Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 3 kvě 2025
Celkem je zde 98 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: sikkin7
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 169
Online návštěvníků
Návštěvníků: 93
Uživatelů: 5
Celkem: 98

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.4. 2015
Příspěvků: 9 | Témat: 1

28.04 2015 9:29


Zdravim. Poslednu dobu riesim tento problem tak sa opytam aj tu. Precital som si par problemov o mazani tu na fore ale odpoved som nenasiel.
Kazdy krat ako sa mi zohreje motor tak mi zacne blikat kontrolka mazania spolu s pipanim palubovky. TAk som vymenil nove cidlo, olejove cerpadlo, olejovy filter a samozrejme olej 5W40 Castrol magnatec.
Myslel som si ze je po probleme - no robi to iste - uz ma to prestava bavit.
Ked to nastartujem zastudena vsetko je OK nic neblika - palubovka nepicuje a par KM je vsetko je v poriadku, ale jak sa motor zohreje tak znova mazanie blika. Vsimol som si ze blika ked idem pri statickych nizsich otackach. Ked podradim - motor ma vacsie otacky tak kontrolka prestane blikat.
CO TO MOZE SPOSOBOVAT ???

PS1 aj ked blika kontrolka mazania motor je tichucky - ziadny naznak zleho mazania
PS2 ano mam dostatocnu hladinu oleja

FAkt dakujem za rady
nahoru

sponzor





28.04 2015 9:29


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

28.04 2015 10:07


co treba vadne cidlo...
a nebo kdy jsi naposled menil olej treba je uz je spatny
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2630 | Témat: 74

28.04 2015 10:20


1. je fajn doplnit typ vozidla, at vime o jakem motoru se tady bavis
2. taky by bylo fajn nechat zmerit a nebo si zmerit sam (pokud mas meric) tlak oleje.

Cidlo muze byt nove, ale nemusi byt dobre. Uz sem se s tim setkal i u novych cidel. A nebo tam nemusis mit spravny typ cidla (tlakovy rozsah).

Nicmene podstatna je skutecna hodnota tlaku oleje, od toho se vsechno odviji. Pokud mas nove a dobre cidlo tlaku, nove cerpadlo, neucpany saci kos cerpadla, neproustejici pretlakovy ventil oleje - a presto mas nizky tlak, tak holt je to vylagrovany motor.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

28.04 2015 10:46


No mě to občas taky blikne nebo pípne..Neřeším,kdyby to nemazalo,tak bych to poznal..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.4. 2015
Příspěvků: 9 | Témat: 1

28.04 2015 11:29


Sorry.. je to a4 rv1998 a motor 1.8T quattro* 110kW
olej , cidlo a cerpadlo bolo menene minuly tyzden. Olej blikal pred vymenou tychto veci - vymenilo sa to a robi to iste.. tlak oleja je merany a je dobry.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.4. 2015
Příspěvků: 9 | Témat: 1

28.04 2015 12:17


Len nechapem preco to robi iba pri zohriatom motore - zastudena je vsetko OK. Keby je zly snimac tak by to robilo aj za studena nie ?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2630 | Témat: 74

28.04 2015 12:27


Protoze za studena ma olej vetsi viskozitu nez zahraty na provozni teplotu. Jednoduse receno - je hustejsi. Takze pomaleji protika pres ruzne trysky, kanalky, skviry, kluzna loziska - proste v kanalu za cerpadlem kde je cidlo tlaku udela vetsi tlak. Jak se ohreje tak zridne a uz mu to jde snadneji, tlak klesne.

Pises ze tlak byl mereny a byl spravny - takze kolik byl na volnobeh a kolik v otackach? Nedavno se tady tlak na 1.8T resil (na mazani jsou to choulostive motory resp. na zachazeni s motorem a olejem) - na volnobeh je tusim minimum 1,5bar pri zahratem oleji. V otackach uz si nevzpomenu, jen to tak nejak lovim z pameti.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.4. 2015
Příspěvků: 9 | Témat: 1

28.04 2015 13:15


mozno blba otazka - az tak technicky zdatny niesom ale nepomoze to ked tam nalejem hustejsi olej ??
nahoru

sponzor





28.04 2015 13:15


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.10. 2008
Příspěvků: 50 | Témat: 5

28.04 2015 13:24


olejem to raději neřeš,pokud máš správný , taky jsem měl totež a vyměnil čidlo a je pokoj.Asi to čidlo (původní má nárok)
nejdřív jsem ho vyfoukal a chvíli pokoj a pak znovu.Hlavně vyber správný,aby mělo předepsanou hodnotu spínání,je jich vícero
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 13.9. 2009
Příspěvků: 780 | Témat: 14

