Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 27 dubna 2025
Celkem je zde 118 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Magls
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 160
Online návštěvníků
Návštěvníků: 116
Uživatelů: 2
Celkem: 118

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2823 | Témat: 181

15.01 2016 11:10


Idem sa len spytat da sa z tohto serioveho cisla zstit aka je stara baterka

dnes prisla ako nova

a nevie niekto kolko rokov moze byt skladovatelna?

napatie ma 12.75V
Naposledy upravil urgi dne 22.01 2016 18:20, celkově upraveno 2 krát. (21% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





15.01 2016 11:10


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2823 | Témat: 181

15.01 2016 11:33


uz je dnu

cez obed ju nakodujem

Part Number: 000915105DL
Serial Number: 0511536083
Vendor: Varta (VA0)

a hotovo teda dufam
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2823 | Témat: 181

22.01 2016 18:36


No tak idem sa popytat o radu.

Zasrane auto!!!
- bezdovodne samo odseba nie v pravidlnych intrvaloch vybija baterku. Napriklad jede-dva tyzdne OK baterka na grafe 100% a znicoho nic cez noc klesne na 10% a je vybita. Sem tam nastartuje sem tam nie.

Vag cisty bez zavad - iba batery regulation stage 1-6


K Baterii:
Auto malo bateriu od vyroby 2006 a vydrzala az do 2015. Nakolko sa vybila zohnal som si bateriu zanovnu 3 rocnu 100Ah ale vyzerala ze je OK ale presne sa stalo ze 1.5 tyzdna slapala OK potom sa vybila. Tak som ju nabil zase 2 tyzdne OK a zase cez noc 10%. no to som vydrzal robit asi 2 mesiace.

Tak prisla na radu minuly tyzden nova Varta lebo odhad bol ze ta 3 rocna je v haji tiez bateria vymenena ako vydite v predoslich postoch aj nakodovana v poriadku

Ale vcera vecer ma skoro jeblo.
Zapakujem v robote vsetko OK a po 8 hodinach idem odoknut auto a ''comming home lights'' hned vypli tak som vedel. Baterka v P..i
Auto nastartovalo a ukazalo 60% baterky.
Vecer som to hodil na diagnostiku a vsetko OK zase len battery stage 1-2-3
Skontroloval som dobijanie a vseko ok po starte vyleti na 90A a postupne klesa.

Rano zase baterka 10% pocas jazdy asi 15min do prace sa zdvihla na 50% ale to je len take informativne.

Viem ze asi nejaky s modulov nezaspi a taha z baterky.
Neviete mi niekto povedat ci sa stym niekto uz nestretol?
V aute nie je nic extra dorobene alebo prekablovavane.

Lebo ked zmeriam prud po uzamknuti su tam asi 3A ale potom po 5 min to klesne vsetko na 0.040A co je uplne v poriadku.

Najhorsie na tom je ze to robi myslim vybitie batterky na 10% len niekedy ako sa mu zachce.
Preto sa pytam ci sa stym niekto nestretol nahodou. Nakolko som uz v kococh.

Este tu je video s 2015 ked bola este originalna baterka
http://www.youtube.com/playlist?list=PLu-mDt5cTVfB-fpn1JSf71esuUG2n8R0T
Naposledy upravil urgi dne 22.01 2016 18:47, celkově upraveno 1 krát. (2% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2010
Příspěvků: 631 | Témat: 34

22.01 2016 20:31


Ja by som isiel po tej chybe z vagu. Skontrolovat to kodovanie ci ho RJ priala. Podla mna bude problem niekde v tom batery manazmente. Skus napisat konkretne cislo chyby z vag.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

22.01 2016 20:35


neco ti papka energii...nejhorsi prace co muze byt u tohoto auta, lovit vybijeni...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.9. 2010
Příspěvků: 34 | Témat: 2

23.01 2016 6:09


Kamoš má A4 B7 3,0TDI a tiež mu to sporadicky úplne vyšlaha. Má pritom aj novú baterku a nič. Niekedy častejšie inokedy po dlhšej dobe. Urobilo mu to minulý rok v chorvatsku takže teplotou to nebude. Včera mu to vybilo po roku. Ťahá dlžé trasy ZA (SK) - WIEN Bolo to aj v audi a trt
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2823 | Témat: 181

23.01 2016 18:08


OJE (22.01 2016 19:31) orig :
Ja by som isiel po tej chybe z vagu. Skontrolovat to kodovanie ci ho RJ priala. Podla mna bude problem niekde v tom batery manazmente. Skus napisat konkretne cislo chyby z vag.


