Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 26 dubna 2025
Celkem je zde 144 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: lunto
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 49 158
Online návštěvníků
Návštěvníků: 144
Uživatelů: 0
Celkem: 144

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior


Registrace: 28.11. 2007
Příspěvků: 1019 | Témat: 46

12.02 2015 2:19


Nazdárek fašáci. Dotaz pro GURU....

Allroad 2.7 biT 184KW BES mě ztratil nedávno výkon.
Do 3 tis otáček fajn ale místo toho aby mně to namohlo od 3 tis krční svalstvo, tak mně to spíše uspí. Prostě od 3 tis jede jak mrtvola.
Budu vycházet s toho, že auto padlo tak na 30% výkonu. Bez problému startuje, řadí.

Nejdříve jsem dal do kupy bordel po ethanol jednotce nějaké konektory,blbosti jede lépe o 10%
Potom komplet olej,komplet filtry, blbosti zlepšení o 0%
Pak nějaká cívka ( přesně už nevím ) zlepšení o 0%
Pak jsem objevil prasklou hadici v roznožce sání, výměna za nový díl, zlepšení o 20%
Pak jsem zjistil, že mám malou dírku na svodech......

Tudíž ptám se, může mít dírka ve svodu vliv na výkon, aby auto jelo nyní o 40% hůř?
Při kontrole výfuku zjištěno, že caty nemám.
Trošku slyším bublavý zvuk jako při díře ve výfuku ale jen slabě.
Auto podotýkám jezdilo normálně a já ani nevěděl, že caty nemám.

Kdyby to nebyl svod, co dále zkusit zjisti a prověřit ? Brno a diagnostika kde, kam?

Co s prasklinou ve svodu? Opravit, shánět nové, starší nevím co s tím. Respektive co je výhodná cesta a případně rada na někoho kdo to udělá, morava, ideálně Brno a okolí, ale pokud opravář bude přistupovat k autu jak k vlastní manželce pojedu i do varů klidně s tím.

díky a quattru zdar.
nahoru

sponzor





12.02 2015 2:19


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.2. 2014
Příspěvků: 78 | Témat: 1

12.02 2015 17:41


Co váha vzduchu? Co lambdy?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2014
Příspěvků: 270 | Témat: 21

12.02 2015 18:36


A/C:
Zdarec. Jsem taky z okolí Brna a docala rád poslední dobou jezdím do RF auto. Mají docela dobré hodnocení + reputaci. Sám tam jezdím se svou AUDI a zatím maximální spokojenost.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.10. 2012
Příspěvků: 211 | Témat: 3

13.02 2015 8:55


Citace:
Prostě od 3 tis jede jak mrtvola.


Turbo*???
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.2. 2014
Příspěvků: 78 | Témat: 1

13.02 2015 14:24


RF auto bych nebral. Já tam dával Fábii a nechával jsem měnit tluče s pružinama a další věci a dali tam kratší a měkčí pružiny než měly bejt na TDI* a když jsem se ptal, tak ze mě ještě dělali blbce, že se jiný nevyráběj.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2541 | Témat: 43

13.02 2015 15:33


Já bych to tipoval na nějaký podtlakový hadice u turba. A za katama jsou místo lambd nějaký odpory? Pokud tam jsou lambdy, tak se z toho může pak motor zbláznit. Zrovna BiTurbo* je na lambdy docela citlivý a dokáže to pěkně zamávat se spotřebou.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2012
Příspěvků: 250 | Témat: 12

15.02 2015 23:09


Egt cidla??
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 28.11. 2007
Příspěvků: 1019 | Témat: 46

21.02 2015 1:02


Hadice jsou ok.
Turba maji zvuk jak patnactileta panna poprve na vecirku Roberta Rossenberga takze ok.
No na to dal .... Kdo se podiva v okoli Brna. K tem lambdam nekdo neco vice???? Katy tam nejsou to uz vim a lambdy vymenit, vytahnout nebo se daji kontrolavat ??? Diky
nahoru

sponzor





21.02 2015 1:02


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 28.11. 2007
Příspěvků: 1019 | Témat: 46

