Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 6 června 2025
Celkem je zde 161 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Valdavalda1
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 49 228
Online návštěvníků
Návštěvníků: 161
Uživatelů: 0
Celkem: 161

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2290 | Témat: 28

04.04 2015 19:37


Ola, prali ste sa niekto uz so zosilnovacom radia, ktory je v B4rke? Mam v tom aute uz asi 4te, alebo 5te rozne radio a prakticky vsetky maju uplne totalne mizerny prijem. Staci dojst pod semafor a radio uz sumi. Ak vylucim zavadu na vedeni anteny, tak mi ostava ako jediny prvok antenne pasiky v zadnom okne, alebo zosilnovac. Uz som ho kedysi chcel odkrytovat, ale nejako som neuspel.

ELSA tvrdi, ze zosilnovac je na vodicovej strane pod krytom C stlpika a ze ten by tam mal byt volne nacvaknuty tak, ako kryty prahov, ale nejako sa mi ho ani po demontazi vsetkeho okolo - bocnica operadla zadnej sedacky, zadne plato nepodarilo stiahnut a nechcel som pouzit vacsiu silu, aby som ho nepolamal.

Otazka teda znie: jak na to? Ak nepomoze sila, pouzit vacsiu silu?

Sekundarna otazka je, ak sa dostanem k zosilnovacu, co s nim? Riesil toto uz vobec niekto? Or am I the pioneer?
nahoru

sponzor





04.04 2015 19:37


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.4. 2008
Příspěvků: 200 | Témat: 10

04.04 2015 20:27


No tak to by ma veľmi zaujímalo aj mňa. Mám B4 Avant a ten istý problém
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

04.04 2015 22:19


Já řešil tuto věc v cabriu. Tam je očividně zesilovač součástí originálního rádia, jestli vůbec je při použití vysouvací antény, protože C sloupek nemám A nic podobné zesilovači jsem v autě nenašel.
Mám rádio JVC a signál taky není nic extra. Jediná možnost u mě je dokoupit anténní zesilovač.
Ale pokud je v autě originální zesilovač, tak potřebuje být napájen a to obstarává originální rádio. Takže když se vymění za aftermarket je tím pádem zesilovač v autě off a musí se dokoupit tato věcička: http://www.ahifi.cz/antenni-napajec-iso-din.html
Antenní napáječ. Já blbec si ho koupil a je mi k ničemu, když nemám v autě anténní zesilovač, na což jsem přišel až po koupi.....

Zkusil bych tuhle věcičku a možná se budou dít věci
V mé byvalé A4 tohle fungovalo na jedničku.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.4. 2008
Příspěvků: 200 | Témat: 10

04.04 2015 22:29


Mám originál Audi beta CC, pred tým tam bolo Sony, vymenil som anténu a stále to nieje na 100%
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.5. 2014
Příspěvků: 140 | Témat: 8

05.04 2015 4:35


Cus,ja mam teda radio v aute stary a origos to neni urcite. Je to blaupunkt paris a prijem signalu je opravdu hodne dobrej..nemam absolutne zadnej problem
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

05.04 2015 8:16


No u mě by mohl být příjem taky lepší,to je fakt..Mám tam Blaupunkt.Teda myslel jsem si,že zesilovač je napájen stále po zapnutí zapalování,ne?Chtělo by to nějaké schéma zapojení rádia v B4..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.4. 2009
Příspěvků: 571 | Témat: 32

05.04 2015 9:02


ja to mam udelaný tak že mam koupený uni zesilovac který se napojo mezi radio a antenu a napajení jde z radia aspoň u tech nových to tak je a mam klid
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.4. 2009
Příspěvků: 571 | Témat: 32

05.04 2015 9:03


a ještě se tam muze dat i odrusovac
nahoru

sponzor





05.04 2015 9:03


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

05.04 2015 9:41


Já bych řekl, že zesilovač je napájen až po zapnutí rádia. Jinak by nemělo smysl ho napájet.

Je to tak jak píše ladadigi. Taky bych si musel pořídit uni zesilovač a napojit ho mezi rádio a anténu. V něm už je i zabudován samotný napáječ zesilovače.

S rušením signálu od motoru jsem nikdy neměl problém v žádné Audi.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.4. 2009
Příspěvků: 571 | Témat: 32

05.04 2015 9:44


Bojuš (Ne, 05.04, 2015 9:41) orig :
Já bych řekl, že zesilovač je napájen až po zapnutí rádia. Jinak by nemělo smysl ho napájet.

Je to tak jak píše ladadigi. Taky bych si musel pořídit uni zesilovač a napojit ho mezi rádio a anténu. V něm už je i zabudován samotný napáječ zesilovače.