Cislo chyby je standarny postup pre silene uspavanie skupin nic mimoriadne
A baterku zozralo a kodovanie je OK

Thursday,21,January,2016,18:38:26:53046
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 14.10.0.0 (x64)
Data version: 20141022


VIN*: License Plate: GD06FFA
Mileage: 257617 Repair Order: baterka01



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Address 61: Battery Regul. Labels: 4F0-910-181.lbl
Control Module Part Number: 4F0 910 181 E HW: 4F0 915 181 A
Component and/or Version: J0644 BEM H12 0590
Software Coding:
Work Shop Code: WSC 12345 384 00290
Additional Info: 000915105DL von VA0 0511536083
Additional Info: Geraet 00290
VCID: 2343994BE21ACE39529-8076
3 Faults Found:



02272 - Quiescent Current Stage 1
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 2
Reset counter: 255
Mileage: 257610 km
Time Indication: 0
Date: 2016.01.21
Time: 07:39:21

02273 - Quiescent Current Stage 2
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 257615 km
Time Indication: 0
Date: 2016.01.21
Time: 16:02:01

02276 - Quiescent Current Stage 5
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 257615 km
Time Indication: 0
Date: 2016.01.21
Time: 16:09:52



Lumpiq (22.01 2016 19:35) orig :
neco ti papka energii...nejhorsi prace co muze byt u tohoto auta, lovit vybijeni...



No ved keby to robilo stale tak je to jednoduche ale ked sa to rozhodne ako samo chce.

A ako kodujes ty baterky ak nie su origo z OOOO

myslis ze zalezi na tom ci je 000915105DL alebo 4F0915105DL

ale mam take tiche podozrenie na DVD player co je v kasliku
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

23.01 2016 18:21


je uplne jak to kodujes, kodovani jen resetuje wear level krivky...v baterii problem nehledej

nektera jednotka se sporadicky neuspava, probouzi, dela brajgl na sbernici...
nahoru

sponzor





23.01 2016 18:21


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.6. 2008
Příspěvků: 1054 | Témat: 13

24.01 2016 22:18


Na A8 co sem mel sem mel stejnej problem....vypnul sem Coming Home* a jine blbosti a musel sem se vyvarovat chyb jako nechavat zaple radio a nechat jen zajet panel atd....pekne vypnout zatahnout rucne tlacitkem panel a najednou bylo vše v pořadku...podle me to žrala navi a cele MMI* bylo v provozu.vypnutim radia tlacitkem mi usnadnilo zivot
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.9. 2015
Příspěvků: 170 | Témat: 15

25.01 2016 6:21


kamarad mel stejny problem na A8 a bylo to v jednotkach pod nohama spolujezdce. mel tam moc vody, nebo spis vlhkosti, vsechno vysusil a pak uz ok. nechteli se uspat jednotky.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2862 | Témat: 37

25.01 2016 8:11


jj hlavně když to má šíbr a lidi nečistí odtoky
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2823 | Témat: 181

06.02 2016 21:01


Tak dnes som asi dosiel k zaveru ze je spatna 61-Battery regulation

aspon myslim ako je baterka nova tak sam sem tam stane ze MMI* hlasi 10% ale startuje bez problemov ale dnes ani po hodine jazdy sa MMI* nepohlo z 10%
a kazdy jeden start : zapnes klucik a Pip - LOW battery

tu je log ako to nabija asi 15min a v pol ceste som zhasol a nastartoval znovu a potom este raz na cervenej pred koncom logu
Naposledy upravil urgi dne 08.02 2016 9:51, celkově upraveno 1 krát. (6% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.9. 2010
Příspěvků: 213 | Témat: 42

07.02 2016 19:52


Ahoj...vim kde mas problem mel jsem ten samy nekdy startlo nekdy zase ne...pak jsem hledal co mi vybiji baterku koupil novou a porad dokola...vag byl bez problemu ale potom jsem nasel hlavni privod kabel od altiku a byl skripli uvnotr sahl jsem hned pred nej na kabel a byl teply a kdyz jsem sahl 10cm dal byl studeny takze mi to dobijelo baterku ale ne na full obcas kdyz jsem jel a najel ma nejaky vytluk nebo nerovnost tak dobijelo proste kabelaz v pi...takze vymena za novej daval jsem kolem 5500kc..takze bych napred prohlidl ten kabl a pak sel dal jednotky atd..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2823 | Témat: 181

