Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 21 září 2024
Celkem je zde 1005 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: tranzzik
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 707
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1000
Uživatelů: 5
Celkem: 1005

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2015
Příspěvků: 6 | Témat: 1

26.11 2015 8:16


Čaute,

rozhoduji se o koupi A5, případně A4. Motorově chci něco, co bude mít dostatečný výkon a příznivou spotřebu (do 8L).

Můžete mi sem napsat názory na tyto motory? Poruchovost, spotřeba, dynamika...
Jaké jsou rozdíly mezi A4 a A5 a má cenu si připlatit za větší A5?
Jak je to se servisováním a náhradními dily? Je A5/A4 finančně náročná na servis a provoz?
Jít do automatu nebo manuálu, když mám rád občasnou sportovní jízdu a řadit mi nepřekáží?
Nebude naftě vadit každodenní kratší jízdy do práce (cca 6km), když o víkendu jezdím dálnice 600km?

A5 3.0tdi quattro 176kw (coupe) (zamlouvá se mi nejvíc)
A5 2.7tdi quattro 140kw (coupe)

nebo
A4 3.0tdi quattro 176kw

Hledám ročníky 2008-2011, nájezd do 140.000km (není to už moc?), s-line.

Velice děkuji, každou radu a názor vítám. Zatím mám zkušenost jen s benzíňákama .

PS: kdyby tu byl někdo, kdo má A5 3.0tdi 176kw coupe a mohl by mi ji ukázat, přijel bych kamkoliv (nejlépe ale Praha a okolí, Bratislava a okolí).
nahoru

sponzor





26.11 2015 8:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.12. 2011
Příspěvků: 62 | Témat: 12

26.11 2015 10:19


Ahoj,

sice prodávám benzínovou A5 (coupe, quattro, S-line, do 140.000km ), ale jak koukám na tvoje potřeby, tak by ses možná i vlezl do těch 8l s tím mým motorem. Já jezdím každý den 8km do práce, rozhodně nejezdím o víkendech 600km dálnic ani nic podobného - mám nájezd cca 10.000km/rok a dlouhodobou spotřebu mám 9,9 (9,97 v reálu dle audiklub garáže).

Mrkni:
https://audiklub.cz/forum/tema/314983-audi-a5-3-2-fsi-quattro-s-line
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2015
Příspěvků: 6 | Témat: 1

26.11 2015 12:17


Koppik - Ahoj. Díky za nabídku, osobně bych daleko radši šel do benzinu (sportovnější jízda, lepší zvuk...) ale té 3.2 se už trochu bojím hlavně co se týče oprav a i spotřeby. Teď mám sice Renault Megane RS 195kw a ten má průměrku kolem 9-10, ale je to přeci jen dvoulitr.
Jinak ta tvá a5 je MOC pěkná a mít tam 3.0, beru ji .
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.12. 2011
Příspěvků: 62 | Témat: 12

26.11 2015 13:39


Ahoj,

nejsi první, kdo mi něco říká/píše o opravách, servisu atd. tohoto motoru - z čeho vycházíš? Teď je to něco přes dva roky co ho mám a problém jsem žádný neměl.

Ke spotřebě ti dám příklad: Kaprun-Mohelnice, tempomat 115-120, spotřeba 6,9 (do Mikulova to bylo 6,4).

Jinak se ti nesnažím vnucovat něco co nechceš, snad to tak nebereš .
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2015
Příspěvků: 6 | Témat: 1

26.11 2015 13:58


To spíš jen z doslechu, nemám osobní zkušenost a je možný že ty motory jsou skvělý - nevím. Co se týče spotřeby, tak v různých testech na webu píšou průměrně kolem 11-13L, mimo město se dá dostat na 7,5L - ale 110 na dálnici jezdit nechci .

Samozřejmě že to tak neberu a díky za komentáře a tvou nabídku, budu muset ale odmítnout a hledat nafťáka .
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2015
Příspěvků: 6 | Témat: 1

28.11 2015 18:36


Nikdo další?

A co říkáte 2.0 TFSI 155kw (vs 3.0 TDI?). Jak je to s výkonem, charakteristikou motoru, poruchovostí a spotřebou?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11138 | Témat: 92

28.11 2015 21:41


3.0tdi 176kw je hodne oukej.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.4. 2009
Příspěvků: 280 | Témat: 34

29.11 2015 13:32


Ja jako uzivatel A6 3,0 tdi 176kw, kde je optimalizace ecu vykonu, zitra jedu an odbrzdeni vykonu ale odhad je nekde okolo 300hp. Spotreba dlouhodoba 8,4 litru, automat s verzi S a muzu rici ze super svezeni, atmosfericka 4,2 V8 220kw je vcudu akceleracne tak i max. Auto ma najeto 280tis a super. Neresil jsem krom vadneho ventilu dpf nic. Mam auto pul roku a najeto 13 tis km. A jen jezdim. Kazdopadne bych zvolil automat a 3,0 tdi. Automat s verzi S je super.
nahoru

sponzor





29.11 2015 13:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2015
Příspěvků: 6 | Témat: 1

01.12 2015 11:38


Dekuji. Oni jsou i automaty bez verze S?
V cem je rozdil? A jaky automat vybrat? Je jich vice...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email