21.02 2015 1:09


Jo spotreba je prave neuveritelne nizka. I kdyz to jede na podle mne nekolik desitek procent hure slapu tomu at se vada projevi kdyz uz tak poradne a jezdim furt 13-14 coz kdyz jsem drive zatopil pod kotlem tak 18-20 tudiz tomu biturbicku memu neco netece do rypaku ...... Kur.... Hosi help . Jebne mne kdyz mne davaji ve dvou kilech uz i ochcavky zprava )))) i need power .... Jo co to je to posledni Egt nebo jak cidla ???? Dik
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2541 | Témat: 43

21.02 2015 1:21


Nevím, jestli jsi to kontroloval, ale co ucpanej palivovej filtr? Po EGT zapátrej, někde se to tady zrovna řešilo, to by taky mohlo být ono...
Mně vychází spotřeba na 12,7l/100km, je to tak 75% dálnice a 25% město a to si myslím, že je pořád hodně, zas tak rychle nejezdím. Osobně tipuju, že u mě vyšší spotřebu dělají lambdy, který to mají určitě už za sebou...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 28.11. 2007
Příspěvků: 1019 | Témat: 46

23.02 2015 13:18


Asi jsem neco nasel kluci kde na biturbu je to egt čidlo ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2012
Příspěvků: 250 | Témat: 12

23.02 2015 13:20


Hned pred turbom na výfukových zvodoch
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 28.11. 2007
Příspěvků: 1019 | Témat: 46

23.02 2015 13:24


a ma to stribrny kabel pancer ? Pokud jo , pretrhnuto....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2012
Příspěvků: 250 | Témat: 12

23.02 2015 13:25


Ano, kabel ide z cidla do takych krabiciek
Hnedej a čiernej
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 28.11. 2007
Příspěvků: 1019 | Témat: 46

24.02 2015 16:25


Tak jsem sel po divnem pancerovem kabelu s cervenym dratem uvnitr. Uz vite proc se ptam i na servis Brno ?
Protoze jsem v jednom nechal vydelat jednotku ethanol a co cert nechtel....kdyz jsem pro auto sel akorat do deklovali a vidim dratek jak strkaji za kryt. Rikam co to je ? Joo to tam uz couhalo tak jsme to ucvakli a zaizolujem.....no pi...prestrihli kabel od EGT senzoru. Myslítě že drát spájet má cenu nebo rovnou koupit nové a případně kde? Snad to bude problém s výkonem auta nebo už mně jebne. díky forum mně zase posunulo dále...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1644 | Témat: 39

24.02 2015 17:26


A/C (24.02 2015 16:25) orig :
Tak jsem sel po divnem pancerovem kabelu s cervenym dratem uvnitr. Uz vite proc se ptam i na servis Brno ?
Protoze jsem v jednom nechal vydelat jednotku ethanol a co cert nechtel....kdyz jsem pro auto sel akorat do deklovali a vidim dratek jak strkaji za kryt. Rikam co to je ? Joo to tam uz couhalo tak jsme to ucvakli a zaizolujem.....no pi...prestrihli kabel od EGT senzoru. Myslítě že drát spájet má cenu nebo rovnou koupit nové a případně kde? Snad to bude problém s výkonem auta nebo už mně jebne. díky forum mně zase posunulo dále...


otazky typu koupit nove apod bych nechal at resi ta slavna firma, co to dosrala...vubec bych se s tim nezabyval. nekompromisne.
nahoru

sponzor





24.02 2015 17:26


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 28.11. 2007
Příspěvků: 1019 | Témat: 46

24.02 2015 17:31


TO neprokážu, bez šance. Víš jak byla to demontáž ani doklad nemám když chtěli 350 kč za hoďku práce. Moje chyba, M
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

