Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 16 kvě 2025
Celkem je zde 294 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: maxx96
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 200
Online návštěvníků
Návštěvníků: 293
Uživatelů: 1
Celkem: 294

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.12. 2012
Příspěvků: 17 | Témat: 5

19.05 2015 13:58


Ahojte,prosím o radu

konečne som dal tú hlavu dole a čakalo ma nepríjemné prekvapenie (celkom dosť sadze a bordelu vo valcoch - možno moja chyba pri demontáži), čakal som ale, že tam bude celý ventil spadnutý, alebo žhavič pretože mi ho jeden expert odtrhol. Hlavným dôvodom demontáže hlavy bol ale preskočený rozvodový remeň o jeden zub ( strata výkonu, zlé spaľovanie a strašne kovový zvuk z motora). Výmena a nastavenie rozvodov nepomohlo tak hlava dole. Výsledok je na obrázkoch.
Čo ďalej ????
Sú tie piesty už v háji (prípadne aj kľukový hriadeľ ) alebo postačí repas hlavy - výmena ventilov ???



Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

sponzor





19.05 2015 13:58


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.4. 2015
Příspěvků: 55 | Témat: 7

19.05 2015 20:54


Ahoj no to záleží na tobě , už nikdy to nebude jako když ty písty jsou zdravé ale soudim že auto už bude mít přes 200tis možna kolem 300 tak sve nejlepší ma z sebou i když AFNka jsou vyborný motory a zdá se my podle třetí fotky že ten píst to má zasebou a když už to tak by stálo se podívat na spodek
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.3. 2015
Příspěvků: 143 | Témat: 4

19.05 2015 22:37


Za 1. Změřit přesahy pistu
Za 2. Z fotky je to blbě poznat ale pist na 3.tím obrázku vypadá utaveně kolem stěny válce
Ale základ je bod 1 presah musí být všude stejný.
Za předpokladu že jsou přesahy OK,tak Válce zalej petrolejem a porovnej je mezi sebou jak rychle proteče.
Ideálně změřit tlaky,ale na to 100pro nemáš věci...
Až naposledy sundavej spodek.respektive sežeň jiný motor.
Pokad bude spodek OK tak repasuj hlavu a hlavně vstřikovače,tyhle jsou ko.
A ventily premeř,nepřijde mi že by se to potkalo,podle fotek.....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.12. 2012
Příspěvků: 17 | Témat: 5

20.05 2015 10:32


Ten 3 piest je na tom najhoršie to som si všimol, je z neho trošku odlomené. Ešte to chcem vyčisťiť a pridám foto bez špiny. Presahy piestu asi digitálnou šublerov nezmerám či myslíte že to bude stačiť ??? . Mne sa hlavne jedná o to či by to bolo možné ešte spojazdniť ten blok, mám ešte jeden doma (zo 66 kw - AHU), ktorý vyzerá lepšie o dosť. Hlavu dám celú repasovať, tá je isto chybná. Nebude ten piest robiť problémy ???
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.3. 2015
Příspěvků: 143 | Témat: 4

20.05 2015 11:01


ten píst bude robit problémy...
Sežeň jinej motor...
Nebo přestav to AHU ale pozor na písty do jistého čísla mot. tam montovaly měkké písty z 1Z
přesahy změř úchylkoměrem.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

20.05 2015 12:37


to bych řekl, že bude zbytečná práce..sežeň jinej motor..vše ostatní je spousta námahy s nejistym výsledkem..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.3. 2015
Příspěvků: 143 | Témat: 4

20.05 2015 14:47


jde pouze o to co do toho chceš investovat...
Ale pochybuju že budeš dávat nový písty,brousit kliku atd...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.12. 2012
Příspěvků: 17 | Témat: 5

17.06 2015 10:51


Čavte borci.

konečne som sa dostal k čisteniu(AFN). 2. piest je na tom dosť biedne keď som to vyčistil od sadzí, ale to je asi najmenší problém. 3. piest je v hornej úvrati skoro o pol centimetra nižšie ako 2. piest, z čoho som bol dosť prekvapený lebo som na ňom žiadne poškodenie nenašiel. Myslíte, že by to mohol byť kľukový hriadeľ ?? Asi by bolo najlepšie sa pustiť do komplet výmeny AFN(81 kw) za 1Z (66 kw). Bude v tom nejaký problém, ak vymením Turbo*, palivové čerpadlo, vstrekovače z AFN do 1Z ? Alebo viete mi povedať aký je rozdiel v medzi týmito motormi? Jak3 písal že v Z1 sú mäkšie piesty, ale bloky sú rovnaké nie? Viem že na AFN je širší vačkový hriadeľ. nebude to problém vymeniť?

