Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 5 června 2025
Celkem je zde 202 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: zynx
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 227
Online návštěvníků
Návštěvníků: 199
Uživatelů: 3
Celkem: 202

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.3. 2007
Příspěvků: 237 | Témat: 23

04.03 2015 23:19


MION:
Děláš si srandu, že? Předpokládám, že je zde řeč o normálním provozu a né o rally, atp. Každopádně mi netvrď, že na sněhu jsou lepší slicky vepředu jak vzadu (když půjdeme do extrémů). Prostě předek brzdí většinu váhy, řízení, atp. Na co ti je řízený smyk, když někdo smykem jezdit nechce a ani to neumí (babičce 60+ bys asi nedával dopředu horší jak dozadu)..
nahoru

sponzor





04.03 2015 23:19


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

04.03 2015 23:41


macik (04.03 2015 23:19) orig :
MION:
(babičce 60+ bys asi nedával dopředu horší jak dozadu)..


Fanda zadního náhonu asi bohužel jo...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

04.03 2015 23:43


Mas pocit, ze si robim srandu? Ak smyka predok, tak iba horsie zataca, ak smykne zadok, 99% ludi sa rozkmita a ako si mozes pozriet na tych videach, roztrieskaju sa v protismere alebo o strom, rovnako ako ja...to bolo prvy a posledny raz v zivote, kedy som sa vdaka smyku vybural, nedokazal som to ustabilizovat...odvtedy mi vzdy viac smykal predok na vela autach a nikdy viac som sa nevybural, mas pocit, ze je to nahoda? Vravim, najlepsie to poznaju majitelia zadneho nahonu, co sa deje, ak stratia trakciu, je jedno, ci im smykne zadok kvoli gumam, snehu, alebo privelkej akceleracii, proste im ujde zadok a hotovo, kamos sa na jeho vykonnom BMW skoro vybural na suchej ceste, co zadkom zahrabal, ten mu samozrejme smyklo a keby nebolo sucho, nema sancu to vyrovnat Vobec netreba jazdit ziadne rally, ani nevravim o ziadnom riadenom smyku, vravim o rozdiele hocijakeho smyku medzi predkom a zadkom, ak je smyk predku, pri funkcnom ABS* sa da aj brzdit aj zatacat, horsie, ale da, pri troche stastia sa da spomalit a vyhnut sa prekazke, co sa mi stalo xy-krat bez nasledkov...ale ak smykne zadok a clovek sa rozkmita, nepomoze mu nic, niekedy ako vidno ani profici to neustabilizuju, to sa mi stalo iba raz v zivote a vysledok bol jasny, oznackoval som strom...ja tu na fore nepisem rady preto, aby som sa s niekym dohadoval, mne je uplne fuk, ci niekto zmeni nazor alebo nie, ale po tom, ako si niekto precita hocijaku moju radu a nezariadi sa podla nej, nebude sa moct neskor nikdy vyhovarat, ze mu nikto neporadil nieco ine ako tvrdia ostatni
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

04.03 2015 23:50


Posledna ukazka, aby kazdy pochopil, o com je rec, a ide o Audi Od 0:50 krasne vidno, co sa deje, ak utecie zadok, mal naozaj KUREVSKE stastie, ze sa mu to vdaka suchej ceste podarilo ustabilizovat, uz bol vychyleny pomaly 90 stupnov, co je masaker, neviem, co tam bolo smyklave, ked mu zadok utiekol, mne sa stalo to iste, ale cez zimu, takze sucha cesta nebola a nemal som sancu to vyrovnat...ovela lepsia trakcia na predku je v takomto pripade uplne nanic, zadok je lahsi a lahsie utecie pri vacsej odstredivej sile v zakrute...kazdy nech si robi, ako uzna za vhodne, ja som myslim dostatocne vysvetlil, preco je dolezitejsie mat lepsie gumy na zadku
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Ale som sa riadne smial, ked som videl, ze hned zastavuje, automaticky som myslel, ze ide gate vytriast, co sa od strachu posral Ja som sa pri tej buracke neposral, rozkmitalo sa to a skoncil som v tom strome tak rychlo, ze som nestihol
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.3. 2007
Příspěvků: 237 | Témat: 23

