Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 13 června 2025
Celkem je zde 496 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Michal2314
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 49 241
Online návštěvníků
Návštěvníků: 492
Uživatelů: 4
Celkem: 496

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.12. 2014
Příspěvků: 68 | Témat: 9

13.09 2015 13:19


Ahojte všetci, viem ze sa to tu uz riesilo nieco podobne ,rad bu som vymenil v aute normalny zvukovy system DSP* (10 reproduktorov ) za bose system komplet reproduktory aj tie ,,tuby,,+ zosilovac, Nemate niekto skusenosti co všetko to obnáša? moc vam dakujem vopred za rady
nahoru

sponzor





13.09 2015 13:19


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1694 | Témat: 20

13.09 2015 22:17


Koupit komplet reproduktoru (tusim 14 ks), zesilovac, hromadu dratu. Rozebrat vsechny dvere, palubku, zadni sloupky u Avantu anebo nova police u limo. Kabely tahat bud prahy anebo vyndat sedacky a tahnout pod kobercem. Nejvetsi pakarna je kabelaz.

Prave kvuli te pakarne s rozebranim pulky interieru jsem vzdycky radsi kupoval uz kus s Bose, nez abych to dodelaval.

AJAX
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.12. 2014
Příspěvků: 68 | Témat: 9

14.09 2015 23:45


off som si myslel ,ze to bude jednoduche s kablamy hm, a keby som iba zamenil reproduktory hrat by to malo tak ci tak ak sa nemylim, nepotrebujem profi hudbu len tie originaly nehraju moc dobre pocut chrastenie....co vy na to?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1694 | Témat: 20

15.09 2015 8:28


Musis vymenit kabely. Jinak to nejde. Je jich vic, maji jinou polaritu a reproduktory maji i jiny odpor. Pro Bose jsou taky v aute mikrofony, ktere snimaji uroven hluku. Byt tam nemusi, ale pak nechapu duvod, proc tam cpat Bose. Kazdopadne bez nich bude zesilovac vyhazovat chybu.

Zesilovac bude nutne odemknout v Audi.

Muzes dat jine reproduktory misto puvodnich, ale stejne si myslim, ze na vine bude vic zesilovac nez repro v pripade spatneho zvuku. Tedy pokud vubec mas zesilovac. 4F ma tri stupne vybavy audio - normal, SoundSystem a Bose.

AJAX
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.12. 2014
Příspěvků: 68 | Témat: 9

15.09 2015 8:55


mam tam 10 reproduktorov vsetko je tam full okrem bose systemu, a preto riesim bose lebo tie reproduktory tam pasuju diery aj rozmery.. neviem ako to zistim aka zostava tam je nie som az taky specialista, ale ak je to tak ako pises tak sa nato vykaslem jednalo sa mi len o to ze dostat kupit vsetky bose reproduktory za par korun tak preto...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1694 | Témat: 20

15.09 2015 9:32


Vsechno je full v Audi neexistuje

Reproduktory tam nepasuji. Predni dvere u Bose systemu obsahuji bass-reflex kapsy a je potreba tomu dvere malicko upravit. Ostatni repro budou ok.

Retrofit je samozrejme mozny, ale porad mas rozdil 4 repro, kterym musis natahnout draty tak jako tak. A porad to znamena rozebrat pul interieru.

AJAX
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.12. 2014
Příspěvků: 68 | Témat: 9

15.09 2015 11:23


to mi je jasne ze full neexistuje ale rozumieme sa a k tym prednym dveram samozrejme ze aj s tymy tubamy ,,celu cast,, len akosi mi nejde do hlavy ako to myslis s tymy kablamy ,zamenily by sa iba tych 10 reproduktorv nie 14. aj tak ti dakujem za info , ak sa do toho pustim DAM* spravu ako som dopadol
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1694 | Témat: 20

15.09 2015 12:38


Ty chces vymenit jen stavajici reproduktory za Bose a napojit je na stavajici zesilovac?? To budes asi dost zklamany z vysledku. A kromtoho si myslim ze to ani nepujde. Bose repro jsou 2-ohmove, normalni Audi netusim. Tak pozor at neodpalis bud repraky nebo zesilovac...

