Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 26 dubna 2025
Celkem je zde 102 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: lunto
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 49 158
Online návštěvníků
Návštěvníků: 101
Uživatelů: 1
Celkem: 102

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.3. 2015
Příspěvků: 2 | Témat: 1

26.03 2015 18:51


Dobry den,

zhanam nove auto a volba padla na Audi A4. Sedi mi ako po designovej stranke, tak po stranke komfortu. Auto by som si chcel kupit v Nemecku a malo by byt na benzin. Otazka je, ci bude stacit motor 1.8 TFSI 88kw, vyraba sa uz pomerne dlho a stale je v ponuke. Ake s nim mate skusensoti? (napr. pojdem na dialnicu 3 osoby, batozina bude to "tahat", kolko to moze tocit pri 130-150) Na fore som hladal, ale vela sa tu o nom nepise. 125kw verzia je uz vyrazne drahsia a nemusla by sa vmestit do rozpoctu cca. 550k CZK/20k Eur.

Pripadne na co si dat pozor pri ojazdenkach Audi A4? Chcel by som zobrat nieco po roku 2011, do 80t km. Bolo nieco, co zvyklo odchadzat na benzinakoch 1.8 TFSI?

Dakujem za odpvoede
nahoru

sponzor





26.03 2015 18:51


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

26.03 2015 18:59


neznam osobnne tento novy motor, ale neni 88kw nejak malo, kdyz stara a4 z 97 1.8T mpi mela 110Kw v A4 a je to tak akorat co do vykonu, potencialu?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

26.03 2015 21:36


1.8 tfsi 88kw, něco takového jako fakt existuje, jo...?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.3. 2015
Příspěvků: 2 | Témat: 1

26.03 2015 22:52


Prave preto sa pytam, ze co je to za motor a ci ho ma vyznam brat do A4. Doteraz som bol majitel 1.9TDI 77Kw Passatu a to auto nebolo zle, ale ten tah mohol byt trosku lepsi.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

26.03 2015 23:52


fakt to existuje
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Citace:

Hospodárně, ale svižně
Německá automobilka se rozhodla, že přiblíží sedan A4 i kupé A5 spotřebou menším vozům a cenou většímu počtu zákazníků.

Turbodmychadlem přeplňovaný benzinový agregát se zdvihovým objemem 1,8 l bude mít v modelu A4 spotřebu v kombinovaném provozu 7,1 l/100 km. Vrchol točivého momentu je nastaven na hodnotě 230 Nm mezi 1500 a 3650 otáčkami. Tento čtyřválec s 88 kW bude Audi dodávat s multitronicem. Sprint z 0 na 100 km/h stihne A4 s 1,8 TFSI za 10,5 sekundy. Maximální rychlost bude 208 km/h. To vše za cenu, která začíná na

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

27.03 2015 0:11


no, ale kroutak maji srovnatelny, treba TT 1.8T 165kw ma kolem 243nM a uz pri nizssich otackach, nekde kolem 1750 otacek...

nicmene o nej prijde (zacne klesat) podstatne drive, takze to na nejaky zavodeni na dalnici nebude:)
Naposledy upravil Lumpiq dne 27.03 2015 0:14, celkově upraveno 1 krát. (30% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

27.03 2015 0:15


jo, to by odpovidalo, sem ted updatnul prispevek nad, mezitim co jsi sem dal to video...nahore to bude vydechnute, dole to celkem pojede...

je graf z nejake brzdy pred a po chiptuningu
nahoru

sponzor





27.03 2015 0:15


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2541 | Témat: 43

27.03 2015 9:55


Jojo, tohle se dávalo do B8 vedle silnější 120kW verze. Docela by mě zajímalo, jestli se ty motory nějak liší nebo jestli je to jenom sw úprava výkonu.
Osobně bych šel do té 120kW verze, to už s A4 hýbalo slušně nebo bych si zjistil, na kolik by vyšla úprava na ten vyšší výkon...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

28.03 2015 11:12


nejspise lisi, protoze jinak v grafu o vlakno nad by chiptuneri nesli pod 110kw, ale na tech 120kw...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.1. 2012
Příspěvků: 113 | Témat: 2

30.03 2015 16:02


V slovenskom klube ma Edo 88kw verziu s Revo chipom na 160kw/370nm, vsetko ostatne seria. Vsetko je rovnake so silnejsou verziou.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email