Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 28 prosince 2024
Celkem je zde 1079 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: farkasf
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 903
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1077
Uživatelů: 2
Celkem: 1079

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.9. 2011
Příspěvků: 21 | Témat: 2

02.06 2015 19:10


Dobrý den. Rozmýšlím se mezi motorizací 2.0 a 3.0 TFSI*, oboje v quattru. Vzhledme k mé obecně defenzivní jízdě a to 90% po městě si myslím, že stačí 2.0. Je možné s ním jezdit do 10 litrů?
nahoru

sponzor





02.06 2015 19:10


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.3. 2012
Příspěvků: 477 | Témat: 11

02.06 2015 19:27


Pokud ti jde o nižší spotřebu,tak bude rozhodně nižší u 2.0tfsi s turbem než u 3.0tfsi s kompresorem.Co nafta tu ne?pokud jde o výkon tak dnes již a7 s zhodnocením produktu mod rok 2016 2.0 TFSI* má již 185Kw což si myslím,že je naprosto dostačující,takže bych klidně 2.0 bral a za nižší cenu si může dát nějákou výbavu navíc
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.9. 2011
Příspěvků: 21 | Témat: 2

02.06 2015 19:45


Děkuji za odpověď. To jsem právě udělal. Je to už celkem výbavou našponovaný a už to nechci šponovat dál. Ale 3.0 mi stále leží v hlavě jestli v reálu nebude rozdíl spotřeb pouze 1,5 litru jak udávají prospekty. Dále mě odrazují technici s větší poruchovostí 2.0 proti 3.0. Údajně větší spotřeba oleje, to by mi nevadilo, ale i problém s rozvody...?
Nyní mám již 13 let A6 2,5 TDI* 120 kW Multitronic*, spotřeba při 90 % města je 8.0 l.
Doporučují dát 2.0 TDI*, ale to se tam nedává a naftu já především už nechci ač A6 funguje naprosto bezvadně.
A ještě jedna otázka. Je rozdíl mezi obyčejnou černou a černou metalízou? Nemyslím nyní cenou, ale vzhledem, odolností, údržbou.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.9. 2011
Příspěvků: 21 | Témat: 2

02.06 2015 19:51


Také se bojím jestli se s 1800 kg ve skutečnosti motor nepere a proto má výrazně větší spotřebu. Něco jiného je 2.0 v A4. Ale jak říkám jezdím velmi defenzivně.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

03.06 2015 6:38


Mne to hlavne prijde jako postavit si luxusni barak za 100mega ale nabytek tam narvat kusovky z ikei.
Proste dvoulitr do A7 to je nejde dokopi.
Ja bych pustil chlup a koupil ten trilitr.
Naftu urcite ne.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.6. 2015
Příspěvků: 16 | Témat: 1

03.06 2015 6:40


reálnu spotrebu mám na 3,0 TFSI* cca. 9,3 litra. Osobne mi príde trojliter na to auto adekvátny, predsa len je relatívne ťažké, zvlášť keď sa naloží pasažiermi a batožinou. Osobne si myslím, že dvojliter nebude jazdiť moc úspornejšie, aspoň skúsenosti s 2,0 tsi v menších modeloch tomu nasvedčujú.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.9. 2011
Příspěvků: 21 | Témat: 2

03.06 2015 7:25


elado (St, 03.06, 2015 6:40) orig :
reálnu spotrebu mám na 3,0 TFSI* cca. 9,3 litra. Osobne mi príde trojliter na to auto adekvátny, predsa len je relatívne ťažké, zvlášť keď sa naloží pasažiermi a batožinou. Osobne si myslím, že dvojliter nebude jazdiť moc úspornejšie, aspoň skúsenosti s 2,0 tsi v menších modeloch tomu nasvedčujú.


V jakém poměru město, dálnice, ostatní dosahuješ této spotřeby?
Kolik si to vezme třeba na dálnici při 130 km/h.
Ten motor se stále vylepšuje a spotřeba "snižuje, asi uměle". Jakou máš verzi prosím. Ten poslední 245 kW?

Papírově má 3.0 po městě spotřebu 10 l. Reálně tedy předpokládám o litr více. Snaha byla se dostat pod 10 l.
Pravda, stávající auto quattro* nemá a to samo o sobě zvyšuje spotřebu o litr.

