Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 5 června 2025
Celkem je zde 203 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: zynx
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 227
Online návštěvníků
Návštěvníků: 202
Uživatelů: 1
Celkem: 203

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1244 | Témat: 47

27.09 2015 21:43


Zdravim vospolok. opravoval uz niekto toto cerpadlo na I. gen haldexu? Potreboval by som vediet rozmery jedneho gufera a piatich gumiciek (O kruzkov).

Klasicky problem, Haldex* prestal funovat, VAG napis

01155 - spojka
04-10 - mechanicka chyba

VW Vortex* pise, ze na 99% to je predradne cerpadlo (02D 525 557)
vyskusane cez akcne cleny - nefunguje - ako inak

cena OEM dielu 488€ v AUDI - som sa pytal, ci to je uz aj s vymenou, geometriou a dotankovanim nadrze a oni, ze nie

cena na nete s postovnym na SVK cca 225€ (
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
)

kupil som zadny diferak z S3 8L s vadnou RJ a zial aj s cerpadlom po smrti.. zaplavene olejom a nejakym blivajzom s konzistenciou vazeliny a uhlika...

Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Takze sa idem vrhnut do repasu, nove loziska, jedno gufero, 2 vacsie O kruzka a 3 male o kruzka a uhliky.

Opravna sada aj s novym motorcekom (ebay) cca 150€
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Rozmery tych vacsich o kruzkov mam tj

19,6 x 2,4
32 x 2,5

vycitane odtialto:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Loziska zistim, na tych to precitam az zajtra a mozno aj gufero. zahadou rozmerov ostanu asi tie male O kruzka, cu su vlastne tesnenia okolo skrutiek...

Inak dovod utopenia motorceka je gufero, lebo inokade sa olej do motorceka dostat nemoze.. ale aj tak, uhliky by vydrzali mozno este 2 mesiace. Uhliky, to je tiez kapitola sama o sebe, su male a bude zaujimave ich vymenit, nakolko medeny drotik je indukcne prizvarany ku jednemu pliesku a ten je zaliaty v umelej hmote

Zajtra idem poobjednavat veci ak sa podari a DAM* vediet co a ako... ak to uz niekto robil, moze sa tu kludne podelit o skusenosti...

//// edit:

kupene tesniace gumicky (dokonale nahrady za origos)

1x 33 x 2,5 mm (material: NBR 70)
1x 37 x 2,0 mm (material: NBR 70)
1x 29 x 2,5 mm (material: silikon)
3x 2,57 x 1,78 mm (material: NBR 70)

Loziska motorceka - nahrada podla CSN
2x 624 2Z QL - identicka nahrada za povodne NMB 1340 HH
cena 624 2Z QL - 1,44€/kus

Gufero 4 - 12 - 6 VITON bez prachovky - objednane v diagu v BB, dodacia doba 10 - 14 dni, cena 18€ / kus

Uhliky - objednane z
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

typ K59B 4x5x10mm vyvod z boku (pozerat v cenniku "Uhliky pre motory s magnetom")
teoreticky by mal pasovat aj typ K23B, mozno ich objednam tiez ak tieto nebudu sediet podla mojich predstav.

cena uhlikov je cca 5€ uz aj s postou. uhliky, ktore somkupil na 240V, a chcel som ich prisposobit, tak nemozu ist do tychto motorcekov, lebo obsahuju vela uhlika a nasledkom ich opotrebenia by sa zadrbal cely rotor a uhlik je vodivy, cize by to znicilo motorcek...

pokracovanie ked mi pridu dielce a budem skladat
Naposledy upravil Fuxxo dne 04.10 2015 22:16, celkově upraveno 3 krát. (25% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





27.09 2015 21:43


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1244 | Témat: 47

29.09 2015 14:28


nove poznatky:

Gufero VITON 4 - 12 - 6 - cena 18€ ku vsetkemu este bez prachovky! a cakacia doba cca 30 dni

Loziska - NMB 1340 HH - 25€ kus (potrebne su 2 kusy)

Uhliky nemam momentalne pri sebe, nahrada prakticky neexistuje, z fenov by boli po mienom prebruseni vhodne, ale vo fenoch su bezdrotove a ja potrebujem s drotom... Kupil som nejake 2,5€/kus, cislo dodam neskor, ale tiez je potrebne ich upravit

Tie O kruzky zatial neviem, nemal som pri sebe zvysok motorceka, ale doplnim urcite

po tych cenach, teda 50€ loziska, 18€ gufero, 5€ uhliky a tej gynekologickej prace s tym je lepsie kupit tu opravnu sa za cca 140€ popripade cele cerpadlo za tych 225€ uz aj s postou.. zatial som nic neobjednaval, musim ist este do predajne a tam to overit..

