak som neveril jake je zive oproti mojej a4
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.1. 2016
Příspěvků: 384 | Témat: 59

24.11 2016 13:31


Tak vela stastnych KM prajem.Tieto a3 su strasne silne, mne ked sa boli natom odviezt v servise sa pytali ci to mam chipnute.A pritom mam seriu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.6. 2011
Příspěvků: 574 | Témat: 62

24.11 2016 17:41


Aj ja cely den rozmyslal nad tým ci to nema chipovane ze to slo jak besne aky olej doporucujete? Vraj tam lial shell ale ja som hladal 5w-40 s normou vw 505.01 ale nasiel som len 5w30 a na kryte motora ma pisane 5w40. nebude problem ked hellix nahradime castrolom? Ja davam do svojej stvorky edge Turbo* diesel 5w40 so spominanou normou.
nahoru

sponzor





24.11 2016 17:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.1. 2016
Příspěvků: 384 | Témat: 59

24.11 2016 19:48


Ja som tam mal 5w30 ale 2mesiace dozadu som menil a poradili a doporučili mi 5w40.Na značke zasa tak moc nezáleží, keď tak už castrol.Keď zmeníš značku to nevadí, ale pri zmene napr. z 5w40 na 5w30 dobre vypustit olej.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.6. 2011
Příspěvků: 574 | Témat: 62

25.11 2016 12:51


Tak neviem ja to robim vzdy tak ze sa preveziem 15 minut cca, pridem domov spustim olej pockam.kym odtecie a ked uz nema čo tak zatocim vypistaci srob zatocim novy filter a nalejem novy olej. Je este iny sposob ako odtial dostat viac oleja?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.1. 2016
Příspěvků: 384 | Témat: 59

25.11 2016 13:44


Tento sposob je OK.Tak som to robil aj ja aj pri zmene z 5w30 na 5w40.Takze pohoda
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email