Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 10 června 2025
Celkem je zde 291 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: dominomeka
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 236
Online návštěvníků
Návštěvníků: 290
Uživatelů: 1
Celkem: 291

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.10. 2015
Příspěvků: 28 | Témat: 4

08.10 2015 12:26


Posledním hitem motorů audi v naftovém provedení je BiTurbo. Dvě turba by ale mohly udělat dvakrát tolik problémů, než jedno. Otázka zní 3.0 TDI nebo 3.0 BiTurbo ???

Máte na to někdo názor ???
nahoru

sponzor





08.10 2015 12:26


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1694 | Témat: 20

09.10 2015 23:29


Pri pristi obnove auta pujdu do BiTurbo. Mel jsem to pujceny na vikend a je to radost s tim jezdit. Osobne se mi turbo nikdy na zadnem aute nerozbilo. Asi jsem mel jen stesti, ale uz to bylo 10 aut za poslednich 15 let...

AJAX
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.12. 2006
Příspěvků: 267 | Témat: 21

10.10 2015 10:08


v nových modelech bohatě stačí 200kw s jedním turbem...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.10. 2015
Příspěvků: 28 | Témat: 4

10.10 2015 10:58


Adaptivní tempomat, hlídání pruhů a další vychytávky ovlivńující jízdu směřují k jedinému a tím je jízda vozidla bez účasti řidiče. Nechtěně jsem viděl, při testování vozidel v Ingolst., že už má Audi vše připravené k tomuto, pro mě, strašnému kroku.Asi to je a bude pohodlné, ale už to není o řízení a radosti z jízdy. Zase si můžete dát pohodlně kafe avěnovat se partnerce ) Za mě adaptivní tempomat ne, ale to je jen můj názor. BiTurbo jsem objednal, ale stále váhám, jestli mně nestačí 3.0 TDI s 200 kW, ještě to mohu změnit.
Z Audi mám informace, že 2 turba nejsou opravdu žádným problémem, navíc mají záruku 4 roky, nebo 150 tis, která se dá prodloužit. Mezi motorizací je cenový rozdíl 105tis., což ale fakt není málo....ještě váhám nad sportovním diferenciálem, ale ten prý zapne jen při opravdu krizové situaci.

Omlouvám se za své starosti, ale auto je pro mě srdeční záležitost a ne předmět k nemístné frajeřině. Je to hromada peněz a proto se snažím objednat smysluplnou výbavu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.3. 2012
Příspěvků: 477 | Témat: 11

10.10 2015 11:00


pokud pojedeš v a6 s 3.0 tdi s 1 turbem(180kw) a 200kw jako 3.0tdi mají zatím jenom q7 a potom se projedeš s bitdi s 230 kw tak ten rozdíl tam prostě je.Pokud se umíš o turbo starat,tak zatím jsem neviděl že by se biturbo měnilo a jezdí tam už i vozy s 180.-200.000km,ale může se se stat cokoliv jako u každého turba.ještě u bitdi se mění olej po 15.000 km.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.10. 2015
Příspěvků: 28 | Témat: 4

10.10 2015 11:10


Díky za názor.Já měním olej i v TDI po 15tis. km. 3.0 TDI s 200 kw mají již i např. Allroady a tedy i ostatní A6. U biturba se zase nemění olej v převodovce, neboť je jiná, než u 3.0TDI, což je ale jen spíš sranda, protože se mění po60 tis. km. Obě motorizace mají omezovač na 250 km, ale biturbo je jistě akčnější, což se při předjíždění jistě "hodí".
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1694 | Témat: 20

10.10 2015 13:08


U BiTdi je super to, ze motor zabira vicemene plynule od volnobehu az za 5000 otacek. U normalniho 3.0 TDI tohle neni, i kdyz motor samozrejme ma dost sily. Mam ted 171 kw pro moje jezdeni je to az az, ale i tak po zazitku s BiTdi je to proste neco co chci

Sportovni diferencial je dalsi z veci kterou chci. Kdyz jsem srovnal 4F a 4G se sportovnim diferencialem, tak je to naprosto propastny rozdil. Nevim kolik z toho dela prave ten diferencial, ale zazitek to byl

U BiTdi je 8-stupnovy tiptronik, u normalniho TDI je 7-stupnovy Stronic. Kdyz si trochu poctete, tak se vesmes vsichni shoduji, ze jizda s tiptronikem je "hezci".