05.03 2015 8:21


Jasně, souhlasím, že smyk zadku je nebezpečnější z toho ohledu, že se ti to rozkmitá. Ale při normálním ježdění potřebuješ mnohem častěji brzdit, zatáčet a to se sjetými předními je nemožné (na sněhu). K čemu ti bude, že nedostaneš smyk zadku když před ničím nezabrzdíš a budeš mít problém i odbočit v ulici z kopce třeba. Přecijen brzdíš a zatáčíš furt, častěji než dostáváš smyk. Navíc jen blázni jezdi v zimě se sjetýma gumama, je fuk na jaké nápravě. Nehledě na to, že ze spousty nepříjemných situací se můžeš dostat pod plynem (FWD*, 4x4).
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

05.03 2015 12:22


No a to je ten rozdiel medzi teoriou a praxou Jednu zimu som rozvazal na letnych gumach, na kratkom aute, kde vzdy utecie predok skor ako zadok, denne som najazdil stovky km po zasnezenych cestach, smyk som dostal samozrejme viackrat, a vidis, ziadny problem ani na letnych gumach, zatial co kolega mal nove zimne pneu, a havarie mal dve - na snehu a zvlast na lade gumy nikoho nezachrania, ak pojde rychlo, nema sancu ubrzdit ani s novymi zimnymi Ale vacsina ludi bez zazitkov na vlastnej kozi ma radsej vselijake teorie a menia a prezuvaju a spekuluju so znackami a dezenmi a vysledok je vzdy rovnaky - kvantum buraciek a rozkmitanych aut a konecne vlastna skusenost A v mojom pripade bola najvacsia ironia to, ze som sa vybural, ked som isiel pre dalsie zimne gumy, lebo som mal iba dve, a zariadil som sa presne podla tejto "platnej" teorie, ze lepsie gumy musia ist na predok Odvtedy viem, preco je zadok dolezitejsi, takuto chybu som viac nespravil a prax to plne potvrdila, ze smykajuci predok nie je zdaleka taky nebezpecny, ako smykajuci zadok A este jedna vec, co sa tyka tych "zarucenych" rozdielov v pneu - mal som s kamosom uplne rovnake auto, ja letne gumy, on nove zimne, pri testoch do kopca na snehu a brzdeni neboli prakticky ziadne rozdiely, aj ked sa tomu tazko veri, tiez som tomu nechcel uverit, ze tie zimne su prakticky rovnaka bieda ako letne, ale tato prakticka skusenost ma odvtedy poucila, ze cez zimu ziadne gumy nepomozu, proste treba jazdit pomaly, opatrne a predvidat, potom je vysledok taky, ze sa da jazdit celu zimu na letnych pneu a bez jedinej nehody...a rovnako s novymi zimnymi pneu a niekolkymi nehodami
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

05.03 2015 13:37


Jsou veci dane, provrene leta praxi, expertizami a ruznymi vyzkumy, netreba nad nimi diskutovat. Jestli nekomu sedi vice lepsi gumy na zadku a vyhovuje mu to ( syndrom S120 a zigulu ), at je tam ma, ale vseobecne plati, ze:
- pneu s lepsim dezenem patri na predni napravu, protoze ta ridi a brzdi nepomerove vice, nez zadek.
- nedotacivy smyk je bezpecnejsi jak pretacivy z duvodu nasledne srazky, protoze celni srazka je bezpecnejsi jak bocni.

