Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 12 prosince 2025
Celkem je zde 1526 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: M4rt1nkl
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 490
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1526
Uživatelů: 0
Celkem: 1526

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.3. 2014
Příspěvků: 51 | Témat: 10

10.08 2014 14:30


zdravicko mozna me budete mit za uplnyho magora ale strasne mi to vrta hlavou mam moznost mit motor z RS6 s prevodovkou ridici jednotkou kabelazi a vsim co je k tomu potreba na prestavbu i palubovku.. za hodne dobrej peniz a tak me napadlo ze bych to predelal do sveho allroada 2.5 TDI* (kolik lidi ma 450hp bestii na mechach) jelikoz se mi kastle allroada strasne libi a toho vykonu u 2.5 neni prilis mnoho tak me napadlo to predelat.... ted otazka zni PUJDE TO ???? bez nejakych extremnich problemu a zasahu do kastle ?! co vsechno by se muselo upravit ? vi nekdo ???
nahoru

sponzor





10.08 2014 14:30


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

10.08 2014 21:51


mechanicky by to asi nejvetsi problem nebyl, ale elektrika - tam by to mohlo byt fakt tezke...idelane mit moznost kdykoliv cokoliv vzit z te RS6 ale jednotky ktere souvisi s ALLROADEM (mechy, Kompresor*, cidla...) stejnak nenahradis...no minimalne mit poruce Lumiqa
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6826 | Témat: 73

10.08 2014 22:51


Musel by si mat aj zadny doferak s kardanom, ten by si musel upravit na potrebnu dlzku, poloosi, ale nesedel by Ti starter ani jeden ani druhy, z 2,5tdi by nesedel na zuby unasaca a opacne z rs6 zas uchytenie na motor... No myslim ze dost velky problem
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6826 | Témat: 73

10.08 2014 22:52


Takisto by si musel dat benzinove budiky atd... Ale vsetko sa da, lenze pisal si, ze nechces znacne upravy...
Naposledy upravil lubomt dne 11.08 2014 2:42, celkově upraveno 1 krát. (45% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

10.08 2014 22:56


no to pisal, ze vsetko by k tomu bolo, ja mu fandim pokial nepotrebujes auto na nejaku dobu a mas dostatok penezi v zalohe po kupe komponentov, si zrucny mas nejake skusenosti a dost odvahy tak smelo do toho aj ked, to auto uz papierovo ani nijak inak neodladis ale.... ideal by bol 4.2 prekopavat
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.3. 2014
Příspěvků: 51 | Témat: 10

11.08 2014 7:14


Svým způsobem mám k dispozici koplou rs6 na zadek což vše je v pohodě co se komponentů pohonneho ustroji týče ... Takže i interiér vč. Budíku ... Prostě cokoliv ... Jde mi jen o to zdali by to bylo technicky možné to takhle předělat aniž bych musel řezat kastli nejak extrémně .. o nic jinýho mi nejde
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.5. 2013
Příspěvků: 51 | Témat: 6

11.08 2014 10:15


Počítej s tím že kastle V8 má delší čumák
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1378 | Témat: 10

11.08 2014 10:35


AUDIZINE: Nebude jednodušší, když toho 2.5TDI "vyměníš" k tomuto účelu za 4.2 V8 benzín..?
nahoru

sponzor





11.08 2014 10:35


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

11.08 2014 11:36


nepujde už jen protože v8 má jinak posunutou protipožární příčku,
taky má další kapotu jiné blatníky a a narázníky
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

11.08 2014 12:21


Krysar: Hele ja nevim jak u alika. Nedavalo se vsechno do jedny kastle? Ze jsou na obyc 2 kastle to jo, ale i na alika? Nebo kastle alika je uplne stejna s obyc?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

11.08 2014 22:41


to ma tiez napadlo, ze allik ma stejny vsechno ale nehadam sa, no ked sa pan do toho pusti, tak si musi uvedomit, ze uz nebude cesta spat
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

11.08 2014 23:15


Ale tak cesta zpet je vzdycky, jen to bude takovej bastl, ze to nikdo soudnej nekoupi. Ale to jsou u takovejhle prekopavek zakladni dva predpoklady - mit nekoho na STK* a pocitat ze to neprodam (nebo s veeelkou davkou stesti). Jinak ja osobne mam za to ze alik se celej jel ve v8 kastli, ale tak pinda ho ma, tak asi vi vic
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.3. 2014
Příspěvků: 51 | Témat: 10