ale este skusim vybrat zo svojej audiny cerpadlo a pozriet v akom stave je, ale aj tak pochybujem, ze vyskladam z dvoch cerpadiel jedno, ked tak ci tak budem potrebovat gufero...

fakt na zamyslenie
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2631 | Témat: 74

29.09 2015 14:47


Jaky rozmer ty uhliky maji mit? Co tam pouzit uhliky pro alternator?

napr.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Jo a v jakem stavu je komutator motorku?? Do je dost podstatne.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1244 | Témat: 47

29.09 2015 14:58


Nie je ani to zly napad, ale aj tak by som ich musel prerobit lebo, uhliky maju rozmer ca 5x4 mm a kabel zvrchu smerom na jednu stranu.. este aj tak premyslam, ze ci sa to oplati, ci nie..

teoreticky by som mal casu a casu premyslat a laborovat v zime, ale stahujeme dielnu do takej oblasti, kde ked napadne sneh, tak bude problem vydriapat sa so 4x4 a nie to este s predohrabom...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

29.09 2015 21:18


02D525557 originál Audi 12tis., nové Haldex* v Polsku s dopravou cca 6tis., 30 sekund...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14860 | Témat: 53

29.09 2015 21:25


No pěkně podražilo když ho kolega scháněl do OI 4x4 tak na cc autodíly stálo něco přes 8tisíc a dokázal je ukecat na poloviční cenu.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1244 | Témat: 47

29.09 2015 21:49


ja nemienim nikoho ukecavat uz cena 225€ aj s postou o haldexparts je super, ked tak, radsej to objednam od nich... aj tak, pozriem sa po uhlikoch, zozeniem gufero, tie gumicky a nevidim dovod preco by to fungovat nemalo loziska su este v pohode, oprava do 50€.. to sa celkom da...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14860 | Témat: 53

29.09 2015 21:54


Nechci ti brát iluze ale dlouho to nevydrží a stejně koupíš nový.
Možná se ti to podaří ale dle mého odhadu bude životnost krátká.
nahoru

sponzor





29.09 2015 21:54


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1244 | Témat: 47

29.09 2015 22:07


iluzie mi neberies, na to som si uz zvykol, ze tu ludia radi hovoria ze to nevydrzi atd, rovnako ako som opravil cidlo pozdlzneho a priecneho zrychlenia za 2€ a tiez ludia pisali, ze to nepojde a nevydrzi to.. tak chcem teraz od teba vediet (nic v zlom ) ze preco to nevydrzi?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14860 | Témat: 53

29.09 2015 22:17


To poznáš sám to čerpadlo až bude v provozu kdy bude spínat tak ukáže svoje nedostatky.Tím že už ho rozebereš mu zkracuješ životnost.Ono asi z nějakýho důvodu začlo prosakovat.I když mu vyměníš nějaký součástky možná ho vzkřísíš ale nevydrží tolik co nový. A extrémní zátěž v podobě provozu v hlubokým sněhu nebo delším blnutím na kluzkým parkovišti ho nadměrně zatíží a dlouho nevydrží.
To je můj názor.Možná se mílím ale určitě potom poreferuj jak dlouho to bude fungovat.Myslím že to bude zajímat víc lidí.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1244 | Témat: 47

29.09 2015 22:27


vim odkial zacalo presakovat, to je to gufero.. ked to rozoberiem a poskladam, tak to zlozim do rovnakej polohy ako to bolo, lebo inak sa to proste ani zlozit neda, lebo obe loziska su osadene v kovovych puzdrach v tele motorceka. jedina vec, ktora sa tam bude prisposobovat su uhliky. a uhliky ked tam raz vydrzali povedzme 10 rokov nove, tak preco by nahrada nevydrzala 5 rokov? extremna zataz v hlbokom snehu? zataz ma stale rovnaku, ci v snehu alebo na asfalte, lebo to cerpadlo tlaci rovnako stale a ten tlak co musi vyvinut je pre neho malina cez ten ozubeny prevod ktory som tam videl a o zvysok sa staraju ventily...

pod extremnou zatazou si ja predstavujem pohnut sa z nuly na 6-om kvalte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14860 | Témat: 53

29.09 2015 22:41


Dokud se ti neprotočí jedno kolo tak to čerpadlo není sepnutý.Ale v momentě kdy se začneš trošku klouzat byť rychlejší rozjezd na mokru,louce atd tak to spíná. A pokud k tomu dochází delší dobu jak jsem psal delší brodění sněhem někde na chalupu nebo blbnutí na louce nebo parkovišti tak se to taky nadměrně zahřeje a to je důvod proč to čerpadlo není věčný.Ona ta 1.generace haldexu není moc povedená má nejkratší servisní intervaly a je asi jedna z nejporuchovějších.Prostě není nad stálej pohon 4x4 ale ten bohužel v tomhle modelu auta není.
Ty uhlíky budou možná další slabinou.Je to asi jako s repasovaným startérem když dostává zabrat dlouho nevydrží a tím že už má něco za sebou se odporoučí dřív než novej.
Ale jak říkám možná se ti to povede budiž ti to přáno Rád si o tom za čas počtu.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1244 | Témat: 47