Co z toho plyne? Ze by uvedomely ridic mel nazouvat na vuz takove pneu, aby zbytecne neriskoval a neohrozoval ostatni ucastniky silnicniho provozu. At uz ma lespi pneu na predku, nebo na zadku, pokud tu situace zvladne, je to jeho vec.
Co me dokaze ale nasrat, kdyz vidim na parkovisti Octavii TDI*, ktera ma v zime predni zimaky a zadni 3mm letni gumy...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

05.03 2015 21:25


MION: Rozvíjíš tu sice zajimavé teorie, nicméné když půjdem k jádru - zásadní rozdíl je, že u nedotáčivého smyku nemůžeš aktivně dělat prakticky nic, a jsi odsouzen k tomu čekat jak to dopadne. Naproti tomu u přetáčivého ta teoretická možnost to korigovat je, a o tom to je, všechno ostatní už jsou jen coby kdyby při tisíci různých proměnných...

sniper: Rezerva je rezerva, pokud nekupuješ každou sadu kol v počtu 5 ks tak se stejně dostáváš do stejné situace. Samozřejmě pokud máš předohrab a trávíš převážnou část zimy na horách, má zimní rezerva své jisté opodstatnění, ale řeč byla o něčem jiném - o zapojování rezervy do prohazování kol, a to v žádném případě vhodné není. Rezervu jsem si akorát prohodil dojezdovou za normální a úplně v klidu jí zkontroluju když přefukuju kola, k tomu tam mám originální sadu na lepení která obsahuje i Kompresor*, takže...
nahoru

sponzor





05.03 2015 21:25


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

05.03 2015 23:58


Vypadá to na slušný flame
Jen tak dál, dobře se bavím.

Mimochodem k té rezervě; evidentně to moc lidí neřeší, ale po zkušenosti s proříznutou zimní pneumatikou 300km od domova a tedy nutnosti dojet na letní rezervě navíc v jiném rozměru (navíc manželka a ještě sama), jsem zakoupil ke každé sadě 1 stejné pneu navíc a mám tedy rezervu vždy tu samou jako pneumatiky právě obuté na autě.

A k přehazování rezervy souhlasím se sniperem, že je to rozumné, ale stejně to nedělám
Jednak z estetických důvodů (na rezervě mám disk vždy ten nejvíce poškrábaný) a druhak v ní nemám snímač tlaku.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.3. 2012
Příspěvků: 41 | Témat: 4

06.03 2015 0:01


Nevím jak kdo kde co nazouvá na kterou nápravu,ale ze zkušeností ze závodů do vrchu vím,že všichni bez rozdílu vozu a náhonu dávají měkčí směs nebo lepší pneu (pokud nejsou ovšem všechny nové)vždy na přední nápravu! My na formule taky.A to jezdí běžně 80-130 aut,takže si myslím,že asi ví co funguje nejlépe.Auto se do smyku vůbec nesmí dostat,to znamená,že musí brzdit a zatáčet.Jakmile ke smyku dojde tak se musí zvládnout plynem.Tam totiž nikdo žádné ABS* nepoužívá...To je desítkami let prověřená praxe a skutečnost zase u nás...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

06.03 2015 9:08


Xoník:
...u nedotáčivého smyku nemůžeš aktivně dělat prakticky nic, a jsi odsouzen k tomu čekat jak to dopadne. Naproti tomu u přetáčivého ta teoretická možnost to korigovat je...


Tož nevím, ale tohle jsi napsal jako pěknou blbost. Koukni někdy na rallye kde jezdí vozy s předním náhonem. Na oba druhy pohonu je způsob, jak vyrorvnat smyk, jak projíždět smykem, jak jej vyvolat

S rezervou ať si každý dělá co chce, každopádně jak tady už zaznělo, opravná sada ti neopraví řízlou pneu, takže já vozím stále plnohodnotná kola, která aktivně ( pokud to podmínky dovolí ) zapojuji do provozu
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

06.03 2015 9:51


Kdyz se jezdi metr od pangejtu vyrovnas prd.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

06.03 2015 10:33


Kluci chce to číst pořádně a né ob řádku... Nebavíme se o žádný rally, ani o tom jestli je silnice zrovna taková nebo maková úzká nebo široká, jestli je vedle pangejt nebo dva odbočovací pruhy, jestli jede v protisměru auto a nebo jestli je řidič zrovna duchem na víkendu, prostě v jednom případě je šance něco dělat je(byť minimální a teoretická) v druhým nikoliv.