Urcite se ti pak budou mlatit frekvence a bude to znit divne. Pokud vymenis i zesilovac, tak ten bude rvat, ze mu chybi reproduktory.

Kazdopadne zkusit to urcite muzes, to by me zajimalo co z toho bude za kockopes )

AJAX
nahoru

sponzor





15.09 2015 12:38


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.12. 2014
Příspěvků: 68 | Témat: 9

15.09 2015 14:18


ono ide o to ze ja by som to dal vsetko spravit tak ako ma, ale nepoznam nikoho kto sa v tom vyzna ,preto ma zaujima ako to je ... a ako vydim tak ty sa tomu rozumies viac ako ja
ak by si mal chut tak by sme sa mohly dohodnut samozrejme nesury to
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1694 | Témat: 20

15.09 2015 14:28


No ja jsem to nikdy nedelal Jen vim ze par lidi to zkouselo uz a ackoli to neni slozite, je to dost prace. Rad ti poradim kdyz budu moct, ale jinak se tim nezivim, ani cizi auta vicemene ze zasady nerozebiram - rozbijim si radsi jen to vlastni.

AJAX
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1694 | Témat: 20

15.09 2015 14:37


Nicmene postup je vicemene jednoduchy:

Sundat tapec ze vsech dveri a vymenit repro (celkem 10 ks). Koncovky by mely byt stejne ale udajne maji Bose repraky opacnou polaritu, tak promerit a opatrne.

Pokud uz mas zesilovac (tedy mas Audi SoundSystem), pak by to melo chodit uz takhle - zvuk musis poudit sam. U vyssich hlasitosti to ten zesilovac nemusi stihat. Psany hudebni vykon Audi SoundSystem je kolem 200W, Bose ma pres 600W, ale zase neosadis vsechny repro.

Pokud nemas zesilovac a puvodni repro jsou napojene primo na K-Box (radio) - a tady vubec nevim, jestli se u 4F takova vybava delala - pak budes mit mozna problem, protoze Bose reproduktory maji vetsi wattaz a tedy vykon zesilovace nebude stacit (vis vyse).

Pro kompletni retrofit musis koupit Bose i se zesilovacem. Pozor, lisi se mezi MMI* 2G a 3G. Pokud mas Avant, tak v C-sloupcich musis vyriznout otvory a dodelat mrizky, instalovat repraky a dotahnout kabelaz. Stejne tak do stredu palubni desky (u okna). Mikrofon(y) se instaluje do konzoly nad hlavou, takovy maly cerny valecek. Kabel bych tahnul stresnim liningem bud sloupkem do prahu anebo vrchem podel strechy.

Vsechny kabely se schazi v leve zadni casti kufru, kde je zesilovac.

AJAX
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.12. 2014
Příspěvků: 68 | Témat: 9

15.09 2015 14:41


skoda, mozno sa niekto najde , ale aj tak ti dakujem za pomoc , mam este jednu audi to je starsia vezia a v nej je org, bose a je to super preto ma to zaujima
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

15.09 2015 15:01


ajax: BOSE maj tušim výrazně horší citlivost (krom jiné impedance), proto je třeba větší výkon, aby to hrálo. Navíc BOSE trochu kouzlí s frekvencema, aby jim to hrálo, takže pokud tam vymění jen repráky, tak nám to pak klidně může nahrát na mobil, jak mu to hraje...

tony6: Pokud nemáš neomezený zdroj financí, je to ekonomická sebevražda kupovat na to díly. Když to budeš shánět po vrakárnách, už to auto dávno jezdit nebude, než to posháníš všechno funkční.
BOSE je "soundsystém" se spoustou komponent, takže pouhou výměnou repráků nedosáhneš ničeho (teda ničeho pozitivního). Na svý auto taky dostanu kola z Porsche, ale stovku pod pět sekund to stejně neudělá. Navíc nevim přesně, ale nedivil bych se, kdyby byly pro BOSE jiný tlumící materiály v interiéru, než pro klasiku.
Proto to nikdo normální nedělal a když mocí mermo chtěl, tak si koupil už auto s tim. Nejde o to, že by to nešlo, ale nemá to smysl...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