Ikea to není. Je to opravdu dost našlapaný a nechce se mi dávat již více, když ten potenciál využiju jen vyjimečně. Zase malý rozdíl spotřeby a ne údajně příliš pozitivní zkušenosti s 2.0 mě...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.6. 2015
Příspěvků: 16 | Témat: 1

03.06 2015 10:26


mám 220kW,
v meste 10 ani náhodou:-))))))
Možno tak 13-14podľa typu a veľkosti mesta.
Tých 9,3 mám cca 50% mesto, 30% diaľnice a 20% mimo mesto.
Koľko berie pri 130 netuším.
Inak tých 220 kW nie je na také auto zase až tak veľa, na všetky bežné manévre to stačí s rezervou, ale vzhľadom k veľkosti auta, by som tam nič slabšie asi nechcel.
Inak na vzduchom podvozku je auto fajn pohodlné, príjemná jazda, o motore človek skoro ani nevie.
nahoru

sponzor





03.06 2015 10:26


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.9. 2011
Příspěvků: 21 | Témat: 2

03.06 2015 14:18


Změnila se nějak metodika měření spotřeby oproti roku 2002?
Nyní skutečně mám 90 % podíl města a jezdím dle počitače za 8,0 l.
Dle ofic. měření
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
mám jezdit minimálně za 9,2 l. Tedy zřejmě nejezdím ve skutečném městském provozu. Ale v tomto provozu budu pokračovat. Pokud tedy 3.0 bere papírově 10.2l, tak buď díky start/stop, které doufám nepoužiji a nebo se změnila metodika. Ptám se tedy jen proč se dnes skutečné hodnoty tolik liší od papírových. Ještě jednou říkám, nové auto jsem neměl posledních 13 let.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.6. 2015
Příspěvků: 16 | Témat: 1

03.06 2015 17:57


start/stop mám vypnutý, nejako ten systém nemusím.
Neviem ako sa zmenila metodika, ale pri lexusoch či mercedese som nemal problém jazdiť za menej ako je udávaná spotreba, u nových aut od koncernu sa mi to nedarí, tak premýšľam, či je chyba vo mne, alebo pri uvádzaní teoretickej spotreby sú až nezdravo optimistickí.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

03.06 2015 18:58


Vyrazna odchylka je mimo jine proto, ze se testuje v tunelu, se sundanymi remeny, z jinymi komponenty atd. Vlastne uz je to fraska ktera nema s realitou spojitost ani 20%.
Napr a7 se testuje na 15 gumach o siri ruky:)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.6. 2015
Příspěvků: 16 | Témat: 1

03.06 2015 21:48


ale ono tých 9,3 nie je zlá spotreba, na ten výkon, veľkosť auta je to myslím fajn.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.9. 2011
Příspěvků: 21 | Témat: 2

03.06 2015 23:02


elado (St, 03.06, 2015 21:48) orig :
ale ono tých 9,3 nie je zlá spotreba, na ten výkon, veľkosť auta je to myslím fajn.


To ano, při uváděné kombinaci je to velmi dobrá spotřeba. Mě odrazovala tabulková městská, neboť jezdím jen po městě. Uváděná navíc není pravdivá.Proto váhám zda připlatit 140 kkč abych mohl jezdit o 2 l více
Ještě by mě zajímalo jak rychle se 3.0 TFSI* zahřeje na provozní teplotu při klidné jízde ze studeného motoru. Především olej. Stávající 2.5 TDI* se zahřeje klidně až po přejetí z jednoho konce města téměř na druhý. V zimě bezpečně. Do A7 jsem dal navíc tažné zařízení. Což prý obnáší i lepší chlazení motoru. Tak snad tím nemyslí větší chladič a delší zahřívání ze studena. Tažňák je tam pouze pro vyjimečné případy.
Také jsem si v technické specifikaci všimnul, že 3.0 TFSI* používá spojku v olejové lázni. Dvoulitr ji má zřejmě suchou? Jestli v tom může být také zádrhel co do životnosti?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

04.06 2015 13:22


s 2.0TFSI se po městě do 10-ti těžko dostanu, koukni do mé spotřeby a to mám v poslední době hodně dálky a jezdím volnou.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.8. 2008
Příspěvků: 562 | Témat: 19

04.06 2015 17:11


lordmystic (04.06 2015 11:22) orig :
s 2.0TFSI se po městě do 10-ti těžko dostanu, koukni do mé spotřeby a to mám v poslední době hodně dálky a jezdím volnou.

navic mas lehci auto
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.3. 2012
Příspěvků: 477 | Témat: 11

04.06 2015 20:00


prostě oba motory mají výhodu i nevýhodu,pravdou je že u a7 je standart 3.0 TFSI*.2.0 TFSI* se začlo dávat až po zhodnocení produktu.záleží jak říkaj kluci bud budeš jezdit naloženej tak je lepší 3.0 TFSI* beze sporu ale zase máš vyšší servisní náklady olej atd... v případě porychy na kompresoru je samotný Kompresor* za 80.000 kč Turbo* tak za polovinu.tahle otázka je opravdu težká pokaždé když jí někdo položí,protože vždy z 20 lidí e nikdo neshodne pouze pro jeden motor.optimální by bylo domluvit s prodejcem zk.jízdu odkud jsi?
nahoru

sponzor





04.06 2015 20:00


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.9. 2011
Příspěvků: 21 | Témat: 2

