Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 16 července 2025
Celkem je zde 189 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MartinH133440
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 288
Online návštěvníků
Návštěvníků: 186
Uživatelů: 3
Celkem: 189

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2015
Příspěvků: 67 | Témat: 5

16.10 2015 18:41


Během posledního týdne mi výrazně poklesl výkon motoru, při vyšších otáčkách se motor dusí, má tlumenej zvuk a z výfuku skoro nic nejde. Asi 14 dní zpátky sem si všiml takovýho řezavýho zvuku... jestli se nezacpal středovej díl, protože ten je jedinej společnej. Jinak všechny koncovky jsou na tom stejně, žádnej tlak. Nesetkal se s tím někdo a dá se koupit jenom samotnej středovej díl? Diky za rady.
nahoru

sponzor





16.10 2015 18:41


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1244 | Témat: 47

16.10 2015 21:57


zhod vyfuky dole za katmi a nastartuj.. ak tam bude tlak, tak pokracujes dalej aspon bude stat zato ten zvuk... a stredovy tlmic, by som ja neriesil.. vyrezat a nahradit rurou.. ten vela vody nenamuti, pokial mas koncovy tlmic, tak sa ti zvuk zmeni len malo..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2015
Příspěvků: 67 | Témat: 5

19.10 2015 14:53


Tam sou právě za katama ještě 2 takový malý tlumiče a pak se to teprv spojuje do toho spolecnýho dílu Zkusíme to rotpojit za tema malýma tlumičema a uvidíme, kdyžtak ten společnej díl kuchnem a uvidíme, co se vevnitř děje...
Dá se případně ten středovej díl koupit samostatně, nikde sem to nenašel?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2015
Příspěvků: 67 | Témat: 5

19.10 2015 17:55


Tak sou asi zacpaný katy, bohužel bez demontáže převodovky nejdou vymontovat. Nemáte někdo zkusenost, jak je vyčistit?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1244 | Témat: 47

19.10 2015 21:00


Tak opchate katy, a na novom aute, to mi nejako nejde do hlavy...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.12. 2006
Příspěvků: 267 | Témat: 21

20.10 2015 11:42


kolik má auto najeto?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2015
Příspěvků: 67 | Témat: 5

21.10 2015 11:31


210 000 km, moc nový to není, je to 2007. nic jinýho už nás nenepadá, ale že by sezacpaly oba dva je taky divný... má FSI* normální katy? někde sem četl že má nějaký skladovací, který se v nějakým intervalu vypalují.
Startovali sme to bez komplet výfuku a není to skoro hlučnější než s tlumičema. Tak do toho zkusíme nastříkat čistič EGR* a jinak bude asi motor ven...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

21.10 2015 12:00


sigic: Jestli je ten nájezd reálný, tak je to divný. Já to na A8 s motorem AUW řešil při 500t km - během pár dnů ztráta výkonu až skoro k nule. Byly ucpaný předkaty na obou stranách. Všechny pokusy o vyčištění byly neúspěšný. Nakonec sem to nerad musel řešit technologií DeCat-Pipe, protože žádná náhrada se tam nevešla a bratru 36.000,- za jeden nový svod se mi dávat nechtělo.
Jinak teda vyndavání a hlavně zpětná montáž taky paráda, už by mě nikdo nepřemluvil
nahoru

sponzor





21.10 2015 12:00


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2015
Příspěvků: 67 | Témat: 5

21.10 2015 20:32


Taky ti odešly oba zároveň, z niceho nic? Prý musí motor ven z auta?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2015
Příspěvků: 67 | Témat: 5

26.10 2015 10:00


Tak jsme zjistili, že to má skoro stejnej zvuk bez výfuku jako s výfukem... něco to dusí, ještě mě napadlo, jestli to nemůže být na straně sání, hlásí mně to občasnou chybu klapek v sání a ještě tam byla chyba air valve regulator power suply , nebo něco tak... nemůže to být tím? pochybuju, že by se ze dne na den zacpaly oba katy...