15.09 2015 16:00


Stav se do autorizaku a optej se, budes mile prekvapeny za kolik Ti to kluci udelaji
Naposledy upravil petersweter dne 16.09 2015 9:19, celkově upraveno 1 krát. (2% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.12. 2014
Příspěvků: 68 | Témat: 9

15.09 2015 16:52


Rhino: otazka bola trochu ina , a ak budem potrebovat vediet ci to ma zmysel alebo nie tak si skocim za psychologom

petersweter:je jednoduche zajst do autorizovaneho servisu a fertig, ale poznat niekoho ktory roby svoju pracu 100% je dnes trocha tachsie , viem o com hovorym

nechcem sa vas dotknut , dakujem za vsetky rady ale je to tu o tom co dotycna osoba potrebuje vediet a v com je problem ,ci to bude stat milion alebo nic je dotycnej problem O tom je audiklub
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

16.09 2015 7:26


tony6: No to sem se ti právě snažil sdělit
Muzika od BOSE je komplexní systém, ve kterém je uplně všechno jiné, než u klasiky (možná maj repráky stejný mechanický rozměry, ale to je tak všechno). Částečnou výměnou dílů lepšího zvuku nedosáhneš. Nevím o tom, že by někdo přestavbu z neBOSE na BOSE úspěšně dotáhl do stavu "jako z fabriky", protože časová a finanční nákladnost takové akce nekoresponduje s jejím přínosem (zas o tolik líp to nehraje).
Takže jestli chceš mít BOSE v autě, které ho z výroby nemá, zjisti si seznam dílů, které jsou potřeba a nech je vyměnit všechny. Aby BOSE hrálo jako BOSE, nejde to udělat napůl. Až zjistíš cenu dílů (netvrdím, že na to nemáš), můžeš si tu přestavbu klidně nechat udělat v autorizáku, v tý částce už se to ztratí.
Známej je hodně dobrej autoelektrikář a řešil na svym autě (A8 D2), že by tam domontoval BOSE z jinýho auta, který koupil na díly. Nakonec to vzdal, protože vyndat skoro komplet tapec z interiéru a měnit půlku elektroinstalace se mu prostě nechtělo.
Není v tom nic osobního a nemyslím, že nejsi normální. Jen jsem se snažil říct, že to teoreticky jde, ale prakticky je to slepá cesta
nahoru

sponzor





16.09 2015 7:26


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

16.09 2015 9:05


tony6 (15.09 2015 16:52) orig :

nechcem sa vas dotknut , dakujem za vsetky rady ale je to tu o tom co dotycna osoba potrebuje vediet a v com je problem ,ci to bude stat milion alebo nic je dotycnej problem O tom je audiklub


V tom pripade zkus trochu respektovat cas ostatnich, prijit a vyblejt nesmysl dokaze kazdej.
Audi klub je o smysluplnych radach a tu si dostal. Citit se dotcene kdyz ti lidi 5x napisou ze to v podstate nejde, protoze sis to vysnil a nemel penize pri koupi vozu, je zbytecne.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11500 | Témat: 100

16.09 2015 11:33


belmondo (16.09 2015 9:05) orig :


... a nemel penize pri koupi vozu, je zbytecne.


nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.10. 2010
Příspěvků: 205 | Témat: 12

18.09 2015 20:39


ja vymenil jen ty basaky v prednich dverich za bose i s tou ozvucnici to jen vymenis kus za kus nic se upravovat nemusi a vysledek je dost znat oproti puvodnim repro a myslim ze dostacujici za par korun
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.8. 2008
Příspěvků: 562 | Témat: 19

18.09 2015 21:49


zakladatel tematu by mel zamirit k psychologovi kazdopadne a jestli tam maji i foniatrii ,tak at se s nim sveze i cinkil linky pac limitem je jednoznacne amplifier nikoli repro
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

19.09 2015 7:46


Podle mě jediné řešení:
http://www.moto-polepy.cz/tuning-polepy/e-shop/spo [zkrácená url]
Zkusil jsem to v Dacii a super. Hraje to líp, vůz se celkově ztišil a motor má lepší zátah vodspoda...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1881 | Témat: 45

19.09 2015 7:59


nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

19.09 2015 10:38


Ja bych se na to vykaslal a to ani ne kvuli tomu ze by to neslo.

