Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 13 listopadu 2019
Celkem je zde 13 lidí (11 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Vodnik
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 10
Uživatelů celkem: 44 379
Online návštěvníků
Návštěvníků: 2
Uživatelů: 11
Celkem: 13

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 6 | Témat: 2

25.02 2011 16:02


tak VAG nic, zítra to budu muset nějak pořešit, jsem vyřízenej.
Byla tam chyba nedostatku paliva a když ji vymazal tak se podruhé neukázala.
pomoc!!!
nahoru

sponzor





25.02 2011 16:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12619 | Témat: 226

25.02 2011 17:33


pokud tam byla chyba nedostatku paliva g240, jeste nemusi byt zle, RJ motoru ti blokuje chod motoru....

nicmene i neodbornym odvzdusnovanim (opakovanyma pokuama o start napr.) muzes ono cerpadlo dorazit a vydelat si 25 tisic...doporucuji nechat to na nekom, kdo ma s timdle motorem zkusenosti...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

25.02 2011 18:25


Toto robí takmer každé Q , blbne palivomer ,čidlo nedostatku paliva,palivové čerpadlo v nádrži.

Niekedy to zhasne dotankuješ pár litrov a nornálne to chytí ,inokedy to prestane isť ukazuje pol nádrže a je to zavzdušnené......

dotankuj odvzdušni ak je vo filtri vzduch povol trubky na vstrekoch a toč aby striekala nafta s každej ,dotiahni a musí ísŤ,štartérom netoč dlhšie ako cca 10 sek,počkaj a znova,

V serrvisoch to robia tak ,že mu fuknú štartsprej do sania
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12619 | Témat: 226

26.02 2011 17:44


to neni pravda mufty, palivomer nema s G210 co delat...to jde mimo plovak a odpovida tomu i blikani kontrolky zhaveni...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7372 | Témat: 56

26.02 2011 18:03


Lumpiq ma poznatky z praxe a ja se s nimi ztotoznuji.

Pouziti start spreje pri zavzdusnene palivove soustave je celkem velka prasarna....to vpcko musi chrochtat blahem...holt lepsi oddil
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

26.02 2011 18:06


Lumpiq:
to neni pravda mufty, palivomer nema s G210 co delat...to jde mimo plovak a odpovida tomu i blikani kontrolky zhaveni...


To čo som napísal je prevda, robí mi to samé a mojmu kamošovi tak isto, mne to raz ukazuje správne raz nie ,niekedy mi v nadrži čerpadlo ide a niekedy mi blbne čidlo
asi to G210 a jednoducho msa mi blokne RJ a vtedy dolejem cca 5 l nafty a ideto....vtedy bliíka kontrolka
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

26.02 2011 18:10


vlasta:
Lumpiq ma poznatky z praxe a ja se s nimi ztotoznuji.

Pouziti start spreje pri zavzdusnene palivove soustave je celkem velka prasarna....to vpcko musi chrochtat blahem...holt lepsi oddil



Ja to nikomu neodporúčam ,nechválim ani nehaním ,robia to takto v autorizovanom servise ktrorý vykonáva zaručný a pozaručný servis ,poznám tam mechanikov a majú to takto robiť poškolení výrobcom vozidiel ,samozrejme VP nesmie byť prázdne.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

26.02 2011 18:13


Lumpiq:
to neni pravda mufty, palivomer nema s G210 co delat...to jde mimo plovak a odpovida tomu i blikani kontrolky zhaveni...



Okrem toho ja vo svojom príspevku ani netvrdím že palivomer má co delat s G210
nahoru

sponzor





26.02 2011 18:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.5. 2008
Příspěvků: 1041 | Témat: 25

26.02 2011 18:20


A nechytá ti to niekde vzduch mne to urobil kua palivový filter
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 6 | Témat: 2

27.02 2011 10:45


tak zkontrolované vstřiky,nafta tam jde, žhavící svíčky všechny dobré, zkontrolované pojistky dobré, nabitá baterie a stále nic.zítra to asi budu muset dát chirurgům do servisu. Nevím lidi ale nikdy jsem neměl takhle špatnou zkušenost s žádným autem. jsem z toho dost špatnej. Defakto jsme to e švárou koupili před cca 14 dny a já ho mám od úterý a už do toho vrářžet další finance.
Sorry všem ale zlatá felicie...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12619 | Témat: 226