Pokud vím, na straně sání je jenom škrtící klapka, flap motor a motor dlouhý/krátký sání...
podle mně by to nic z toho nemohlo takhle dusit. Vypadá to, jako by mně tam někdo namontoval restriktor
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.12. 2006
Příspěvků: 267 | Témat: 21

26.10 2015 13:28


já bych zkontroloval obě hlavy u FSI* se tam tvoří dost usazenin a dostává se to i pod ventily a jdou často do kytek. Ve chvíli kdy nebudou dobře dosedat, může to mimo jiné i ztrácet výkon. Já jsem dělal rozvody a nechal jsem u toho udělat i obě hlavy a prý bylo za 5 minut dvanáct. Měl jsem v té době najeto cca 145. U 210t. to už může být fakt ko.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2015
Příspěvků: 67 | Témat: 5

26.10 2015 16:16


Carbon je pryč, kanály jsou jak nový a ventily taky, přitom co píšeš by to nejspíš mělo nerovnoměrnej chod, tohle se chová, jako kdyby to někdo přes noc přidusil...

Jinak ten motor šlapal doteď perfektně, po dekarbonizaci a čipu jsem z toho dostal 280 km/h.
Vidím to spíš na kuchando sání, nevím, jestli ta klapka, co ovládá krátký/dlouhý kanál nemůže nějak ucpat sání ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2015
Příspěvků: 67 | Témat: 5

08.11 2015 9:54


Tak mám prasklej levej kat. Dá se demontovat bez vyndání motoru nebo převodovky? Vypadá tam dost z prdele přístup...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2015
Příspěvků: 67 | Témat: 5

18.11 2015 17:46


Nevíte prosím někdo spravný označení levýho katalyzátoru na S5 V8 2007?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.12. 2006
Příspěvků: 267 | Témat: 21

18.11 2015 22:14


Podle VIN* ti v Audi řeknou přesné označení každého dílu v autě...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2015
Příspěvků: 67 | Témat: 5

26.11 2015 17:40


Tak mám vysypanej levej Katalyzátor*, nevíte kde sehnat použitý a případně co by se stalo, kdybych ho vymlátil a nechal práznej?
nahoru

sponzor





26.11 2015 17:40


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2015
Příspěvků: 67 | Témat: 5

16.12 2015 17:29


Tak mám kuchlej kat u řady válců 5-8 a hlásí mně to chybu zapalování u řady 1-4... u vsech čtyřech válců.. Nenapadá někoho něco? Chybu ani jedné lambdy u kuchlýho katu to nehlásí.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.4. 2015
Příspěvků: 118 | Témat: 15

24.12 2015 1:12


jak to myslíš kuchlý? jakože jsi ho vykuchal a vrátil zpět prázdný?, takže máš jeden prázdný a druhý původní?....pak by bylo možná logické proč by to vyhazovalo chybu druhé řady válců...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2015
Příspěvků: 67 | Témat: 5

26.12 2015 13:21


Jo, mám ho prázdnej a válce na druhe straně hlásí chybu zapalování...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2015
Příspěvků: 67 | Témat: 5

18.02 2016 23:48


Tak jsem mel nakonec vysypaný oba katy... jenom nevím, jak se to mohlo stat zaroven?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2015
Příspěvků: 67 | Témat: 5

08.03 2016 1:28


Tak nejak nechapu, jak se u s5 muzou vysypat oba katy zaroven....to uz bych spis vyhral ve sportce jeste, ze sem je sehnal kradeny od nasich polskych bratru...Dal sem to auto jakz takz do kupy a do audiny uz v zivote nejdu, precházím ma bmv m3/m4....audi je fakt smrt...sorry, ze to takhle musim rict...to aj P406 coupe byl spolehlivejsi...tady se sype snad uplne vsechno... je to jak Megan , kazdej tyden je to v servise...asi premiova znacka (((
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11516 | Témat: 101

08.03 2016 10:27


sigic: no nevim, s normalnim servisem ta auta drzi. Pokud jses sestej majitel, bez servisky, tak muzes mit i bugatti..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2015
Příspěvků: 67 | Témat: 5

22.03 2016 22:05


Mam najetych overenych 200000km a u zadnyho auta sem jeste nevidel rozpadlý katy a oba zaroven....ale uz je to opraveny a co nedriv jde z baraku...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2015
Příspěvků: 67 | Témat: 5

22.05 2016 15:03


To si clovek asi nevybere...soused ma X6 35i, najety poctivych 80.tkm a meneny vstriky 6ks, katy 2ks a vysokotlaky vstrikovaci cerpadlo, odkarbonovany sani...no neni to radost, ty auta s primym vstrikem
nahoru

sponzor





22.05 2016 15:03


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email