S rušením signálu od motoru jsem nikdy neměl problém v žádné Audi.


ono nemusíš mít problém s rušením radia pokud máš kvalitní víko rozdělovače a na něm musí ještě být takovej plast jako stínění nobo co
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.4. 2008
Příspěvků: 200 | Témat: 10

05.04 2015 10:33


Z rušením od motora nemám žiaden problém len sila signálu je pochybná
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 411 | Témat: 27

05.04 2015 13:48


ventYl použiť väčšiu silu a problém je väčšinou že do zosilňovača neide napájanie alebo odhnily kontakty na pásikoch okna. Vždy keď som to opravil rádio išlo dobre i v KE.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

05.04 2015 17:33


Bojuš: Tak to tam teda napájení zesilovače nemám zapojeno,to vím nabeton..Mno bo nevím,který kábel na origo ISO konektoru to je..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2290 | Témat: 28

07.04 2015 10:43


NOVON: velmi pravdepodobne power antenna connector, signal na vysuvanie motorizovanej teleskopickej anteny.

tato: napajanie by malo ist. ked som vyssie zmienovany drot zapojeny nemal, prijem bol este horsi. ale je mozne, ze som casom pri meneni radii zasa kabel vytiahol a nevsimol si toho. pasiky na okne BY mali byt ok, z vyhrievacich je poskodeny len jeden aj to sa stalo nedavno a nikdy, ked na to mam chut, neviem najst miesto, kde je to prerusene.

na A4rkach sa vo velkom riesilo, ze obvod toho zosilnovaca odchadzal, tak predpokladam ze na starsom modeli bude odchadzat castejsie kvoli vyssiemu veku.

Branov: Avant je trocha ina kava. Sedany maju antenu v dvoch/troch najvyssich pasikoch na vyhrievanie okna, Avant ma klasicku prutovu, ktora ma mozno aj odlisne rieseny zosilnovac.

No nic, budem aplikovat vacsiu silu a podam report.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

07.04 2015 12:44


ventyl: Nemáš někde schéma zapojení origo ISO v autě?Z rádia vím,který kábel je POWER ANTENA,ale kde jej připojit?Na koaxu nebo u koaxu není žádný přídavný drátek,tak jestli to není v origo kabeláži..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2290 | Témat: 28

07.04 2015 13:06


ja som tusim zapojenie tych kablov tak nejako vycucal z prsta multimetrom a odpalovanim postiek. bolo do toho u mna hrabnute.
nahoru

sponzor





07.04 2015 13:06


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

08.04 2015 18:47


NOVON (07.04 2015 12:44) orig :
...Z rádia vím,který kábel je POWER ANTENA,ale kde jej připojit?Na koaxu nebo u koaxu není žádný přídavný drátek,tak jestli to není v origo kabeláži..

Z rádia drát POWER ANTENA bude spínané plus, že? Zkusil bych tohle:

Jak jsem dával v odkaze dřív. Pokud je v autě zesilovač na anténu tak je převážně napájen po "drátě antény" a tohle ho nabudí. Modrý drát je spínané plus.

-----------------------------------------------------------------------------------------
PS: Už delší dobu mi nechodí upozornění na nové příspěvky v polovině témat, kde jsem přispíval. Nastavení mám v pořádku.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2290 | Témat: 28

09.04 2015 10:02


on problem so zosilnovacom "piratkom" na antene je ten, ze ak je pred nim predradeny pri antene zosilnovac iny a tento je vadny, tak bude dost pravdepodobne generovat utlm signalu (znizenie odstupu signal - sum), ktory uz ani 50 za nim zapojenych zosilnovacov neznizi, pretoze so signalom zosilia aj sum, takze vysledny utlm bude rovnaky, alebo mensi vdaka pridanemu skresleniu zosilnovacov.

zosilnovac na prijimacej strane radia samozrejme je a vacsinou pri FM pracuje na hrane saturacie, t.j. zosilnuje s na maximum, pretoze pri FM modulacii brutalne zosilnenie nezanesie skreslenie (podstatny je frekvencny zdvih, ktory zostane zachovany). Podstatny je odstup signal-sum, zvlast pri radiach s nizsou selektivitou a funkciou AF, kde sa radio moze velmi rychlo rozhodnut, ze signal je nekvalitny a zacne preladovat.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.4. 2008
Příspěvků: 200 | Témat: 10

11.04 2015 22:28


Dnes poobede som išiel mrknúť ako to mám s tým zosilovačom . Vytiahnem rádio a vypadnutý anténny konektor, tak som ho nasunul a je po probléme rádio šlape jedna radosť.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

