Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 15 prosince 2025
Celkem je zde 1367 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Denny31
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 49 493
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1364
Uživatelů: 3
Celkem: 1367

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.10. 2016
Příspěvků: 22 | Témat: 12

05.10 2016 10:07


Zdravím,

plánuji si už koupit auto, tak bych se chtěl zeptat jaký motor byste mi doporučili jakožto moje první vlastní auto. Momentálně jezdím v Golf 4 1.6 SR, 74kW. Rozpočet je -+ 100 000 + rezerva cca 30k. Co jsem se tak díval, tak bych bral a4 nebo a6 a minimálně 1.9ku a pohon 4x4! Chci hlavně svižnější auto, než je ten golf, se spolehlivým motorem, kterému neodejdou jen tak střiky nebo mají špatné váčky. Po čase bych do auta vrazil sportovní střiky + chip, pro lepší spotřebu a výkon. Je mi jedno jestli combi nebo sedan. Nejsem extra znalec, tak se obracím na vás.

Každou radu, či nápad uvítám! Díky
nahoru

sponzor





05.10 2016 10:07


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 494 | Témat: 3

05.10 2016 11:44


Je to težke s autama...Ja jsem si ted koupil moje treti auto. Mam 2 felicie...
Ted jsem si koupil trochu serioznější auto, Audi A4 B6 1,8T 14éKW Q, a zatim jsem do servisu dal cca 15 000kč(rozvody, napinak reteze, oleje, filtry) pak ješte potrebuju R16 disky a zimní pneu. Proste normalni servis a zožralo to 15tis, takže musiš mit rezervu

Musiš proste pocitat stím, ze po koupi musiš udelat zakladní servis.
1,9TDI 96kW v quattru jede pekne, no počitej, že ak byl zanedbanej servis, tak to bude zaujimavy.(vstřiky, vačka, Turbo*, spojka), ale samozrejme koupit podle stavu, ne podle najezdu KM.
V dobrem stavu a4 B6 v quattru bude problem najit, skus jse podivat v DE a neco si proste dovezt sam.
Naposledy upravil lukydm dne 05.10 2016 13:14, celkově upraveno 1 krát. (2% původního příspěvku)
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 10.9. 2013
Příspěvků: 658 | Témat: 25

05.10 2016 12:02


Tez me napadlo jakocprvni a4 b6 96kw TDI*. Co se tyce stavu, nutno zhodnotit pri testovaci jizde, jinak chipem se da rozumne dostat k 170ps. Zalezi na tobe co chces. Servis jako kazdy jiny naftak 1.9tdi.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

05.10 2016 12:08


Měl jsem passata b5.5 1.9TDI 96kQ 6q (totožné s A4 b6) a po koupi jsem udělal rozvody,náplně a všechny filtry a pak už jenom jenom jezdil . Chce to trochu vybírat a nevzít první kus . Možná bude trochu problém s tou cenou, slušná b6 s Q asi pod kilo nekoupíš ale nevím, už je to pár let co jsem se na tahhle auta díval

Píšeš minimálně 1.9 ale ono pak už není z čeho vybírat pokud chceš naftu . 2.5 je už zase o něčem jiném co se týká servisu ale neříkám že nemůžeš narazit na slušnou 2.5TDi
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.10. 2016
Příspěvků: 22 | Témat: 12

05.10 2016 12:59


Přemýšlel jsem i nad 1.8T, ale co se týče spotřeby tak ta nebude zrovna malá..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 494 | Témat: 3

05.10 2016 13:17


1,9TDI quattro* s čipem na 120kW to jezdi za 7l...Moje čipnuta 1,8T 140kW na 160kW jezdi za 8,6 ve meste 10,5l ale to je stejny problem sehnat jak 1,9 96kW.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.10. 2016
Příspěvků: 22 | Témat: 12