07.02 2016 21:54


A kde si mal ten kabel skripnuty? Kdesi v motore?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.9. 2010
Příspěvků: 213 | Témat: 42

08.02 2016 6:13


jj..alternator poznas ne tak tam..je to hruby kabel jak palec...ale muze byt skripli kdekoli ze pokud je to tvuj pripad...urcite zmer odber napoj na baterku merak...a mrkni kolik dobiji..me dobijela 13.2a musi dobijet 14 .A proto jsem obcas nastartoval a obcas ne tak jako ty.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2823 | Témat: 181

08.02 2016 9:48


Matias (08.02 2016 5:13) orig :
jj..alternator poznas ne tak tam..je to hruby kabel jak palec...ale muze byt skripli kdekoli ze pokud je to tvuj pripad...urcite zmer odber napoj na baterku merak...a mrkni kolik dobiji..me dobijela 13.2a musi dobijet 14 .A proto jsem obcas nastartoval a obcas ne tak jako ty.


Dakujem pekne za tvoj nazor

Kabel ucte spoznam a taktiez alternator. Ma len zaujmalo kde si mal ty ten kabel priskripnuty.
A toto asi nebude moj pripad lebo moje napatie je konstantne 14V ked je auto nastartovane ( nelieta hore-dole) a prud vyskoci kludne az na 100A pri dobijani v zaciatku takze ak by som mal nejaky priskripnuty kabel a priemer kabla 0 AWG kabla by sa rapidne zmensil tento prud by ho casom prepalil. Ale dakujem pekne za nazor pre istotu skusim skotrolovat pod motorom a pripojenei k Alternatoru.
nahoru

sponzor





08.02 2016 9:48


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2823 | Témat: 181

21.02 2016 19:32


Update

dnes som sa konecne dostal k hladaniu zavady a vyzera to ze asi AMP si sem tam nezaspi

4F0 910 223 G

Je v zadu v kufry za tapacirom a rele co je vo vnutry ampu po zamknuti asi po 2 min rozopne ale niekedy z nicoho nic zopne spat asi po dalsich 30 sec.

odber je vtedy asi 0.9 A

ale ked mu vyberiem poistku tak klesne hned na 0.07A~0.18A

skusim teraz nejaky ten tyzden experimentovat ze ked zamknem auto tak najprv vyberiem poistku v kufry vpravo Hneda zbernica poiska 1 uplne na spodu.

A uvidime ci sa baterka vyslaha. Ak to bude ono tak vyhra
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

21.02 2016 22:17


jen ma osobni zkusenost...


to k cemu si dospel jeste nemusi nic znamenat...jednak musis cekat aspon 15 minut, nez se vse postupne uspi, nema moc smysl delat zavery po dvou minutach (nekde jsem tu daval graf z uspavani odberu z osciloskopu, az 17 minut postupneho uspavani u zdraveho auta)..druhak naprosto bezne, ze vzadu cvaka i u auta, ktere je ok...

kdyz vyberes pojistku ze zesiku, prerusis okruh opticky u zesiku a vetsina jednotek se vetsinou natvrdo uspi, neb jsou tak naprogramovane...abys to mohl s jistotou vyloucit zesik, musel bys ho vyndat, dat optickou smycku misto nej a pak to testnout, nebo zkusit jiny zesilovac, klidne bez component protection sladeneho...

a aby to nebylo vubec jednoduche, ono staci, kdyz jakakoliv jednotka ma problem s uspanim i mimo opticky okruh, a gateway zacne probouzet cyklicky cele auto a znovu uspavat, vzadu cvaka jak o zavod..s tim sem se setkal nekolikrat..2x to byl panel klima, ktery vubec na optice neni, presto vzadu cvakalo pravidelne..jak gw znovu a znovu zkousela vse uspat..

nejhorsi je, ze v kazdem aute se to chova trochu jinak, neplati tu moc nejaka pravidla...) tady pomaha opravdu jen vylucovaci metoda, jednotka za jednotkou, pokud pomoci pojistek na nic neprijdes...a mit trpelivost, nervy obrnene...

strasna prace...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

21.02 2016 22:25


nemel si v posledni dobe nejaky problem s jednotkou jakoukoliv, abnormaln chovani, vypadky funkcnosti nebo tak?

nekdy staci chyby v rj a je zadelano na vybijeni
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2823 | Témat: 181

22.02 2016 8:38


No to si ma nepotešil

Lumpiq (21.02 2016 21:25) orig :
nemel si v posledni dobe nejaky problem s jednotkou jakoukoliv....


