Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 3 prosince 2024
Celkem je zde 576 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: seccomk
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 851
Online návštěvníků
Návštěvníků: 571
Uživatelů: 5
Celkem: 576

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: EGR ventil
tagy: wiki: EGR, Servotronic...
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.7. 2012
Příspěvků: 62 | Témat: 9

07.08 2012 18:45


Zdravím Vás.
Založil som novú tému preto lebo sa chcem spýtať viac vecí laických !!! Aj keď tu už možno je téma na EGR* ventil. Ak ešte treba dať nejaké viac info o aute stačí mi sem odpísať.
Takže prikladám pár fotiek toho ventilu - dôvod chcem vedieť či je ho treba vymeniť alebo ešte nie. Bolo to v servise a tam mi povedali že nie ale mne sa to nezdá. Čo vy na to ? Olej sa mi nestráca z motora teda takom množstve žeby to bolo moc pozorovateľné. Skôr to doslova iba slzí veľmi slabo.

Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Ďalej sa chcem spýtať je toto normálne keď mám toľko oleja v serve ? zase mi v servise povedali že áno - ako vidieť podľa veľkej červenej čiary mám to až takmer po vrch nádobky !

Náhled, klikni pro zvětšení.


No a ešte laická otázka - menili mi olej zase viac podľa mna ako by tam malo byť takže treba odpustiť trocha alebo je to v poriadku ešte ? Mám ho zase po veľkú červenú čiaru.

Náhled, klikni pro zvětšení.


plus nemá náhodou niekto či už na predaj alebo len by mi podaroval túto vecičku ide len o ten drôtik čo tam je (je to na ľavej spolujazdec strane svetlometu) . Ďakujem za každú odpoveď.

Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

sponzor





07.08 2012 18:45


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

07.08 2012 20:17


ty kjavo, vymen jako prvni vec servis

Napl v servu musi byt mezi min a max, a hlavne tam musi byt ta spravna kapalina a nejaka nahrada... to je hodne pres caru a jeste ti sulini reknou ze ok

olej totez, i kdyz kousicek pres tolik nevadi, ale je to neucta k zarizeni a zakaznikovi.

EGR* kdyz chcije, je otazka kde, mozna staci jen utahnout srouby nebo vymenit tesneni. Ocisti ho a pockej.. pokud to za tyden bude stejne , budes to muset resit, kazdopadne zkus jestli jsou utazene srouby
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

07.08 2012 20:47


No to mě poser! Jestli takhle vypadá auto po servise, tak souhlasím s "tečkou" a vyměň servis!!!
Tohle je teda věc! Oleje v servu je každopádně moc. Neteče Ti přes víčko z nádobky na servo olej.....? Tam ta hladina oleje chodí nahoru a dolů podle toho do které strany se točí volantem a při takovém množství si myslím, že by přetekla. Oleje v motoru je taky hodně, ale taky si myslím, že zas to není tak hrozné. Být ho tam víc, tak se Ti olej začne tlačit přes gufero klikovky a zničí ho. EGR* pěkně zasraný, já ho vyhodil a zaslepil
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.7. 2012
Příspěvků: 62 | Témat: 9

09.08 2012 15:54


Tak olej zo serva som vytiahol nechal som si to pri MAX. Olej pri EGR* som očistil takže uvidím za pár dní čo to spraví. Zatiaľ Vám ďakujem za odpovede.
A servis - teda ten kde som bol už nepoužijem určite !
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.12. 2010
Příspěvků: 815 | Témat: 28

09.08 2012 19:04


Ten EGR* stačí vyndat a vyměnit gumičku mezi sáním,a EGR*...dělal sem to už tak na 3 autech...A nebo stačí to celý přetěsnit nějakým tmelem na motory a gumička může zůstat stará,není to ono ale neteče to:)
Jinak problém je v tom že gumička úplně ztvrdne a někdy i popraská a pak to takhle teče
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

09.08 2012 23:27


romerot:
Tak olej zo serva som vytiahol nechal som si to pri MAX. Olej pri EGR* som očistil takže uvidím za pár dní čo to spraví. Zatiaľ Vám ďakujem za odpovede.
A servis - teda ten kde som bol už nepoužijem určite !

odkud jsi?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.7. 2011
Příspěvků: 4 | Témat: 1

09.08 2012 23:51


Ten EGR* ventil je nejlepší zaslepit, dopřeješ autu čistého vzduchu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.7. 2012
Příspěvků: 62 | Témat: 9

10.08 2012 15:32


cedan:

odkud jsi?