K rezervě už asi opravdu není co dodat - prostě točení na autě je blbost, ať už kvůli nutnosti mít identickou rezervu jako ostatní kola, tak kvůli tomu že kola z leva nemaj co dělat napravo a naopak, konče tím že tím vznikne totální chaos v sjetosti jednotlivých gum v celé sadě. Stačí jí pravidelně kontrolovat. A opět to chce dobře a radší dvakrát přečíst v jaké souvislosti jsem psal o lepící sadě
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5249 | Témat: 36

06.03 2015 13:35


Dobry tema.
Me se teda taky sjizdi gumy +- stejne, ale prece jen predni o neco vic (brzdeni, vetsi hmotnost na predku)
Tak je logicky dat lepsi na predek aby se to dorovnalo.

A k te rezerve - mam letni a zimni rezervu, na letni letnak, na zimni zimak, vzdy s prezutim je prohodim a zkontroluju nafouknuti a mam klid.

A pokud clovek nema 2 gumy novy a 2 slicky, tak na vlastnosti auta to nemuze mit buhvi jakej vliv.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

06.03 2015 18:57


Xonik, ak citas ako tvrdis poriadne, nie ob-riadok, tak by si uz mal pochopit, ze sa nebavim o ziadnej teorii, ani rally, ale o obycajnej realite - a ta je taka, ako som ju popisal, ak dostanes smyk na predok, tak auto reaguje, ale iba spomalene, zjavne si nikdy smyk este nedostal alebo ti nefunguje ABS*, ja som ich zazil xy aj na letnych gumach a to uz je co povedat a ako vidis, nikdy viac som nenabural, vzdy sa mi podarilo uhnut, ak nie ubrzdit, hlavne na autach bez ABS*, takze tvoja teoria zjavne neplati, a co sa tyka smyku na zadku vo vyssej rychlosti, ked ho necakas - zjavne si ho este nikdy nezazil takisto, pretoze niekedy maju aj profici problem ho vyrovnat a nerozkmitat sa, ale to sa uz opakujem...a kedze sa uz opakujem, tak to poviem znova - nie je to ziadny flame ani nic podobne, vravim, mne je uplne fuk, kolki z vas sa vyburaju len preto, ze im smykol zadok a nie predok, ja som vsetkych varoval, zial ja sam som sa musel poucit na vlastnych skusenostiach...ale ked chce niekto silou-mocou dokazat, ze tu radim blbosti, ako napriklad macik alebo Xonik, tak s tym nemam ziadny problem - mozeme sa niekedy dohodnut a stretnut sa a vyskusat si, kto ako zvladne smyk predku a smyk zadku v povedzme beznej 80kmh rychlosti, vsadim hocikolko, ze prehraju aj gate
Este co sa tyka tej rezervy - nie je nahoda, ze ma ovela mensi rozmer ako normalne pneu - nielen, ze nuti cloveka opravit pneu cim skor, ale napriklad znamemu sa stalo, ze v zaveji nevidel jamu, vbehol do nej a posunulo mu napravu, nastastie mal origo rezervu, ktora sa tam vosla, normalne velke koleso by tam nenahodil a musel by v tom mraze cakat na pomoc, ktovie kedy by prisla, plus cena odtahu, takto prisiel na vlastnych
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

06.03 2015 19:30


Prelozte to nekdo, tohle se neda
nahoru

sponzor





06.03 2015 19:30


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.12. 2013
Příspěvků: 54 | Témat: 0

