Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 4 června 2025
Celkem je zde 172 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Marek M.
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 224
Online návštěvníků
Návštěvníků: 168
Uživatelů: 4
Celkem: 172

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.2. 2014
Příspěvků: 14 | Témat: 4

06.12 2014 18:52


Auto mně začalo poškubávat a na volnoběh škube dost. Nepíše chybu žádnou ani na VAGu. Když ale měřím korekci vstřiku nafty na jednotlivých válcích, tak na pěti válcích se to motá kolem -0,8 ale druhý válec +5. Problém bude asi vstřikovač. Jinak nad zhruba 1600ot jede relativně normálně. Je to rv 05. Kód motoru BMK. Máte prosím ještě nějaký jiný nápad? Je tu někdo z okolí Prahy, kdo má vstřikovače? Dojel bych i na výměnu. Děkuju mnohokrát, nutně potřebuji jezdit a nemít špatný pocit, v autě najetu 5tkm měsíčně.
nahoru

sponzor





06.12 2014 18:52


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

06.12 2014 23:44


Tech veci muze bejt vice...
Zacal bych poradnou diagnostikou .
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.8. 2012
Příspěvků: 9 | Témat: 0

07.12 2014 10:05


Jo taky mam podobny problem. Ten spatny vstrik to bude nejspis ten valec pred tim nez Ti pise diagn. Priklad: pokud Vag pise korekce 5 valce, je spatny vstrik na 4 valci
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

07.12 2014 18:55


maromario (Ne, 07.12, 2014 9:05) orig :
pokud Vag pise korekce 5 valce, je spatny vstrik na 4 valci


Hmmmmm,tak to trosku nechapu.....
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14860 | Témat: 53

07.12 2014 18:57


Jednoduchý dej udělat test vstřikovačů a taky si nech změřit tlaky válců.Pak budeš mít jasno kde je problém.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.8. 2012
Příspěvků: 9 | Témat: 0

07.12 2014 23:16


Patper: no mne to psalo ve Vagu korekci vstriku na 6. Valci hodnota neco kolem 5, prohodil jsem vstriky mezi 1. A 2. Valcem a ejhle 1. Vstrik zacal vykazovat ty stejne spatne hodnoty co predtim byly na te 6-ce. A 6-ka byla o.k.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.8. 2012
Příspěvků: 9 | Témat: 0

07.12 2014 23:17


Jo jo udelej si test vstiku....nejlip udelas.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.8. 2012
Příspěvků: 9 | Témat: 0

08.12 2014 6:13


Omlouvam se za spatne informace z me strany. Je to ten NASLEDUJICI valec, tudiz pokud Ti Vag pise vysokou korekci na 2 valci je to 3-ka. Nejjednoduzsi co muzes udelat je prohodit vstiky na 2 a 3 valci.pokud zacne 4ka vykazovat +5 honoty je to vstrik. Pokud stal_ten stejny mas nejspis problem jinde.
nahoru

sponzor





08.12 2014 6:13


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.1. 2013
Příspěvků: 64 | Témat: 3

08.12 2014 6:48


Ale pri prehodeni vstrekov medzi valcami ich treba asi prekodovat a spravit adaptaciu nie ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.2. 2014
Příspěvků: 14 | Témat: 4

08.12 2014 11:53


Díky moc kluci, už na se na tom pracuje;)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.8. 2012
Příspěvků: 9 | Témat: 0

09.12 2014 20:19


S tim kodovanim bych asi nic neprovadel, na ross-techu pisou ze by se kodovani vstriku nemelo provadet jen pro demonstrativni ucely coz mi v tomto pripade prijde totez. Na kratkou chvili ( jen nastartovat a hodit na diagnostiku zkontrolovat hodnoty), by to motoru nemelo uskodit......pouze muj nazor.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.1. 2013
Příspěvků: 64 | Témat: 3

09.12 2014 20:34


S tym kodovanim si nejsom isty. Najlepsie co mozes urobit ze da vstreky omerat na stolici. U nas to vyslo dakych 20-25eur na vstrek. Ak mas cez 200 000km asi budu KO. Odporucam potom BOSH Exchange cez uzivatela Meggy. Nedavno som cez neho bral vstreky do BMK.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14860 | Témat: 53

09.12 2014 20:35


Když je nenakóduješ půjde to jak flašinet a ty hodnoty který to vyprodukuje ti budou na 2 věci.Navíc u těchto motorů jsou takřka nic neříkající.
Kdyby jste nešetřili na hovadinách jako je test vstřiků na stolici a nechat změřit tlaky ve válcích tak by vám bylo jasno kde je je problém a v jakým stavu jsou vaše vstřikovače a motor.Uvědomte si že to všechno má za sebou jízdu dvakrát kolem zeměkoule a nic není věčný.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.1. 2013
Příspěvků: 64 | Témat: 3

09.12 2014 20:38


Suhlas. Vybrat vstreky. Omerat tlaky vo valcoch. Ak su OK tak omerat vstreky na stolici.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.8. 2012
Příspěvků: 9 | Témat: 0

15.12 2014 6:20


No ja dal vstriky na stolici. Tam mi rekli ze jsou sice mimo toleranci ale ze je to normalni u staryh vstriku. Co je divne ze pry ani jeden neukapava. Ale stava se mi u startu za tepla ze mi motor kopne zpatky co ze jedine ukapavajici vstrik ne? Tak uz nevim.....
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7238 | Témat: 19

15.12 2014 9:04


maromario (15.12 2014 6:20) <a href="/forum/prispevek/1223558-a6-4f-3-0tdi-bmk-jede-na-5-valcu#1223558">orig</a> :
No ja dal vstriky na stolici. Tam mi rekli ze jsou sice mimo toleranci ale ze je to normalni u staryh vstriku. Co je divne ze pry ani jeden neukapava. Ale stava se mi u startu za tepla ze mi motor kopne zpatky co ze jedine ukapavajici vstrik ne? Tak uz nevim.....

Tak to tečou stopro,nemusí všechny dela to třeba jeden dva......
nahoru

sponzor





15.12 2014 9:04


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email