27.02 2011 12:10


mufty, pokud tema zni nestartuje mi dvaapule, predpokladam, ze majitel neresi rucicku palivomeru, ale problem proc nestartuje vozidlo a s tim nema plovak co delat, neb je to informace pouze pro budiky/oci ridice...

relevatni a dulezitejsi info je, jakou informaci dava snimac g210 v sacim kosi...jestli 400 nebo 70 ohmu...protoze pokud tu druhou hodnotu, tak RJ blokuje chod motoru a dokud todle neporesis vzadu (nezkontrolujes precerpavaci cerpadylko, onen snimac), tak to nepojede..a neustalejma pokusama o start zarucene vstrikovaci cerpadlo umsrtis....

a ver ze vim o cem mluvim, pac i me takhle odeslo uz pri druhem pokusu o start a x dalsich sem takhle videl umrit...

je potreba sundat zadni sedaky, otevrit natrz a juknout, jak to tam vypada, promerit, odvzdusnit a modlit se, aby to VP44 uz nevzdalo....
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

27.02 2011 20:11


Presne toto som tam napísal ,že na Q blbnú tri veci ,palivomer ,snímač nedostatku paliva ,čerpadlo v nádrži,neviem o čo ti kráča.

Okrem toho to VP éčko neni až tak háklivé ako sa tu traduje,pokial je v ňom nafta tak ho možeš točiť do alejuja....

A s tým palivomerom je tiež blbosť čo si napísal ako mraky, palivo ukazuje pol nádrže a ona je prázdna, to mi chceš nabulikať že ti auto pojde ????? no asi nie...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

27.02 2011 20:16


cecenec:
tak zkontrolované vstřiky,nafta tam jde, žhavící svíčky všechny dobré, zkontrolované pojistky dobré, nabitá baterie a stále nic.zítra to asi budu muset dát chirurgům do servisu. Nevím lidi ale nikdy jsem neměl takhle špatnou zkušenost s žádným autem. jsem z toho dost špatnej. Defakto jsme to e švárou koupili před cca 14 dny a já ho mám od úterý a už do toho vrářžet další finance.
Sorry všem ale zlatá felicie...


No vieš ale zrovnávať to s feldou ,to je trocha silná káva ,toto auto neopravíš na kolene ono je to trochu zložitejšie ako ta felda....

Pokial ti strieka naftu ,tak to musí ísť.

Ešte ti doporučím ,daj si pozor komu to dáš urobiť,keď ti to nenaštartuje tak to vypíše more chýb a "mechanici potom všetko menia za nové" a je to búda na majitela. Mne takto chceli meniť hydroložka na motore a stoja pekný balík.
Dvakrát čerpadlo a raz váhu vzduchu,poslal som ich do riti hajzlíkov a všetko mám ešte origo.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12619 | Témat: 226

27.02 2011 20:31


nebudu se s tebou prit mufty...mas pravdu, ve vsem jako vzdy...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Žena
Registrace: 3.1. 2014
Příspěvků: 1 | Témat: 0

03.01 2014 20:29


Mam Audi A6 2,5 TDI* a mam problem s ktoym si neviem sať rady.Auto prestalo štartovať,štartuje až po vstreknuti,potom nieje už problem naštartovať aj za par hodin.Menili mi podtlakovy ventil,žhaviče,palivovy filter.Po každej oprave auto vydržalo teda fungovalo 4 dni a zase prestalo čtartovať.Na počitači neukazuje žiadnu zavadu.Prosim vas o radu čo asi s tym je.Dufam že som vam to dostatočne popisala.Ešte tam je menene aj teplotne čidlo.Dakujem
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1475 | Témat: 28

04.01 2014 0:47


To spíš vypadá,že padá nafta.
nahoru

sponzor





04.01 2014 0:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.12. 2011
Příspěvků: 70 | Témat: 12

11.03 2014 9:12


Zdravím,chtěl bych se zeptat...vím,že tu toho šíleně moc o dvaapůlkách,ale nemůžu tu najít žádné stejné příznaky nebo už jsem fakt blbej!!! Měnil jsem motor na A4 2.5 TDI* AKN r.v.99 po 3 měsících jsem o víkendu dával jiný motor.Vše připojil,jak má být,naftu jsem odsával aby byla absolutně bez vzduchu.Čerpoadlo,vstřiky,jsem použil ze starého motoru kde fungovali do poslední chvíle.Po zapnutí klíčku mi ukazoval palivoměr méně nafty,než před tím když jsem jí odstavil.Měl jsem 1/4 nádrže a teď byla u rezervy.Dolil jsem jí na 1/2.Při startování se dělají na přívodní,průhledné hadici další bubliny,po vypnutí klíčku se vrací zpět.Na diagnostice mi to psalo Snímač úrovně paliva,nesprávný signál,trvale.Po vymazání se znovu už neobjevila.Při startování jen trochu pokuřuje.Známej mi radil ať jí dám přičichnout spreje,ale to já moc nechci.zkrátka točí,točí a ne a ne chytnout Jsem z ní už docela zklamanej :-/ Poradíte mi pánové někdo??
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 119 | Témat: 0