05.10 2016 13:34


Jde mi hlavně o spolehlivost. takže nejspolehlívější bdue nejspíš asi ta 1.8T ne?b Nebo ty ostatní jsou větší držáky? Co se týče spotřeby,tak to je poslední věc, co asi budu řešit, chci hlavně něco, co vydrží při normálním servisu a nebudu muset do toho vrážet každou chvílu peníze a peníze
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 494 | Témat: 3

05.10 2016 14:12


Uvidime, zatim mam auto 2 měsic a delal jsem jenom zakladní servis, co jsem musel udělat.
nahoru

sponzor





05.10 2016 14:12


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.4. 2016
Příspěvků: 14 | Témat: 5

05.10 2016 14:25


Dal bych si pozor na nějaký TDI*. Nevím kolik najezdíš ale radši bych si připlaťil a koupil benzín, já mám allroad 2.5tdi 2003 a nejdražší je na tom asi pojistka , za rok zaplatím přes 12 000Kč (první auto s velkým objemem není dobrá kombinace pro pojišťováky). Doporučuju vybírat auto bez tažnýho (mohly by mít dvouhmotu ve špatným stavu, poznáš to vybracemi u otevřených dveří). Samozřejmě nejlepší je zajet při zkušební jízdě do autoservisu.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2293 | Témat: 28

05.10 2016 16:58


leftlol (05.10 2016 13:34) orig :
Jde mi hlavně o spolehlivost. takže nejspolehlívější bdue nejspíš asi ta 1.8T ne?b Nebo ty ostatní jsou větší držáky? Co se týče spotřeby,tak to je poslední věc, co asi budu řešit, chci hlavně něco, co vydrží při normálním servisu a nebudu muset do toho vrážet každou chvílu peníze a peníze


Treba pocitat s tym, ze kazde auto za 100 klackov s turbodizlom bude mat k tomu co je deklarovane na budikoch dalsich 200 tisic km stocenych. Ak auto ma v tomto ohlade 3 vlastnosti a to jest cena do 100 klackov, silny motor s potencialom navysenia vykonu a nizku kazivost, tak ty si mozes vybrat len 2 z nich.

Neviem, aky planujes najazd, ale ak to bude pod 20 - 25t km rocne, tak by som sa dizlom oblukom vyhol a hladal najlepsie 1.8 atmosferu v A4rke / Passate oboje B5.

1.6tky v A4rke boli rovnako tragicke ako vsade inde, benzinove V6tky netusim, k naftovym som sa uz vyjadril a 1.8 20V mi pride za hodne dlhu dobu jediny podareny motor od VW celkovo.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2638 | Témat: 75

05.10 2016 17:35


1.8 20V je taková trochu chcíplá, to raději spíš 1.8T - žere to stejně a líp jede. A nebo 2.8 V6 30V - těch 142kW a 280Nm fakt tahá pěkně. Akorát větší váha motoru víc opotřebovává přední nápravu. Taky si to ale něco vezme, po městě okolo 14-15l, dálkovky méně. Nad 2.4 nebo 2.6 bych neuvažoval, žere to jak 2.8 a hůř jede. Ty 1.8ky si vezmou tak 10-11l město a dálky 8-9l, podle toho jak se to honí. A všechny tyhle motory jdou bez problému přestavět na LPG*. Náklady na palivo jsou pak asi poloviční.

K TDI* nic moc neřeknu, protože se jich bojím. Pořád v nich něco klepe a cvaká...brrr.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.10. 2016
Příspěvků: 22 | Témat: 12

06.10 2016 2:39


Nakadah (05.10 2016 17:35) orig :
1.8 20V je taková trochu chcíplá, to raději spíš 1.8T - žere to stejně a líp jede. A nebo 2.8 V6 30V - těch 142kW a 280Nm fakt tahá pěkně. Akorát větší váha motoru víc opotřebovává přední nápravu. Taky si to ale něco vezme, po městě okolo 14-15l, dálkovky méně. Nad 2.4 nebo 2.6 bych neuvažoval, žere to jak 2.8 a hůř jede. Ty 1.8ky si vezmou tak 10-11l město a dálky 8-9l, podle toho jak se to honí. A všechny tyhle motory jdou bez problému přestavět na LPG*. Náklady na palivo jsou pak asi poloviční.