18.08 2015 16:29


Tak už jsem se k tomu dokopal.Díky za asistenci Láďovi (ladadigi)..Zesilovač na antenu k rádiu mám tedy v C-sloupku,pod bílým plastem.Merali jsme napájení a žádné tam nešlo,tak rádio ven a samozřejmě jsem to neměl napojené k rádiu..Po připojení to chytá signál lépe,ale ideální to není..Tak že jsem k te anteně v zadním skle nějak nepřišel na chuť..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.4. 2015
Příspěvků: 42 | Témat: 4

04.10 2015 17:15


Chtěl bych se zeptat zda jde nějak napojit neorigo anténa (ploutev) na origo zesilovač. Teď jsem to napojoval ale nějak nevím jak připojit anténu ze střechy. Anténa a napájení mi vede z radia dozadu do kufru do toho zesilovače. Dál už to ale nikam nevede není ani kde tam připojit koaxial ze střechy.Rádio sice hraje ale bez antény a místama se ztrácí. Našel jsem tam ještě jeden koaxial ale ten vede někam do stropnice a není k ničemu zapojený. Může mi někdo poradit případně nafotit jak má anténu ze střechy napojenou? Mám avanta.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 411 | Témat: 27

04.10 2015 17:47


Ten koaxial v stropnici je správne on má byť pripojený do antény a mal by tam byť aj kábel na napájanie antény.U avanta nieje zosilňovač je tam aktivna anténa.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.4. 2015
Příspěvků: 42 | Témat: 4

04.10 2015 18:05


No ale kam ten kabel vede? to musím rozbrat celou stropnici? Kam ho zapojím když už mám v radiu anténu zapojenou vede to přes středový tunel dozadu do takové krabičky vypadá to jak zesilovač. Vede tam koaxial plus napájení z radia a pak je ta ukostření plus a mínus drátek dál nic. Tak nevím. Kdybych napojil anténu na střeše na ten koaxial a napájení nez připojení do té krabičky v kufru bude to hrát?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 411 | Témat: 27

04.10 2015 19:50


To čo tam máš teraz asi niekto dorabal počítam s tým že ak pohľadaš niekde za rádiom nájdeš koniec koaxialu a prívod napájania k antene na strechu.Daj foto.
nahoru

sponzor





04.10 2015 19:50


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.4. 2015
Příspěvků: 42 | Témat: 4

04.10 2015 21:59


Ok nafotím to. No je to možné. Ale jak jsem to stím propojil rádio hraje ale nic moc takže to bude nějaký zesilovač a je to origoš audi. Ten prázdný koaxial tam má i takový drátek bíle barvy takže to bude nejspíš to napajení.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.4. 2015
Příspěvků: 42 | Témat: 4

05.10 2015 22:43


Mám tam tady tu krabičku. Do ní zapojenou anténu jeden černý drátek jsem ukostřil ten červený mi vede zpět do té krabičky a to poslední tam vede napájení. Rádio hraje a celkem slušně ale jakmile najedu někde třeba most strom nějaké místo mimo dosah tak kvalita je samozřejmě špatná. střešní anténa není připojená nikde. Do té krabičky už jí není ani kam připojit. Jsem z toho trochu zmaten.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 411 | Témat: 27

06.10 2015 4:53


No to je zosilovač zo sedanu ktorý má byť pripojený k pasikom ktoré ohrievaju zadné sklo a zároveň slúžia ako anténa. Výsledok máš rádio zapojené do zosilnovača signálu no nemáš tam anténu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.4. 2015
Příspěvků: 42 | Témat: 4

06.10 2015 15:01


Sedan anténu měl ne? Pokud jsem to teda správně pochopil tak to mám teď zapojené správně stím že ten zesilovač je i anténou? Pokud bych to chtěl teda připojit na tu mou ploutev tak musím z toho zesilovače vypojit koaxial s napajením a propojit to s tou ploutví na střeše. Pak by to teda mělo hrát taky ne? Otázkou je co je lepší? Co se týče kvality signálu.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

06.10 2015 15:03


Já který sedan. některý mel vzadu v blatniku vytahovaci prut nebo élektrickou. Jine mely anténu v zadním okne
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 411 | Témat: 27

06.10 2015 15:17


Môžeš na ten koaxial pripojiť plutvu ak chceš no ten zosilovač daj preč. Najlepšie urobíš ak pohľadáš za rádiom originál koaxial ten zapojíš do rádia a druhý koniec máš pod svetlom v kufri tam pripojíš rovno plutvu zo strechy.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email