Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 27 kvě 2025
Celkem je zde 128 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Murco
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 216
Online návštěvníků
Návštěvníků: 126
Uživatelů: 2
Celkem: 128

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.12. 2014
Příspěvků: 25 | Témat: 8

03.11 2015 9:16


Zdravím Vás pánové,
rád bych se zeptal, zda se při výměně rozvodů u motoru 2.4 V6 vyndává motor. Našel jsem zde návod v PDFku pro C5 verzi a nejsem si jist, zda je to shodné. Moc děkuji za info.
nahoru

sponzor





03.11 2015 9:16


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.12. 2014
Příspěvků: 25 | Témat: 8

03.11 2015 9:35


- update: Obvolával jsem řadu servisů a nikde mi nejsou schopni říci, jak to je s nutností vyndání motoru s auta. V aut. servise Audi se se mnou technik nechtěl ani bavit s tím, že se jedná o interní informace :/
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.2. 2012
Příspěvků: 148 | Témat: 24

04.11 2015 21:01


koĺko mas najazdené ak sa môžem spýtat???

bohužial odpojit prevodovku a motor von. Ak to dáš do audi tak cca. 110000kč v pečku....

Svieti ti už aj kontrolka motora???
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.12. 2014
Příspěvků: 25 | Témat: 8

05.11 2015 8:04


Informace zjištěna - u 2.4 A6 4F motor jít ven nemusí, rozvody se dělají stejně jako u C5 s touto motorizací, tzn. odstrojit předek a vyměnit:)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.12. 2014
Příspěvků: 25 | Témat: 8

05.11 2015 8:05


Bengalll (04.11 2015 21:01) orig :
koĺko mas najazdené ak sa môžem spýtat???

bohužial odpojit prevodovku a motor von. Ak to dáš do audi tak cca. 110000kč v pečku....

Svieti ti už aj kontrolka motora???


Plánuji koupit auto se 180 tis Km a zjišťuji kolik mne co bude stát...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.6. 2015
Příspěvků: 1 | Témat: 0

05.11 2015 12:25


Pro A6 4F s motorizaci 4.2 FSI* (motor ven) i s prací cca 60K komplet(neznačkový servis). Najeto cca 300k. Jde o to, jestli auto co plánuješ koupit má skutečně 180 najeto a jak se k němu kdo choval, slyšíš cvakání ventilů, hůř startuje?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.2. 2011
Příspěvků: 89 | Témat: 13

05.11 2015 19:03


nevím co tam máš za typ motoru ale já mám A6 4F 2.4 benzín rok 2004 kod motoru BDW a mám tam řetěz,takže motor u výměny ven!!
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.2. 2012
Příspěvků: 148 | Témat: 24

06.11 2015 20:54


vattanen (05.11 2015 19:03) orig :
nevím co tam máš za typ motoru ale já mám A6 4F 2.4 benzín rok 2004 kod motoru BDW a mám tam řetěz,takže motor u výměny ven!!


Presne tak

Toto je iný motor ako v c5-ke, vzadu máš 4 reťaze a 4 olejove napínaky a voditka reťazí. Motor musí von. Dokonca tento motor má aj vanosy tj. premenlivé časovanie ventilov. Problém s reťazou mávajú vačšinou 3,2fsi tam sa to sere oveľa viac. Je normálne že pri rozvodoch na výmenu svieti aj check engine, lebo čidlo polohy vačky zistí podla polohy že rozvody sú rozhasené.... že vraj oprava príde na menej ako 3,2 FSI* ale v podstate tento motor je skoro ako 3,2fsi bez priameho vstrekovania paliva.....

Pokiaľ to po studenom štarte nerachotí, dobre štartuje a nesvieti check engine tak by som nad rozvodami u 2,4v6 BDW ani nerozmýšlal pokiaľ má to auto 180000km nemôže byt rozvod na 2,4ke KO na 3,2fsi je to už pri týchto km pravdepodobne vymenené....

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





06.11 2015 20:54


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.12. 2014
Příspěvků: 25 | Témat: 8

12.11 2015 6:39


Chlapi máte samozřejmě pravdu! U 2.4 BDW je řetěz a motor musí ven. Jen se chci zeptat, na kolik Vás přišel materiál včetně práce?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7238 | Témat: 19

12.11 2015 12:37


Mam pocit ze je to stejnej rozvod jako na 3.2 FSI* AUK a tam sem to tušim delal neco kolem 35-40 komplet už si to přesně nepamatuji.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.1. 2016
Příspěvků: 1 | Témat: 0

10.01 2016 20:14


MS84: motor bdw musi ven,delal jsem to pred par dny.komplet rozvody s praci 35 000 kc.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email