- nie všetko vyzerá a funguje tak ako by malo

Teda asi pred 3 rokmi sa rádio zasekla ale na komplet niekde som to tu písal
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Ešte že mám len 3 komponenty CD s MMI* 07 a zosik

-a je normalne ze ked stlacis u zamknuteho auta otvorenie kufru tak vystrazny trojuholnik sa podsvieti?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.5. 2012
Příspěvků: 307 | Témat: 47

22.02 2016 21:25


ahoj jo ten trojuhelnik to normalni jev ja mam bezklíčove otevirani jak chytnu kluku např u dveři hned se rozsvíti
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.8. 2015
Příspěvků: 62 | Témat: 24

06.03 2016 8:45


Čau urgi problém si už vyriešil? Lebo mne sa to začalo robiť tiež. Nová batéria a po mesiaci neviem naštartovať. Auto po 3dňoch státia nenastartovalo. A všimol som si raz večer že sa mi v určitých intervaloch rozsvieti výstražný trojuholník a po cca 30 sekundách zhasne. Včera v noci začal pipat alarm o ktorom som ani nevedel ze ho mam je možné ze signalizoval slabú batériu.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2823 | Témat: 181

06.03 2016 17:17


Ten alarm to je zaujmave to robilo aj nam

ale nakoniec som zistil ze to bola zosilovac tak som mu dal do cesty 40A rele a zopne ho po odomknuti auta a rozopne ked auto zamknem

funguje to asi 2 tyzdne a OK

na skusku skus vyberat poisku jedna od zosilovaca je vpravo v kufry na hnedej zbernici na samom spodku 30A
Naposledy upravil urgi dne 06.03 2016 18:32, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.8. 2015
Příspěvků: 62 | Témat: 24

06.03 2016 18:22


A to ti vybijalo baterku?ja mám v zadku MMI* displej sa len rozsvieti a zhasne.tak som to už kúpil zevraj na čierno napalena slovenčina môže to byť aj tým? Nabijem baterku a skúsim tú poistku. Zatiaľ dik
nahoru

sponzor





06.03 2016 18:22


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2823 | Témat: 181

06.03 2016 18:30


no to musis na diagnostiku VCDS a zistit co je v ''zadku''

jednotku po jednotke ale myslim ze 07- head unit

pod spolujazdcovim kastlikom ja som zohnal z alegra.pl asi 8 rokov dozadu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.8. 2015
Příspěvků: 62 | Témat: 24

06.03 2016 21:21


Čo ťa to vyšlo? Pod kastlikom zo spodu pod plastami?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2823 | Témat: 181

06.03 2016 21:38


ak si dobre pamata okolo 50 euro a postovne do UK

najprv musis potvrdit co je spatne tak najprv diagnostika u niekoho kto tomu rozumie
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.8. 2015
Příspěvků: 62 | Témat: 24

07.03 2016 9:53


Ok ďakujem za radu
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 652 | Témat: 38

03.04 2017 22:11


urgi (15.01 2016 11:33) orig:
uz je dnu

cez obed ju nakodujem

Part Number: 000915105DL
Serial Number: 0511536083
Vendor: Varta (VA0)

a hotovo teda dufam



Ahoj, trochu dotaz mimo mísu, ale ne zas uplně.
Koupil jsem novou bat, varta silver dymanic 110/920.
Ty jsi na ní měl BEM kod?
Já vím, že to je fuk, že stačí změnit výr. číslo, ale já jsem takovej hnidopich no... ...takže bych ho s dovolenim použil


...jo a řekli mě že je bezudržbova což asi neni když má odvětrávací dírky a šrouby pod samolepkama na dolejvání a ani mi k tomu nedali špuntik a na zaslepení plonkove dirky
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2823 | Témat: 181

04.04 2017 8:22


BEM kód majú len keď kúpiš v OOOO aspoň myslím. A jasne s číslom nie je žiadny problém. A nech slúži.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email