06.03 2015 19:38


mam rovnaku skusenost ako MION... tiez mi usiel zadok na snehu v zakrute este na predoslom aute... auto rozkmitalo a po par sekundach som letel mimo cesty do pola a na moje obrovske stastie to bolo presne medzi stromy... zobral som sice dost krikov (dodnes na google street view tam po mne ostala po ceste vykosena diera a to sa to stalo 2 roky dozadu) ale auto ani mne sa nastastie nic vazne nestalo... jedno stastie bolo ze neslo nic oprotikedze mi zadok lietal po celej ceste... od vtedy davam lepsie pneu dozadu a taka situacia sa mi uz nestala... klop klop
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

06.03 2015 19:53


Skoda, ze ja som take stastie nemal, tiez by sa nebolo nic stalo, keby vybehnem do pola, bolo tam vyse 1m snehu a bolo v rovine s cestou, tipujem, ze ani skrabancek by sa nikomu nestal...ja osobne by som dal tym, co popri cestach podavali stromy a xy ludi sa kvoli nim zabilo, aby ich vlastnorucne museli vsetky odstranit...a vobec neberiem argumenty, ze ak by clovek nejazdil rychlo, nic by sa nestalo - ja som vobec nesiel rychlo a neriskoval som, toto je prave ten zakerny rozdiel medzi teoriou a praxou, a tu vidno, ze ak to niekto zazil raz na vlastnej kozi, navzdy zmeni nazor na lepsie gumy na predok...takych videi je xy, bezny clovek to proste neustabilizuje, ja sa priznam bez mucenia, ze sa mi to stalo este dalsie dva razy, na cudzich autach, ale to uz som bol skusenejsi, okamzite, ako som citil, ze zacina utekat zadok, uz ma ani len nenapadlo sa snazit to vyrovnavat a stracat drahocenne sekundy - treba okamzite dupnut na brzdy, nech auto spomali co najviac, a az popri tom sa snazit vyrovnavat, a modlit sa, ze auto skor zastavi, nez do niecoho vrazi...a nastastie uz mi to vzdy vyslo, sice vzdy hodiny, ale vdaka brzdeniu a vyraznejsiemu spomaleniu ziadna skoda...odvtedy chodim cez zakruty v zime ako posrany, kedze viem, co sa moze stat...ale samozrejme suhlasim s tym, ze mat ovela lepsie gumy na jednej naprave nez na tej druhej je vzdy velke riziko, zakon schvalnosti hovori, ze tomu, kto ma tie lepsie vpredu, utecie zadok a vybura sa, a ten, kto ich ma vzadu, zase nedobrzdi a vybura sa tiez Ale so smykom na predku som sa naozaj nikdy nevybural, raz dokonca v dost prudkej zakrute dole dost prudkym kopcom - podarilo sa tu zakrutu vybrat, ale len tak-tak, uz som lizal zvodidla Ale keby mi vtedy utiekol zadok, tak su hodiny a zvodidla mozno opeciatkovane...
A kedze som si vlastne uvedomil, ze smyk zadku som nikdy nedokazal vyrovnat a bud som sa vybural, alebo urobil hodiny, tak by som chcel na vlastne oci vidiet niekoho, kto nejazdi rally a dokaze to, budem sa pred nim hlboko klanat...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

06.03 2015 20:09


MION: víš mi co máme funkční i ESP*, tak je nám vlastně jedno jakej to smyk, prostě všechno pustíme a ono se to nějak srovná
Argumenty že tys zažil támhleto a naopak se ti nikdy nestalo tohleto, to nikam nevede, přestože jsem toho asi nacouval vic než tys najel dopředu a v opravdový rally si užil smyků že mi to stačí na hodně dlouho dopředu, jako mistr světa v řízení se neberu, takže si auto rozstřelím jinak než tím že se budu vsázet a zkoušet jak mi to v 80 narveš na sloupek, protože ti překvapivě ten únik z nedotáčivého smyku nevyjde
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