Slovensko. Trnavský kraj stačí ?
nahoru

sponzor





10.08 2012 15:32


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.7. 2012
Příspěvků: 62 | Témat: 9

22.08 2012 22:19


Chcem sa Vás ešte spýtať je toto vhodný olej pre Audi A4 Avant Q 2002 ?

SHELL HELIX HX7 DIESEL AV 5W-30

a ešte aj táto kvapalina do serva

CASTROL CHF

Dávam si to totiž znova celé do servisu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.8. 2012
Příspěvků: 33 | Témat: 5

05.09 2012 20:19


pokud olej splňuje normu VW 505.00, nebo VW 505.01, neměl by být problém.
S kapalinou zkušenosti nemám, tak snad ti poradí někdo problematiky znalý..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 1.1. 2009
Příspěvků: 709 | Témat: 49

05.09 2012 21:14


přesně tak olej musí mít specifikaci VW 505.01 a do serva musí být origo G 004 ... jinak v servu máš moc oleje a v motoru taky.ten EGR* ventil bych vyměnil.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.6. 2008
Příspěvků: 16 | Témat: 4

30.09 2012 18:28


Zdravím zaslepení EGR* je podle mnohých depad nejlepčí řešení které jsem zvolil i já ... Auto jede o maličko víc od spoda ... cca 3dny , pak už to není poznat Pro zaslepení jsem zvolil 2mm silný nerez a lepidlo na výfuky , dva šrouby na zaslepení podtlak hadiček ... Když už jsem byl u toho čištění tak jsem vyčislil i interkoler (vyteklo mi z něj cca 1 štamprdle oleje takže Turbo* je jetě docela ve formě ) a hadice jsem jen vytřel ... Dávat tam 5mm silný plech je zbytečné a musí se vyměnit i štefty ... Kdyby někdo chtěl Nerez podložky 2mm silný dejte vědět a domluvíme se ...Zde přikládám pár fotek
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.4. 2012
Příspěvků: 382 | Témat: 22

30.09 2012 19:49


Dandig:
Zdravím zaslepení EGR* je podle mnohých depad nejlepčí řešení které jsem zvolil i já ... Auto jede o maličko víc od spoda ... cca 3dny , pak už to není poznat Pro zaslepení jsem zvolil 2mm silný nerez a lepidlo na výfuky , dva šrouby na zaslepení podtlak hadiček ... Když už jsem byl u toho čištění tak jsem vyčislil i interkoler (vyteklo mi z něj cca 1 štamprdle oleje takže Turbo* je jetě docela ve formě ) a hadice jsem jen vytřel ... Dávat tam 5mm silný plech je zbytečné a musí se vyměnit i štefty ... Kdyby někdo chtěl Nerez podložky 2mm silný dejte vědět a domluvíme se ...Zde přikládám pár fotek
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Ahoj EGR* mam stejně zasr... jako ty a v zimě se na to také chystám pár témat jsem k tomu už pročítal, tak se chci zeptat když se to zaslepí u PD tak se někdy rozsvíti kontrolka motoru a diagnostika nahlásí chybu, měl si také ten problém nebo vše v pohodě
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.6. 2008
Příspěvků: 16 | Témat: 4

01.10 2012 15:55


Problém nebyl žádný ani s ŘJ ( Mám A4 avant 74kw a čip na 100kw a bez problémů Možná to potom bude psát v hystorii chyb když to napíchneš zvýšené množství dodávaného vzduchu , ale to na funkci nemá vliv .
Dal bych tam ale určitě 2mm nerez plech který je lepčí než 5mm který tu někdo nabízí ... Proč ?
- Nemusíš měnit štefty
-Vejde se tam potom vše zpět na své místo ...
-Vizuálně nejde nic poznat ...

Uvidíš jak se rozhodneš
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

01.10 2012 19:45


EGR* hodit dopryč a je svatý klid Na STK* žádný problém a do motoru jde čistý vzduch. Takhle zasere sání!

Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.4. 2009
Příspěvků: 1348 | Témat: 57

02.10 2012 8:17


a kdyz mam elektronickej EGR* pujde taky zaslepit?? nebude to delat nejakej problem.
nahoru

sponzor





02.10 2012 8:17


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.4. 2012
Příspěvků: 382 | Témat: 22

02.10 2012 18:51


Dandig:
Problém nebyl žádný ani s ŘJ ( Mám A4 avant 74kw a čip na 100kw a bez problémů Možná to potom bude psát v hystorii chyb když to napíchneš zvýšené množství dodávaného vzduchu , ale to na funkci nemá vliv .
Dal bych tam ale určitě 2mm nerez plech který je lepčí než 5mm který tu někdo nabízí ... Proč ?
- Nemusíš měnit štefty
-Vejde se tam potom vše zpět na své místo ...
-Vizuálně nejde nic poznat ...

Uvidíš jak se rozhodneš


Dandig Dík zkusím to.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.6. 2008
Příspěvků: 16 | Témat: 4

02.10 2012 19:11


EL. EGR* :

Stím zkušenost nemám , ale podle mě když to zaslepíš a odpojíš štekr - el. k ovládání EGR* tak ti to bude hlásit chybu určitě (nebude to mít obvod ...) ... Chtělo by to nechat to zapojedné a zaslepit EGR* . Aby nebyl problém s průtokem vzduchu zkrze EGR* bylo by dobré vyndat škrtící klapku co je v EGR* ! Proč ??
-Elektronika bude ovládat klapku když je motor studený a tím bude zamezovat průtoku vzduchu a ten se jinudma nedostane když bude zaslepený EGR* - zaslepit u svodů výfuku !!!
-Ventil který pouští výfukové plyny zpět do sání můžeš nechat tak jak je ...

S váhou vzduchu a Lambda* sondou by neměl být problém - Jen zvýšené množství vzduchu v hystorii chyp jak jsem psal nahoře ...

Ať se zadaří a pak dej vědět co a jak ...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.4. 2012
Příspěvků: 382 | Témat: 22

28.12 2012 18:59


ahoj,
potřebuji radu, chtěl jsem rozdělat EGR* ventil a vyčistit a popřípadě zaslepit, ale potřeboval bych poradit jak rozdělat ten spodní třetí imbus (na obrázku) Nemůžu se tam ničim pořádně dostat (klasickým imbusákem se tam nedostanu) a ještě mě tam překáží ta trubka od turba. Děkuji za rady všem.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.4. 2015
Příspěvků: 3 | Témat: 0

19.04 2015 11:19


Musíš ho opatrně odklepat šroubovákem.Nejdříév si povol ty dva horní.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

19.04 2015 11:45


Reaguješ na dva roky starou otázku, ale je to smutné, že celou tu dobu na to nikdo jiný neodpověděl
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.4. 2015
Příspěvků: 3 | Témat: 0

19.04 2015 13:46


To tak bejvá.bohužel.Já jsem EGR* ventil vyndaval teprve včera.Dá se celej nahradit kitem,kterej příjde na cca.3500,.kč.Musí se ale koupit ten správnej, protože xistuje ještě na VW, a ten má jiný průměr, a nelze na něj nasadit hadice.Ale není to nutný vyměňovat EGR*,pouze vyčistit a zaslepit podtlak.Funguje to stejně.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1628 | Témat: 39

19.04 2015 14:03


Maximus05021971:
pekna pitomost. normalne jde vysroubovat. ale musi ven spojovaci trubka. hlavne bych chtel videt,jak to budes utahovat zpet. taky sroubovakem?

Bojuš:
co na tom chces odpovidat? pokud je clovek nezrucny a pouhym pohledem mu nedojde ze bez demontaze trubky se tam prakticky nedostane (hlavne utahnout zpet), tak by se do takovych akci proste nemel ze zjistnych duvodu poustet. pak to tak vypada, ze jsou auta ruzne doprznene. a kvalitni naradi je taky zaklad, proste nejde pouzivat jeste komunisticke imbusy co mas doma po dedovi. to proste nestaci. pak se lidi divi, kolik stoji viceprace, kdyz musis po nejake dobytkovi odsekavat a odbrusovat napr. srouby na remenicich.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email