K TDI* nic moc neřeknu, protože se jich bojím. Pořád v nich něco klepe a cvaká...brrr.


Díky za rady, asi se tedy budu dívat po 1.8T
Prosímtě a kolik stojí takové předělání na to LPG* u té 1.8T ??
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.6. 2011
Příspěvků: 656 | Témat: 26

06.10 2016 7:33


tom732 (05.10 2016 14:25) orig:
nejdražší je na tom asi pojistka , za rok zaplatím přes 12 000Kč (první auto s velkým objemem není dobrá kombinace pro pojišťováky).


To kde to máš pojištěný? Já mám 3.0TDi, taky první auto, co jsem si nechal napsat na sebe, takže bez bonusů, a platím 8500Kč ročně i s pojištěním všech skel na 10k.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 494 | Témat: 3

06.10 2016 8:03


Urcite koukej rovno po 1,8T BEX 140kW z roku 2004. Jsou to posledni kusy, ktere meli vychytany muchy(snad je to pravda )
A šel bych do dovozu z DE(zase si tam držej ceny )

Co jsem se informoval, tak přestavba na LPG* se splynovacem BRC cca 31000kč, ale to je nejdrahši system, pry asi nejlepši.
Neni zla ani 120kW verze s BFB motorem, ten bych dal čipnout a pak LPG*. Nebo rovno koukej po B7 s 1,8T. Na bazoši jse sem tam neco objevi a pak to rychle zmizi. V praze je jeden avant 1,8T BEX na prodej, prodava ho zdejši člen, byl jsem se na nej podivat, docela dobrý, jen potrebuje opečovat(tlačitka ošuochany, jeden zadní lem potrebuje opravit).
Jedine, čim 1,8T trpej, jsou ucpane koše olejoveho čerpadla, ktere umi nadelat škody. Pak napinak na vačky je docela dražši položka(250eur) a pak je asi normalna udržba. Turbo* jse da repasovat, už jsem se informoval, nemusi jse kupovat origo v dnešni době.

Mě jako prvního majitele vychazi 1,8T na 5700kc s pojistenim čelního skla, jsem 89ročnik.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

06.10 2016 10:18


lukydm: Vsimnul sis, ze ma klucina limit 100k?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.10. 2016
Příspěvků: 22 | Témat: 12

06.10 2016 10:45


Ano, mám limit 100k, ale furt tu mám rezervu 30k s kterou ybch chtěl udělat rozvody a vše potřebné na první servis. Kdo ví, kdy objevím nějaký pěkný kousek, tak těch peněz třeba bude víc než jen 100k
nahoru

sponzor





06.10 2016 10:45


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2638 | Témat: 75

06.10 2016 10:54


Leftlol> začíná to od 20k nahoru. Nebál bych se vůbec MAGICu 3 nebo 4 od HL Propan. Dá se velice dobře nastavovat a doladit. A ceny dílů jako vstřiků nebo reduktoru (pro pozdější opravy) jsou dobré.

A nebo pak to vzpomínané BRC, to je opravdu zmáklé. Spolu s holandským Prins, je Italské BRC špička. Za nimi pak následuje další Taloš LandiRenzo. To BRC u lepších systémů už má membránové vstřikovače s garancí životnosti 150.000km. O tom se klasickým solenoidovým typům může jenom zdát. Holt ale, lepší systém prostě musíš zaplatit více penězi.

Sice nevím odkud jsi, ale pokud by ses rozhodl pro přestavbu LPG* tak se obloukem vyhni LPG* Horní Suchá Mr. Szotek. Kdo s ním měl co do činění, tak mu minimálně zůstala hořká pachuť v hubě (při nejlepším).
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.10. 2016
Příspěvků: 22 | Témat: 12

06.10 2016 11:46


Super, díky moc za rady!

