Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 6 kvě 2025
Celkem je zde 98 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: kremilekwrc
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 180
Online návštěvníků
Návštěvníků: 98
Uživatelů: 0
Celkem: 98

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.6. 2014
Příspěvků: 15 | Témat: 7

15.08 2016 23:01


Ahojte,

s týmto zvukom sa stretávam v aute stále častejšie a je stále výraznejší, obvykle ho ale počuť viac až keď je zahriaty motor. Asi najvýstižnejšie je chrčanie, šušťanie, ale taký zvuk akoby sa nejaké ložisko dotáčalo. je to počuť aj dnu, skoro rovnako ako na videu - hlavne keď je vypnuté rádio. Niekedy je to silnejšie, inokedy slabšie a nepočuť to úplne vždy. Niekedy je to počuť aj v zábere a cez motor, hlavne nižšie rýchlosti pri vyšších otáčkach.
Ten zvuk ide ale akoby v tesnom závese za zvukom motora:


Přímý odkaz na youtube video


Už som počul, že to može byť dvojhmota, EGR* ventil, chladenie turba, Turbo* samotné, na nete som našiel aj nejaký elektromagnetický ventil N75, ktorý by to mohol sposobovať. Ale s určitosťou to nikto nevie a nevedia to ani v servise - vraj je to normálne, alebo si mám pustiť hlasnejšie rádio atď. Pýtam sa preto, že možno niekto skúsenosť s týmto máte.

Tu je niečo podobné, ale tu je to až extrémne výrazné a trochu iné, neviem či je to to isté:

Přímý odkaz na youtube video


Auto je Audi A4 1.9 TDI* B6 8EL rv.2004.
Nechcem radiť od PC, ale ak s tým máte skúsenosť, tak mi každá rada pomože.
Ďakujem
nahoru

sponzor





15.08 2016 23:01


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.6. 2011
Příspěvků: 574 | Témat: 62

16.08 2016 15:15


Mne to robi tiez nieco take ked pustim pedal. Zrejme Turbo* vraj mozu suchat lopatky o steny turba ked ma moc vole. Ja som to hodil na vag a tlak turba je uplne normalny olej mi zatial moc nemizne takze neriesim . Tiez som si myslel ci to nemoze byt zotrvak ale tak nwm . Sestre sa dodrbany zotrvak ozyval uplne inak . A hlavne nechcem nasypat peniaze napr za Turbo* a zistim ze to nebolo tym a takto pomaly zbytocne vymenit pol auta. Ak nemas vyslovene problem s napr vykonom alebo radenim tak by som to neriesil. Skoda penazi a vysledok neisty
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.6. 2014
Příspěvků: 15 | Témat: 7

16.08 2016 15:53


No práveže všetko ide úplne v pohode, až na ten zvuk. O tých lopatkách som práve čítal a mal by to byť ten ventil N95, ktorý ich ovláda. Na VAGu nič, olej tiež nič...
tak aspoň nie som sám, ale niekedy ma to dosť serie
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.6. 2011
Příspěvků: 574 | Témat: 62

16.08 2016 18:25


N 95 ti reguluje Wastegate* a to naklapa lopatky aby ti to Turbo* netlacilo tak ze ho rozdrapi. takze myslim ze v tom problem nebude skor to ze su vole na turbe vacsie ako by sme chceli
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.6. 2014
Příspěvků: 15 | Témat: 7

16.08 2016 20:52


hm to dáva zmysel, ale zaujímavé je, že Turbo* funguje bez problémov. nechávam poctivo dochladzovať a ani nepíska viac než by malo. tak sa asi na to vyseriem a fakt budem počúvať hlasnejšie rádio
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.6. 2011
Příspěvků: 574 | Témat: 62

17.08 2016 4:40


Ja som si ten zvuk vsimol asi tri roky dozadu a anibsa to nezhorsuje ani nezlepsuje takze ako som pisal zatial neriesim. Mozno DAM* po lete vymenit zotrvak a spojku lebo pri rozjazde zazina neprijemne vibrovat auto . Ak nezabudnem napisem do tejto temy ci to prestalo alebo to je ozaj turbom.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.6. 2011
Příspěvků: 656 | Témat: 26

17.08 2016 7:42


Taky mi to zni jako Turbo*, nevim jestli zvuk na videu nezkresluje, ale jak pridas a rozpiska se Turbo* tak to zni jako v navaznosti na to, projdi si hadice za turbem do sani, jestli nekde neni praskla v nejakym ohybu, ja na AFN mel praskly to koleno hned za turbem a nebylo to normalne videt dokud jsem ji neohnul. Muze to byt neco malyho, pokud by to bylo velky nebo by to byl podtlak tak by jsi to citil na vykonu, razantne se snizi. N75 ti ovlada naklapeni lopatek nebo Wastegate*, to kdyby bylo spatny, tak to taky citis na vykonu, chtelo by to na diagnostiku a nalogovat tlaky. Muzes sundat hadici od filterboxu u turba a zahybat s osickou, jestli nema moc velkou vuli. Mne Turbo* presne pred tim nez odeslo vydavalo jiny zvuk, znelo to jako blow off ventil, jak se ta turbina rozvibrovala ve vuli kdyz zpomalovala.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email