Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 22 července 2025
Celkem je zde 119 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: andrej17
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 49 293
Online návštěvníků
Návštěvníků: 116
Uživatelů: 3
Celkem: 119

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

19.08 2015 14:16


tak začínám mít trochu obavy. po 10 letech života mého TFSI* se stalo to, že mi úplně poprvé ubyl olej a rozsvítila se kontrola značící nízkou hladinu oleje. stalo se tak po cca. 5500km od poslední výměny oleje. měním každých 10 tisíc kvůli chipu. chvíli před tím než se rozsvítila kontrolka že mám málo oleje jsem s autem jel 250 km/h a celkově ho trochu ostřeji proháněl.

každopádně na obrázcích níže je vidět kde jsem objevil olej. je to kolem jednoho šroubu. ostatní šrouby jsou rezaté a suché. očividně to nebude náhoda. takže by mě zajímalo co se mohlo stát, kde by mohl být problém a co by to mohlo stát opravit...

mám najeto 224 184 Km, 10 let stáří. za každou radu budu rád, protože než to dám do servisu bych už rád věděl co mě čeká a nemine.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


ještě jsem vyčetl chyby z řj a jsou poměrně starší. kdyby někdo věděl co znamenají...

Citace:
Adresa 01: Motor
Objednací číslo řídící jednoky: 8E0 910 115 J
Systém a/nebo verze: 2.0l R4/4V TFSI* 0080
Kódování: 010C0003180F0120
Číslo dílny: WSC 31330
Nalezena 1 chyba:

008577 - Nemohu otevřít soubor CODES.dat!
P2181 - 008 - Nemohu otevřít soubor CODES.dat! - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00101000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 8
Kilometry: 214745 km
Indikace času: 0

info o závadě:
Otáčky: 2042 /min
Výkon/klapka: 35.7 %
Rychlost: 92.0 km/h
Teplota: 74.0°C
Teplota: 7.0°C
Tlak: 960.0 mbar
Napětí: 13.970 V


Citace:
Adresa 01: Motor
Objednací číslo řídící jednoky: 8E0 910 115 J
Systém a/nebo verze: 2.0l R4/4V TFSI* 0080
Kódování: 010C0003180F0120
Číslo dílny: WSC 31330
Nalezena 1 chyba:

008577 - Nemohu otevřít soubor CODES.dat!
P2181 - 008 - Nemohu otevřít soubor CODES.dat!
info o závadě:
Stav závad: 01101000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 6
Kilometry: 218331 km
Indikace času: 0

info o závadě:
Otáčky: 1610 /min
Výkon/klapka: 67.0 %
Rychlost: 13.0 km/h
Teplota: 70.0°C
Teplota: 28.0°C
Tlak: 980.0 mbar
Napětí: 14.097 V

Readiness: 0000 0000
nahoru

sponzor





19.08 2015 14:16


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

19.08 2015 14:39


říkal mi teď známej že by to mohl být možná jen povolený šroub na tom výku...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.3. 2015
Příspěvků: 218 | Témat: 13

19.08 2015 16:03


no to je možné, ale pochybujem, že by ti všetok olej zmizol odtial, nakoľko to vyzerá relatívne čisto. Asi ti trošku papá olej, tak ale máš tam ukrutný výkon.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

19.08 2015 16:06


t85m (St, 19.08, 2015 16:03) orig:
že by ti všetok olej zmizol odtial

tak olej se dostal těsně pod spodní risku čili nezmizel všechen. ale byl jsem s tím chorvatsko a dost po městě, takže možná trochu vezme. já měním po 10 tisících a když to mám k horní risce tak po těch 10 tis. km mi ubylo max. doprostřed mezi risky. teď víc. dotáhl jsem ten šroub, jediný šel o cca. 3/4 otočky, stejnou silou když jsem vzal za ostatní šrouby tak se nehnuli.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.2. 2011
Příspěvků: 317 | Témat: 22

19.08 2015 20:55


no tak jak si to proháněl 250 tak to si taky veme víc oleje ve vysokých otáčkách ale předpokládám že takto ostře jezdís běžné
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

19.08 2015 21:11


Taky jsem se díval u sebe a u jednoho šroubku to vypadá jako by tam prolínal malinko olej, zatím né tak moc jako u tebe ale asi zkusím sundat víko a mrknout jestli tam není nějaké těsnění nebo tak
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2631 | Témat: 74

19.08 2015 21:20


Olej po vymene byl doplneny po znacku max na merce oleje? A ted po 5500km to kleslo na znacku min? Mezi znackami je to myslim 0,5l

Pokud ano, tak to je ani ne 1deci na 1000km

Dobrej vysledek na honeny turbobenzin s 224tkm. Mrkni se jeste, jestli nemas olej v sachtach pro svicky. Pokud ano, tak radeji vymen/nech vymenit tesneni pod deklem.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.3. 2015
Příspěvků: 218 | Témat: 13

19.08 2015 21:58


Nakadah (19.08 2015 21:20) orig :
Mezi znackami je to myslim 0,5l


je to minimálne 1 liter medzi hornou a dolnou ryskou. Mám to zmerané na 1.8T motor BFB.
nahoru

sponzor





19.08 2015 21:58


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

19.08 2015 22:29


Ty chyby souvisí s chlazením motoru.Nejspíš termostat.Zahřej motor na provozní teplotu a mrkni na VAG,jakou ukazuje teplotu.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

20.08 2015 7:02


prchy (St, 19.08, 2015 20:55) orig:
no tak jak si to proháněl 250 tak to si taky veme víc oleje ve vysokých otáčkách ale předpokládám že takto ostře jezdís běžné

ne určitě tak nejezdím běžně, vyjímečně. bejvávalo

Nakadah (St, 19.08, 2015 21:20) orig:
Olej po vymene byl doplneny po znacku max na merce oleje? A ted po 5500km to kleslo na znacku min? Mezi znackami je to myslim 0,5l

Pokud ano, tak to je ani ne 1deci na 1000km

Dobrej vysledek na honeny turbobenzin s 224tkm.

ale mě ten olej nikdy, opakuji nikdy neklesl pod 1/3 mezi ryskami a to i po 15 tisicích. za 7 let co ho mám (celkem 10 let stáří) sem nemusel nikdy dolejvat).

bull (St, 19.08, 2015 22:29) orig:
Ty chyby souvisí s chlazením motoru.Nejspíš termostat.Zahřej motor na provozní teplotu a mrkni na VAG,jakou ukazuje teplotu.

tak problém by to být ale neměl tyto chy že? spíš chyby nějakého čidla ne?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2631 | Témat: 74

20.08 2015 9:04


Aha, tak to je pak vyssi spotreba oleje nez sem pocital. Turbo* mas porad puvodni? Tak ci tak, pri zvysene spotrebe oleje bys u Turbo*-motoru mel jako prvni nechat zkontrolovat Turbo*.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

20.08 2015 9:32


Turbo* bylo venku když jsem to koupil ve 170 tisících km, bylo zkontrolováno, vypískováno a seřízeno. prý vše v pořádku bez problémů.

ps - je to obtokové Turbo*.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2631 | Témat: 74

20.08 2015 10:05


Ze bylo dobre tehdy neznamena, ze je dobre porad. Obvzlast kdyz tady pises jak to honis.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

20.08 2015 10:22


to je jasný. právě že se snažím zjistit zda-li se jedná o postupné ubývání oleje nebo nějakou závadu. stále doufám jen v to těsnění pod víkem, tak uvidíme.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email