Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 24 kvě 2025
Celkem je zde 100 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Kojdys22
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 49 210
Online návštěvníků
Návštěvníků: 98
Uživatelů: 2
Celkem: 100

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.9. 2014
Příspěvků: 13 | Témat: 4

10.08 2015 21:48


Ahoj klubáci,

zhruba před měsícem jsem začal u svojí B7 (1.9 TDI*, kód motoru BRB) pozorovat, že z výfuku jde při akceleraci v nízkých otáčkách černý kouř. Není to nějak extra moc, ale vidět to je zřetelně a třeba při couvání mě to dost irituje. Nevím, jestli to tak skutečně je, ale mám pocit, že kouř zmizí, jakmile se chytne Turbo* a od té doby za autem není ani smítko (odzkoušeno s několika svědky, co jeli za mnou). Čím to může být? Dočetl jsem se, že černý kouř obecně značí špatný poměr nafta/vzduch, respektive moc nafty. Filtry jsem už vyměnil, spotřeba nijak nekolísá a výkon je subjektivně pořád stejný, takže si nemyslím, že by bylo něco vyloženě špatně.

Díky za všechny rady a pokud se to tu už někde řešilo, tak sorry za spam a naveďte mě prosím na správnou stopu
nahoru

sponzor





10.08 2015 21:48


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2011
Příspěvků: 480 | Témat: 22

10.08 2015 22:01


Turbo* ti zabira v kolika otackach ? Kontroloval jsi tlakove vedeni od turba jestli ti nekde neuchazi tlak ? Jinak jak je ted horko tak cooler to nestaci chladit tak to vseobecne vsem pohuluje vic jak v zime. Soft mas origo ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.9. 2014
Příspěvků: 13 | Témat: 4

10.08 2015 22:16


Turbo* zabírá pořád stejně, v cca 1500-1600 rpm, a jak jsem už psal, výkon i spotřeba jsou pořád stejné, takže si myslim, že s turbem nic nebude. Každopádně na ty hadice se podívám a dám vědět.

Software je tovární.

Já mám jenom strach aby nebylo něco se vstřikama :/ přecijenom se nebezpečně rychle blížím čtvrt milionu km...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2011
Příspěvků: 480 | Témat: 22

10.08 2015 22:35


A chod normalni necuka ? Nebo tak ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.9. 2014
Příspěvků: 13 | Témat: 4

10.08 2015 22:38


Vůbec, motor šlape jak hodinky, nic nekolísá, nic neklepe. Jediná změna je ten kouř :/
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 10.9. 2013
Příspěvků: 658 | Témat: 25

11.08 2015 13:49


Bych se zameril na regulaci turba, zkontrolovat. To vypada na malo vzduchu,a normalne nafty. Tim padem to pojede ale zahuli. A k tomu to vedro jak napsal martin.web, a do motoru prijde horky vzduch, a tim logicky mensi davka.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 1260 | Témat: 13

11.08 2015 16:21


Otec měl něco podobného na oplu. Sice jinej motor, ale hulilo mu to fest. Jenže v nízkých otáčkách mu to ani nejelo. Pak nám někdo poradil ať koupíme něco na pročištění vstřiků. Tak to tam otec nalil a od té doby má klid. Výkon se vrátil do normálu a auto už nehulí.
Tak zkus, třeba to pomůže.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.7. 2010
Příspěvků: 146 | Témat: 3

11.08 2015 17:08


A co jste tam konkrétně nalili? To by bylo dobré vědět, ještě k tomu když to pomohlo Zkus to pozjistit...
nahoru

sponzor





11.08 2015 17:08


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 1260 | Témat: 13

11.08 2015 19:54


Hele je to skoro tři roky, takže netušim, ale kupoval to na benzíně a bylo to docela drahý na to jaká to byla pixlička Asi 0,5l za 400-500.. Nevím jistě, ale pomohlo to tomu motoru
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.8. 2011
Příspěvků: 64 | Témat: 1

12.08 2015 9:33


http://www.bg-care.cz/prevence/osetreni-nafty/bg-244-s513219770 tohle do nádrže a po 200km máš klid se vstřikama...u mě funguje a přestalo hulit jen při velké zátěži,ale u ropy klasika,a jede to daleko líp a spotřeba šla taky o nějaké deci dolů
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email