06.03 2015 20:19


Tak samozrejme ESP* pomoze dost vela, logicky podobne ako ABS*, reakcie elektroniky a cloveka su nebe a dudy No a prave preto, ze si nacuval viac, ako my vsetci najazdili dopredu dokopy, a si majster v smykoch, su tvoje argumenty nepouzitelne - drviva vacsina ludi su na tom podobne ako ja a zvladneme iba smyk predku, tam je reakcia prirodzena, vytocit viac volant, kedze auto vybieha zo smeru, ziadne rozkmitanie nehrozi, no smyk zadku nezvladneme, rozkmitame sa a vyburame sa, nie sme sikovni ako ty A zabudas na jednu velmi podstatnu vec - je obrovsky rozdiel, smyk ocakavat a byt nanho pripraveny a vediet reagovat, oproti nahlemu neocakavanemu smyku, na ktory clovek nie je pripraveny a nevie reagovat A ked si teda taky tazky profik, vysvetli mi, ako je mozne, ze je plno videi, kedy sa aj skutocni profici rozkmitali a vyburali, ked im usiel zadok, napriek ich skusenostiam a ocakavania smyku v kazdej zakrute a perfektne vyladenych autach a gumach a podvozku atd, pretoze podla tvojich argumentov nieco take nie je mozne
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

06.03 2015 20:56


MION: Tvé rady jsou sice fajn, nicméně průměrně taková smyková akce trvá asi tak 2 vteřiny a než si to tady klubáci najdou kdes to svým románovým způsobem vysvětlil, už bude auto na odtahovce
Ale k věci - průběh píšeš správně, akorát závěr si děláš špatný a nebo jsi nepochopil co jsem psal prve.

Nedotáčivý smyk = jak říkáš, žádné rozkmitání, auto jde ven po přímce, ty akorát můžeš natočit volant a čekat jestli se to chytne nebo ne - tzn. jakmile to nastane, už to není v tvých rukou.

Přetáčivý smyk = jak říkáš, můžeš auto roztočit jak kolotoč a způsobit daleko větší škody, ale taky to můžeš srovnat - tzn. máš jistou možnost výsledek ovlivnit (byť třeba i negativně).

Nic jiného jsem nepsal. Videa? Jaký videa, chceš video kde teče voda do kopce?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

06.03 2015 21:38


Maju do najblizsej zimy dost casu nad tym porozmyslat Ale podla toho, kolko mas praktickych skusenosti, ta tvoja teoria dost zaostava - pri nedotacavom smyku auto bez problemov zataca, dokonca aj pri brzdeni s ABS*, len menej, nechyti sa a ide po priamke iba vtedy, ked zabrzdis a zastavia kolesa, kamos to tiez zial okusil az na vlastnej skusenosti a celne narazil...a pri pretacavom smyku je viac nez iste, ze 99% ludi to nedokaze zrovnat, vratane mna, priznam si to A niekedy ani profici nie Video vody, tecucej do kopca urcite ludi od buracky nezachrani, ale pohlady na uteceny zadok a nasledny velky tresk mozu
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

06.03 2015 21:47


To s tou opravnou sadou je pravda, nicméně plnohodnotnou rezervu vozit v každém aute tak nelze. V mojem Cabeiu vozit plnohodnotnou rezervu v kufru to asi ne, stejne by mi byla i tak prd platna, kdyz mam na nem 18-ky, tak co. Na to mame asistencni službu
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.12. 2013
Příspěvků: 54 | Témat: 0

06.03 2015 21:56


vyrovnat na predokolke nedotacavy smyk zvladne clovek tak ze uberie plyn... vyrovnat na predokolke pretacavy smyk je podstatne tazsie...

btw: stromy pri cestach dala vysadit Maria Terezia aby sa cestovatelia mali kde schladit a aby im plody stromov poskytovali potravu... vacsina dnesnych ciest lezi na miestach kde volakedy tieto povodne cesty boli, lenze ich za tie desatrocia ci storocia nik nepresadil alebo nevyrubal pricom dnes uz z nich ziaden uzitok nie je a ich dopad na motoristov je cisto negativny...
nahoru

sponzor





06.03 2015 21:56


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

07.03 2015 10:58


MION:

Víš já právě narozdíl od tebe vlastní zkušenosti nepovažuju automaticky za argumenty, kdybych tady měl psát co se mi kdy a kde už kolikrát stalo, bylo by to na ty romány co píšeš ty, to nikam nevede.