AJAX
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1829 | Témat: 109

11.10 2015 12:26


Mam 171kw a rikam ze vykonu neni dost. Zadny sportovni svezeni to neni. Spis takovy minimum pro dustojnou motorizaci takovyho parniku jako je A6. Zalezi jakym stylem jezdis ale ja bych bral urcite bitdi.
nahoru

sponzor





11.10 2015 12:26


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.10. 2015
Příspěvků: 28 | Témat: 4

11.10 2015 14:49


Se 180 kw motorem se dá jezdit za cca 7-7,5 l. nafty na 100 km,když jezdíš 50 / 90 a do 130 km. Tedy podle předpisů s lehkou nohou.Přiznám se, že tak, krom vesnic, nejezdím. Když je malý provoz a silnice to dovolí,jezdím poměrně svižněji a pomalejší předjíždím. Někdy mám pocit, že by to chtělo větší výkon... Díky za Vaše názory, cítím, že vyzkouším biturbo a i když prodejce říká, že není nutný sportovní diferenciál, udělám si radost i s ním ) Asi by to, v tom případě,chtělo i noční vidění,když jezdím často okreskami mezi lesy.....,ale ti co jej mají tvrdí, že to "vidí" jen srnky až když už na silnici jsou. Nereaguje to na ty, co stojí u silnice. Kola, vzhledem k našim okreskám, nechám 18.

Díky za Vaše názory,jsou pro mě velmi cenné !!!
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1694 | Témat: 20

12.10 2015 9:25


V A6 sportovni svezeni nikdy nezazijes. Na to je A6 moc velka.

Co se nocniho videni tyce, mam velmi rozporuplne pocity. Krasna pi*ovina, ale dokazu si predstavit lepe utracenych 50 tisic. Kromtoho lidi, co to maji, to v drtive vetsine nepouzivaji. Proste nejak neni proc...

AJAX
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.3. 2012
Příspěvků: 477 | Témat: 11

12.10 2015 19:22


v nových a6 už je 3 generace nočního vidění a je již schopný zobrazit zvěř i na head-up display,kdyžot 2 generace nebyla schopna rozpoznat zvěř žádnou jenom lidi.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.10. 2015
Příspěvků: 28 | Témat: 4

12.10 2015 20:50


Ano, souhlas, už to vidí i zvěř, ale až když stojí na silnici.
Nezabírá to nejbližší okolí, tedy "nevidí to" zvěř, která se chystá silnici přejít a to je větší malér než ta, která už na silnici je.V sobotu jsem jel v noci zatáčkami, mezi lesy, z Mělníka do Dubé. Za jednou z nich stála krásná srna a zjevila se mně na 10 metrů...noční vidění by ji vidělo stejně jako já...No ubrzdil jsem to, zastavil a až potom důstojně odešla )
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1694 | Témat: 20

13.10 2015 12:32


Melnik - Duba ) Idealni trasa na vysokou

AJAX
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.4. 2009
Příspěvků: 280 | Témat: 34

13.10 2015 18:06


já nevím já si se svou A6 4F 3,0 tdi 176kw celkem sportovní jízdu užiju samozřejmě po chipu je to už super svezení.. ale Bi Tdi bude asi jiné kafe.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.10. 2015
Příspěvků: 28 | Témat: 4

13.10 2015 18:13


Vidím, že jste vybaveni, pánové. Prosím tedy o váš názor, jak často a kdy jezdíde se zapnutým adaptivním tempomatem, tím, co přibrzdí a nakonec i zabrzdí a zase, až to jde se sám rozjede ?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1694 | Témat: 20

13.10 2015 21:12


Adaptivni tempomat je nejlepsi v kolonach, kde se neda predjizdet. Zvlast ty modernejsi verze, ktere umeji zabrzdit do zastaveni. Na dalnici mam radsi normalni tempomat, protoze adaptivni za pomalujedoucimi auty brzdi prilis brzo... Jinak pakrat mi i zachranil krk kdyz jsem nedaval pozor a zabrzdil za me

AJAX
nahoru

sponzor





13.10 2015 21:12


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

13.10 2015 22:16


formentor:

K tomu motoru - jestli chápu správně tak kupuješ nové, takže bych šel jednoznačně do biturba, dynamika je nesrovnatelná, dá se skutečně mluvit o sportovnějším ježdění, a než se něco začně kazit tak už to bude trápit někoho jiného...

A ten adap. tempomat - já osobně jsem na něj nikdy nepřivyknul, špatný to asi není, ale nic bez čeho by se nedalo žít. V hustším provozu to bylo skoro nepoužitelný, auto předemnou uhlo, tempomat dal plnej kotel jak při závodech a za 15 vteřin to zase brzdilo protože jsme dojeli další auto, a takhle dokola, plnej - brzdy, plnej - brzdy... A na prázdný dálnici mi byl taky k ničemu, protože fungoval jenom do 200. Takže...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.10. 2015
Příspěvků: 28 | Témat: 4

14.10 2015 8:46


Xoník:
Ano,už jsem to objednal: biturbo,sportovní diferenciál,Matrix,akční paket atd. Běžně nejezdím ani na klasický tempomat, tak jsem ten adapticní také neobjednal.
Tempomat a 200 je sranda )

Díky všem za názory !
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2008
Příspěvků: 569 | Témat: 24

05.11 2015 1:11


jeste si sem tak prihodim .) vcera jsem se projel s predvadeckou A6 3.0tdi 200KW s-tronic.. cena vozu s solidni vybavou byla bez petistovky 2 miliony
jako pekny novoucky, krasna kara.. ale na 200KW sem cekal vetsi rachot, asi je to fakt tezky auto
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1694 | Témat: 20

05.11 2015 6:41


Ono to auto dost klame telem. To ze to ma 200 kW neznamena, ze te to urve i se sedackou. Hodne zalezi na prevodovce a podvozku, jak tu silu vnimas.