Našel sjem si pár aut, tak podíval by se na to někdo prosíím a jenom ěnjak trochu okomentoval? Díky moc!!!!

začneme TDičkem
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


benzín
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

06.10 2016 11:57


leftlol: Na 2.5TDi se vy*er, na to ti 30k rezerva stacit nebude.
Dalsi v poradi mas auto s LPG*, vyhybal bych se oblouekm. Jestli nekdy LPG* do auta (coz teda za me v zadnem pripade, ale jsou to tve penize), tak jedine tak, ze si ho tam necham sam dat (za predpokladu ale, ze mam auto v top technickem stavu) u cloveka/firmy, na kterou budu mit hodne dobre reference. Znam spoustu lidi, co koupili auto s LPG* a dalsi 2 roky hledali vsechny mouchy, co je kde spatne, proc sviti kontrolka motoru, apod.
Ostatni by se musely videt na zivo, kazdopadne dovozum z Italie ja osobne neverim, takze ja bych skrtal jeste tu B6 s najetyma 81tis. km
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

06.10 2016 11:57


Ani jedno
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

06.10 2016 12:00


A jinak muj nazor, rozhodne bych hledal hezkou B5 (hleda se tezko) na vyssi hranici tveho limitu, nez levnejsi B6.

Kdyz jsem jeste byl student, mel jsem B5 2.8 V6 a uzivit se to dalo i bez LPG*. A za to svezeni to rozhodne stalo. Takze za me bud 1.8T nebo 2.8 V6 v A4 B5.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2293 | Témat: 28

06.10 2016 12:41


ze by 1.8 bola zdechla by som nepovedal. siel som s par, ktore boli hodne vylagrovane a prijemny charakter. a to jazdim hodne dizlovym stylom aj na benzinoch. pravda, ze s 1.8T to porovnat nemozem.

inac co sa tyka hladania skor B5 na hornom okraji cenoveho spektra nez B6tky na spodnej hranici s tym suhlasim.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 494 | Témat: 3

06.10 2016 14:22


Tohle prodava zdejši. Nove Turbo*, levy lem je na opravu...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2638 | Témat: 75

06.10 2016 14:58


Potvrzuji, nekupovat pokud možno s osazeným LPG* systémem. Sem toho sám důkazem, užil jsem si s tím dost a pomalu už jsem expert v ČR na systém Landi Renzo IGS

A6 se tvým limitem vůbec, to bude jenom dukátová past.

LPG* osadit až po koupi, od prověřeného plynaře. Těch dobrých je v ČR asi tak 5.
nahoru

sponzor





06.10 2016 14:58


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1830 | Témat: 109

13.10 2016 6:44


Jak rika Nakadah LPG* osadit az po abys mel jistotu ze jsou komponenty nove. jinak to bude klasicky pribeh o tom jak k nam prijede borec cerstve z bazaru ze mu to auto v zatezi cuka a pak se zjisti ze polovina LPG* systemu je po smrti... jinak dulezitejsi nez jaky system je kdo to montuje. Neridit se cenou ja LPG* delam jako konicek a kdybych to mel poskladat za 20 tisic ktery tu jsou zmineny tak bych tam musel nacpat ty nejlevnejsi polsky sragory a musel bych to odflaknout. Jinak kdyz delame auto dva mechanici dva dny. A tam si kazdy spocita ze to za dvacku nebude. Nanestesti vetsina plynaru mimo tech 5 jak bylo zmineno to za 20 udela, nakoupej sadu kterou bych nedal ani do fabie 1.2 nahazej to tam za pul dne a pak to se slovy trochu to skube ale to si sedne predaji zakaznikovi ktery pak u nas kdyz mu nacenime opravu breci. To je ale takova ta ceska klasika
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.10. 2016
Příspěvků: 22 | Témat: 12

19.10 2016 9:07


Nakonec jsem se rozhodl pro 1.9TDI 81kW! I tak díky moc všem za rady!
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email