Ďakujem za odpovede
nahoru

sponzor





17.06 2015 10:51


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5535 | Témat: 68

17.06 2015 11:11


Stale bude jednoduhsie, ako ti uz pisali, zohnat druhy AFN motor
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.12. 2012
Příspěvků: 17 | Témat: 5

17.06 2015 11:31


Nechcem už nič investovať,všetky tieto diely mám doma dostupné, zo staršieho auta takže peniažky by išli iba do tesnení. Kupovať starý motor je ako kupovať mačku vo vreci, nikdy nevieš čo kúpiš, pokiaľ do toho nevidíš (a k tomu 200 až 300 €, nie je zrovna málo za starý motor, na ktorom ani boh nevie koľko má najazdené). Neviete mi niekto poradiť či je to možné ?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5535 | Témat: 68

17.06 2015 11:34


Zalezi od konkretneho roku a cisla jedneho aj druheho motora, resp, VIN* cisla auta v ktorom bol.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.12. 2012
Příspěvků: 17 | Témat: 5

17.06 2015 11:50


Chcem vymeniť

1.9.TDI* - AFN (81 kw) r.v. 1999 za:
1.9.TDI* - 1Z (66 kw) r.v. 1996.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2630 | Témat: 74

17.06 2015 14:45


Jestli si na bloku jenom prerazis nejak typ motoru, tj. misto 1Z vyklepes AFN tak tam dej ten druhy motor cely a nemusis nic resit. Pak uz jen nejak zkusit snad dohnat vykon, pokud to pujde. Ale o dyzlech vim prd, akorat to ze zerou naftu a cudi...takze me neber doslova. Jen sem chtel poradit.

Nevim jak to presne mate na slovensku, ale u nas pokud ti zjisti na STK* jiny typ motoru tak to oficialne neprojde. Mozna pokud to nejak hodne "osidis" ehm...

Ciste tabulkove vidim rozdil mezi temi motory jenom ve vykonu a krouticim momentu. Jinak maji stejny objem, vrtani, zdvih i kompresni pomer. Myslim ze AFN 81kW má VGT* turbicko a 66kW 1Z klasiku.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5535 | Témat: 68

17.06 2015 15:48


Nakadah: nema tak uplne pravdu, piesty sice pasuju, ale su z rozneho materialu a vyrabane rozdielnym procesom, neviem ci je ina hlava, urcite su ine vstreky, 66kW sa robili s VGT* aj bez VGT*, oficialny iny motor neprejde, ale na pohlad nikto na STK* AFN od 1Z nerozozna, toho by som sa nebal. Kazdopadne moze narazit na problemy s nekompatibilitou RJ, rozdielnymi konektormi na cidlach a podobne vtakoviny.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2630 | Témat: 74

17.06 2015 17:43


No vsak ja sem se vubec nezaobiral myslenkou ze by ze dvou motoru skladal jeden. A co se tyce kabelaze a kompatibility RJ, tak to me napadlo az po odeslani textu. To je taky dost zasadni.

Nevim jak dobre je pristupne cislo+typ motoru na bloku u toho motoru, staci prudivy technik STK* a najde nesrovnalost.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1644 | Témat: 39

17.06 2015 20:06


zamena je v poho. on si prece jen vymeni "zelezo" motoru (blok s hlavouú, to smeti kolem (cerpadlo vstriky Turbo*) zustava afn. nic menit netreba, vse bude fungovat.
nahoru

sponzor





17.06 2015 20:06


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14858 | Témat: 53

17.06 2015 20:24


Myslím že by postačilo vyměnit ojnice ty budou díky potkání zdeformovaný.Pokud není poškozená klika tak max koupit nový písty a v klidu to poskládat do původního bloku.
Ono to není zas tak složitý ten motor zase oživit.Viděl jsem horší potkání a poškození no a taky to jezdí. Vždyť to je jenom kus železa
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.12. 2012
Příspěvků: 17 | Témat: 5

22.06 2015 10:07


Motor je už vymenený,išlo to v pohode aj všetko sadlo na prevodovku, proste pohoda. Teraz idem všetko dávať dokopy, tak som sa chcel len vedieť aké sú v tom rozdiely, či mám prehadzovať aj čerpadlo, aby som mal z toho vyšší výkon. Vstreky mám už demontované z AFN. Hlava ostáva z 1Z, len tam dám vstreky z AFNka. Treba meniť aj palivové čerpadlo ? Sú v tom rozdiely ? Turbo* ostáva z AFNka, dúfam že sa všetko podarí dobre zapojiť . Čo sa týka STK*, s tým problém neni, aj tak cvakám vždy viac aby to prešlo ( u nás sú špekulanti na STK*, nájdu chybu aj tak kde nie je len aby si mohli zarobiť ) a myslím, že u nás sa berie motor ako náhradný diel, takže aby to bolo kóšér stačí zmena v TP. Nebude problém s tou montážou naspäť ???

Ďík za postrehy.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2012
Příspěvků: 115 | Témat: 0

22.06 2015 11:15


Cerpadlo taky vymenit, je tam drobnej rozdil ale celkem podstatnej
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email