AJAX
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.10. 2015
Příspěvků: 28 | Témat: 4

05.11 2015 9:30


...tomeposer... je to tak, máš pocit, že to jede, většina aut je na tom hůř, ale jel jsem se Seatem Cupra a docela s 3.0 se 180kW držel bez problémů krok, mimochodem krásné auto se skvělými jízdními vlastnostmi..... na BiTurbo se moc těším )!
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1694 | Témat: 20

05.11 2015 11:37


Dnesni auta zpravidla nemaji problem se zrychlovanim do 100. Bezne se na me na dalnici tlaci dvoulitrove oktavky a passaty a mondea... Tu silu vyssich kubatur pak pozna clovek dal, kdyz uz zacne hodne pracovat odpor vzduchu. Treba zrychlit v kopci ze 150 na 180 neni pro trilitr problem, ostatni pak uz zustavaji v zavesu. O trhani asfaltu to skutecne neni.

AJAX
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.10. 2015
Příspěvků: 28 | Témat: 4

05.11 2015 11:51


ajax - Ano,souhlasím, mám tu zkušenost také. I v táhlém stoupání jim dochází dech. Akceleraci ale ocením při předjíždění. Bez výkonu a podřazení se, podle mého názoru, předjíždět nedá. I menší kolona je tak rychlá, jako první pomalé auto, jezdíte-li okreskami...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1694 | Témat: 20

05.11 2015 11:59


Jsem si celkem jist, ze tohle 200 kw A6 zvladne Fakt verim tomu, ze je to jen pocit uvnitr toho auta, ta akcelerace se nezda tak drasticka.
nahoru

sponzor





05.11 2015 11:59


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.3. 2014
Příspěvků: 196 | Témat: 4

05.11 2015 12:06


melnik duba je hodne dobra trasa, tam se vzdycky jezdim vyradit. Jsou tam jeste ty debilni semafory, nebo uz to dali do kupy?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.10. 2015
Příspěvků: 28 | Témat: 4

05.11 2015 12:14


stonefield- už je celá cesta bez semaforů ) Ale měli omezit tonáž silnice a mostů, často jezdí kamiony nalepené na sobě. Hned na začátku Medonos je kamera a měří úsekově, konec je na výjezdu..ale my jsme tam stejně víc než 60 nejezdili. Svodidla jsou na rovných úsecích a v zatáčkách málokde, dali je jen tam, kde silnici opravili ( Když je vlhko pekelně to tam klouže v místech kde je spad z komínů blízké papírny, bacha,když se to utrhne ani štyřkolka nemá šanci.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.10. 2015
Příspěvků: 28 | Témat: 4

05.11 2015 12:16


ajax - jako pravověrný příznivce Audi vím, že Audi zvládne všechno )
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 508 | Témat: 133

05.11 2015 21:01


Ja by som si nieco ako BiTdi nikdy nekupil. Je to na moj vkus strasne prekomplikovane. Aj ked sa budes o turba starat, nemusis byt zrovna stastny majitel ak narazis na neydareny kus nehovoriac o klasickych problemoch dieslov. Pokial sa ti zda 200kilowaty malo tak si nekupuj diesel a mas vykon a relativne spolahlivy, jednoduchsi fsi motor.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

05.11 2015 21:59


Me se libi jak ti co to nikdy nemeli pisou ze by si to nekoupili
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.10. 2015
Příspěvků: 28 | Témat: 4

06.11 2015 9:17


Peter- ...takové názory znám a do jisté míry jsou jistě opodstatněné. Vše co je komplikované a může se porouchat se porouchá. Navíc si to sami neopravíme, zlatá Škoda 120, nebo Žigul. BMW má tři turba a i současné benzínové motory se bez nich neobejdou...Kamarád, šéfmechanik z velkého značkového servisu AUDI mě ujistil, že nezaznamenali, samozřejmě zatím, žádný problém. Čas ukáže a já už jsem to prostě objednal a nebudu to měnit. Každý má svůj pohled, také jsem někde četl, že čtyři kroužky jsou pro teploušky ) ...což mně připadá úsměvné, když v Audi jedu a jsem na něj hrdý. A6 Allroad mám nyní pět let, jezdím převážně mimo město naj. 90 tis. Km. Je to mazel, který nebyl nikdy v myčce, jen mé ruce a kosmetika Meguiars Ultimate Wax Paste a každou noc v garáži. Sám se o sebe nestarám tak jak o něj ) tak si snad dvě turba v letních vedrech ohlídám a nechám je vydechnout...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email