11.03 2014 11:41


Jestli nechceš řešit problém ohledně nádrže (resp. až třeba následně), tak dolej alespoň do 3/4 nádrže. To je první, co je důležité, tedy pokud máš 4x4. Pak bych volil cestu diagnostiky, zda je vše správně napojeno
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.12. 2011
Příspěvků: 70 | Témat: 12

11.03 2014 12:05


Q nemám,mám jen předohrabku.Na diagnostice jsem to měl,ale ta nic jiného než ten problém co jsem psal výše nevyčetla.Musím podotknout,že to nebyl VAG.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 119 | Témat: 0

11.03 2014 12:27


pak už zbývá jen projít palivový okruh k čerpadlu, tj. filtr, vratný ventil, stav hadic a poté i čerpadlo.

třeba já jsem nakonec zjistil chybu na čerpadle (aretační kolík)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.12. 2011
Příspěvků: 70 | Témat: 12

11.03 2014 12:37


aretační kolík?? myslíš jako že byl špatně nastavený??
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

11.03 2014 17:13


Skontroluj nastavenie čerpadla, skontroluj či nemáš poprehadzované truky k vstrekovačom, sprav normálnu diagnostiku či ti neblokuje RJ , samo sebou dobre odvzdušniť a natoč to na sprey, ale pozor jemne je to robím takto , jeden mo točí a ja len tak frk do sania a ak začne odpalovať tak frk do sania po troche a držím si ho v chode chvíločku a potom už ide sám, radšej menej ako moc !
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 119 | Témat: 0

11.03 2014 18:35


Aretační kolík na čerpadle nebyl utěsněn a tím to přisávalo a padala nafta.
pokud je v pořádku čerpadlo a vedení paliva (včetně vysokotlaku), tak ani sprej vůbec nepotřebuješ.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.12. 2011
Příspěvků: 70 | Témat: 12

11.03 2014 19:00


Díky pánové.Už zablafala
nahoru

sponzor





11.03 2014 19:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.2. 2008
Příspěvků: 58 | Témat: 9

06.05 2014 23:21


Kamarad ted po roku se snazil rozchodit jednu AKE 2.5Tdi. Menil rozvody,vacky atd. Ted sme to startovali tak docela problem. Po par pokusech se start sprejem chytla. Nechali zahrat na 90 stupnu. Skoro hodinku si jela krasne. Pak pridal kolega plynu nad 2500 otacek. Zdechla a nechce chytnout. A zadna rana nic. Nic ani nezarachotilo. Budu muset nacist pamet zavad a kuknout co s tim. Celou tu dobu i dost kourila tak podle me jeste ten predvstrik trochu doladit. Nebo by ste to videli na neco jineho?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.3. 2014
Příspěvků: 19 | Témat: 0

02.03 2015 10:39


na studeno nenastartuju - nebo spis nastartuju ale na nekolikaty...desim se toho kdyz sem procetl co tu pisete
v servise mi rekli pri rozvodech ze ma nabehano asi kolem 600tis dle usazeneho karbonu,jinej znamej se stejnym motorem ve VW T5 rek,ze se zhavice meni az po 6-700tis.
rano prijdu otocim klic,necham nazhavit-zhasne kontrolka-pockam az to cvakne a pak teprve tocim.
ale toceni probiha stylem jako by ten motor kazdy 5 otoceni drcli valce jakoze chcou naskocit ale nic.takze to toci jakoby pres valec nebo janevim.
tento proces se opakuje asi 3-4x nez to chytne a to navic nez motor naskoci tak zacne piskat nedostatek oleje v motoru a to ho mam menenej pred mesicem...
-motor 15tis po rozvodech
-zhavici pojistky v poradku
-po zahrati startuje na brnknuti
-kdyz motor naskoci-bile zakouri a bezi bez problemu
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email