Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 1 listopadu 2024
Celkem je zde 759 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: harinq
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 785
Online návštěvníků
Návštěvníků: 758
Uživatelů: 1
Celkem: 759

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.11. 2007
Příspěvků: 9 | Témat: 1

29.11 2007 12:48


Ahoj lidé
potřeboval bych od Vás pomoci
mám takovej problém :
když vytočim motor na cca 1200ot ( auto v klidu - ne za jízdy ) tak potvora dělá to, že se chvěje.
nedělá to vždy a nedělá to ve stejný intenzitě.
diagnostika ta mrcha samozřejmě vykazuje vše ok.
Předchozí vůz sem měl toledo 1,9tdi 66kw a byl tam ten samej
problem. měnil se předvstřik a nikdo nevěděl čim to je.
vyměnili sme tam kde co od čidel až po čerpadlo váhu,.....
no a nic.
Před měsícem sem koupil auto union ( audi )
No a k mému milému překvapení mám doma o5 to samé
Napadlo mě zda to nemůže bejt volný rozvodový kolo
a jak se to vrtí tak si dělá samo fóra.
Ale u tý 66kw volné kolo nebylo.
Prosím o jakoukoli zkušenost a názor děkuji
PS: nesouvisí to s teplotou motoru
nahoru

sponzor





29.11 2007 12:48


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 4.8. 2007
Příspěvků: 1077 | Témat: 2

29.11 2007 13:23


Možná je to blbý nápad, ale co uložení motoru?? Silentbloky?? 8) Když se pletu, tak sorry, to mě jen tak napadlo. Čau.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.11. 2007
Příspěvků: 9 | Témat: 1

29.11 2007 16:10


Děkuji Ti za názor
Myslim si, že sil. to nebudou
bude se jednat o závadu spíš motoru
zapoměl sem totiž napísat, že je to spojený
s větší kouřivostí a je cejtit nespálená NM
A sil. sem kontroloval a nezdá se mi, že by
byly vytahaný
Dík
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

04.12 2007 15:23


podivej se na remenici na klikovce jestli nehazi - obcas je na vine prave ona. On vadnej vstrikovac taky dokaze s motorem pekne hazet......
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.11. 2007
Příspěvků: 9 | Témat: 1

11.12 2007 12:15


Vlasta:
Něco takvvýho to bude, ale je mi divný, že když se to
přehoupne přes ty 2000 ot. tak už je to v poho
jinak starty jak teplej, tak studenej ok - na převalení
A jak je to tady u těch motorů s vůlí klika vs. kolo rozvod.
motor AAT - prej tyto motory už vůlema netrpěly ??????
Na trysky sem se ještě nedostal - by se to mělo poznat
na měřáku na trysky né?
jestli práší a má tlak jakej má mít - nebo tam může bejt
ještě něco jinýho a to se na zkoušečce nepozná ???????????
Díky
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

11.12 2007 17:23


po dotazeni remenice imbus sroubama k rozvodovemu kolu a naslednem dotazeni stredoveho sroubu co prochazi skrz kola za do kliky by meli veskere vule zmizet. Pokud tomu tak neni zacal bych to okamzite resit - abys nedopad jak ja - misto ventilu hokejky a vacka na 2 kusy (nastesti uz to je temer opravene) co se tyce trysek - na zkousecce poznas temer vse - dokonce i akustickou skupinu - tedy clovek co s tim nejakej ten patek dela.....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 222 | Témat: 20

11.12 2007 20:44


Pokud se ti mění for při konstantních otáčkách, tak bude nejspíš problém v čerpadle, tyhle 5tiválcový čerpadla trpěj na vydírání obalu od rolen. Nebo to bude spíš tím, že už to má mraky nalítáno.
Naposledy upravil Andre2 dne 11.12 2007 20:58, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.12. 2007
Příspěvků: 496 | Témat: 63

11.12 2007 20:57


já mám trošku podobnej problém, ale pravděpodobně to nebude to stejný co máš ty....ale mohla by se tato zkušenost někomu hodit, třeba i tobě, takže:
můj problém je ten že se celý auto, výfukový potrubí a motor hrozně chvěje při volnoběžných otáčkách. stačí trochu sešlápnout plyn tak na 1000 otáček a je to už celkem fpohodě. Při jízdě uplně fpohodě. Byl sem v několika servisech a nikde si s tim nevěděli rady, v jednom mě řekli že to je prostě starej motor že to už tak bývá, v druhym silentbloky asi, ve třetim asi výfuk a ve čtvrtým na to konečně přišli. Je to dvouhmotností setrvačník špatnej...
Je to trošku závyslí i na teplotě.....dělá to pořád, ale čím ěvtší zima tim horší..až se auto zahřeje je to trochu lepší....
takže asi tak..
s výměnou ale ještě nějakej čas počkám, protože mě čekají jiné důležité upravy a opravy:)....a toto je poměrně drahá záležitost a vpodstatě to moc nevadí....
nahoru

sponzor





11.12 2007 20:57


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

11.12 2007 21:32


stara dvaapulka dvouhmotu nema
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.12. 2007
Příspěvků: 496 | Témat: 63

12.12 2007 0:16


opravdu ne? Ja žil v domění že to mají skoro všechny nehistorické diesely...tak pardon
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

12.12 2007 8:18


tipnul bych to ze vybuchuje blbe nejakej valec...
kompresni tlaky si zkousel? hlava, tesneni pod hlavoou a jak pisou kluci treba vtrik..
ulozeni asi nee a remenice mylsim nema hmotu na to aby rozechvela motor...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email