30.09 2015 15:32


V poriadku, ja nemozem za to, ze do platformy A3/GIV nedali Torsen* a jedna z veci je kus odlisna, ze moje cerpadlo na haldexe sa toci stále, ked vrci motor. Haldex* 1. Gen da sa povedat pred face, konkretne ten, do ktoreho ide 1L oleja a nespolupracuje s ESP* systemami funguje ako ty popisujes. Moja verzia funguje so stale tociacim sa cerpadlom a len ventily riadia kedy ma byt zopnuty Haldex*. Moju verziu haldexu spina aj na spiatocke, co tu starsiu nespinalo a dalej, moju spina aj pocas jazdy a podla viacerych faktorov a to konkretne poloha natocenia volantu, rychlost, úroveň stlacenia plynoveho pedala plus udaje zo snimaca pozdlzneho a priecneho zrychlenia... A do mojej Haldex* spojky ide len 275ml tuba oleja... Takze tak sa maju veci
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2241 | Témat: 26

30.09 2015 15:35


Fuxxo (30.09 2015 15:32) orig :
Moju verziu haldexu spina aj na spiatocke, co tu starsiu nespinalo


to je pekny blud toto , ako aj dalsie bludy v Tvojom prispevku prepac zastav sa v zime a ukazem Ti ako nespina pri spiatocke.. (Mam predface bez ESP*) Predtym som mal Torsen* a mozem Vas ubezpecit, ze na mojom usmeve sa nic nezmenilo po presadnuti do haldexu. Funguje skvele bez zavahania.. Jedina sanca kedy mozes citit, ze mas Haldex* je ked z miesta odpalis na semaforoch, vtedy jasne ze zareaguje neskor..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1244 | Témat: 47

30.09 2015 17:04


Snuff: - vedel som, ze to niekomu neda, a chybaju mi tam uvodzovky. Nemyslel som pred face kasnu, ale novsiu a starsiu Haldex* spojku I. generacie.

Uznavam, ze som to nadopisal tak, ako som to myslel. Však tam mas uz novší typ haldexu, kde ide ta tuba oleja a filter?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2241 | Témat: 26

30.09 2015 17:15


ano mam filter a tubu oleja.. a je to Haldex* 1 generacie. o starsom haldexe som nikdy nepocul.
nahoru

sponzor





30.09 2015 17:15


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1244 | Témat: 47

30.09 2015 17:18


Tak si pogoogli do uplne prvych isiel liter oleja a rovnaky filter...

Btw, loziska, a O kruzka kupene, cena 5 eur za vsetko, plus este cakam to gufero vitonove, ale netusim cenu... Rozmery dodam ked budem pri pc a nahadzem to do prveho postu...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1244 | Témat: 47

01.10 2015 0:43


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Ani netreba vela googlit.. Teraz si zober, ze mame v aute nejakeho bastarda, pravdu povediac Haldex* 1,5 generacie... Klasifikovane to mame ako prvu generaciu ale je to 2. gen ale 2. Gen ma ine cerpadlo... Mozme si vybrat..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2862 | Témat: 37

01.10 2015 8:36


V každé spojce je litr oleje ale množství na výměnu je 275ml
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1244 | Témat: 47

04.10 2015 22:07


váha (Čt, 01.10, 2015 8:36) orig :
V každé spojce je litr oleje ale množství na výměnu je 275ml


ano, aj v motore mas povedzme 4L oleja a menis len 1L, ze?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1244 | Témat: 47

02.12 2015 20:05


takze update..

bol som nuteny kupit nove cerpadlo, ale nie OEM za 488€ ale povedzme ze "priamo od vyrobcu" za 230€ z haldexparts.com. cerpadlo prislo rychlo, do 5 dni som ho mal doma, vcera zalozene, funguje ako ma


kupovat nove som musel z toho dovodu, ze pri rozoberani svojho cerpadla, ktore som mal v aute, som poskodil vedenie rotora, respektive, pri vybijani z lozisiek sa mi rotor podal na oske voci komutatoru a pretrhli sa medene vedenia vynutia... aj som sa snazil pozhanat nefunkcne, ale ziadne odozvy, cize som musel kupit nove.

ale ten repas urcite vyskusam, ked pozhanam vohdne cerpadlo
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email