Kdyz si napr sezenes bouracku, ze ktere to vytahnes, tak to ani nevyjde moc "draho". Jasne ze je to zatracene hodne prace + jeste component protection v autorizaku.

Ale dle me Bose v C6 hraje tak hrozne ze to nema vubec smysl. Kdyz jsem shanel C6, tak jedna z mnoha podminek byla Bose. Jenze jsem se tezce zklamal. Byl jsem zvykly na Bose v C4 a tohle je proti tomu pruser. Misto basu buceni, stredy se slevaji jak voda a vysky jsou jsou priserne ostre. Ekvalizerem se nic z toho nevyresi.

Nevim jak C6 hraje kdyz tam Bose neni, ale myslim ze neni za cim se hnat. Absolutne tim nic neziskas, akorat budes nasrany, ze jsi za to utratil hodne penez a casu.
Radsi si sezen neco smysluplnejsiho, napr. AMI.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6782 | Témat: 73

19.09 2015 15:28


C6 r.2009 hra vyborne aj bez Bose
nahoru

sponzor





19.09 2015 15:28


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.12. 2013
Příspěvků: 353 | Témat: 14

19.09 2015 20:53


kamarád má stejné auto jako já, A6 C6 avant, stejny motor, prevodovka, jen ja mam klasicke audio a on bose, neni to takovy rozdil, spis minimalni, taky jsem to chtel dodelat, protoze jsem do passata B5 dal bose z A6 C5, ale tady to nema smysl
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1694 | Témat: 20

19.09 2015 23:04


Vyhoda Bose v C6 a vys tkvi spis ve funkci AudioPilot. Kdo nezkusil, nevi

Jinak Bose v C6 nezni uplne blbe... Kdyz to srovnam s Dynaudio v Touaregu nebo s Harmann Kardon v MB E, tak bych rekl ze je to pomerne prijemne. Kdysi jsem to dost hanel, ale zvykl jsem si. Bose je naladene pomerne "spotrebitelsky", basy jsou trochu zamotane, ale celkove podani je ciste.

Audi bez Bose jsem mel jen v A4. Taky to nebylo spatne, ale absence surroundu byla trochu skoda...

AJAX
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.10. 2010
Příspěvků: 205 | Témat: 12

19.09 2015 23:38


kazdej tu pise nejaky picoviny o necem co vubec nezkusil ja jo a rozdil je vazne znat i s se standartnim zesilivacem.. jinak jsem ted sedel u uplne novy A8 s vybavou bang olufsen a byla to hruza na to ze to stoji asi 200tisic
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1694 | Témat: 20

19.09 2015 23:48


B&O stoji 170 tisic ano. Verim, ze z pohledu audiofila se muze jednat o velmi kvalitni soustavu prvku. Kazdopadne B&O sazeli vic na marketing nez na vyslovenou technickou kvalitu. Kromtoho dat si takovou vec do auta je naprosta zhovadilost. Audiofilni vybaveni patri do mostnosti, ktera je dobre odhlucnena, aby si clovek s vytribenym sluchem mohl vychutnat kazdou frekvenci zvlast. To v aute jednoduse neni mozne.

Navic skutecne verne podani zvuku pusobi pro normalniho cloveka neprirozene. Chybi mu barva. Proto vetsina lidi, co si poridila B&O pripadne jine drahe audio vybaveni do auta, je pak z vysledku dost zklamana.

Bose mi prijde jako rozumny kompromis. Zvukove podani je "pribarvene", a za 20 tisic je to pomerne rozumna sranda.

AJAX
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.12. 2006
Příspěvků: 267 | Témat: 21

20.09 2015 21:07


Já objednal do nové A6 Bose a hraje výtečně. Slyšel jsem hrát to samé auto bez Bose a rozdíl docela veliký.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11500 | Témat: 100

20.09 2015 22:13


mame banga v A8, k posrani to neni.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email