04.06 2015 21:02


Jsem z Brna. Diesely se prodávají v 90 %, takže předváděčka v 3.0 TFSI* v podstatě nemožná. Natož čerstvá 2.0 TFSI*. S dieselama jsem tedy jel.
Nejsem zvyklej jezdit po měste za víc než 10l. Stará A6 bere 8l a přitom má brát papírově 9.3l. Takže po skutečným městě tedy nejezdím. Potom by 3.0 TFSI* měla brát na stejných tratích max. 10l. Jak papírově udávají. Nebo se ta metodika od roku 2002 opravdu tolik změnila. Jak mohou měřit na superštíhlých kolech, když se auto ve standardu s takovýma neprodává. To, že je to měřený v hale bylo vždy.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.12. 2006
Příspěvků: 267 | Témat: 21

05.06 2015 8:41


Nechci tady do nikoho rýpat, ale když někdo kupuje auto za milion a více, tak mi přijde ujetý řešit takto spotřebu... Ekonomické to auto nebude už jen tím, že ho koupíš jako nové a po 5ti letech na něm tratíš cca pul milionu v tom se ta spotřeba úplně strácí ne? btw taky kupuji novou Audi A6 šel jsem do 3,0tdi 200kw udávají spotřebu kolem 6l a je mi to tak nějak jedno
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.6. 2015
Příspěvků: 16 | Témat: 1

07.06 2015 20:33


k spotrebe na dialnici, slovensko taliansko a späť si auto zobralo 8,3 litra.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.9. 2010
Příspěvků: 48 | Témat: 1

10.06 2015 16:52


Tak to je dobrá spotřeba, okem po A7 3.0TFSI pokukuju, ale spotřeby jsem se bál. Teď mám S5 4,2FSI a ta žere 10 venku a 15,5 město, takže by to bylo s A7 3,0TFSI vlastně úspornější (musím si to nějak zdůvodnit, že jo...)

2.0TFSI bude žrát míň než 3.0TFSI po městě, ale venku tak stejně. A je třeba nezapomínat, že s motorem 3.0TFSI jsou na autě lepší brzdy, což pro mě hraje docela roli (skoro možná víc než ten výkon... no spíš oboje stejně). Taky už nejezdím jako prase (aspoň většinou), ale předjíždění je s výkonnějším motorem větší pohoda a víc na jistotu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.6. 2015
Příspěvků: 16 | Témat: 1

10.06 2015 19:42


po dlhšej, cca. 2 tis. km, ceste mi dlhodobý priemer klesol na 9,1. Čo sa týka spotreby, tak som spokojný, skôr začínam mať pocit, že mi auto začína papať olej, čo ma trochu rozčuľuje:-P
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.9. 2010
Příspěvků: 48 | Témat: 1

11.06 2015 8:24


Co to znamená, resp. kolik, a kolik má najeto.

Ono oleje podle normy VW504.00 5W-30 jsou dost řídký (s ním doplňuju tak 1,5-2 l/15000km) , většinou dávám dle VW502.00 5W-40 tam doplňuju tak 0,5 - 1 l/100 km.
A měním po 15000 km, což bych doporučil všem co mají rádi svůj motor.

Podle norem VW je spotřeba do 1 litru na 1000 km (slovy jeden tisíc) OK.

Pokud má motor kolem 100 000 km a víc můžou být lehce zapečený stírací kroužky pak to začíná žrát olej.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.6. 2015
Příspěvků: 16 | Témat: 1

11.06 2015 15:21


No momentalne to vidim tak na litrik na 3-4 km, mam nakrutene 106 tis.
U lexusov som bol zvyknuty na nedolievanie,tak ma to trochu nervuje.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.9. 2010
Příspěvků: 48 | Témat: 1

11.06 2015 15:58


Bohužel doby minulých 2 desetiletí kdy se nedolívalo vůbec jsou pryč.

Doufám, že je myšleno 1 l na 3-4 t.km tj. 3,33-5 l /15 000 km to je už podle mě skoro dost, i když ještě ne krizovka.
nahoru

sponzor





11.06 2015 15:58


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.6. 2015
Příspěvků: 16 | Témat: 1

11.06 2015 18:00


ja mám takú skúsenosť aj z rokov terajších, u vyššie menovanej značky koľko oleja nalejú toľko po 15 tis. vytečie, mám to odskúšané na 4 kusoch. Samozrejme sa jedná o atmosferické 6 valce.

Budem sledovať ako sa to bude vyvíjať so spotrebou oleja u a7 ďalej, aby som to podchytil čo najskôr, lebo inak je motor fajn, pružný, kultivovaný.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.6. 2015
Příspěvků: 16 | Témat: 1

12.06 2015 15:19


tak nakoniec motor žiadny olej nepapá, ale servis nevymenil tesnenie na výpusti pri výmene
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email