24.02 2015 17:34


Citace:
Tudíž ptám se, může mít dírka ve svodu vliv na výkon, aby auto jelo nyní o 40% hůř?
Při kontrole výfuku zjištěno, že caty nemám.
Trošku slyším bublavý zvuk jako při díře ve výfuku ale jen slabě.
Auto podotýkám jezdilo normálně a já ani nevěděl, že caty nemám.


ano, muze mit kurevsky vliv na chod motoru, pokud je dira pred sondou, ci v blizkosti za
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 28.11. 2007
Příspěvků: 1019 | Témat: 46

24.02 2015 17:36


díky Lumpe s mým audi štístkem to jen senzor přetřžený nebude a svody mně stejně čekají
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1644 | Témat: 39

24.02 2015 17:38


doklad nedoklad, zasel bych tam
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2541 | Témat: 43

24.02 2015 17:39


A nechceš napsat, co to bylo za servis, aby se mu všichni zdaleka vyhnuli?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 28.11. 2007
Příspěvků: 1019 | Témat: 46

24.02 2015 17:41


dám to sem bylo to v Brně ale bohužel jsem se zastavil z ulice tak nevím název..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

24.02 2015 17:58


2.7 je trochu specificky motor co do diagnostiky a chovani motormanagementu od ostatnich benzinu audi, aspon me osobne parkrat pekne potrapil, prave u LPG*, ethanol bastlu...

muze to byt jak problem s regulaci smesi, tak i problem preplnovani, ty turbiny nejsou nesmrtelne a casto jsou utahane, funguje regulace jak ma..

takze si dej do kupy celou saci soustavu, podtlaky, hadice, vyfukovou cast, juknete jak kresli lambady (ikdyz tady bych nehledal, pac jak te znam, jezdis s plynem na podlaze a ve full load rezimu si motor stejne jede jen podle mapy, navic rikas, ze nezere), zdali nejsou utahane, nelaguj

a pak byk se sunul smerem k turbinam, udelat logy z jizdy (MAF*, MAP atd..), nejlepe porovnat ze zdraveho biturba...

taky bych jukl pripadne na prestavovac vacek..ale to by nejspise melo jiny projev, skubani atd..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

24.02 2015 18:07


imho bratvora A3 ma dirku na vlnovci, houpe volnobeh, nereguluje smes, smrdi jak ruskej ZIL a netahne, takze sanci mas velkou
nahoru

sponzor





24.02 2015 18:07


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1644 | Témat: 39

24.02 2015 18:08


lumpe ale 1,6 je na tohle snad jako jediny motor velice nachylny...u te 2,7 to nema takovy vliv, mimojine diky turbum, tlumi kmity.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

24.02 2015 18:15


A/C jezdi jako magor, zna jen vyslapnuty plyn a plny plyn, takze to jen potvrzuje to co rikas, ze lamda je tak jako tak ze hry...))

naposledy, kdyz semA/C videl v realu, soutezili s 1.8T, kdo rozpali turbinu vice do ruda...

bez poradne diag,dar z mereni je to zbytecne resit nekde na foru
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 28.11. 2007
Příspěvků: 1019 | Témat: 46

24.02 2015 20:19


Lumpe davna skladba jiz jsem zodpovedny muz. jo starý časy ze strýcem mikem to byly bomby DÁŘKO atd...

2.7 je trochu specificky motor co do diagnostiky ------ libí se mi tvůj komeentář.....moje odpověd přesně touto cestou jdu , ale v Brně servis aby ti toto dělali když to sám neumíš problem č.2
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.2. 2015
Příspěvků: 18 | Témat: 2

10.03 2015 13:01


Zdravim nevim jestli to pomuze ale ja mel ten sami problem do 3t otacek auto tahlo a pak jak mrtvola.sehnal jsem egt senzory a auto leti dnes jak raketa opet.ale resim jinej problem s bilo sedym dymem z vyfuku jen pri otackach 4tis a vice jsem stoho uz na palici
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 28.11. 2007
Příspěvků: 1019 | Témat: 46

13.03 2015 2:37


Já dnes sehnal dva EGT senzory komplet z vraku z ameriky a cena 800 kč tak jsem zvedavy
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email