Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 26 dubna 2024
Celkem je zde 274 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Doom1n
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 421
Online návštěvníků
Návštěvníků: 273
Uživatelů: 1
Celkem: 274

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.12. 2015
Příspěvků: 64 | Témat: 18

19.04 2016 14:41


Ahoj, momentalne chodim po testovacich jizdach (v Nemecku) protoze si chci vybrat A5 Sportback v motorizaci ktera mi sedne nejvic a musim si tu teda postezovat Dnes jsem zkousel motorizaci 1.8 TFSI* 106 kW (2014) a byl jsem dost nemile prekvapen. Najel jsem 38 km (2km mesto, 8km okrska a zbytek dalnice). Prvni pulku trasy jsem se snazil jet trochu dynamicky a hlavne na dalnici me to fakt zklamalo. Zrychleni ze 100 na 160 bylo jak za trest a pochybuju ze bych se s tim autem dostal pres 190. S C-maxem (1.5D) se kterym jsem na tu predvadecku dorazil to jde fakt lip. Jo bylo mi jasne ze to nepojede jako S5, prece jen ma to auto 1,6 tuny a 106 kW neni nic moc, tak jsem aspon spolehal na rozumnou spotrebu. Cestou zpatky jsem naopak jel dost na spotrebu, na dalnici 130 v prostrednim pruhu, zadne predjizdeni na okrskach a furt to zralo 9l. Pod 8.7 jsem se fakt nedostal a to jsem ten pedal jen simral a vubec to nevytacel. Asi se neni cemu divit, podle me tento motor proste do takoveho auta nepatri. Take jsem si uvedomil, ze to auto je na webu vystaveno uz nejakou dobu. Ma to uz druheho majitele (a jen 12tis km!) a zrejme o to nikdo nema zajem, proc asi

Tak me napadaji nejake otazky. Na sprintmonitoru je docela dost techto aut s motorem 1.8 TFSI* 125kW a lidi s tim pry jezdi i za 7,5l (Coz ted moc nechapu... Je mozny ze motor naladeny na vetsi vykon si vezme min? Ikdyz ja osobne netusim jestli je 1.8 TFSI* jako 1.8 TFSI* mozna to bude jen nejaky koncernovy trik a dost odlisny motor) Predpokladam alespon, ze to auto uz bude mit lepsi jizdni dynamiku, mate s tim nekdo osobni zkusenost?

Ma vubec cenu zkouset A5 ve verzi TDI* 110kW, asi ne co? Spotreba bude urcite lepsi, ale zrejme to take nepojede. Pak uz zbyva jen 2.0 TDI* 130 kW a 3.0 TDI*. No a to jsem se chtel tem ropakum vyhnout obloukem

PS: Je mi jasny ze takove auto si clovek nekupuje aby usetril. Nenamital bych ani slovo kdyby to auto "jelo" a vzalo si tech 8l, ale takhle... Fakt to byla hruza. I moje pritelkyne na spolujezdci hned rikala ze to nejede a to uz je co rict.
nahoru

sponzor





19.04 2016 14:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 10.9. 2013
Příspěvků: 658 | Témat: 25

19.04 2016 15:00


Pokud jste se v tom vezli 4 a jeste obuto rekneme 18" ky, tak se ani nedivim ze to nejelo. To mohlo mit ke 2t. Hold tezke auto se slabym motorem.
A tim ze se chces rozjet tak tlacis benal do valcu ale vykon chybi. Jen spotreba stoupa. By chtelo cca 150kw a vic. Pridas, zrychlis a vezes se. Pak i spotreba bude mensi.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.12. 2015
Příspěvků: 64 | Témat: 18

19.04 2016 15:19


Nene jeli jsme 2... Ale nad temi koly jsem nepremyslel, to ma urcite take vliv a byly tam dokonce 19"
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.12. 2015
Příspěvků: 64 | Témat: 18

21.04 2016 15:09


No a ted tu chteji zavadet jeste "modre zony" ve mestech - jen pro Euro6, takze papa TDI*. Fakt parada...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2008
Příspěvků: 569 | Témat: 24

20.05 2016 10:40


Čau. . Už si projel ten 2.0 130kw? Zda se mi to furt málo na a5 sportback.. a 3.0 od roku 2012 se nedá skoro sehnat.. samej 2.0.. a co 2.0 TFSI*? Prej to zere olej.. má někdo zkušenosti?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email