Ale možná jsme u jádra problému, evidentně si pleteš pojmy s dojmy, pokud ti auto "bez problému" zatáčí, tak není ve smyku! Proč se tomu říká nedotáčivý smyk si asi domyslíš. A to že neumíš zvládnout přetáčivý smyk není ostuda, debata nebyla o tom kdo a kdy ho zvládne, ale o tom že existuje teoretická šance ho zvládnout.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

07.03 2015 11:12


handsome (Pá, 06.03, 2015 18:38) orig :
(dodnes na google street view tam po mne ostala po ceste vykosena diera a to sa to stalo 2 roky dozadu)


Sorry,ale to bude tim,ze google view je zhruba s te doby...


Jinac, tato debata je o hovinku a nikam nepovede
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5249 | Témat: 36

07.03 2015 11:45


Tak to je dobrej postreh
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

07.03 2015 12:15


lock
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

07.03 2015 16:05


Nezmysel, ziadna debata nie je o hovienku, po jej precitani si kazdy moze urobit vlastny nazor, aka je realita, kazdy si moze skusit, ake to je, dostat smyk na predok, na zadok, ako jedno aj druhe dopadne, a hlavne sa kazdy moze docitat, PRECO niektori odporucaju mat lepsie pneu NA ZADKU a tvrdia opak ako vsetci ostatni - keby som mal ja kedysi tuto moznost, a videl by som vysvetlene, preco je smyk zadku ovela nebezpecnejsi ako smyk predku, mohol som sa vtedy rozhodnut inak a nemusel som rozbit novo kupenu audinu - a uvaha o subjektivnych zazitkoch je blbost, nemoze byt absolutne ziadna nahoda, ze z 3 smykov na zadok som 3x zlyhal, raz sa vybural a dalsie dva razy vdaka okamzitemu brzdeniu nastastie nic nerozbil, lebo nikto oproti nastastie nesiel, a z nespocetneho mnozstva smykov na predok sa nestalo nikdy nic, vzdy sa dalo buracke vyhnut, pretoze auto vzdy zataca, len nie po zvolenom polomere otacania, ale vacsom, pretoze pri smyku je adhezia citelne mensia a auto sa vychyluje so zelaneho smeru, ale urcite nie po priamke, to by sa mi logicky nikdy nepodarilo nikomu vyhnut, pritom je to mozne dokonca aj na lade...cely rozdiel je v tom, ze ak ma clovek horsie pneu vpredu, tak auto trochu slabsie brzdi, takze pri buracke bude tak ci tak rozdiel iba v mensom ci vacsom tukanci na predok, ale ak ma horsie pneu vzadu a dostane v zakrute smyk, na 99.9% skonci v oprotiiducom aute alebo strome, co je ovela horsia situacia, takych ludi, co ten smyk dokazu zvladnut, je uplne minimum, bezny clovek to ledva zvladne na suchej ceste pri dobrej adhezii, nieto na smyklavej ceste v zime...ano, teoreticka sanca, ze sa takyto smyk da uspesne bez nasledkov zvladnut, je kludne 100%, ale tym nikomu nepomozes, kedze 99% ludi, co toto citaju, to v praxi vobec nezvladnu...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

07.03 2015 16:50


MION taky nevede debatu, pouze usoudil že když mu to uklouzlo 3x na zadku, tak že to je tím pádem nebezpečnejší smyk a bude mít lepší gumy na zadku Ale je zkrátka marné vysvětlovat že subjektivní zážitky a zkušenosti jsou sice přínosné, ale netvoří se tím ještě obecná pravidla.

Ale vhledem k tomu že stejně vlastně nepíše o smyku - protože při nedotáčivém smyku auto právě nezatáčí, to je podstata toho smyku - tak je to skutečně vcelku o ničem
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email