13.08 2014 9:29


S STK* problém nemám .... A prodávat ho nehodlám určitě .... Mělo by to mít prave V8 kastli proto sem si říkal ze by neměl být nějakej zásadní problém ... Jinak odrezat nějakou příčku není problém doasovat nějaké díly je taky nou problém ... Chtěl sem si to postavit jen tak for fun ... Kolik lidí má allroada se skoro 5oohp ze
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

13.08 2014 10:15


Když není nic problém tak hurá na to Jinak hodně štěstí, taková přestavba je dost finančně a hlavně časově náročná. Pomáhal jsem sousedovi se zástavbou V8 do 200sx a musím říct že bych nikdy nic podobného dobrovolně neabsolvoval,to má vlastní dílnu se vším nářadím a stejně na tom pracoval přes půl roku a není to porad ono . Já bych měl asi docela problém s tím kdyby se stala nějaká nehoda. Každopádně sem potom házet fotky a poznatky,určitě to bude spoustu lidí zajímat
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2012
Příspěvků: 250 | Témat: 12

13.08 2014 13:01


Už som niekde na YouTube videl allroad 4.2 BiTurbo* ale nemôžem to nájsť.
Inak to čo chceš spraviť je podla mna blbosť.
Skor by som išiel cestou allroad AS6
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Občas sa v nemecku vyskytne na predaj ale nie je problem si ju spraviť sam z dielov RS4 keďže sa chceš pustiť do ešte zlozitejsieho projektu.
Ale skor by som ako zaklad použil allroad 2.7 BiTurbo*
450 HP tiež nie je problém z toho dostať.
A máš ušetrenych stovky hodin prace,doladovania a dopasovania.
A ešte 1 otázka?: Prečo tu rs6 neopravis ked je nakopnuta zozadu?
To by bolo snad rozumnejšie.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

13.08 2014 14:59


Chcelo by to omrknut allika 4,2 V8 ako je na tom s rozmermi a hned budes vediet na com si. Ked mas vsetko z RS6 tak kludne sa pusti do toho. Pocitaj s tym ze budes musiet vymenit kopu veci s allika V8 verzie. Lepsie by to bolo davat uz do V8 verzie ale ked si sikovny tak to zvladnes. Drzim palce
nahoru

sponzor





13.08 2014 14:59


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

13.08 2014 15:26


Az s tim nekoho jen lehce tuknes, nebo nekdo tukne tebe a vyzna se, coz uz dnes kupodivu i plno cajtu, tak z tebe stahne kuzi a budes platit jak mourovatej
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

13.08 2014 17:15


belmondo: Tak s tim se u takovyhle akce snad pocita ne? A jen tak btw. u toho "lehce tuknes" bych to nevidel tak drasticky, sance ze mu nekdo vcetne opicajta bude zkoumat po tukanci motor/co je v TP je miziva (pokud nebude debil, a nepolepi si to metrovym napisem 4.2T). Horsi pri necem vetsim. I kdyz nadruhou stranu rozdin V6 dehet / V8 benal je docela poznat po sluchu. Proste to musi hned chcipnout a nez vsichni odjedou uz nestartovat Kazda prdel neco stoji no...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

20.11 2014 9:21


mike8 (11.08 2014 12:21) <a href="/forum/prispevek/1196765-allroad-2-5-TDI*-swap-na-4-2-BiTurbo*-rs6#1196765">orig</a> :
Krysar: Hele ja nevim jak u alika. Nedavalo se vsechno do jedny kastle? Ze jsou na obyc 2
kastle to jo, ale i na alika? Nebo kastle alika je uplne stejna s obyc?


alík má obyč kastli proto V8 co se dávala do alika má řetez ze zadu klasicka V8 se tam nevyšla
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.12. 2013
Příspěvků: 353 | Témat: 14

20.11 2014 10:04


opravdu si myslite ze projde dat V8 benzin misto 2.5TDi? i pri běžný kontrole kazdymu policajtoj dojde, ze je neco jinak, koukne do papiru, posle auto na STK* a je po srande
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

20.11 2014 10:11


totalni kravina....RS6 na mechach s rezimem allroad, proc myslis, ze S a RS novejsi generace maji podvozek ve verzi sport, uplne jine jeho chovani od klasickych allroadu

navic bys musel predelavat brzdy, pac 2.5TDi brzdice to nedaji, vyfuky, atd atd...

navic jak uz psali kluci, prvni policajt/pojistovak co otevre kapotu bude mit jasno a plnis ze sveho...navic tim naprosto zdevalvujes hodnotu vozidla, nikdo to nikdy nekoupi..

chces svezeni? kup si origo RS6
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email