28.04 2015 13:24


kinar: pokud tam nemas ridsi olej, nez ma byt, tak neexperimentuj. pokud tam mas to, co tam ma byt, tak res problem, ne jak obe* nejaky system, ktery hlida, aby's mel v poradku provozni parametry - a to zrovna u 1.8T.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.4. 2015
Příspěvků: 13 | Témat: 3

28.04 2015 15:16


Kámoš měl ten samí problém až nakonec to vyřešilo nové olejové čerpadlo. Taky má 1.8T 110kw a když jsme sundaly vanu tak jak je sitko čerpadla bylo zanesené a čistit se to neoplatilo protože nové čerpadlo ho vyšlo v krámu na 1000kč a u těchto je to normální. Za rok jsme měnili už na 8 audinách s tým typem motoru
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.4. 2015
Příspěvků: 9 | Témat: 1

28.04 2015 16:14


Ako som uz pisal cerpadlo je tyzden vymenene.

Mechanik mi povedal ze na volnobeh je tlak okolo 2 a pri otackach okolko 5 - ci tak nejako tvrdil..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1644 | Témat: 39

28.04 2015 16:51


kinar (28.04 2015 16:14) orig :
Ako som uz pisal cerpadlo je tyzden vymenene.

Mechanik mi povedal ze na volnobeh je tlak okolo 2 a pri otackach okolko 5 - ci tak nejako tvrdil..


to jsou predpisove hodnoty.
jeste by byla moznost, pokud to auto neznas dlouhodobe, ze jsou prenastavene parametry v pristrojovce pro dymanicke hlidani tlaku.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.4. 2015
Příspěvků: 9 | Témat: 1

28.04 2015 16:58


V rodine to auto mame od roku 2005. A da sa to nejako inac nastavit ??
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

28.04 2015 19:35


toona85: A nemůže být problém přímo v přístrojovce s vazbou na budík teploměru?Nevím jak je tou A4,ale já u svého vidím nějaký problém v minichecku..třeba.Občas mi olejnička na vteřinu taky blikne nebo pípne a taky občas poskočí nebo spadne otáčkoměr..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.4. 2015
Příspěvků: 9 | Témat: 1

29.04 2015 15:35


Tak dneska som kupil dalsi snimac tlaku - uplne identicky parametrami ako bol original a akonahle dosiahne teplota motora 90 stupnov hned sa to rozblika... Saci kos vycisteny, snimac novy, cerpadlo nove, olej novy a furt to picuje.... Fakt uz neviem co mam vymenit.
nahoru

sponzor





29.04 2015 15:35


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1644 | Témat: 39

29.04 2015 17:30


NOVON:
vazba na teplotu urcite neni zadna.

tvuj problem je prave to padnuti otackomeru, o tom je dynamicke mereni tlaku,ma vazbu na urcite otacky motoru
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1644 | Témat: 39

29.04 2015 17:32


kinar (29.04 2015 15:35) orig :
Tak dneska som kupil dalsi snimac tlaku - uplne identicky parametrami ako bol original a akonahle dosiahne teplota motora 90 stupnov hned sa to rozblika... Saci kos vycisteny, snimac novy, cerpadlo nove, olej novy a furt to picuje.... Fakt uz neviem co mam vymenit.


daj cisla tovaru cos koupil
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.4. 2015
Příspěvků: 9 | Témat: 1

29.04 2015 18:38


No original co tam povodne bol - ten mam momentalne namontovany - skusal sem znova ten stary tak ten je orig audi cislo neviem ale je na nom 12 - 16bar...

Teraz uplne ten novy je znacka MEYLE 100 919 0014 a tiez je 12 - 16bar,, a na krabicke je Ref. cislo : 068 919 081 D
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1644 | Témat: 39

29.04 2015 18:51


nevim kde beres ten blud 12-16bar.

spravne ma byt 1,4 bar.

vyzkousej jednoduse. kdyz je tlak vyssi nez 1,4bar, musi byt snimac sepnuty na kostru. pri mensim tlaku je rozepnuty. zmerit primo na cidle za behu motoru nejakym multimetrem.

OE cislo mas spravne.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.4. 2015
Příspěvků: 9 | Témat: 1

29.04 2015 19:16


tak sa ospravedlnujem tu malinku bodku som si nevsimol. Tak je to 1,2 - 1,6 bar
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email